Lov Kapra s 220kg Boilies na Zemplínskej Šírave

Autor diskuse: Giants78 - Profil , 30.1.2020
236 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

Njano.mut - Profil | So 22.2.2020 16:55:11

milanpindryc >> to ano..ale tu išlo o zemplínsku...tony sa tam môžu hádzať...a všetko ryby vyjedia...

NDulf - Profil | Čt 20.2.2020 21:45:32

Zdar.Tak nevim,ale zase tak obrovske mnozstvi mi to nepride.Voda velka,a dva metraky nic tak neskutecnyho.Kde kdo by zkrmil treba 20 kg kouli a dalsich 150 kg v partiklu.

NRK - Profil | Čt 20.2.2020 19:25:09

Jak bylo správně psáno, ať si každej chytá, jak chce. Ale když se něco píše sem, tak se musí ocekávat reakce a to i negativní. Je to stejné, jako když někdo fotí všechno a pak to cpe na instagram.
A jestli někdo napere 250kg koulí do vody, tak je to taky jenom jeho věc, ale budou holt reakce.
A jelikož jsou tací, kteří berou rybaření jako pohodovej koníček, tak se nemůžou ubránit pocitu, proč ta urputnost. Je to jako ,,hon" na slona na ,,Safari"
V plnym komfortu, bez rizika a tím pádem i bez toho uznání, který tenkrát mohlo náležet třeba nejakýmu Masajovi s oštěpem...
Tady určitě nejde o závist, že někdo má na koule v tom nepredatavitelnym množství(v kontextu toho, proč se to tam vlastně házíí- dětinství?)
Ale myslím, že jde už o něco, co se dostává za hranici toho našeho koníčka. Je to jako když je někdo nenapravitelnej děvkaŕ, kterýho vlastně všichni uznávají do doby, než dopadne jako Charlie Sheen😀
Prostě už to přestává bejt ,,zdravý životní styl" 😀

Nbubula - Profil | Ne 9.2.2020 21:53:58

Dědek - vzdyt ty komentujes kde co. Chytrejsi rybar tu snad ani neni. Tak nerikej, ze te nekdo resi, vzdyt ty by ses to stejnak snazil nejakym nazorem komentovat.
Nic osobniho, jen nazor.

Nmilanpindryc - Profil | Ne 9.2.2020 19:22:15

jano.mut >> jako nech bejt.. mam vyzkouzene ze v jezirku 50m3 s paradni filtraci je sakra poznat jestli za sezonu zkrmis 1kg granuli nebo nedas nic. Kdyz zacnes pocitat tak dospejes k tomu ze tolik krmit proste neni udrzitelne... vim ze sirava je obrovskava a prekrmit se svyma 0,334 km³ v podstste nejde. Jina situace je vsak u piskoven treba 10ha kde uz par vydatne krmicich kapraru dokaze udelat z ciste vody brcal nevhodny ke koupani...

Njano.mut - Profil | Ne 9.2.2020 9:26:31

milanpindryc >> pri zemplínskej...nežartuj....keby to bola nejaká malá voda, ale zemplínska je iná liga.

NSlavíček - Profil | So 8.2.2020 12:42:53

milanpindryc >> Musíš to brát tak že jsou organizace které mají pouze řeku a chtějí aby členi měli co chytat.

Nmilanpindryc - Profil | So 8.2.2020 12:37:00

Pvl >> To je jasny.

Nmilanpindryc - Profil | So 8.2.2020 12:36:41

Slavíček >> Tak on kapr je ryba primarne na jidlo. Do rek a studenych prehrad se podle me nema nasazovat vubec. Rybniky kuli nim byly postaveny tak tam at klidne je a krmi se ale idealne obilim nebo kukuricou

NSlavíček - Profil | So 8.2.2020 12:13:40

milanpindryc >> Na tohle ti můžu dát jednoduchou odpověď kapra nežeru tak tohle je mě u zadnice. Čím hnusnější chuť tím méně ji aspoň budou lidi žrát. Myslím ty větší malý ať si klidně nacpou ty masaři do mrazáku. Pořád čtu jak jsou vody přerybňený kaprem tak jak je možný že i na řece se chytá pár větších ryb pořád dokola když údajně jich je tolik. Jsou to pouze keci je jasný že když se vysazuje pomalu pouze kapr je něco špatně ale těch slušných větších ryb je bych řekl rok od roku méně. Protože i když je tam horní míra není to nic platný když nějaký hovada tím zásobujou soukromý vody nebo to berou do udírny.

NPvl - Profil | So 8.2.2020 10:00:36

milanpindryc >> .....Tak ona je voda a voda .To je také hodně podstná věc .

