E-shopy, zboží skladem - neskladem

Ahojky kolegové,

taky se vám už stalo, že si objednáte zboží v rybářském e-shopu které deklarují, že je skladem a po x dnech čekání vás informují, že vlastně skladem není ?
Když pak po info, že zboží nemají a potažmo je nemá ani dodavatel, kouknu opět na jejich stránky, tak mě může trefit, když si to ani neopraví. Lze s tím něco dělat? jak se tomuto zklamání vyhnout ?
Autor diskuse: VENTO - Profil , 26.3.2015 všeobecné - ostatní
58 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy.

NSlavíček - Profil | Čt 12.10.2017 18:57:28

U ravenu jsem čekal 3 týdny a nakonec mě chtěli poslat jenom část že zbytek pošlou jindy .Kdybych nenapsal je nenapadlo ani napsat že to nemají skladem Opravdu super přístup

Njackass - Profil | Čt 12.10.2017 18:50:39

tropic liberec.... reklama na strankach jako krava a tyden od objednani se nic nedeje.to sem chtel jen blby woblery, strcit do krabicky a poslat v jinych eshopech trva 24h

NHonzík 1 - Profil | So 11.4.2015 9:47:07

Tak já včera objednával sadu signalizátorů Milfa Carpsound VTS 4+1.
Tři eshopy zaručeně skladem, další tři doručení do týdne. Objednal jsem a poté zavolal abych zjistil jaké zakoupit baterie protože z popisu zboží jsem to nezjistil. Ale zato jsem zjistil že je zaručeně skladem nemají.Poté jsem volal přímo na Milfu a tam mi paní oznámila že budou k dostání nejdříve začátkem června. Postupně jsem obvolal všech 6 shopů a pouze jeden jediný je má k dostání.
Tak doufám že mi nepřijde v balíku nějaká cihla nebo kamení.

NMatthysek - Profil | Pá 10.4.2015 11:56:06

Vašek74 >> kolega má podobné zkušenosti s Tropikem v Liberci, prý také co je u dodavatele je skladem, pak si objedná, po týdnu telefon, že zboží není a nebude, ale na www stránkách žádná změna, stále zboží vesele skladem. jo Tropic už není co bývalo.

Nbrčál - Profil | Čt 9.4.2015 16:15:21

dukin >> ahoj.to mě docela překvapilo,že s firmou chyt a pust nejsi spokojený.já u nich objednávám už asi čtvrtým rokem a naprostá spokojenost.

NPallermo - Profil | Čt 9.4.2015 15:53:55

kucous >> .D:D:D no korda je specialista :D

Nkucous - Profil | Čt 9.4.2015 15:48:38

U Tomi Korda jsem objednal 6.ledna podložku od JRC,na stránkách mají že je skladem,od ledna už jsem tam šestkrát volal a stále jim nedorazila od dodavatele a to je už duben,super

Ndukin - Profil | Čt 9.4.2015 15:28:35

RST >> Dalo by se ještě poladit, (přechody mezi upnutím) :o) ale vždycky bylo málo času..
Od té doby co jsem je začal dělat jsem se nedostal k tomu abych si pro sebe udělal jednu jedinou nerezovou :o) Uvažoval jsem že začnu dělat i tu hřídelku kterou páčka zvedá ale nedostal jsem se k tomu. :o( času je jaksi méně a méně. Snad se aspoň jednou dostanu letos na TJ.
Zadavateli otázky se omlouvám.

NVašek74 - Profil | St 8.4.2015 21:49:01

Ahoj, přesně před rokem jsem na Braunstar udělal objednávku na novou sezonu od krmreců na feeder, vlasce, krmení , bižu ,swingery, vážící sak.. prostě už ani nevím co všechno asi za 3000 kč.Vše mělo být skladem, Objednal jsem o víkendu a tím že příští víkend pojedu na 3 dny k vodě.
Celý týden nic, krom potvrzení objednávky.Pak v pátek mi přišlo že balík byl předán PPL .Dost drsně jsem jim napsal, že jsem čekal zboží za 2-3 dny-pokud píší skladem.Dle jejich vyjádření je "skladem" vše co mají u dodavatelů do 3 dnů.Tak jsem se v ten pátek sebral a vše nutné koupil v kamenném obchodě-ještě že je máme.Abych mohl na ryby odjet....Bohužel jsem si myslel že když je něco skladem-jako když já jdu k zákazníkům na montáž-já doma sáhnu ve skladu do regálu a jdu montovat.Tady to tak vždy není.
Jiná daleko lepší zkušenost s firmou NGT - co mají skladem opravdu mají, v neděli objednáte-v úterý doma, opravdu fungují do druhého dne.Objednávám tam znovu a moc rád.
Asi nejlepší obranou bude Lhářům už nikdy nedat šanci vydělat ani jedinou korunu a nakupovat jinde.
Ať se daří........

