Likvidace anonymů ANO či NE?

Myslíte si po zkušenosti s různými anonymními prudiči, že by MRKu prospěl zákaz psaní příspěvků od neregistrovaných uživatelů + zákaz vícenásobné registrace z 1 IP adresy? Prosím jen ANO nebo NE.
Autor diskuse: MacOS - , 7.9.2004 všeobecné - ostatní
100 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

Ncomputerfish - Profil | Út 5.2.2013 19:17:41

Drtivá většina nemá veřejnou IP adresu. A navíc se jim adresa mění v podstatě na libovůli providera. A pokud je několik uživatelů schováno za NATem, tak by si ani neškrtli. Prostě to nejde.

Njon007 - Profil | Út 5.2.2013 19:00:58

Pitris >> Já se nepodíval :DDDDDDDDDD

NPitris - Profil | Út 5.2.2013 19:00:04

jon007 >> To by me zajimalo, co te privedlo na napad reagovat na devet let starou otazku...

Njon007 - Profil | Út 5.2.2013 17:38:43

No já bych to viděl takto.TY anonimy určitě ANO,ale my jsme doma tři rybáři na MRK.cz,všichni máme jednu IP adresu.A to by byl problém.....

Nxycht - Profil | Ne 26.9.2004 16:58:02

Neználek: no a co? :-) na začátku byl dobrej nápad RC a MM udělat rybářský web, je zde vidět kus práce, navíc na začátku to oba dělali zadarmo ....no a když je zde taková návštěvnost tak proč tady neprodávat reklamu? nevidím na tom nic špatnýho..naopak

NNeznalek | Pá 24.9.2004 23:19:21

...to by poklesly prašule za reklamy, ehm, že?

NDědek - Profil | Ne 19.9.2004 15:59:31

Ukazuje se přesně to co napovídá položená otázka. Registrace na takovém typu webu, jako je MRK, podle mě nemá přínést nějaké zvláštní výhody pro mě, protože se zaregistruji, ale pro ty ostatní, ke ktarým se přidávám. Výhody v tom smyslu, že pokud s někým hovořím - on ví kdo jsem, pokud můžu poradit, tak ten komu radím, nebo mu něco sděluji, má na mě i osobní kontakt a pokud jsem na někoho sprostý, tak ať ten komu ubližuji, má možnost aspoň vědět kdo jsem, a podobně. Je jednoduché prudit a nasírat lidi, to umím taky a fakt mi to jde, ale už není tak jednoduché si za to nést plně následky. Proto se přikláním k registraci. Neregistrovaní ať mají stejné omezené možnosti směrem k registrovaným, jako registrovaní k nim. Jinak bych jim neupíral možnost na MRK chodit a pokecat si, ale ať mají možnost o mě - nás registrovaných vědět tolik, kolik oni dávají vědět o sobě. Jinak je tady přece černá karta správců- taky jedno řešení.

NNeználek | Út 14.9.2004 0:47:06

XYCHTE, na "mém revíru" potkávám po celý rok jen jediného Neználka a to sebe. Fakt. Ostatní si myslí, že je revír vybitý od masařů. No já jim to vyvracet nebudu. :-)) Pokud se tam někdo vyskytne a já se s ním dám do řeči, tak mě začne vysvětlovat výhody boilies a poučovat, která ryba má nejlepší maso.

Nxycht - Profil | Po 13.9.2004 22:29:11

mirmen: v pohodě, až pojedeš sem na jih, napiš klidně mejl a zkusim ti poradit nějaký místo kam na candáty nebo i kapry

NMirek - Profil | Po 13.9.2004 18:39:07

K mému příspěvku ze soboty. Samozřejmě jsem myslel recepty na různá těsta boilies atd. Myslíte že by taková stránka nebyla vhodná?

NSalám - Profil | Po 13.9.2004 13:05:58

...mOC TO NEDÁVÁ SMYSL, tak že sorry, nejsem ve formě....-(

NSalám - Profil | Po 13.9.2004 13:05:10

V mé profesi je o stres postaráno, neustálá diskuze s podvodníkama mě fakt dost vyčerpává a tak nejlepší relax je pro mě např GTA Vice city (počítačová hra) a tam si pár volů postřílim a když se chci odreagovat v práci tak hodím diskuzi s občasnými prudiči, za které se ,byť registrován, taky považuju a mám hned lepší náladu, tak že ANONYMY NELIKVIDOVAT!!!:)))

Nmirmen - Profil | Ne 12.9.2004 19:22:07

xycht: sorry, ale skutečně jsem psal jen svůj názor na to, že obecnější a veselejší téma přitáhne pozornost více lidí, nic víc v tom skutečně nehledej. Trochu se to vztahuje i k zadavatelovic zadání a některým - možná i nevyřčeným souvislostem.
Něco jsem naťuknul, ale rozepisovat to nechci ze soukromých důvodů.

