Privatni diskuse na MRKu, ano ci ne?

Chteli byste mit privatni diskuse jen pro vami vybrane cleny? Mam na mysli debaty o revirech a jinych tajnostech, ktere se nyni pravem bojite probirat verejne. Nejsem rozhodnut, jestli to je dobra ci spatna myslenka, proto se ptam, muzete mne ukecat tak i onak :-)
Autor diskuse: Martin M. - Profil , 30.5.2008 všeobecné - ostatní
100 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

Nobrisek - Profil | Ne 1.6.2008 17:46:51

Hlinomaz: oka to sem potřeboval vědět dik a maj sa...PS: "geco da minž "

NHlinomaz - Profil | Ne 1.6.2008 17:31:20

obrisek :Me som gadžo Krakonoš, bešav na dur adarig romspar. Sar oda hin Svitavos šukar.

NLuban - Profil | Ne 1.6.2008 17:05:45

MM-bylo by to dobrý ale někteří by se cejtili dost uražení že by tam nemohly jít...
Já bych byl pro.

Nobrisek - Profil | Ne 1.6.2008 16:53:26

Hlinomaz-BKP 6 more tovar kvalitos ako NIKE prdos šukare de kamoro zapados afte romspar :-o

NHlinomaz - Profil | Ne 1.6.2008 16:40:38

obrisek: Ara gadžo Reno more.

Nkuna - Profil | Ne 1.6.2008 13:10:56

Čájo - je :-)

NČajo - Profil | Ne 1.6.2008 13:03:43

kuna - on je blazon :-)))

Nkuna - Profil | Ne 1.6.2008 13:02:23

Georgino -zdar - je jako blázen

NTORARYK™ - Profil | Ne 1.6.2008 13:01:45

Tak to je jedno..

NGeorgino - Profil | Ne 1.6.2008 12:58:19

TORARYK: to je dobrá kravina

NČajo - Profil | Ne 1.6.2008 12:57:11

TORARYK™ - ® [Poslat soukromou zprávu.] Ne 1.6.2008 12:47:36
Nějakou místnost pro lidi s aurou nad 50%..Taky není špatný nápad.
A ak sa nemylim tak ty mas auru 50% a to este nad 50% nie je...

NMaroš3310 - Profil | Ne 1.6.2008 12:54:09

obrisek: Překlad!!!:))))

NTORARYK™ - Profil | Ne 1.6.2008 12:53:50

čajo»právě že já ano.O to mi šlo :D..Ale když si to tak vemeš, tak těch privátních diskusí by mohlo být víc..

NČajo - Profil | Ne 1.6.2008 12:51:38

Kolči - az tak nie, aspon by sa tam toraryk nedostal :-)))

NKolči - Profil | Ne 1.6.2008 12:50:21

Toraryk: blbost...

NTORARYK™ - Profil | Ne 1.6.2008 12:47:36

Nějakou místnost pro lidi s aurou nad 50%..Taky není špatný nápad.

Nmildas - Profil | Ne 1.6.2008 12:31:57

Kocháč: EDIT: Aura je kokotina, ale Foglara.......toho máš zmáklýho.

Nfarnas - Profil | Ne 1.6.2008 11:39:51

jj super

Nobrisek - Profil | Ne 1.6.2008 11:21:03

Hlinomaz: Tef džulo andre dy hyn afte dylina kar Smolka rakovina po šestos zera SUMCOS :-O

NMRKnato - Profil | Ne 1.6.2008 10:58:28

Samozřejmým přínosem bude, že si buzerant bude psát s buzerantem, deviant s deviantem a kaprař s kaprařem, tím jejich myšlenky více viniknou a navíc nebudou hrozit přenosné nemoce, tak typické pro jednotlivé skupiny. Např. alkoholismus u inuitů.... TBC u kuřáků....

NPike - Profil | Ne 1.6.2008 10:58:20

Jenomrybář, LuboO: Ban na IP adresu je sice fajn, ale osoba s inteligencí Forrest Gump + 10 bodů se na MRK dostane i tak. Nedostane se sem jen snad hacker Tululum, který tak krásně vyhrožoval MM v plkárně.

