ÚN Nechranice - nové zákazy

Co říkate na novou zátopovou oblast na Nechranické přehradě a zákaz v ní bivakovat, jezdit autem atd.? Má to tak opravdu být?
Autor diskuse: lájin - Profil , 2.1.2010 všeobecné - ostatní
100 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

Nex007 - Profil | Ne 12.8.2012 23:01:14

nechranice dnes, nic se nedodržuje v policajtský zátoce celý den auto přímo u vody, včetně stanu a mega přístřešku

Npanyla - Profil | Po 6.6.2011 15:04:19

potřebuju vědět,kdy to skončí s tou hrází.Jedu tam 1.července.Dík všem

Nmraven - Profil | St 18.5.2011 13:50:02

Ahoj maj opravovat hráz a má jít voda ještě dost dolu.Bylo mi řečeno že je ještě moc vody má jít na minymum.

Nváchyč - Profil | Ne 15.5.2011 11:05:44

Ahoj,nevíte někdo proč je tak málo vody v nechranicích?

Nkožich007 - Profil | So 30.4.2011 21:54:44

adi777 >> zdarec také bych na nechrankách uklízel pokud mi dají povolení, ale jinak jim na to kašlu. Tady je diskuze o uklízení nechranek http://www.mrk.cz/minidiskuse.php?id=638273 a tam jsou i moje názory, myslím že jsou dost podobné jako některých zde!!

Nadi777 - Profil | St 20.4.2011 17:40:04

KPT Málkov Karlos >> jj tenhle napad se mi libi at daji povoleni vsem tem kdo pujde uklizet a ja jsem tam jak na koni jenze oni radsi za penize na nasazeni ryb pozvou firmu ktera to uklidi a to muzem jen doufat a nebo dobrovolniky kteri z toho nic mit nebudou ale tohle by tam dostalo stovky rybaru

NKPT Málkov Karlos - Profil | Ne 13.3.2011 19:38:58

Many >> Prosel jsem cele Vadkovice, nadhera. Klasicka skladka.

NMany - Profil | Ne 13.3.2011 18:38:13

KPT Málkov Karlos >> čus,nevím jedtli jsi byl mrknout taky vlevo,je tam toho bordelu ještě víc,alespoň se zdá podle fotky.

NKPT Málkov Karlos - Profil | Ne 13.3.2011 13:37:21

Neni toho malo :)

NKPT Málkov Karlos - Profil | Ne 13.3.2011 13:24:34

Neskutecnej bordel ... Hlavne, ze se nesmi zajizdet autem k vode. Po celem brehu je nekolikametrovej pas odpadku. Klidne bych si udelal brigadu za povoleni zajizdet autem k vode. Myslim, ze by slo plno rybaru. Nejsem linej si veci odtahnout na misto, ale v dnesni dobe nechat auto bez dozoru je silenstvi.

Nruzmich - Profil | So 12.3.2011 21:58:31

Nikdo neporadí?

NMatthysek - Profil | So 12.3.2011 17:25:49

ruzmich >> to bych taky rád věděl

Nruzmich - Profil | So 12.3.2011 17:23:33

Kde se dá stahnout znění té vyhlášky ohledně zákazu bivakování a stanování? díky

Nruzmich - Profil | Čt 10.3.2011 7:37:43

KPT Málkov Karlos >> Kde se prosím tě dá ta vyhláška stahnout? já jsem posera a tak jsem se na Nechrankách bál roztáhnout i paraple.

Nex007 - Profil | Po 6.12.2010 21:13:41

adi777 >> těm kormoránům jde ta vláčka dobře

Nadi777 - Profil | Po 6.12.2010 14:49:38

vcera jsem tam byl jeste nejsou zamrzly ani u brehu ale je pravda ze v tomhle pocasi to dlouho trvat nebude jinak na vlacku ani tuk ale kormoranu je tam dost

Nex007 - Profil | Ne 5.12.2010 23:47:24

adi777 >> dnes jsem jel okolo k rodičům Kadaň - Tušimice - Chbany a led jsem neviděl nikde

Nadi777 - Profil | So 4.12.2010 13:31:29

diky za odpoved musim jeste vytahnout lod ale je porad plnej stav vody a doufal jsem ze trochu odpusti jenze to asi nechaj nejdriv zamrznout

Nváchyč - Profil | Pá 3.12.2010 22:37:11

Ahoj,pomalu už zamrzaj,ale v zátoce u policajtů se ještě dalo dnes chytat,ale už to asi moc dlouho trvat nebude a zamrzne to i tam.