NRST - Profil | St 8.4.2015 21:27:12

dukin >> Tvoje páčky nemají chybu.

Ndukin - Profil | St 8.4.2015 21:26:18

RST >> Tak tak :o) člověk na to šetří a těší se.. už jsem se viděl na TJ s novým boxem jak se v tom budu hrabat a nakonec z toho bylo prd. Já bych si třeba nedovolil poslat někomu poškozenou páčku :o)

Nkouly - Profil | St 8.4.2015 20:11:44

RST >> nevím možná máš pravdu, ale jí to vidím jinak.

NRST - Profil | St 8.4.2015 20:03:26

kouly >> Znám dukina, nemám důvod mu nevěřit. A jak sem psal, pokud dostaneš poškozenou věc v nepoškozeném balíku, je to prostě zkouška jestli to projde. Někdo to prostě takhle zabalil a poslal, nemyslím si že by byl v eshopu zaměstnaný někdo kdo nemá oči.

Nkouly - Profil | St 8.4.2015 19:58:44

RST >> reklamaci toho balíku že víš co mu odpověděli.

NRST - Profil | St 8.4.2015 19:45:53

kouly >> Co??

Nkouly - Profil | St 8.4.2015 19:44:19

RST >> ty si to dělal s dukinem stejně ????

NRST - Profil | St 8.4.2015 19:42:21

kouly >> V poho to není, v první řadě to někdo od nich poslal, výmluva: "jé my jsme si nevšimli" je jen prachsprostá výmluva. Prostě to zkusili a kdo si myslí že ne a omlouvá to je jen a jen naiva.

NPallermo - Profil | St 8.4.2015 19:39:12

nofish >> hele ja mam casu dost :D kazdopadne nebavim se o navijaku za par stovek .
ale u jinych veci bych se nad tim zamyslel
ale ja jsem dal jen reakci ze po potvrzeni maji povinost ti to dodat nic vic nic min .

Nkouly - Profil | St 8.4.2015 19:35:52

dukin >> pokud ti to vzali tak to je v poho, horší by bylo pokud by tě obvinili zato že si to zničil ty a nebo nereagovali. Jo problem je že to musíš pak nahánět jinde. ono dle mého i záleží kdo to zabalí a odesílá a to že od ppl máš nepoškozenou krabici ale poškozenej obsah je docela v poho, mně so to také stalo.

Nnofish - Profil | St 8.4.2015 19:33:28

Pallermo >> A teď se zeptám. Oni ti slíbí třeba naviják za 2000, jinde je za 2500. Nakonec ti objednávku zruší, že ho nemají. Ty fakt máš tolik volného času abys to s nimi třeba čtvrt roku řešil a můžeš na ten naviják čtvrt roku čekat?
Souhlasím, že mají povinnost ti to zboží dodat, po potvrzení objednávky. Ale netuším, jak to zařídit, aby to mělo smysl.

NPallermo - Profil | St 8.4.2015 19:26:06

nofish >> KLIDNE tak nebo tak proste tak ti ho sezenou jinde za vyssi cenu nez meli oni to at se staraji oni :))

Ndukin - Profil | St 8.4.2015 19:24:31

kouly >> Jinde se mi to nestalo. Box od Foxe s prasklým víkem i praským průhledným obalem v neporušené krabici od PPL včetně asi dalších neporušených deseti věcí. Nemyslím že si toho někdo nevšiml, Box byl poslední kus co měli. Poškrábaný naviják Daiwa Entoh v další objednávce který pak nabízeli dál jako poslední kus... Chápu že se toho potřebovali zbavit, ale mrzelo mě to protože jsem to musel objednat jinde a zase čekat a čekat :o) Pak jsem objednával u nich něco jiného, taky ne za malé peníze a došlo všechno v pořádku takže do třetice jsem byl spokojený.

Njdmteg - Profil | St 8.4.2015 19:19:00

dukin >> tohle se mi taky stalo, ale v parysu, přišel prut a měl lehce poškozeny korek, napsal jsem mail, další den si ho vyzvedlo ppl, omluvili se mi a hned jsem dostal výměnou nový, takže to beru jako velice seriózní přístup.. může se stát cokoliv, ale pokud ti to vyreklamovali nevidím problém..