NPetr Koch - Profil | Ne 1.6.2008 10:51:40

Kolči - ® : dík už jsem se bál, že zemřu bez znalosti jména toho uchylného mozku. To jméno k tomu jeho chování sedne jako prdel na hajzl.

NKolči - Profil | Ne 1.6.2008 10:47:34

Petr Koch: Gertrúda

NPetr Koch - Profil | Ne 1.6.2008 10:45:19

Kolči - ® : Marie?

NKolči - Profil | Ne 1.6.2008 10:40:10

Petr Koch: tak zkus ještě jeden edit :-)

Nmedvěd - Profil | Ne 1.6.2008 10:37:39

boyscout:ale nejsem, jen mi to připadá smysluplnější pro daný okamžik

NPetr Koch - Profil | Ne 1.6.2008 10:36:46

mildas - ® : edit: jmenoval se František Dušín.

Nboyscout - Profil | So 31.5.2008 23:15:21

medvěd>ty jsi fanoušek Seagala? Mě se pár jeho filmů líbí (hlavně Nico), ale tu slátaninu (Aljašku v plamenech) jsem viděl jen jednou a víckrát bych to vidět ani nechtěl :-)

Nmedvěd - Profil | So 31.5.2008 22:13:01

Petr Koch:opravdu to nebudu číst .Nějak mi to nestojí za čas.Raději se podívám po stopadesáty na Aljašku v plamenech.Právě jsem se vrátil ze Slovinska,jsem pln zážitků ,proč to kazit

NHlinomaz - Profil | So 31.5.2008 22:08:04

Je dost možností jak si sdělovat své tajné informace. Za svou osobu říkám NE privátním diskusím. Myslím že díky nim by se stal MRK nudným.

NPetr Koch - Profil | So 31.5.2008 22:02:14

medvěd - ® _ už jsi viděl ty jejich zprávy? Mrkni na to a potom se přestaneš ptát.

Nmildas - Profil | So 31.5.2008 22:01:41

Kocháč: Aura je kokotina a Foglara moc zmáklýho nemáš.

Nmedvěd - Profil | So 31.5.2008 21:57:49

Proboha proč?

NPetr Koch - Profil | So 31.5.2008 21:52:32

Tak jsem si to poctivě pročetl a některý texty zasahují do podstaty svobody ve vztahu k informacím. A je to celkem prdel. Jestli si někdo myslíte, že si budete moci privátně psát a zasílat info, které by měla dostat jen omezená skupina lidí, jste na omylu.

A ještě jsem zaznamenal cosi jako návrh veřejné antiaury, tak to je totální kokotina, která by dle mého názoru připravila MRK o:
1. Různé Hnátky,......, kteří jsou ať se to některým líbí či ne kořením a svojí inteligencí se většinou rovnají součtu inteligencí pěti až deseti průměrných přispěvovatelů
2. Energii a schopnost se posunout dál.
A naopak by podobné opatření Mrku dalo nudnou průměrnost bez sebemenších zlomů a zajímavých situací. Než takovej MRK plnej Jirků Dušínů žvatlajících pouze o technice lovu, tak to raději začnu chodit na www.tn.cz a to je hodně velkej opruz.