Nadi777 - Profil | Pá 3.12.2010 14:52:59

nevite nekdo jestli zacinaji nechranky zamrzat

NChose - Profil | Čt 2.12.2010 16:43:53

Tak na Nechrankách je konečně povolená tyčovka.

Nex007 - Profil | Ne 3.10.2010 20:37:26

tak na policejní zátoku už se jezdí auty stejně jako dřív, dnes když jsem jel okolo tak jsem viděl nejméně osm aut u vody, dokonce i s vozíkem - prostě anarchie !!!

Nchesper - Profil | Čt 29.7.2010 18:19:31

Veverek >> myslím tím lidi kteří o tom rozhodují to jsou podle mě křupani ne rybáře kteří o tom nerozhodují

Nkožich007 - Profil | Čt 29.7.2010 13:02:49

KPT Málkov Karlos >> no právě že to se klidně může stát protože se jim to přestane líbit!!!

Nkožich007 - Profil | Čt 29.7.2010 13:02:24

Veverek >> toho se nebojím něco unesu a kousky traverz tam kam chodím hravě těch 800m nebo kolik to je natahám :D a když mi přijdeš pomoct bude to dřív. Ale prostě budu na noc jezdit jinam se nedá nic dělat

NKPT Málkov Karlos - Profil | Čt 29.7.2010 12:56:11

kožich007 >> kup si destnikovej pristresek a mas klid. Jenze je otazka, jestli i to nebude pristi rok ve vyhlasce. Minulej rok to slo jeste trosku v klidu s bivakem bez podlahy a destnikem.

NVeverek - Profil | Čt 29.7.2010 12:51:54

kožich007 >> Ja bych chtel videt jak tam potahnes ty traverzy :)

Nkožich007 - Profil | Čt 29.7.2010 12:41:08

KPT Málkov Karlos >> jj také způsob!! sem přemýšlel nad tím vzít bivak bez podlážky a použít traverzy (někdo mi to poradil) s navařenýma očkama a za to ho postavit. Chtěl bych vidět co na to řeknou poldové :D

NKPT Málkov Karlos - Profil | Čt 29.7.2010 12:33:58

Veverek >> Kluka a veci si zmoknout nenecham a kdyz to nedokaze nekdo pochopit, tak je to jeho problem. Tata me bral na Nechranky pod stan na ryby uz od mala a ted chci brat ja svyho kluka. Nemuzu za to, ze me jina voda nebavi a nenecham se od nikoho buzerovat. Vsechno dodrzuju jak mam. S RS zatim problem nemam. Staci to udelat bez koliku a je klid)

Nkožich007 - Profil | Čt 29.7.2010 12:25:09

ahojte tak něco přidám. Předevčírem jsem jel přez hráz a řekl si že si zavláčím a tak jsem sjel k pomocný hrázy a nestačil se divit. Nějaký skopčáci v karavanech, hudba jak na czechteku a všude okolo bordel. Žádnej rybář jen se tam prostě nejspíš asi přijeli ožrat. Pokecal jsem tam z jedním místním rybářem (od vidění ho znám jezdí tam dost dlouho vždy po práci a o volně) no a ten povídal že to je prej už klid že jich tam bylo víc. No a na ně si asi nikdo nepřijde. Já mám nechranky rád, vyrostl jsem na nich, ale těma zákazama to fakt přeháněj. Mám tam dost známejch jak mezi RS tak i mezi rybářema a jsou to pohodáři. Problém je v těch prasatech a nebo třeba je to jen loby nějakého majitele kempu co já vím. Na nechranky prostě na noc nepojedu a okolo je dost pěkných revírů a dokonce čistších.