Co se týče Neználka a mnoha dalších, ať už registrovaných nebo zůstávajích v anonymitě,zřejmě si své názory a postoje dovede obhájit stejně jako ty nebo já,
( teda - pokud se chce věnovat tomu čas).

Máš pravdu v tom, že mejl je nejrozumnější řešení pro komunikaci o konkretním problému na konkretním lovišti. Celá řada lidí má svůj důvod, proč se vyjadřuje všeobecně , a občasné rýpnutí je něco jako koření do guláše :-)

( I když uznávám, že kuchař může být pod parou nebo se setsakramentsky mýlit či mít úlet z jiných důvodů. A o tom, že strávník může být vegetarián už ani nemluvě).

Nxycht - Profil | Ne 12.9.2004 9:13:01

mirmen: soudě podle toho,že reaguješ na neználkovo příspěvek tak jsem zřejmě ten co jen klábosí - dobře mysli si to, je to tvoje věc. Co se týče zkušeností s krmením apod. tak samozřejmě nemůžu psát tak příspěvky na tak odborný výši jako ty (není to ironie), ale snažím se lidem poradit aspon kam mají jít, když jedou k nám na jih. A takový věci řeším z 99ti procent jen přes mejl a to ještě s důvěryhodnými lidmi. Prozradím rád i místa kam sám chodím ale to tady zveřejňovat nebudu, protože vím,že tu za bukem číhá celej zástup Neználků a podobných takyrybářů, kteří sem chodí jen pro rozumy a pak berou podměrečný ryby apod.

Nmirmen - Profil | Ne 12.9.2004 7:32:09

Standas : 7.9. - 11.48 : "..údaje z karty jen zaregistrovaní ......."
Dalibor : 7.9. - 15.35 : "..nahlédnout do karty jen pro registrované ..."

Má to několik dalších aspektů.
a) řekněme, že se rybář bude chtít registrovat.
Nebude-li možnost mít nahlédnout do KLUBu, nebude si moct ověřit, zda zamýšlený nick už neexistuje.

b) při komunikaci na dané téma chceš mít jistotu, že mluvíš s tím, s kým jsi mluvil posledně . Máš ji? Nezaměníš si diskutující?

Vždyť duplicity jsou časté.

Kolik je Michalů, Jirků, Honzů či Petrů? ( 3,6,6 a 3) atd. atd.
Kolik lidí má registrační kartu - nick -nevyplněn ? ( 66 )
Kolik lidí si napíše do karty cokoliv? Třebas se přihlásí i prezident Mugabe ??

Martin M. : já vím, že na tom děláš a že máš práce nad hlavu, jen reaguju na návrh, jehož případná realizace s sebou i něco přinese ( v kladném i negativním)

Nmirmen - Profil | Ne 12.9.2004 6:43:18

Neználek: spíš bych řekl, že na všeobecná a šťouravá témata zareaguje víc lidí než na konkretní věcný problém. Snazší odpovědět na pošťuchování než pomoci řešit problém. Někdy postačí zadat jméno - nick do vyhledavače a přečíst si pár příspěvků. Pak se dá - zhruba!!!! - odhadnout, zda dotyčný jen klábosí a brnká na nervy nebo dokonce "prudí" nebo zda čas od času někomu druhému pomůže.

Je zajímavé, že se to týká i registrovaných :-)

NNeználek | Ne 12.9.2004 0:20:18

Myslím, že kdyby tu nebyl známý prudič Neználek a nerváci typu Xycht, tak by Martin M. přišel o velké peníze za počet klikanců.

Nxycht - Profil | So 11.9.2004 16:15:57

NE - myslím,že kdyby tu nebyl známý prudič Neználek, že by MRK o hodně přišel :-)

NMirek - Profil | So 11.9.2004 15:21:52

Možná by nebylo špatné zařadit do MENU stránku ,, RECEPTY" která by byla jen pro registrované. Asi by to motivovalo k přihlášení.