Nmilanpindryc - Profil | So 8.2.2020 9:56:32

jano.mut >> podle me to neni jedno. Prilisne krmeni zasadne ovlivnuje kvalitu vody. Taky ryba ktera roste na pririzene potrave je chutnejsi a zdravejsi nez obtlostle zrudy prekrmene boilies.

Njano.mut - Profil | Čt 6.2.2020 19:00:08

Neviem či na tejto diskusii sa mám smiať...alebo plakať...nerozumiem..ako tu niektorí vedia len kritizovať. Keď niekto príde s jednou guličkou k vode...a bude chytať..nech chytá...Keď niekto príde s jednou tonou boilies...tak nech príde..aspoň sa ryby nakŕmia. A pre mňa za mňa...nech nech tam nahádže boilies aj za 10 000 eur...tak aspoň sa ryby dobre nakŕmia. Lebo je pravda...že skoro všade sa vo veľkom nasádza menšia ryba, aby mrazničkári boli spokojní...a potom staršie ryby tak nerastú...je neskutočné, ako tu každý rieši..na čo..a koľko chytáš....kde presne si akú rybu chytil...namiesto aby sa prialo...keď niekto chytí peknú rybu...ktorú pustí.

NKubo Fabian - Profil | St 5.2.2020 22:37:18

petulaS >> To sa musíš opýtať Peťa či má niečo v pláne točiť :-)

NDědek - Profil | St 5.2.2020 21:25:30

Nemáte mě rádi a nechcete mě tady, tak mě neřešte, nebo sem pořád polezu a budu odpovídat až do vašeho úplného zblbnutí :-))

NDědek - Profil | St 5.2.2020 21:23:51

petulaS >> No, pokud jde o fígl, vysypat na hromadu čtvrt metráku krmení, tak ten už je bohužel profláknutý :-(

NpetulaS - Profil | St 5.2.2020 21:20:34

Kubo Fabian >> asi se nechce podělit o tajný fígle😆 a bude další video s Peťom Slivkom?

NDědek - Profil | St 5.2.2020 20:22:05

cuchak >> kašlu, je to jako když hrách na stěnu házíš :-(
Jdu dát sprchu a věnovat se něčemu rozumnějšímu než kaprařině.

Ncuchak - Profil | St 5.2.2020 20:18:08

Dědek >> Dědku, dědku, kašli na to. Dej prostě líbíka a máš klid. Hlavně si to nespleť s ignorem. :-)

NDědek - Profil | St 5.2.2020 20:05:49

jeden3 >> Díky, ale vařit umím opravdu dobře a chytat ryby mi jde taky slušně :-))
I když s tebou, jsem na Labi nechytil ani čudlu, to si mi dal určitě do ruky svou prokletou bolo :-))

Tak padám zase mezi feederaře, tam je svět ještě normální.

Njeden3 - Profil | St 5.2.2020 19:58:03

Dědek >> nahodou.,by jsi koukal,jak dobre by ti Kuba ohral trencanske fazule s parkom :-)

Njeden3 - Profil | St 5.2.2020 19:57:16

Kubo Fabian >> skoda te Domasi..tam jsem si nekdde ve 13 letech chytil na kus chleba sveho prvniho kapra 5+ :-)
jo a take jsem tam poprve videl,jak se naklada do kufru skodovky kapr 14kg-chyceny na rybicku!!! v te dobe jeste boili nikde na svete nebylo ... ten kapr byl tenkrat publikovan n nejakem rybarstvi...ovsem v tom clanku nebylo nic o tom,ze skoncil v kufru auta..vite,tenkrat jeste zadne chyt a pust nebylo,treba muj tatik i deda byli zaslouzili a opravdu kovani masari-presto mi i meho kapra 5+ tenkrat rekli,toho pust,toho je skoda zabit.. u toho 14kg neseneho do kufru jen kroutili hlavou-se slovy-sakra,to je jako sezrat stoletou kravu
takze to bylo pred 40 lety na Domase-konkretne zatoka Dobra, ta 14 byla chycena na spici zatoky vedle mola pro parnik....uz tenkrat i velky masar dokazal dat rybe svobou azadne chyt a pust nebo boili lovec to nebyl
ja si myslim,ze chapu argumenty lidi,kteri se nad tim pozastavuji,resi,kolik to stoji penez a ze je to na jedne strane skoda na druhe strane maji treba obavu,ze ryba zvykla na koulis jim neskoci na pareny rohlik-ale ona skoci a rada,mozne lepe a ochotneji nez na to boili,jen jde o to kdy,kde a jak to rybar rybe prezentuje.
takze k tem penezum-ja se pousmeju nad zoufalcema,kteri leti úpres pul sveta nekam do hotelu k arabasum,kde si treba ani podelane pivo mimo hotel neda,v pokoji musi mit klimosku,jinak by tam vedrem chcipnul,jeho zena musi byt oblecena podle jejcih zvyklosti,aby ji nahodou nepokutovali a koupaji se jen u bazenu-protoze by se jim nekde na plazi mohlo neco stat-adaji za takovui dovolenou klidne desitky tisic a prijdde jim to cool -a maji pravdu,je to jejich vec,me se to nemusi libit,prijde mi to jako vyhozene penize-ale je to jen jejich vec,ze si to zaplati
tak nezavidme nekomu,ze narve do krmeni na tyden tisice-misto aby se jel klimatizovat do pouste k bazenu za jeste vice penez
mrzi me,ze se mezi sebou ty rybarske "smecky" zerou jako psi..prop me je to osobni,protoze se povazuji za rybarskou vsehochut od feedrarel,pres kaprare po plavackare-s vlackou jsem to posledni tri roky dost flakal... jak tu pak takovvy clovek ma komunikovat?? Resim,kdyz se nekdo u vody chova jako hovadko bozi a neresim,jestli u toho ma v ruce plut na plavacku,feedr nebo kaprak.
Tak to vidim ja