Nkouly - Profil | St 8.4.2015 19:00:56

dukin >> myslíš že tě opravdu zkoušeli? kolikrát se mi stalo že mi prostě přišlo zboží které ani na krámě nerozbalili a tak ho ani nekontrolovali a to všude kde jsem nakupoval. jinak chytapust púatří mezi obchody kde jsem spokojen, další mám braunstar, formy brno a tp

Ndukin - Profil | St 8.4.2015 18:48:30

jdmteg >> Tak chyť a pusť bych vynechal, dvakrát mi poslali poškozené zboží, vráceno sice bylo ale zkoušeli to na mě.

NJirka75 - Profil | St 8.4.2015 18:38:12

VENTO - >> Ahoj, pokud vyloženě zboží potřebuji co nejdříve, vezmu telefon, zavolám do daného
e-shopu a zjistím jak se věci mají :-).

Njdmteg - Profil | St 8.4.2015 18:37:12

Za mě parys, fishing invest, chyť a pusť, co je skladem to mají..nikdy nebyl jediný problém, včetně reklamace, já je můžu doporučit..

Nnofish - Profil | St 8.4.2015 18:11:01

Pallermo >> Vím, že máš právo na dodržení potvrzené objednávky. Ale jak to z e-shopu dostaneš, pokud ti to odmítnou dát? Jedině soudně, ne?

NRST - Profil | St 8.4.2015 18:05:43

Pallermo >> No ale když ty věci nikde nemají tak jak je z nich dostaneš?? Jinak s tebou samozřejmě souhlasím.....

Ndukin - Profil | St 8.4.2015 18:04:39

Tomu zklamání se lze vyhnout jedině že si před objednávkou zavolám a ověřím si dostupnost přímo po telefonu. U některých e-shopů není vůbec třeba, ale nejhorší je když se ani neozvou a člověk čeká jako blbec.. Ne všude jsou schopní lidi-vlastní zkušenost..

NPallermo - Profil | St 8.4.2015 18:03:26

RST >> mas na to pravo ze zakona . at se staraji tak na ne posles COI a dostanou pokutu atd a oni ti daj tu veci i kdyby meli prodelat 5 tis klidne :D

NRST - Profil | St 8.4.2015 17:57:46

Pallermo >> A jak to z nich vymlátíš????

NPallermo - Profil | St 8.4.2015 17:57:18

ruzmich >> nemaji a nebude zbozi neexistuje pokud tam maji skladem a ty mas objednano a v melu potvrtzeno tak ti ho musi sehnat

Nnofish - Profil | St 8.4.2015 17:52:15

Sice ne zrovna moc zboží, ale celkem aktuální mi připadá rs-fish, pak to určitě sedí na velká-ryba.cz
Tragédie jsou eshopy jako třeba rybářské-nej z části i tropic, kde sice mají dobré ceny, ale jak psal kolega níže, hromadu zboží nemají dostupného, ale přitom pořád v nabídce, s nízkými cenami, asi aby to dohledaly vyhledavače zboží a člověk koupil něco jiného.

Nkožich007 - Profil | St 8.4.2015 17:50:49

VENTO - >> stalo se mi to několikrát třeba na tropicliberec.cz, stalo se mi to u nich dvakrát, nedali ani vědět a dělali mrtvého brouka.Už jsem u nich nikdy nenakoupil a ani nenakoupím. Našel jsem si shopy kde to dle mého funguje super olpra.cz na zátěže, m-artkovo.cz na háčky a chytpaust.cz na ostatní. Všude spokojenost a pokud by náhodou došlo k chybě, okamžitě volají a navrhují řešení. Když si potřebuji náhodou koupit něco na neprověřeném šhopu, tak si tam raději zavolám a pak případně objednám.

NRST - Profil | St 8.4.2015 17:44:50

Nachos >> Co píšeš není až tak úplně pravda, ano je možnost hlídat eshop "ručně"= odepisovat každou vyprodanou položku, ale tohle je trošku předpotopní systém. Ve firmě používáme eshop který je online napojený na sklad a pokud není zboží dostupné přímo ve skladu není ani na eshopu. Když přijde nové zboží je skladem v eshopu okamžikem naskladnění a vystavení příjemky....... Bohužel troufnu si tvrdit že kolegové mají pravdu, mnozí eshopisti mají dostupné - nedostupné zboží na stránkách jen za jedním účelem. Přilákat co nejvíce koupichtivých zákazníků. Mnohdy bývá takové zboží i výrazně levnější než je obvyklé a po zaslání kontaktu se zákazník doví že teď zrovna to co chtěl není ale že mají podobné super produkty..............