NPetrson - Profil | So 31.5.2008 18:56:37

>> Martin M. > těžko říct, asi jde hlavně o to, jak by taková uzavřená diskuze probíhala technicky. Řekněme - zadám si diskuzi, ale zobrazí se jen členům, které si vyberu? I když ustoupím od teorie vzájemné konspirace různých skupinek, nevím, jestli by to nebylo zbytečně duplicitní. Už teď se kdo chce totiž k tématu vyjádřit nemusí. Takže, cílem je odrušit diskutéry, kteří "neumí diskutovat" nebo provokují? Na druhou stranu, z takových pokeců mezi vybranými se můžou tvořit ghetta bez čerstvých "vnějších" vlivů. Já bych asi takovou diskuzi nezadal, protože beru v potaz i jiné názory. Byť třeba nesouhlasím, můžou přinést cenné postřehy a mnohdy stojí za to se jimi zabývat.
Pokud jde o výměnu infa osobního charakteru - v kolik sraz, kde co bere - to myslím už řeší SZ; tuto možnost vítám, protože její obdoba mi tu chyběla (jak jsem navrhoval ten přístup na adresu e-mailu ...@mrk.cz přímo z MRKu).
Takže - pro mě by byl v tomto kdyžtak přínosný kompromis: hromadné zasílání SZ, je-li to technicky možné. Diskuze má být asi v zásadě otevřená, takže bych spíš byl proti privátním diskuzím.
PS: Odpovědi jsem nestačil pročíst, takže jestli už něco z toho, nač se ptám padlo, omlouvám se za zdržování.

NMUDr. Hnátek Herbert - Profil | So 31.5.2008 15:10:36

Martine, udělej to zabezpečený jak i-banking na bázi produktů RSA nebo Vasco ... stálo by to asi pár desítek mega ... když každej zalepí pět litrů roční poplatek, v poho to zafinancuješ ... a tyhle drobný tady má každej, ne?

NMartin M. - Profil | So 31.5.2008 8:41:34

Jenomrybar, LuboO> nebudu prozrazovat, v cem to neni bezpecne, ale jak rikam, neexistuje spolehlive reseni, jak nekoho zablokovat.

(Je tu jen jedna moznost - donutit uzivatele nainstalovat si nejaky software na svuj pocitac, ktery bude kontrolovat hardwarove cislo sitove karty, ale to zadny seriozni web nepouziva a samozrejme by si to nikdo nebyl ochoten dobrovolne nainstalovat. Pres webovy prohlizec tohle cislo zjistit nelze.)

NSkulalukS - Profil | So 31.5.2008 8:22:28

Je jasné, že existuje mnoho způsobů jak komunikovat soukromě.
Přínosem utajovaných revírů a způsobu lovu z rubriky můj lov by byla kvalitnější databáze o rybářských úlovcích, která by se dala použít k expertním odhadům typu "jestli ty ryby dnes půjdou nebo ne" případně které druhy mají největší pravděpodobnost záchvatu žravosti.

Ntulo - Profil | So 31.5.2008 7:57:07

Tak za mě říkám rozhodně NE-v době ajsíkjů to je zbytečnost podobná te Auře.
A k těm Z-také NE bo každý ma snad kartu ,kde je napsáno datum registrace,to potom mužeme škatulkovat jako K,C,Č.

Nkuna - Profil | So 31.5.2008 7:48:30

MUDr Hnátek Herbert - Ty asi nežiješ v čechách ? Je zajímavé ,že když sem tady psal, že někomu poradím o dané lokalitě .tak mi je vyhrožováno zbitím,rozbitím auta ,atd došlo to tak daleko ,že na některý vody už nemůžu jet ! A co psal mirmen -tak naprosto souhlasím ! Já nevidím jeden důvod poč bych tady měl uvádět kam jezdím na ryby .atd ,

NLuboO - Profil | So 31.5.2008 7:38:37

Tiez mam ten pocit, ze ban sa tyka IP adresy, nie profilu ci nicku. Cize ak si chce niekto zabanovany zalozit novy nick ci profil, musi si zmenit IP adresu, alebo fungovat z druheho PC. Ale mozno sa mylim. Len viem, ze na nasom webe to tak funguje.

NJenomrybář - Profil | So 31.5.2008 3:23:46

Já teď nevím a dost možná se pletu, ale když někdo dostane ban, tak by se na Mrk z počítače na kterej byl připojen neměl dostat ani pod novým nickem.....takhle to alespoň fungovalo na jiném webu! Tam padalo banánů dost....

NMiloš_Dia - Profil | Pá 30.5.2008 23:58:53

Martin M:
To bude verifikační formiáda jak vyšitá.