NVeverek - Profil | Čt 29.7.2010 12:07:15

xxl >> Neni to dlouho co chtel pan postavit male dceri stan a vedle nas sedici rybar se na nej ohradil ze je z Kadanske RS a ze tam stan nema co delat. Nic ho nezajimalo, proste stanovat tady nebudes a hotovo. Nechapu jeho nelidsky pristup, "vecer ho postavim a rano ho sbalim" - ani to ho neobmekcilo... je to jak rikas, jak das volovi moc... jak na vojne... vetsina RS nestanuje, tak pro to zrejme nemaji pochopeni...

NVeverek - Profil | Čt 29.7.2010 11:54:42

chesper >> Souhlas, pokud clovik nedela bordel, tak si nemyslim ze by pristresek nekomu vadil. Patniky a zakazy se tam daly kvuli neukaznenym rybarum, nikdo neresi jestli je mistni nebo ne, ale jak se chova. Nerybar tam prakticky nestanuje, jezdim kolem skoro denne. Nerozumim proc nadavas mistnim do krupanu v souvislosti s tim, ze nemas kde zaparkovat. Tahnu veci k vode diky zakazum jako otrok stejne jako ty. :)

NKPT Málkov Karlos - Profil | St 28.7.2010 23:50:07

Nick 24 >> K vode se nedostanes, auto musis nechat pred znackou zakaz vjezdu a je tam i patnik vodni dilo Nechranice. Je vzdy na konci cesty, kdyz sjedes dolu. Tak si dobre zachytej pokud se nebojis o auto. Uz se tam vykradl i trabant mistniho dedka :) Na rybarske nacini sem si poridil trakar :)

NBeila - Profil | St 28.7.2010 23:02:51

lájin - >> Jak čtu jsi tajný tazatel,na Nechranice jsem jezdil rád.Ale od doby kdy si tam severočeský svaz udělal zákony pro sebe tak jsou Nechranice pro mě mrtví.Zakazují takový věci které patří k tomu to sportu.Jsem zvědav kdy na stadionu fotbalistum zakážou používat šatny,nechávaj tam při zápasu oblečení.Možná by tady mohla být výzva pojďte zakázat chytání na Nechranici.

NNick 24 - Profil | St 28.7.2010 22:47:02

Zdravím, chtěl bych se zeptat jestli někdo nevíte jak daleko se musí nechat auto pod Vackovicema od vody. kůli těm skvělím zákazům jsem tam ještě letos nebyl a už jsem se docela uklidnil po lonském výstupu s policií kůli bivaku a autu, tak bych se tam zas zajel podívat...jde mi jen o to abych nemusel nechat auto ve Vackovicích

NKPT Málkov Karlos - Profil | St 28.7.2010 22:33:46

pechy >>Ja se nehadal, vsemu sem se smal a na Nechranky jedu s tim, ze se proste nenecham buzerovat. Sumce tam moc lidi nechyta kdyz je zakazana vabnicka a ja jsem rad, protoze jsem tam zazil vecer, kdyz asi 50 metru ode me vabnicku pouzival nejakej rybar. Po 2 hodinach poslouchani zblunkani, bych to prirovnal, jako kdyz si v loni vedle me vlezlo 12 cikanu a zacla koupacka. Kdyz sem uslysel po stoosmnacty more, zavolal sem domu a poprosil, at mi privezou ibuprofein. Nekde to mam i natoceny :)

NLucek - Profil | St 28.7.2010 22:15:40

KPT Málkov Karlos >> Karlosi ty taky umíš psát?? Nejni možný,na pátek svolávám mimořádnou schůzi organizace!!! :-)

Npechy - Profil | St 28.7.2010 22:08:42

KPT Málkov Karlos -))) tak to muselo bejt hustý..a proto sem tam přestal jezdit..,na rybách chci mít klid a né se hádat s nějakejma píp...,nevim proč tam teda vubec dělali nonstop,když to pak takhle dojebou...,vlastně vim proč,páč se chtěj zbavit nočních dravcu (sumce),kterejch tam bez přemejšlení nasadili hafo a ted se diví,že vymyzeli candáti,líni atd.

NKPT Málkov Karlos - Profil | St 28.7.2010 21:57:01

A tady prizvednuti pristresku na radu policistu, ale to uz vazne delat nebudu :)

NKPT Málkov Karlos - Profil | St 28.7.2010 21:51:02

...