NDědek - Profil | St 5.2.2020 19:56:22

Kubo Fabian >> ale nedal
A vaříš prý velmi bídně :-)
Opakování je matka modrosti...

NKubo Fabian - Profil | St 5.2.2020 19:40:29

petulaS >> Veď som sa ponúkol Dedkovi, aj že mu budem variť :D a nič, mal som tak krásny príspevok napísaný a on dal ignorovať diskusiu... Chválabohu :-) Už sa to nedalo čítať dookola to isté, akurát inak sformulovaný príspevok... :-)

Nsindeji3 - Profil | St 5.2.2020 19:27:57

Dědek >> Protože jsem tě v tom chtěl nechat, ale bohužel sis toho všiml. Tak si to mysli dál boomer.

NDědek - Profil | St 5.2.2020 19:26:58

Tak už dál nebudu rušit, mějte se chlapci a ať vám to jezdí.

NDědek - Profil | St 5.2.2020 19:26:26

sindeji3 >> proč jsi ten první příspěvek přepsal? Myslím ten s tím smíchem? Nepřekvapils...

NPvl - Profil | St 5.2.2020 19:22:20

Některé příspěvky mi připadají jak gramofonová deska na které se zasekne jehla :o§) Beru to ,že každý má svůj názor ,ale proč jej prezentovat stále dokola ? Asi tomu nerozumím ...

Nsindeji3 - Profil | St 5.2.2020 19:17:54

Dědek >> Co si to dovoluješ? Vy zpolitizovaní důchodci už mi lezete na nervy. Politiku naserete do všeho.

NDědek - Profil | St 5.2.2020 19:16:34

sindeji3 >> od tebe mě to velmi těší a vůbec nevadí, eurounijníku :-)

NpetulaS - Profil | St 5.2.2020 19:14:19

Kubo Fabian >> natoč s těmi feeder profíky video, rádi tě naučí jejich taktice :D

Nsindeji3 - Profil | St 5.2.2020 19:13:34

Dědek >> Abych potvrdil tvou domněnku, hned jsem tvůj příspěvek ocenil.

NDědek - Profil | St 5.2.2020 19:11:10

Kubo Fabian >> Kubo, nejsmutnější na tom je, že jakýkoliv nesouhlas, jakékoliv nelíbí, nebo jakákoliv kritika, je okamžitě z vaší strany brána velmi negativně.
Hned je to hlupák, hovnochyt, debil a nevím co všechno. Je to jeden z důvodů, negativních nálad vůči kaprařům.
Víš kolik lidí, se do mě opřelo, že kaprofeeder není žádné chytání s feederem, že je to kaprařina, že jsme se zpronevěřili jemnému chytání, že jsme hlupáci a nevím co? A co, svět se kvůli tomu zboří? Mám jim nadávat, mám se k nim chovat jak to děláte vy?
Kritiku je třeba unést, s nesouhlasem se smířit, tak to prostě chodí.

Zlatý Milan Tychler, to je pán rybář a člověk s velkým srdcem. Nikdy by se takhle nezachoval a to tady občas dostává pořádné kapky.
Na to je ale potřeba být aspoň trochu formát a to mi u vás, většiny kaprařů chybí.

To vy, je myšleno obecně, ne konkrétně na tebe, vlastně Vás :-)

Nbart.bm - Profil | St 5.2.2020 19:09:35

Kubo Fabian >> Ahoj Kubo.Tvůj problém je akorát ten,že máš známej obličej a to se hold neodpouští.Závist je sviňa.Jen ty víš proč si použil takové množství a ostatní můžou jen závidět a slintat :o)))

NDodo677 - Profil | St 5.2.2020 19:08:16

Strašná sranda jak si někteří lidi myslí, že jejich světonázor je jediné správné a snaží se pořád dokola někoho poučovat......ale přitom sou to oni, kteří se chovají jak arogantní hovada a rozdělují rybařinu na "lepší a horší".....
Kéž jich u vody potkám co nejmíň a užiju si tam klid pro které tam chodím......