Nxycht - Profil | So 11.9.2004 8:19:59

boyscout: tak to je síla! :-) ten "pán" je trošku mimo

Nxycht - Profil | So 11.9.2004 8:02:32

Neználek: dělej si co chceš :-)))

NNeználek | Pá 10.9.2004 17:44:34

Při registraci si mohu navymýšlet kýbl hoven. Z tohoto důvodu nejsem ochoten zkoumat, jak se zaregistrovat. Pokud budu chtít, aby mi někdo zahltil e-mailovou schránku spamem, musí mu stačit moje adresa. Kromě toho jsem po pochybných registracích musel čistit schránku denně od 50-200 emailů. Nkonec jsem ji stejně zrušil. Kdybych byl škodolibý, tak bych mohl v PHP zahltit schránky všech registrovaných. A co se týče počtu příspěvků? Nevím, jak to Martin M. dělá, tak pro jistotu smažu cookies, historii, připojím se pod jinou IP a změním byť jen jedno písmeno ve jménu nebo emailové adrese. Howgh!

Nboyscout - Profil | Pá 10.9.2004 13:56:10

vlasta> nedělám viz. http://www.mrk.cz/otazky.php3?id=6733

NVlasta | Pá 10.9.2004 13:21:39

boyscout: to si děláš legraci, že jo?

Nboyscout - Profil | Pá 10.9.2004 13:03:20

No hoši, po tom co mě bude firma Chytil žalovat za poškození její dobré pověsti : viz. otázka Jaké komerční boilies použít při krmení? Vám všem doporučuji aby ste v registraci neuváděli pravdivé údaje. Ušetří Vám to zbytečné komplikace a prachy za právníka :-) Takže bacha na to co píšete :-)

Nmorlor - Profil | Čt 9.9.2004 18:42:27

no a je někdy prdel číst po těch anonymech příspěvky, které jdou přímo (co na srdci, to na jazyku)

Nmorlor - Profil | Čt 9.9.2004 18:41:11

ne

NOtto - Profil | Čt 9.9.2004 18:16:30

Anonymy střílet, šmejdy jedny !!!

NPavel D. | Čt 9.9.2004 18:06:40

Ne - MRK je pro všechny a mělo by to tak zůstat i když toho někteří zneužívají...

NVlasta | Čt 9.9.2004 10:53:08

Ano, chtěl bych být vyloučen, má produktivita práce by prudce vzrostla...

NAnonym | Čt 9.9.2004 10:15:04

NE, NE a ne

NVéna S. - Profil | Čt 9.9.2004 10:05:42

Souhlas se Salámem. Vítám, když je možné obrátit se v případě dotazu na dotyčného rovnou a on je ochoten odpovědět a podělit se o zkušenosti, nebo dokáže poradit. Za své údaje v kartě se nestydím, nemám co skrývat.
K otázce NE a NE

NG.Moolis - Profil | Čt 9.9.2004 8:51:28

Trumbero, anonym není totéž co neregistrovaný uživatel. Rozmysli si, než něco napíšeš.

NPan Pikesson | Čt 9.9.2004 8:31:22

Vy mate starosti

NUrbo - Profil | St 8.9.2004 19:07:59

Ne,okamžitou registraci nezavádět.Vymyslet něco přijatelnějšího např. Leo,...(Nepřečetl jsem tady všechno.)

NMedeo - Profil | St 8.9.2004 18:26:04

NE, je to blbost. Ničeho tím nedocílíš, jen naseres lidi zbytečnou buzerací..............

NSalám - Profil | St 8.9.2004 17:43:05

Mě osobně je to jedno, pokud nejste registrovaný, tak mě to opravdu moc netrápí, ale vždy mě potěší, když se o člověku ,se kterým diskutuji, něco dozvím např. jméno, zájmy, věk, preferované metody lovu atd.
PS: Taky se občas z někym poštěkám, ale v tomto případě mi nějak uniká smysl této diskuze. Zkrátka je to úplně jedno!