NKPT Málkov Karlos - Profil | St 28.7.2010 21:50:03

jedna 76tka z toho vecera :)

NKPT Málkov Karlos - Profil | St 28.7.2010 21:45:33

Nesmite se nechat panove ! Jsem kolega Luceka, ktery psal o par radku niz. Pri vyhrozovani policii, ze porusuju vyhlasku a dostanu pokutu za bivakovani, jsem se branil vysvetlenim, ze mam destnikovy pristresek a z predeslých kontrol jsem uz byl poucen, ze nesmi byt nic zapichnuto v zemi, jsem mel pristresek zatezkany kameny. Pred zraky policajta jsem ho nadzvedl do vzduchu a koukal na jeho reakci :) Pak z nej vylezlo, ze je to stan a zavolal druhyho policajta na pomoc :))) To uz sem jim vysvetlil, ze jsem se s nima nechtel dohadovat a doslova jim rekl, ze to stejne neslozim a ze mi muzou vyhulit bambuli (na radu kamarada policajta, kterej rekl, ze policajti jsou curaci a nerozeznaj bivak od pristresku:)) Jeden z policajtu zatelelefonoval nekam na ustrednu 2x a s radosti mi tlumocil, ze destnikovy pristresek taky nesmi byt, ze se to probiralo na jejich schuzi. Odpovedel jsem slusne, ze me jejich schuze nezajima, ze vyhlasku znam a je tam jasne psano "stanovani a bivakovani zakazano" Pak mi mladsi z policajtu nesmyslne podaval vyhlasku se slovama, at si ji prectu. Pekne sem podekoval a rekl mu, ze mam svoji a zopakoval durazne, ze mam destnikovy pristresek a ne stan ani bivak:) Tohle divadlo trvalo tak 20 minut a to jsem to psal zkracene, bylo tam toho vic :) Pak jsem jim rekl, at mi teda daj nejakej papir k prestupkovy komisi, ze si tam klidne zajdu a vse nafotim a vysvetlim. Mladsi Policajt se me zeptal, jestli mam tolik casu behat po uradech. Odpovedel jsem, co mam asi jinyho delat a ze i kdybych to slozil, tak hned jak odejdou, tak to rozbalim :) Ale to sem v umyslu stejne nemel :) Policajt povida, ze kdyz je na me nekdo zavola, ze tam bivakuju, tak budou muset zbytecne zase jezdit kvuli me. Na moji odpoved s usmevem, ze ten papir ke komisi mi asi porad do kola davat nebudou, odpovedel, ze to asi ne. Skoro na zaver me zazdil, ze si mam pristresek udelat jako destnik. Nechapave sem jim vysvetlil, ze do zeme to zavrtat nemuzu podle vyhlasky. Pohotova odpoved znela, tak privazat ke stromu :) Po dalsi chvilce dorozumivani, jim uz stacilo, kdybych to aspon trosku nadzvedl, aby se to nedotykalo zeme :) To uz jsem dokazal prekousnout a byl rad, ze mam peknou historku pro kamarady z naseho spolku a jine hospodske povalece:) S policistama jsem se rozloucil a koukal jak vitezne, spokojene mizi v housti.

Na Nechranky jezdim celej zivot, mam to 25 km daleko, jsem slusnej rybar a nenecham se sebou vorat. Koukam tam na za..any mistni masare, jak tahaj ryby 3 metry po kamenech z vody, nekolikrat za den odnesou 2 kapry a tem se nic nestane. Stacilo by se posadit na zacatku Krhovic, kam si sedaj na svoje mista a pozorovat je pri jejich takzvanem lovu. Vsem bych sebral papiry bez mrknuti. Tohle by se melo hlidat a ne kdejaka ptakovina. Mam za sebou letos od zavedeni nonstopu asi 5 kontrol a na Rybarskou straz si nemuzu stezovat, ale to co predvadi policajti je hruza. Straz vidi, ze nejsem nejakej vocas, co prijel delat bordel, tak vzdycky pokecame chvilku v pohode. Pri poslednim kecani mi bylo doporuceno, ze kdyz uvidim, ze tu nekdo dela bordel nebo neco podobnyho, tak mam vzadu v rybarskem radu cislo do Vikletic a mam zavolat, ze do pul hodky prijedou. Tak sem podekoval, ze radsi ne, ze se nehodlam nechat mlatit na rybach :) To by bylo hrozne nenapadny, kdo je asi mohl zavolat, hlavne kdyz tam budu sam a policajti s oblibou rikaj, ze je to na udani :)