Nbart.bm - Profil | St 5.2.2020 19:06:21

Danda05 >> no jo jenže ti exoti jsou z řad...přečtu si knihu od Krásy a pár čísel Kapřího světa a je ze mě kaprář jak poleno z Černého Bezu :o))) těmto lidem se ale bohužel vyhnout nedá v žádné rybolovné technice a dá se říct i v žádné zábavné činnosti.Koukni kolik je jen fundovaných trenérů v hospodách u piva když se hraje Liga Mistrů :o))))
A ano pokud bys krmil na takové vodě jen 3kg koulí za den byl by výsledek jiný.To si myslím.
A o tom natáčení,ať si každý točí co chce ale kritika by měla být normální a né hned nadávat někomu za to že použil na takové vodě tolik krmení když tu vodu znají jen z obrázků na internetu.Ano pokud tu vodu znám a vím o ní tolik že mohu posoudit vliv takového množství na danou lokalitu pak o tom mohu vézt polemiku.Pokud ale vím jen že tam je mokrá voda tak proč to kritizovat?Jen lovec ví proč tuto taktiku použil,já ne.A to že má Kubo známej gzicht a chytá pod značkama je další problém.Dost lidí mu závidí a myslí si že to má zadara atd.Většinou ale tito lidé mají maximálné slevy od 20-40% co vím zas já a to taky ne na vše.Takže i tak si to musel zaplatit.Víš jak: Někdo trabant-někdo Ferrari a pokud nemáš na banány nekupuj si opici :o))))

NE-FOX - Profil | St 5.2.2020 19:04:58

Kubo Fabian >> Kašli na ně. Stejně kdo nechce, nepochopí. Jenom nechápu kde se bere tolik nenávisti nebo možná závisti mezi rybáři, kteří používají různé způsoby lovu, není mi jasné proč. Tady je prostě každej nejchytřejší, odvážnej a hlavně mají všichni pravdu. Prostě to neřeš, udělal jsi co si udělat chtěl, nikomu si tím neublížil, RR jsi neporušil, tak je neřeš, ať si myslí co chtěj...

NPoligoN - Profil | St 5.2.2020 19:02:53

Kubo Fabian >> chystas sa tento rok aj na vah? Zaplavy tu mame teraz takze na jar uz utekat nebudes musiet ;)

NKubo Fabian - Profil | St 5.2.2020 18:58:51

Refkař >> Ahoj ďakujem, preto som to dal na mrk, aby som sa pobavil na reakciách a prečítal si aj nejaké negatíva k videu... V podstate žiadne negatívum k videu som sa nedozvedel, čo je v podstate super akurát každý rieši množstvo kŕmenia a aký je tento svet nespravodlivý... :D Niektoré argumenty typu, že nevidí človek zmysel, že prečo sa námahať s ďalekou vyvážkou, krmením...keď to údajne dokáže nachytať na feeder, tak to je akokeby som sedel doma celý život a nechápal prečo turisti lozia po horách keď sa im stačí prejsť okolo domu :D Už sa teším na sezónu :-)))

NKubo Fabian - Profil | St 5.2.2020 18:48:13

RK >> Vydrancoval velke kapre odkial? nabudúce prosím trochu konkretnejšie aby som si náhodou zle nedomyslel a nevysvetloval niečo iné... :D Domaša ako každá iná vodná nádrž bola po napustení veľmi úživná, tlak na vodu bol minimálny preto tam rýchlo dorástli trofejné kapre. Ako voda stárne tak úživnosť upadá ( u každej vodnej nádrže to je špecifické) a samozrejme rokmi pribúdal tlak rybárov až do takého štýlu, že veľké ryby sa vychytali, zožrali a následne ďalšia generácia už nedokázala dorásť to trofejných rozmerov, nestihla...:-) detto Liptovská Mara... :-) Všetci tu miešajú barely kukurice, ale ja som nehodil ani zrnko kukurice do vody, samozrejme to neodsudzujem... Mám 120videí na svojom youtube kanály, v jednom videu skúsim extrémnejší zákrm, čo je na Šíravu ako spomínal viliam zrnko piesku a je z toho halo, že kam tento svet speje... fakt nechápem :D Asi som príliš mladý aby som to chápal :-)

NRK - Profil | St 5.2.2020 18:47:06

Dědek >> no a vidíš to, nakonec se dozvíš, že najviac 15kg kapru zožerů dochodcovia s krmitkami a kolienkami.
Tedy bez tun kukuřice, metráků koulí, vyvážení a ještě umí hovno.
To jsou mi paradoxné nazory😀

NPoligoN - Profil | St 5.2.2020 18:03:54

RK >> u nas vody najviac drancuju dochodcovia s krmitkami. Bezne beru 10-15kg kapre. Takze by som to nezvaloval na modernu kaprarinu.