Nunudle - Profil | St 8.4.2015 17:37:49

ruzmich >> Když ty slevy maj na zboží které nemají a mít nebudou, tak nemusej mít obavu, že by prodělali.

Nruzmich - Profil | St 8.4.2015 16:49:57

O Tropicliberec.cz mi ani nemluvte minimálně půlka věcí není i když píší skladem, čekání týden a pak se ráčí zavolat, že zboží nemají a nebude, na stránkách se neobtěžují stav změnit, a ta čekací doba, než něco pošlou je fakt síla, zas je pravda, že slevy co mívají jinde jen tak nejsou.

NMakrelobíjec - Profil | Pá 27.3.2015 10:19:35

VENTO - >> ahoj řeším to tak ,že stím dopředu počítám ,že se může stát ,že zboží i když je psáno skladem tak být hned nemusí. Když potřebuju něco velmi nutně tak si prvně do onoho obchodu prvně zavolám a ověřím si to.Je fakt ,že obchody zboží nemažou i když skladem není i u dodavatele. Nic stím neuděláš je to tak skoro všude.
Objednávej tady a máš klid velmi solidní jednání a zboží ,které už není skladem mažou prakticky ihned.
http://www.parys.cz/

Ncomputerfish - Profil | Čt 26.3.2015 15:19:31

Rybářský E-shop, který nemá kamennou prodejnu nebo reálné sídlo společnosti nebrat. Skladem nebo neskladem je až druhotná záležitost.

NVENTO - Profil | Čt 26.3.2015 15:16:28

Ahojky, tak vidím že nejen já mám občas tyhle problémy. Povětšinou když objednávám věci, který potřebuju, tak vzhledem k tomu abych nemusel platit dodání např. u dvou až tří e-shopů, tak surfuju a hledám krám, kde mají zboží vše pohromadě. Zaplatím jedno poštovné a ušetřím. A můžu vám říct, že to je kolikrát problém takový eshop najít. Pak nastane ta situace o které jsem psal, že zboží které je skladem najednou skladem není a musím to znovu řešit a drobit objednávky do jiných e-shopů.
Vzhledem k tomu, že se mi to stalo naposledy minulý týden u jednoho obchodu ( záměrně nechci jmenovat) tak jsem si dal tu práci a ve třech obchodech jsem si zboží našel a uvádějí, že je skladem. Na všechny tři jsem poslal e-mailem dotaz na dostupnost zboží a mému údivu se mi ozval pouze jeden, Od dvou reakce nula. S tím jedním nejmenovaným jsem i telefonoval a můžu potvrdit super chování a vstřícnost. Dnes objednáte, zítra to budete mít doma, tak pravil pán z obchodu. Uvidíme.

PS: Teď jsem se díval na ten e-shop, který má a nemá skladem a ta věc kterou jsem objednal a nemají ji ani u dodavatele jak mi bylo písemně sděleno, je na jejich stránkách stále skladem. Čeká na dalšího troubu jako jsem já až si ji objedná a bude čekat 10 dní než mu bude odpovězeno, že vlastně není. Provozovatele to zřejmě netrápí i když po komunikaci se mnou to ví a nehodlá to zjevně řešit. A já ? Já ho mám na háku, objednávku jsem zrušil a byl jsem tam nakupovat naposledy.

NCarabus - Profil | Čt 26.3.2015 9:01:18

Nachos >> Chápu, že to sranda není, ale pro mne jako zákazníka je "skladem" signálem že si to můžu objednat. Pokud tak učiním a zboží nedostanu, je asi něco špatně. A pokud tam má "skladem" i po dvou měsících, přestože výrobce už produkt rok nedělá a na skladu nemá, tak co si o tom mám myslet?

NPvl - Profil | Čt 26.3.2015 8:44:54

Nachos >> No osočujete .. Vždy platilo co je psáno to je dáno V dnešní době tomu třeba tak už není :o§))) Může se to stát ,ale když se po nějaké době kouknu na ten samý web a nic se nezmění ..To už něco vypovídá .