NMacOS | St 8.9.2004 17:30:26

slamáku, tobě to prozradím. máš samozřejmě pravdu, je to k ničemu.
v podstatě mi šlo jen o + body za aktivitu :o))

NLeo - Profil | St 8.9.2004 17:23:53

Já už jsem svůj názor napsal. Jsem registrován na Photopostu a tam to funguje tak, že neregistrovaný si může jen prohlížet obrázky a nevidí do karty členů. Je to pro registrované členy celkem příjemná skutečnost, že když jim někdo chce začít kritizovat snímky (je to fotografický web), musí si dát tu práci s registrací. Pokud ten člověk nemá o danou problematiku zájem a je náhodným návštěvníkem, nedá si tu práci s registrací a odejde prudit jinam. Třeba na MRK:-) Tím tam vznikla komunita, která se opravdu zajímá o danou problematiku, nebo má nějakou společnou zálibu chcete-li a funguje to bezvadně. Navzájem si kritizujem fotky, někteří se i do krve pohádají, ale je to pohoda. Člověk ví, komu to má příště vrátit ;-) Na kvalitě kritiky to neubere.

NPan Slamáček | St 8.9.2004 16:56:43

MacOS> nikoli soudruhu jenom se snazim debatu prevest nekam kde by mela vetsi vyznam nez jen hole konstatovani je to na picu, neni to na picu :-)
nakonec to stejne muze zmenit jen RC a jeho kolektiv, martin promine :-))

NJFK - Profil | St 8.9.2004 16:53:05

ANO

NRici - Profil | St 8.9.2004 16:51:58

Když už je tu debata jaké výhody přináší registrace, tak můj názor je ten, že když pojedu služebně nebo soukromě na druhý konec republiky a budu si chtít zachytat, tak se podívám do karty ke kolegovi, který je z toho určitého místa a třeba ho poprosím o radu. Jde samozřejmě i vznést dotaz do éteru přímo, ale třeba se nikdo neozve a mám po p....i.

NMacOS | St 8.9.2004 16:24:31

slamáku, zaměňuješ příčinu s následkem.
právě proto že anonymům je dovoleno vše, jediným omezením je pokud vím počet denních příspěvků, tak k registraci uživatele opravdu téměř nic nemotivuje. to je myslím špatně.

NOndrej - Profil | St 8.9.2004 16:19:46

Slamaku: ja te mam rad a nevadi mi tvoje nazory. Plne s tebou souhlasim, registrace je tu uplne k nicemu. Casto navstevuji anglicke kaprarske stranky, kde ti bez registrace ukazou jen par radecku clanku, ale pro precteni a naslednou diskusi se musis prihlasit. ......

NPan Slamáček | St 8.9.2004 14:35:15

takze mi rekni proc se tedy registrovat? jaky to ma prinos? zadny. proc jsem registrovany? protoze mi to nevadi a kazdy hned muze dle me karty zjistit ze nemam rad kapry napriklad. tedy chci druhym neco sdelit. kdybych jako anonym nemel pristup treba k clankum a do nekterych sekci tak pak by me to mozna stvalo.
registrace samotna ti nezaruci ze se zbavis prudicu. podivej se treba na mne! nekteri kulickari mne opravdu maji moc radi! :-)

Nrybomil | St 8.9.2004 13:24:13

Osobně rád zabukáče nemám.Co se vyřeší tím, že tu bude X krát ANO a Y krát NE.
Nic.

NMacOS | St 8.9.2004 13:08:10

slamák> právě o to jde že prakticky téměř žádné.

NPan Slamáček | St 8.9.2004 11:32:59

reknete mi nekdo jake vyhody prinasi ona registrace?

NRici - Profil | St 8.9.2004 11:14:58

NE a NE. Anonymové mi nevadí a já se naopak za své údaje v kartě nestydím.

NPobřežní candát | St 8.9.2004 10:12:30

Prudění anonymů zde není zase v takové míře, aby se muselo přistoupit k omezování (ne). Stejně tak nejsem pro zákaz vícenásobné registrace z 1 Ip. adresy. Těšim se na vyjádření Neználka (jsem registrovaný prudič tak doufám, že si mě nenajde a neumlátí pravidlama českého pravopisu :-)

NKataban - Profil | St 8.9.2004 9:56:05

Ne, ne. Když vím, že je to anonym, který jen prudí, tak to nečtu nebo se jen pousměju i když někdy... Naopak jsou zde delší dobu pravidelní anonymové, jejichž příspěvky si přečtu rád, např. mirmen.

NKato | Út 7.9.2004 22:12:07

Ano i Ne

Nrybopet - Profil | Út 7.9.2004 22:03:25

Anonym je sráč a bojko.Aj ked možno vyjadrí pravdu,ale je málo statočný pre svoje názory.