NDědek - Profil | St 5.2.2020 18:02:11

RK >> Ty dostaneš nelíbíků a možná i po čuni... :-)))
Copak sis to tady pořádně nepročetl? Jsi zcela nepoučitelný a řekl bych, že ještě horší, než já.
Takhle se mluví s kapraří? Jsi normální??? U kaprařských videí, se musí mlčet, nebo chválit, blbečku :-))))))))))

Za všechno můžou staří, nenažraní kolínkáři. Kvůli nim, musí dnes chudáci kapraři vyvážet několik set metrů a krmit metráky krmení, protože u břehu dědci kolínkáři všechny ryby, které nestačili sežrat, nebo prodat do do soukromých revírů, popíchali.

Zbytečná snaha Roberte vraťme se zpět k čudlám, každý kaprař ti tady napíše, že jsi určitě hovnochyt a dá si tě do ignoru :-)

NRK - Profil | St 5.2.2020 17:52:23

Kubo Fabian >> a kdopak vydrancoval ty velké kapry?Někdo, kdo hodí pár kuliček do vody, nebo někdo s plavanou, nebo methodáček kouzelný dědeček?
Je jasné, že když se chytá povolený způsobem, tak je to cajk. Ale i tak se vkrádá otázka, kam to směřuje...A je to vůbec normální?
2ookg boiliesu, barely kukurice.Ta nesmyslná honba za bezbranym pupíkem.
Teď změny chování takto postizených rybářů. Naházet ťisicovky do vody, mi připadá, jako to hodit do ,,bedny".Reciprocita je stejně nevyzpytatelná a povrchní. Proč je Šírava v rezimu chyt a pusť, díky čemuž dostává Domaša pořádně na prdel? Ať si každý odpoví sám. Těch případů, kdy se z nevinnosti stal byznys a posedlost, můžeme v tomhle případě najít mnoho. Všichni víme, co se muselo přizpůsobovat, měnit, zakazovat a nebo naopak povolovat, jenom z důvodu, že je tu ,,fenomén" kaprařiny. Čemu to pomohlo a do budoucna pomůže, kromě byznysu?

Ndrvoštěp - Profil | St 5.2.2020 14:17:42

cuchak >> 😂😂😂

Ncuchak - Profil | St 5.2.2020 13:44:35

drvoštěp >> jako za komárů, nechcat proti větru, .... samej mladej Mohorita .. 😁

Ndrvoštěp - Profil | St 5.2.2020 13:41:43

Pvl >> Komplet souhlasím👍

NPvl - Profil | St 5.2.2020 13:39:52

drvoštěp >> Já vím ... také jsem si párkrát naběhnul -nemám na mysli jen rybařinu . V těchto případech ..kdo se ptá hodně se dozví . Párkrát si natlučeš když ti to hodně vadí začneš shánět informace . V dnešní době když nejsi pohodlný -líný dozvíš se toho hodně .Dřív ?? co bylo nic :o§)) Také v některých případech můžeš radit ,jseš za blbce Mine se to s účinkem :o§))

NRefkař - Profil | St 5.2.2020 13:37:06

Kubo Fabian >> zdarec tak jsem se mrknul na video a za mě perfekt proste ti to fungovalo a to je úspěch na tak obrovský vodě tolik kg není nic hrozného a ze vyvazis na opravdu daleký vyvazky tak mas takovej level a druhej ti muže víš co😁a příště bych se rozmyslel jestli to sem dávat nebo ne protože vidíš reakci místních slabomyslnych uživatelů !!ale tak tady se taky neda nic jiného čekat 😁

Ndrvoštěp - Profil | St 5.2.2020 13:13:57

Pvl >> Ano, používat mozek. Ale co když je rybařinou nepolíben a chce začít a nemá pomocnou ruku, rozuměj kolegu který ho povede ? 🤔Pak je zmasen reklamou a videi který hltá po večerech. Tak vznikaj pak ty partičky rádoby kaprařů kolem vod co sežrali všechnu moudrost světa a prodali by vlastní mámu aby byli testéři😭

Ncuchak - Profil | St 5.2.2020 11:40:49

Pvl >> naprostý souhlas ..

NDědek - Profil | St 5.2.2020 11:38:15

Kubo Fabian >> Šéfe, nebude :-).To je opravdu to poslední, co by mě zajímalo a bavilo. Mě rybařina neživí, je to pro mě i manželku čistá radost.