NZip1 - Profil | Čt 26.3.2015 8:41:34

Nachos >> Nevidím důvod , proč by si to někdo měl zkoušet. Tvoje odpověd´ je trochu mimo mísu . Vím , že to není jednoduché to uhlídat , ale ve většině to je mlžení prodejce !Tak klid s tím pláčem .

NNachos - Profil | Čt 26.3.2015 8:29:46

mě by zajímalo jestli někdo z Vás co tu osočujete obchodníky si někdy správu eshopu zkusil. Sám mám na starost dva nerybářské eshopy a udržet data aktuální není vůbec sranda zvláště když se shopu daří a máte k němu i kamennou prodejnu. A to konkrétně v mých shopech je zlomek položek oproti tomu kvantu v těch rybářských. Pokud chcete vše rychle a s jistotou tak si připlaťte a objednávejte přes své lokální RP.

NBoden - Profil | Čt 26.3.2015 8:18:19

Pvl >> Za devítku by to byla zlatá šňůra:-), devět litrů byl součet hodnot těch tří objednávek- navijáky,pruty,velký návin vlasce = ne,jeden vlasec na forpasy ano a jeden poslali jiný, že je to podobná kvalita:-)). S díky jsem odmítl. Ale ten kluk tam je slušnej a celkem snaživej, tak tam občas kouknu.

NPvl - Profil | Čt 26.3.2015 8:10:13

Boden >> Narážel jsem na dárek za" devítku" --je fakt, že nevím co to bylo za silon :o§))

NRybář Hubert - Profil | Čt 26.3.2015 8:07:13

Přemas >> jako já chápu, že eshop nemůže mít všechno skladem, jinak by sám měl velkoprodejnu, ale když něco nemám, tak nepíšu skladem. Slušný obchodník napíše třeba, skladem u dodavatele, skladem v PL, dostupné do dvou dnů, na dotaz, ale nenapíše skladem nebo skladem v eshopu, to už je prostě nekalá soutěž proti těm obchodníkům, kteří to skladem mají a klamání spotřebitele. Zvlášť, když garantuje dodání do 24-48 hodin a čekáš 48 hodin. Nezapomeň, že většina velkoeshopů dnes používá přímé platební brány - zákazník pošle peníze a je v pasti, protože peníze poslal a zboží není vůbec nebo bude za čas a řešíš refundace.......to je fér vůči komu? podvodník obchodník vs. zklamaný zákazník.

NBoden - Profil | Čt 26.3.2015 8:01:35

Pvl >> Je to škola hrou, na dlouhé zimní večery. Když něco opravdu potřebuju, do konkrétního eshopu si předem brnknu, jestli to fakt od nich můžu dostat. Jinak to asi nejde, je pochopitelné, že všechno skladem držet nemůžou a přitom se každý snaží mít co nejširší nabídku. Ale Carpfanatic a třeba i Parys jsou dobrý karty.

NPvl - Profil | Čt 26.3.2015 7:53:02

Boden >> A to se vyplatí, nebo ne ? :o§))

Nhonzina - Profil | Čt 26.3.2015 7:42:12

Me se to stalo u takový firmy jako je sportcarp.na eshopu psali že to je skladem tak já jako debil tam jel se na to podívat a vono nic.ujel jsem celkem 70 km to jsem byl na..sranej.už nikdy víc u tyto firmy

NBoden - Profil | Čt 26.3.2015 7:34:06

Přemas >> V tomhle u mě vyhrává Gammarus, jednak ho mám ve městě a hlavně vím, že tam můžu objednat cokoliv a nebude mě to stát ani pětku. Ze třech objednávek za cca celkem 9.000,-, jsem získal 150m vlasce.

NBoden - Profil | Čt 26.3.2015 7:23:50

V tomhle je pro mě nejspolehlivější Carpfanatic, tam skladem je opravdu skladem a nemají problém ti zavolat kdykoliv, včetně po pracovní době. Jednou jsem si v sobotu večer napsal o kopii zašantročené faktury a říkal si, že tak do středy by mohla přijít - do deseti minut byla v mailu:-). Těch eshopů na opačném pólu je víc, možná by nebyla od věci anketa.

NPřemas - Profil | Čt 26.3.2015 7:22:56

smike >> RSP mi u dvou ze tří objednávek nedokázal splnit přání :o)) ale prostě neřeším, není tak není. Z toho se svět nezboří :o) Rád si tam objednám zase ...

Nsmike - Profil | Čt 26.3.2015 6:51:10

A proto za mne z ceskych as fish a rsp fishing a pak polsky rockworld.zbozi vetsinou vyzvedavam osobne po predchozi vyzve k odberu.naprosta spokojenost.