No napsal sem toho dost a az uvidi kluci z Kaprteamu, ze i ja umim psat, tak jim to vyrazi dech v lepsim pripade :)

S pozdravem Karlos :)
http://www.kaprteam.cz/

Nxxl - Profil | St 28.7.2010 19:46:35

Veverek >> ....zřejmě pár místních blbů dostalo pravomoce RS a teď si léčí svý mindráky na normálních rybářích (čemu vadí natažená plachta mezi stromy ???)...jak dáš volovi moc tak je to v haj-zlu...)))

Nchesper - Profil | St 28.7.2010 19:33:43

Veverek >> rozdíl je hlavně v tom že místní se večer zbalí a je za deset minut doma ,ale když máš cestu 2 hodiny tak věř tomu že nechceš jet na ryby na jedno odpoledne a když je povolen non stop rybolov tak je podle mě nesmysl si nemít kam dát věci a nechat auto bez dohledu přez noc to je tak pomoct nějaký zlodějský socce na to asi ty křupani od vás nemysleli doufám že nejsi jeden znich jinak mi tě je líto

NVeverek - Profil | St 28.7.2010 8:14:23

chesper >> Pletes se, zakazy plati pro vsechny stejne, jak pro mistni, tak pro ostatni. S tim rozdilem ze mistni z drtive vetsiny zakazy dodrzuji, ale casti "prespolnich" je uplne jedno kam autem dojedou, ty krupany bys mel smerovat na ne. Prave diky nim ty zakazy bohuzel vznikly...

Nchesper - Profil | St 28.7.2010 6:20:51

tyhle jejich nesmyslný zákazy jsou k hovnu taky už tam nepojedu je to přizpúsobeno jen pro mísní křupany ale pro někoho kdo to má dál je to špatný

Nkožich007 - Profil | St 23.6.2010 6:57:44

nechranky jsou o ničem, prostě pro chataře a místní jinak mrtvola, já už jezdím jinam!!!

Nex007 - Profil | Út 22.6.2010 23:01:43

souhlasím, nikde jinde to není

NLucek - Profil | Út 22.6.2010 22:24:24

To asi jen tak nikdo nezruší a proti rozumným opatřením nic namítat nebudu ale to co se ted děje na Nechranicích mi už přijde jako šikana!

Nex007 - Profil | Út 22.6.2010 22:14:03

Lucek >> děs běs, měli by to zrušit

NLucek - Profil | Út 22.6.2010 22:10:07

Ne ne,byl jsem na druhý straně pod Polákama...

Nex007 - Profil | Út 22.6.2010 21:53:43

Lucek >> si byl u policajtů v zátoce ? pěknej hnus

NLucek - Profil | Út 22.6.2010 21:39:29

Několik zážitků z minulého víkendu z non-stop lovu na Nechranicích.Auto se musí parkovat nad značkami označující zátopovou oblast,porušení pokutováno obvykle částkou 2.000,-Kč.Na bivak nebo stan mimo campy ani nepomyslete-zakázáno a porušení na místě pokutováno policií. Na plachtu mezi stromama taky zapomeňte,vedle sedící rybáři museli okamžitě odstranit i když byla přichycena jen "pavouky".Můj deštníkový přístřešek(broly)po stranách zatížen jen kameny nebyl policista ochoten i za přítomnosti členů RS odlišit od bivaku a hodlal to také řešit na místě blokovou pokutou.A jako bonus-ráno prořezaná přední pneumatika na mém vozu!!! Nechranky "vřele doporučuju"

NVeverek - Profil | Út 15.6.2010 9:59:10

Dne 15. června jsme obdrželi rozhodnutí Ministerstva zemědělství ČR o udělení výjimky pro lov ryb 24 hod. denně, respektive od 00:00 do 04:00 v období od 16. června do 31. srpna, a to na roky 2010 a 2011 na revíru 441 043 ú. n. Nechranice.