Jinak ona je ještě jiná rybařina s feederem, než jemný method. :-))

Dnes se mimo jiné hodně chytá kaprofeeder. To znamená i chytání z odhozu, na vzdálenost až 150 m, pruty 390 i 420 cm a s vrhačkou mnohdy více, než 200-220 g. Velké kaprové navijáky jsou také běžné. Sestavy se používají stejné, jako u kaprařů. Stejné nástrahy i stejné způsoby krmení, plus krmné košíky, pokud tam není jen olovo.
A abych to napsal celé, už jsou mezi námi i takoví, kteří ten těžký kaprofeeder vyvážejí na 300 m :-).
Jak je vidno, rozdíl mezi kaprařinou a kaprofeederm se dost smazává, mnohdy nepoznám rozdíl, kromě zvolených prutů.

Tedy není mezi námi až tak velký rozdíl, jak by se mohlo zdát.
Asi jediné je to, že neznám z kaprofeederařů nikoho, kdo by volil, tak masívní krmnou kampaň.
A ta je věcí každého jedince a může se to někomu líbit, nebo nelíbit, nebo na to může čumět vypleštěně jako na drát, stejně jako já :-)

Ncuchak - Profil | St 5.2.2020 11:34:56

deni 79 - 5.2.2020 10:40:55 to nechci .. 😀 SZ

NPvl - Profil | St 5.2.2020 11:32:46

cuchak >> Jen konstatuji !!! Když se podíváš kolem sebe ...samá reklama. Proč by rybařina měla zůstat "stranou " ?? Je potřeba se s tím naučit žít a používat mozek. Jiné to nejspíš nebude Myslím celkově s reklamou o slevách nemluvě .....

Ncuchak - Profil | St 5.2.2020 11:31:44

Šela123 >> to já stačím oboje. 😇

Ndeni 79 - Profil | St 5.2.2020 10:40:55

cuchak >> dej odkaz na to video

NŠela123 - Profil | St 5.2.2020 10:26:32

cuchak >> Ahoj, tak když žena nerybaří tak to věřím že kroutila hlavou :) :) Prostě jsme blázni s parádním koníčkem a ten jako každý něco stojí ....asi lepší než to třeba prochlastat

Ncuchak - Profil | St 5.2.2020 10:18:08

Já to vidím podobně jako Dědek,ale každého věc jak chytá. Kam se ,,kaprařina,, posunula je vidět u vody. Třeba rozhovor Michala Kučery v Tropicu Liberec. To kroutila hlavou i moje žena. A to nerybaří. Trh si to prostě žádá a přesto vlak nejede. To říká můj šéf. 🤔😀

NKubo Fabian - Profil | St 5.2.2020 7:54:43 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

jeden3 >> Ahoj, Domasa je poriadne vydrancovaná, ale pár rýb 15+ tam plave... čo je na 1400ha + vodu dosť smutne. Mám celkom dobre zmapovanú obsadku a chytá sa tam niekoľko rýb dookola, že by si to spočítal na prstoch rúk a nôh. Mraky rybárov, rekreantov čierne stavby a súkromné pozemky... odkedy je šírava v režime chyt a pust dostáva Domaša poradne na prdel :) Každopádne sa tam chystáme s mojim dobrým kamarátom a jeho ženou tohto roku natáčať, tak určite bude video 💪🏽

Njeden3 - Profil | St 5.2.2020 5:06:10

Kubo Fabian >> ahoj..porad Sirava...ale jak to vypada posledni roky s rybarinou na Domase??? Kdysi to byla moje oblibena voda...to uz je ale 40 let :-( stalo by za to se tam jeste na par dni nekdy vypravit??? Nebo je to jen zbytek sentimentu???

Njeden3 - Profil | St 5.2.2020 5:03:12 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

nechci reagovat konkretne na nikoho..ale prece jen zde vidim jiste nesrovnalosti v argumentech
za prve je opravdu velky rozdil,jestli chytam na vode,ktera ma par hektaru,max treba 20 a nebo na vode,ktera ma radove tisice hektaru
dale - pokud zde najdeme od feedrare ci plavackare,ktery sedi u vody par hodin ze pouzije pet-deset litru krmeni - nikdo to moc neresi- kdyz pouzije kaprar za den 31kg - pritom chyta na velke vode a predpokladam 24h - je to pry extrem?
Pripada mi,ze je to reseni ceny-nedaval jssem pozor,jestli krmili krmakem nebo ostrym boilim,ale pak uz se resi lidi jen cena
ale-prece nebudu resit,ze soused ma na noveho medoura a ja jezdim 9 let starym autem-tak s nim kvuli tomu nepujdu na pivo?
jak uz tu nekdo psal,kdyby nekdo narval treba i jen 100kg do 2ha rybnika,reknu ,ze je magor,,,ale v Sirave?? tam je to opravdu celkem drtek v prepoctu jen na hektar lovneho sektoru,ne na celou vodni plochu