NTWIN 69 - Profil | Čt 26.3.2015 6:33:06

Ahoj,stalo se mi to několikrát a vždy jsem to vyřešil tak,že tento e-shop jsem dal na černou listinu a víckrát si u nich objednávat nebudu.Jak jednoduché a jak účinné.V dnešní době je e-shopů spousta a stále je z čeho vybírat,tak proč řešit lhaní prodejce o stavu zboží skladem.

NPřemas - Profil | Čt 26.3.2015 6:24:23

Tak ono to v důsledku není žádná legrace. Provozovatel eshopu má několik možností. Spárovaný shop s účetním programem. I zde ale dojde k situaci, že něco prodáte na ruku, a než to zpětně zaúčtujete, aby se srovnal sklad, tak se lehce stane, že si někdo objedná na shopu. Druhá varianta je, že u shopu sedí člověk, který to hlídá, ale i tady dojde na první verzi. No, a pak je tu verze mít všechno skladem, ale to není v silách žádného shopu na světě. Hodně se taky používá spárovaní zboží s velkoobchodem, což je průšvih v tom, že spárujete vše, ale shopově skladem není nic. Nejlepší verze je mít vystavené jen co je skladem, no ale i zde dojde na situaci, že skladem jsou dvě věci a objednají si tři ... Většinou se dá ale s obchodníky dohodnout a najít kompromis k uspokojení všech stran :o)

NRybář Hubert - Profil | Čt 26.3.2015 5:54:05 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Většina tádoby hypernabušených eshopů nemá dobré 2/3 zboží skladem, poznáš je podle toho, že mají velmi výrazné slevy, oproti jinému, že mají 50 druhů krmítek apod., protože chtějí mít kompletní nabídku třeba pěti velkoobchodů a prakticky jen předprodávají zboží po učinění nabídky. Ty kixy se zbožím skladem, které není skladem v eshopu a možná vůbec ani v Česku, se mi za poslední rok staly u každé druhé objednávky, dokonce i u takových jako je Fikar, Tropicliberec, krmiva-hulin a nasoutoku.Tam bych snad i věřil, ře mlží a nechce se jim kvůli dvěma krmítkám nebo jednomu prutu dělat objednávku, aby na tu slevu dosáhl, tak zákazníka odpálkují. Tropic měl ještě tu drzost na FF v Praze otravovat lidi s roznosem letáků, na kterých stálo Zboží si tu hezky vyzkoušejte u jiných a pak hupky dupky koupit na tropicliberec. A to tam ani nevystavovali, takový parazity mám rád. Lovec rapy mi před 4 lety kompletoval objednávku 14 dnů. Nejvíc mě přes pár lety opravdu "potěšili" u Kajmana, objednal jsem si vláčák, volá mi týpek, že nemají 2,1m, ale 1,8, jestli může být, tak jsem řekl, že jo a přišel mi jednodíl. grrr. To nesnáším, už tu pár diskusí probělo. Většinou je příčina, že buď mají kamenku i eshop dokupy a nemají oddělené sklady nebo tahají od dodavatele kopmletní nabídku tím, že ji zkopírují, pokud vypnou aktualizace nebo se sejdou u dodavatele dvě, tři objednávky prodejců, tak je vymalováno a zboží není a nemusí bát třeba měsíc, jak jsem se nedávno dozvěděl. Teď mi to udělal i polský fishing-mart. Objednal jsem gumy 3 z deseti psané skladem, nakonec skladem nejsou a i po dvou emailech, kdy mě majitelka psala, že už je letos ze zahraničí nedovezou, na eshopu stále visí údaj, že jsou skladem. Poštovné tři kila a 1/3 zboží není skladem, brát kvůli tomu zbytečnosti, jenom, aby se mi poštovné pokrylo, smysl nemá. Někdo se prostě omluví, dá ti slevu nebo dárek jako omluvu, jiný na to kašle a pošle ti něco alternativního, jenom, aby se toho zbavil. Anebo si předem zavolat, jestli to zboží opravdu mají, ale to už je uhozené a nedůstojné.
Poslední dobou mám spíše pocit, že je lepší si vybrat i malý eshop, jehož provozovatel má koule napsat skutečný počet kusů skladem, ať už jsou to kusy dva nebo žádný.
Zmíním třeba www.rybanahacku.cz, mají psaný počet kusů skladem v eshopu, dělá to i velka-ryba.cz.