(Žádost byla podána 30. 4. 2010)

Bližší podmínky lovu ryb v rámci výše uvedené výjimky:

1) osoba provádějící lov ryb je povinna v době od 00:00 do 04:00 hodin osvětlit místo lovu bílým neoslňujícím světlem. Zakládání otevřených ohňů se pro tyto účely zakazuje.

2) osoba provádějící lov je v případě pokračování lovu ryb po 24. hodině povinna zapsat nesmazatelným způsobem do oddílu II. povolenky k lovu (Evidence docházky a úlovku) nový datum lovu a číslo rybářského revíru. Pokud si osoba provádějící lov nepřisvojila předchozí den žádnou ulovenou rybu, je povinna prázdnou řádku k tomuto dni proškrtnout.

NMany - Profil | Út 1.6.2010 8:04:13

Nváchyč - Profil | Po 31.5.2010 16:58:02

Ahoj,nevíte někdo jak to bude letos o prázdninách s lovem 24hod. na Nechranicích?Vzhledem k tomu co se tam letos provedlo s příjezdovejma cestama,tak bych se nedivil,že se ani nepožádalo o lov nonstop,ale zase si říkám,že je něco jiného lov nonstop a zákaz někam vjíždět.:)

Nkožich007 - Profil | So 22.5.2010 9:54:42

tak jsem se ptal včera RS na to jak je to s tím bivakováním na nechrankách a taková je odpověď : "nesmí být nic zatlučeno do země, takže pokud máš bivak kterej nepotřebuje zatlouct kolíkama do země (nebo na deštník ten stojan na vodu) tak se nic neděje" dokonce prej i plachta zavěšena mezi stromama nevadí, nesmí se ale poškozovat stromy.

NVeverek - Profil | St 12.5.2010 15:28:54

váchyč >> Tomu verim, ze tam bude klid, jezdim kolem nekolikrat do tydne, auta parkuji u te prvni cesty od policajtu, tak 4-5 se jich tam vejde. Na silnici na hrazi bych auto nenechal, je tam relativne provoz. Necha se to dojit. Delalo to tam neco?

Nváchyč - Profil | St 12.5.2010 15:02:48

Veverek >> Zdravim,v sobotu jsem si byl zachytat v zátoce u policajtů,auto jsem nechal na silnici,seběhnul dolů a když jsem přišel k vodě,tak tam bylo auto a dva rybáři.když jsem se jich zeptal kudy se tam dá dostat,tak prej přes pole.Já bych tam určitě nejel,ale určitě se najde nějakej odvážlivec,kterej to bude porušovat.Tím jak se tam teď nedá zajet,tak tam nikdo nechytá a je tam božskej klid.

NVeverek - Profil | St 12.5.2010 13:00:51

kožich007 >> Nemyslel jsem to tak ze bys nekam vozil odpadky. Shodou okolnosti jsem tam byl vcera, potkal jsem mistniho hajneho a stezoval si ze to je des s odpadkama. Zadnou skladku apod jsem tam nevidel, ale odpadky kolem vody jsou. Cast udelaji rybari, cast nerybari a neco prinese voda. Nekonecny boj. Pokud jsi mel na mysli zpochybneni znacky, to bys mohl stejne tak zpochybnit hromadu hliny a objet ji :) Hlina i znacka je tam proto, aby se tam nejezdilo.

Nkožich007 - Profil | Út 11.5.2010 16:49:42

Veverek >> nepochopil jsi můj přístup! tím porušováním zákona jsem myslel státní správu, ti si schválili zákon jak má značka vypadat tak ať tam daj správnou. Poškozená nebo jinak velká značka neplatí. A s tím jak někdo hází odpad k vodě, pokud mne máš za někoho kdo by odvezl odpad do vody jsi těšce mimo. Nesnáším u vody bordel, ale skus se někdy (pokud budeš mít čas) podívat na ohři nad nechranicema a možná se budeš divit!! několikrát jsem už našel navežené odpadky!!