NKubo Fabian - Profil | St 5.2.2020 1:20:39

Dědek >> šefe bude mi cťou natočiť s Vami lov kaprov method feedrom na Zemplínskej Šírave, budem Vám variť, starať sa o Vás a natáčať ❤ Aj vďaka Vám má video toľko pozreti koľko má, ďakujem a smiem prosiť o termín ? 😂

NKubo Fabian - Profil | St 5.2.2020 1:15:56

bobco >> no z druhého brehu asi ťažko... pozri si rozlohu siravy a pochopíš :) Starbaits chytá furt :) akurát ja naňho nechytam už asi 5 rokov ;)

NKubo Fabian - Profil | St 5.2.2020 1:03:02

cechura09 >> 35m od druhého brehu? Priateľu šírava v miestach kde najradsej chytávam je široká viac ako 5000m 😂 rybarinu ktorú prezentujem, je na sirave úplne bežná...tak koho omedzujem? Rybárov na druhej strane ? :) veď nech si chytá každý ako chce a kde chce? Nie je to jedno.? Prečo zástup blbov? To že si chcú ľudia chytiť peknú rybu tak sú podľa teba blbci?

Nherodes - Profil | St 5.2.2020 0:06:58

riešite kraviny ale super, Kubo urobil video a tu je vojna kolko toho nasypal do vodyKubo je super chalan a už sa moc tešim ako budem s ním válčit naZelenke v marci Kubo to bude Sparta

NDanda05 - Profil | Út 4.2.2020 21:50:21

bart.bm >> ale tady přeci nejde o nějaké prekrmeni atd, to je fakt jedno kor na Sirave kde je bambilion kaprů. Spíš o nějaké kecy jak krmná kampaň atd. Opravdu si myslíš že by byl výsledek výrazně jiný kdyby krmil třeba 3kg denně?
Je mi to ve výsledku úplně jedno, spíš už vidím jak iks exotu si teď myslí že to jinak nejde a bude tak krmit i na rybníku a zavazet 200 metrů na 50 ti metrovém krcalku 😂
Snad všichni víme že tyhle videa nejsou pro potěchu rybáře ale hlavně reklama.
A ještě jedna věc, nějak se rozmohl pocit že když někdo něco natočí, tak se to může pouze chválit. Protože jinak přijde argument, že zkus si něco natočit ať víš jaké to je a blbá bla, nebo umíš hovno a kritizujes 🙂 ale to je jedno o nic nejde je to jen chytání kaprů..

Nbart.bm - Profil | Út 4.2.2020 19:54:29

RK >> a proč by nebyl?Zažil jsem že lidi vyházely denně 50kg kukuřice do toho 10kg koulí a 10kg pelet.ale jelikož těch 50kg byla kuku nikdo se nad tím nepozastaví proč taky,včak je to jen partikl no a co...pošrotuj to ale,udělej koule a už je problém?lidi neví kolikrát o čem vůbec mluví.Jak říkám,koule je jen šrot který má tvar a tyhle kecy o překrmení jsou jen kecy těch co nemaj na masivní krmení na takovéhle vodě.Ano na vodě dejme tomu do 100ha bych možná uvažoval jinak ale na takovéhle je to jak když plivne

NRK - Profil | Út 4.2.2020 18:57:25

bart.bm >> a teď otázka, je nomání Úďo?

Nbobco - Profil | Út 4.2.2020 18:17:22

Kubo Fabian >> keď chytas na 1200m tak to už môžeš nahodit z druhého brehu :-) :-) :-) apropo starbaits už nefunguje? :-)

NRupert - Profil | Út 4.2.2020 17:30:24 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Dědek >> Samozřejmě, že video obsahuje i reklamu, KF je myslím zaměstnaný u GF a je to jeho práce propagovat jejich produkty, je na každém z nás vyhodnotit danou reklamu a vzít si z ní co potřebuje. Několik jeho reklamních videí jsem viděl a musím uznat, že to dělá opravdu dobře.
Nebo si myslíš, že jakýkoli produkt nepotřebuje reklamu?

Feedru se věnuji jen okrajově, ale nikdy by mě nenapadlo kritizovat tuto techniku, jen si přečtu přízpěvky a buť tiše nesouhlasím, nebo mi to něco dá. A tím, že se feedru nevěnuji naplno, nebudu kritizovat. To nechám odborníkům.

Proto mě zaráží, že kritizuješ kapraře, který evidentně chytá prostě jinak než ty.