Nb.gun - Profil | Pá 30.5.2008 23:47:48

Pike: Ještě jsi zapomněl na MRKo milice coby tvrdou pěst namířenou proti všem štváčům a rozvracečům ...

NMartin M. - Profil | Pá 30.5.2008 23:45:06

MD> zprisnenim myslim verifikaci emailu a promazavani nesmyslnych registraci.

NMiloš_Dia - Profil | Pá 30.5.2008 23:38:34

Martine,

nedělej to !

NMiloš_Dia - Profil | Pá 30.5.2008 23:36:16

sadraj:
Tak ti řeknu, málem jsem během čtení tvého příspěvku vdechnul svojí širokoúhlou dvaadvacítku.
Znám jeden web, kde ti hned po registraci naperou total level karmu Infinite Geront Generation a vytesají tě zlatým písmem do HTML kódu. A možná kvůli tobě i obětují kakao.

NMartin M. - Profil | Pá 30.5.2008 23:18:58

sadraj> registraci zprisnime, ale to dalsi co navrhujes (sms, telefon) je nerealne. Take je technicky nemozne zamezit na 100% lidem zakladat si vice profilu nebo zalozit si jiny profil kdyz na jednom maji cervenou ci ban. To neni o tom, ze to neumim, ono to opravdu nejde.

NPike - Profil | Pá 30.5.2008 23:06:02

Mildas: ano, zavedl bych ještě pokecové důvěrníky a Pomocnou stráž MRK aminů.

NPája.z.hrachů - Profil | Pá 30.5.2008 21:15:19

Myslím, že by stačilo rozšířit SZ o možnost posílání obrázků. Pokud se to tady naporcuje do "soukromejch" skupinek tak asi přestane být MRK pro spoustu lidí zajímavej. Stačí už teď , nedávno jsem se v sumcařimě pokoušel dozvědět jakou velikost háčku použít na rousnice na sumíky kolem metru. A jediné co jsem se dozvěděl bylo že ostatní zajímá kde je chci chytat a kolik jich tam je. Takže diskuse si občas přečtu, ale druhé o radu už nežádám. Protože bych se nejspíš nic nedozvěděl.

Nmildas - Profil | Pá 30.5.2008 20:45:20

sadraj: Kolik si toho vypil ? :-)
Ta první půlka je opravdová perla. Myslím, že by měl MM adepta na člena mrku pár dní stopovat, vyslechnout jeho ženu a příbuzné. Pak ho skásnout o pár talířů a až by se tu objevil, všichni bychom věděli, že je to dobrý kluk, náš kamarád a nezkazí nám žádnou otázku a vždycky poradí místa i techniky.

NPike - Profil | Pá 30.5.2008 20:08:25

Macek: Vidíš, to? Nebylo by ti na lodi s Kocourem líp?

Nvydra Lucky - Profil | Pá 30.5.2008 20:00:18

Abych řekl pravdu, tak jsem zcela nepochopil, proč, by se tu mělo něco takového zavádět. Přijde mi to něco jako stát ve státě, MRK v MRKu pro vyvolevé. Stejně je tu spousta různých jader, kde si melou svoje pitomosti a cizí buď ignorují nebo odhánějí, stejně tak když někdo zavítá do diskuze specialistů blíže nespecifikovaného typu, kteří mlčí, jako ryby, není vítán a tak dále ... Hlášky, že tohle se neprozrazuje, tohle je soukromé, tohle neřeknu ... jsou tu normální. Pokud si chce někdo plkat s někým do ouška intimo, má jiné možnosti, jak tu už více lidí napsalo. A kdo nechce druhým prozrazovat to své místo, krmení, kouzlo ... ať si trhne. Jen pak nevím, proč tu kalí vodu. S tím se mi spojila jedna Cimrmanovsá hláška, také k smíchu - my nesmíme ani naznačovat. Považuji tedy rozhodnutí privátní diskuzi nedělat za správné.
PS. Pokud tu zavedete označení Z jako začátečník, klidně mi ho tam napište, hlásím se k němu. Já chodím k vodě teprve necelých čtyřicet let, takže toho ještě tolik nevím. Je tu spousta profíků, kteří to znají všechno lépe a jistě si označení M jako master zasloží. Jmenovat nebudu, mohl bych někoho opomenout a to by mě fakt mrzelo. Oni se ale jistě přihlásí. :-)

Nmacek - Profil | Pá 30.5.2008 19:53:48

ježkovy zraky, zase kaviárový tousty...