NŠlehy | Út 7.9.2004 21:57:47

ne,ne

NOrion | Út 7.9.2004 21:56:10

ano

Njidoš - Profil | Út 7.9.2004 20:57:48

ano - pryč s anonymy(i) - uděláme tričkovou kampaň. Dopředu pryč s anonymy(i) a dozadu stop neregistrovaným rozvracečům MRKu.... to by na MM měl stačit.

Npeter | Út 7.9.2004 20:48:00

ano,aaaaaannnnnnoooooo

NSpinner - Profil | Út 7.9.2004 19:55:28

ANO ANO ANO ANO ANO ANO ANO ANO ANO ANO ANO ANO ANO ANO ANO ANO ANO ANO - stop neregistrovaným rozvracečům MRKu...

NMartin K - Profil | Út 7.9.2004 19:35:52

ANO

Nmiras S. - Profil | Út 7.9.2004 19:35:20

NE + NE. Dosť bolo cenzury...................

Npejtl | Út 7.9.2004 18:23:25

NE + ANO

NMacOS | Út 7.9.2004 17:54:00

zdar všichni! je to pro mě zajímavá zkušenost, jak se i z dobrého úmyslu dá vyrobit naprostá konina.
ujišťuju vás že s kádrováním a s Kluky S Číry to nemělo mít nic společného. odpověď ANO/NE - chtěl jsem si ušetřit pročítání sáhodlouhých rozborů, ale asi to nebyl úplně dobrej nápad, takže jestli to někdo považuje za nutné tak ať se klidně rozepíše.

není mi jasné, proč někteří lidi co sem chodí pravidelně a pravidelně přispívají, tak zarputile odmítají registraci v klubu, někteří ji dokonce zrušili. chápu to třeba na x-chatu, ale proč tady? nikdo tu přece nechce rodné číslo a číslo kreditky, stačí jméno, město a třeba ročník narození. problém s viry by měl být taky vyřešený. vždyť přece když s někým o něčem diskutuju a ten dotyčný si dá tu práci a podívá se na mojí kartu, tak ať se klidně dozví jak se jmenuju. to že se někdy zeptám blbě a vypadám pak jak trouba - no a co? většina debat je tu na velice přátelské úrovni, tak myslím že je jen fér když se k tomu podepíšu.

bohužel jsou tu ale taky lidi co si v debatách pravidelně vyřizujou osobní účty z různých závodů a kšeftů, a nebo prostě jen schválně serou lidi - a to jsou VŽDYCKY anonymní uživatelé. bylo to mockrát ve všech pokecech a myslím že je to ubohost. proto bych lidem bez registrace nechal jen možnost prohlížení všech sekcí kromě klubu, dále bez možnosti zadání otázky a bez možnosti inzerce v bazaru. nemám pocit že by se tím nějak narušila svoboda MRKu ani že by se z MRKu stal uzavřený klub (proč??), ale myslím že by lidi viz výše možná trochu víc přemýšleli dřív než by hrábli do klávesnice. samozřejmě nejsem naivní a vím že i do registrace se dají psát kraviny, ale přece jen je to určité zdržení, které už může tyhle hňupy odradit, navíc zjevné případy by se daly vyházet rovnou. možnost měnit libovolně svůj nick nebo dokonce použít už registrovaný nick mi taky nepřipadá zrovna košer.

svůj názor jsem teda asi vyjádřil jasně: ne šeď anonymní masy, jak si někteří mysleli :o) ale pěkně každej sám za sebe. takže ANO

NFishFace | Út 7.9.2004 17:26:50

Ve většině případů to nejsou prudiči,ale jen vyjadřují svůj názor, ale jestli se za něj stydí,nebo se bojí odezvy na "jeho adresu" to nevím, ale je to tak správně že si můžou zvolit jestli chcou být anonimní nebo se nestydí nebo nebojí odezvy na jeho hlavu a píší jako registrovaní uživatelé- jsme přece demokratická země :)).
=NE

Nmirmen - Profil | Út 7.9.2004 17:09:47

ANO - ANO :-))))

Nmiki | Út 7.9.2004 17:09:07

Po úvaze, kterou napsal "Dalibor" se přikláním k většině, tedy....NE - opravdu by se nic nevyřešilo.