Nváchyč - Profil | So 8.5.2010 12:20:45

Nevíte někdo,zda se dá zajet autem k místu u Nové Vísky u Rokle,kterému se říká louky?nechci sjíždět úplně dolů,jde mi spíš o u cesu kolem pole zda je to tam pořád sjízdné.

NVeverek - Profil | Čt 6.5.2010 20:34:09

kožich007 >> Nezkoumal jsem jestli znacka plati ci nikoli. Mistni si po sobe uklizi, mame tam kontejnery. To s tim odpadem na zatopove oblasti jsem jeste nevidel. Platba za odpad je obdobna jako ve meste. Prijde mi ze mas pristup "kdyz ne ja, tak nikdo." :) Mm

NChose - Profil | Čt 6.5.2010 15:38:18

Tak něco z Nechranic.V sobotu se bude uklízet pod Polákama,vše je připraveno( pytle,rukavice,jídlo a pití,drobný dárek od ČRS-je moc hezký) akorád to počasí se nějak nechce umoudřit. Dnes jsem se ptal na ty zavezené cesty a samosebou za to mužou rybáři!!! To že je podel vody nějaká bordel je všem známo(jak naplavený,tak od navštěvníku přehrady).Lotos na jaře nějaký hodný člověk do této zátoky zavezl bordel (načel se tu výfuk z auta a další věci) a ještě hodnější pán-RYBÁŘ toto nafotil a poslal někam??? Tam si stěžoval na nepořádek a že prý povodí Ohře stím nic nedělá a tak povodí Ohře s tím začalo něco dělat!!! První to uklidily a pak zavezly cesty,aby se to už nedělo a hlavně aby neměl nikdo možnost si stěžovat!!!!!!! Příští týden prý budou všude umístěny značky zákaz vjezdu.Povodí vubec nevadí,že tam jezdí lidi k vodě a nechtějí dělat takovou šikanu na rybáře,ale jelikož je mezi náma spousta blbu a někdo si stěžuje,nemužou jinak postupovat,než li takto.

NMany - Profil | Čt 6.5.2010 15:21:28

a proč by tam třeba ti policajti nemohli i přespat kdyby bylo potřeba.Ono kdyby se tam občas objevili tak by tou prevencí určitě něčeho dosaženo bylo.Nebo snad mají od exministra Langra zákaz "chodit na fotbal a provádět kontroly u vod".Apropo sháním dobrovolníka,který by mi nosil baterii a motor zPoláků k lodi.Podle stavu hladiny 600 až 800.a somozřejmně i zpět.

NPines - Profil | St 5.5.2010 6:17:55

kožich007 >> souhlas, navíc se mi tam mockrát stalo že jsem chytal na místě a zamě se postavila partička v dodávce a dělali bordel dokud jsem neodešel. Nebo se tam přihrne partička s karavanem..... Znám to od Vikletic po Poláky a co si tam lidi dovolí je hrůza jenže aby to někdo uhlídal tak by tam musely policajti nocovat ...

Nkožich007 - Profil | Út 4.5.2010 18:26:00

Veverek >> myslíš tu značku co neplatí???? nechci porušovat zákon ale ať ho neporušuje nikdo jinej!!!!

Nkožich007 - Profil | Út 4.5.2010 18:22:34

váchyč >> souhlasím s tebou!!! aspoň bivak nám povolte, já k vodě nezajíždím, ale kde se bude teď parkovat pokud budeš chtít třeba na pomocnou??? tam je to kousek od selnice ne chomutov a místo tak na dvě auta (sem zvědav až se začne dodržovat zákon a každej nechá 3m a bude parkovat na selnici) to se pak nebude nikdo stíhat divit. Věřím že je to i kvůli odpadu je tam toho po zimě vždy jako na smeťáku a není to jen od rybářů!!! snad si jednou budem natolik své přírody vážit že nebude problém v nějakém nařizování a zakazování!! jen aby nebylo pozdě ona nám to jednou ta příroda ukáže a my se budem moooc divit!!!!!!!!