Nsadraj - Profil | Pá 30.5.2008 19:36:30

MM : nechci se moc vměšovat ale napadlo mě omezení přistupu do některých skupin povinnou
PRAVDIVOU registrací, např povinnost potvrdit registraci meilem zpětně zaslaným a zaroven zaslanim SMS . popř. tel hovoem s MM o potvrzení registrace, tim by se zamezilo anonymitě a možnosti několikanásobné registrace těch co jen "prudí"
nebo
nejakým registračním poplatkem, který by těmto prudičum, aůespoň trochu znepříjemnil život
ono takové několikanásbné přihlášení a registrace více nicků by pak už nebylo jen o odeslaní nesmyslů ale o řádném aa čestném přiznání vlastní identity a ne jako teď.
U řádně přihlášených povolit nahlížení a přístup do všech skupin a i přispívání a u nahlížejících bez registrace neumožnit ani náhled do určených skupin
/ stanovil by si to zadavatel skupiny třeba výběrem při založení/ koho nechá nahlížet a přispívat jestli všechny všetně neregistrovaných nebo jen neregistrované nahlížet nez možnosti přispívat a podobně.
Každopádně by bylo potřeba vyřešit nějak otázku několikanásobných nicků a možnosti po obdržení červené karty se znovu dostat do otázky pod jiným nickem.
Nevim ale poslední dobou namísto toho, aby se jeden dozvědel něco nového, tak jen čte vyhrůžky urážky a viceméně k věci dané v otázce se málokdy dozví to, co otázka vlastně požadovala .
Je to jak vlastní leností nebo neznalostí zadavatele a nebo jeho nechutí se o otázku dále starat a mazat příspěvky které jsou takzvaně mimo mísu.
A tohle si vlastně děláme sami mezi sebou. I když jsou někteří kteří se o zadanou otázku starají dobře.
JS.

Nsmradzjzd - Profil | Pá 30.5.2008 19:15:04

Marcel - no to sem teda asi nedomyslel :-(

NPike - Profil | Pá 30.5.2008 19:14:25

Vy jste taky joudové. Seriózně se bavit o rybařině, furt dokola omýlat boilies, montáže, rodpody, splávky, matchky, feederey a vláčáky. Pak to na srazu MRKu dopadne tak, že někteří jedinci si přijedou s kýblíkem pro jídlo a pak je nikdo neuvidí. Je to jen rybařina, koníček, zábava. Kdo to bere vážně, měl by se jít léčit.

NMarcel - Profil | Pá 30.5.2008 19:10:00

smradzjzd: dovedeš si představit, co by tam tak asi měl za ikonku MUDr. Hnátek Herbert? WHO asi ne... :-)

Nsmradzjzd - Profil | Pá 30.5.2008 19:04:11

Privátní diskuse podle mě spíš ne, ale chybí mě zde u nicku kromě "Z" ještě fandovské ikonky.
třeba :-)
plavaná- splávek nebo bedna
feeder- krmítko
kaprařina-koule či tripod
přívlač- třpytka s řádným trojhákem
muškaření- pěkná moucha masařka
sumcařina- tam nevím, snad nějaká okovaná ryba

Samozřejmě bylo by na vůli člena, zda ikonku chce, či ne a popřípadě by jich mohl mít více.

Nboyscout - Profil | Pá 30.5.2008 18:38:38

xaxap>to si ale teď už přehnal.....na štiky mi nesahej :-)

Nmacek - Profil | Pá 30.5.2008 18:38:31

bloody hell, už jsem tu viděl xaxapovo pozadí. jestli teď tvrdí něco o otevřenosti, naskakuje mi husí kůže jak pralinky... :-)))))))))