Navíc mám úplně jinou představu o násaďacích. Kapři 6-10kg je celkem úspěch na ZŠ

NPoušťák - Profil | Út 4.2.2020 16:54:56

Dědek >> Už blbneš Jardo,bo píšeš sám sobě....o))))

N Dědek - ® Poslat soukromou zprávu.Út 4.2.2020 13:04:56
Dědek >> A to ani nechci vyslovit podezření, že to byl jen reklamní klip na koule se kterými se chytalo :-))

Ntomik1 - Profil | Út 4.2.2020 15:02:30

Dědek >> pěkně ses rozohnil-:) ale více méně s tebou souhlasím prostě to kuba udělal trošku jinak v závodním stylu "možná trénink na Zemplínského kapra " Jinak jak už jsem psal na tu velikost vody a týdenní výpravu pro dva rybáře to není zase až tak šílené množství. Ano spoustu lidí to prostě nepobíra naházet do vody 200kg ale byly to jen koule. Myslím že někteří borci kdyby poctivě zvážili všechnu kuku řepku koule různé šroty metody atd tak za týden chytání a krmení by se dostali taky na zajímavé čísla. Já nejvíc co jsem hodil do vody tak to bylo 300kg pšenice do heřmanu za tři dny a výsledek karasi mě při krmení chtěli sežrat i člun. Takže mnohdy je méně více.

NPítrsák - Profil | Út 4.2.2020 14:05:31

Dědek >> Vsak v klidu ne:-)Jen jsem ti chtel vysvetlit jak to vidim ja.Ja na to video ani nekoukal,ale pochopil jsem ze chytil hodne nasadaku.
Tenhle styl lovu jsem nikdy nepraktikoval a nic me to nerika,ale na velke vode ano,ale pouze odhoz.

Ncuchak - Profil | Út 4.2.2020 13:34:10

Dědek >> to ani nemusíš ... 😁

NDědek - Profil | Út 4.2.2020 13:04:56

Dědek >> A to ani nechci vyslovit podezření, že to byl jen reklamní klip na koule se kterými se chytalo :-))

NDědek - Profil | Út 4.2.2020 12:55:32

Pítrsák >> Už jsem nechtěl reagovat, protože mě za můj postoj spousta lidí nemá rádo, tak abych jim nedráždil slepé střevo. :-)

No, nejsem kaprař jako pán Máca, to jistě ne, i když jsem chytil taky kapry k metru a devatenácti kilům váhy. Oproti němu, na feeder a se zakrmenou kuku, když už mě nařkl, že jsem chytil za 40 let chytání úplný hovno, jak se vyjádřil.

Ale sledováním jiných kaprařů a slušně se chovajících, oproti tomu buranovi jsem vypozoroval, že kapraři co chtějí chytat velké kapry, tak mimo závody spíše zakrmují střídmě, trvale a bodově, na předem zvoleném místě.

Ano, Kubo zvolil jinou metodu k jejich ulovení, takovou závodnickou, ale výsledek se nedostavil. Čím to bylo nevím, nejsem zkušený s masivním krmením koulí.

Prostě takové chytání jde zcela mimo drtivou většinu rybářů. Mnohým se to nelíbí kvůli zákonu o vodě, jiným se to nelíbí proto, že se chytá daleko od břehu kde si na to ryba zvykne a běžný rybář si potom nezachytá, jiným se to nelíbí že si kapraři na něco hrají a jiným už z principu, že to udělá kaprař.

Osobně je mi to opravdu fuk.
Vysvětlil jsem to. Je pro mě nesmyslné, vynaložit tolik úsilí, krmení, financí a času, na to, abych chytil kapra. Vždyť je to stále jen kapr a je jedno odkud je. Kapr, všežravec, který sežere i hovno, a vy z něj děláte chráněnou modlu, jak říkával od kamaráda děda. Je jich všude jako sraček, za chvíli se už ani nebude nic jiného sadit, bo kapř je třeba.

Prostě chlapci musíte připustit, že většina rybářů a to nemluvím o ostatních lidech, se takovému chytání bude minimálně podivovat. Většina tady ani nenapíše, protože jim to nestojí ani za to, to komentovat. Přečti si od plkárkny přes další linky, ve kterých se tomu lidi posmívají... Každý den se někde objeví narážka na to video, bohužel, bez pochvaly.

Pokud vy, kolegové, kterým se to to líbí, uznáváte to a praktikujete a nechcete kritiku, nebo nesouhlasné příspěvky k takovým počinům, musíte s tím do skrytých pokeců, tam vám do toho opravdu nebude nikdo kecat, nikdo kritizovat.

To ale nebylo záměrem zveřejnění videa na MRKu. Ať se to vám, zastáncům líbí, nebo ne.

Nebýt takových zmrdů jako jsem i třeba já, viď Máco, by toto video po dvou dnech a pěti obdivných a přitakajících příspěvcích, upadlo v zapomnění.