Nváchyč - Profil | Út 4.5.2010 18:05:07

kožich007 >> Když ono nejde asi tolik o ty odpadky,jako spíš o to,že někteří rybáři parkují auta když je míň vody úplně u břehu.Se ani nedivím,že takto reagovali.Odpadky ve vodě budou vždy a ne jen od rybářů.Taky jsem tam v létě rád jezdil a hlavně do zátoky na proti policajtům,ale bohužel si budu muset najít jiné místo.Asi nemám na to se dohadovat,že jsem o tom nevěděl,nebo,že jsem jen na procházce.Pokud by bylo povolený aspoň bivakování,tak by to bylo jednoduší,protože by si tam člověk doplul na pramici,ale teď se tam zabydlet a čekat,že přijdu o papíry,tak to se mi moc nechce.Hlavně si to tam teď budou víc hlídat než doposud.

Nkožich007 - Profil | Út 4.5.2010 17:52:53

Pines >> já také nezajíždím až k vodě a nechápu některý lidi (třeba polácký) kteří jezdí dolu na 3 autem a teď štěkaj!! já to nachám vždy někde a dojdu si kam se mi zachce a stejně pokud znáš nechranky (vzhledem k tomu že jsi z Chomutova tak určo) tak nej místa jsou tam kde se autem nedostaneš!! souhlasíš? Já zde pouze prezentoval českou vychcanost!!!!

NPines - Profil | Út 4.5.2010 17:40:48

kožich007 >> tak to je docela masakr řešení ne...myslím že nejlepší bude dodržovat zákon ať už jsem nebo nejem rybář a do zátopových zón nejezdit.Je zdím na Nechranice často a prostě popadnu věci a jdu u když ten adrenalin zanechaného auta kdesi....ale i tak zákon je zákon

Nkožich007 - Profil | Út 4.5.2010 16:50:00

také jsem tam ty pěkné patníčky našel a moooc mně to nepotěšilo!!!!! nevím co tím chtějí dosáhnout?bordel na přehradě nedělaj jen rybáři, ale i podstatná část obyvatel obcí ležících na ohři nad přehradou. Slyšel jsem o tom že sice platí za odvoz odpatků, ale směšně malé částky, a dávají odpad přímo na zátopové louky pod barákama!! jinak kamarád tam byl a má řešní (už ho i použil). Zajet tam kde není značka zákaz vjezdu (podle zákona musí mít správné rozměry, barvu atp. takže ne nějakej starej plech) no a pokud dostane botu a nebo papírek o pokutě (jako známej). Zavolal kamaráda, ten dorazil a k němu hodil rybařinu a poté volal policii. Ti přijeli a on že nechápe tak dělali machry, no ale sklaplo jim když řekl že tam byl na procházce a že není rybář a nemůže tady vědět že tam nemohl zajet!!! a je z toho venku

NVeverek - Profil | Čt 22.4.2010 18:53:49

Dnesni foto zasypanych cest u Cachovickeho potoka... byl jsem tam sotva 5 minut a mijel me rybar zakazem vjezdu...

Nex007 - Profil | St 21.4.2010 18:14:26

Veverek >> díky mrknu tam

NMany - Profil | Po 19.4.2010 12:52:59

Chose >> zdravím,možná ne ,ale jevíš se jako jeden z organizátorů brigády.Měl bych dotaz zda nevíš bude li zastoupen krajský výbor kopetentním funkcionářem,k objasnění a hlavně vysvětlení některých zákazů.Mně zatím na e-mail neodpověděli.

NVeverek - Profil | Ne 18.4.2010 21:12:21

ex007 >> Napravo od Cachovickeho potoka se k vode zajet da, spust ji tam a dojed po vode do zatoky, je to kousek.

Nex007 - Profil | So 17.4.2010 18:00:27

pokud vím bylo řečeno, že kvůli spuštění lodě s autem k vodě můžeme, já jí dávám do policejní zátoky, jsem zvědav jak tam mám zajet !!! hned v pondělí zavolám na povodí a zeptám se - jsem zvědav co mi poradí

NCamey - Profil | Pá 9.4.2010 22:05:09

váchyč >> pod Vískou nevím , ale 3.4. bylo auto až dole na louce a pod Polákama je kolík hned za poslední boudou na pravo a značka zákaz vjezdu