Diskuse k článku: Method krmítka nejsou jen placky

Autor diskuse: Milan Tychler - Profil , 28.5.2019
109 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NRK - Profil | Pá 21.6.2019 19:36:14

cechura09 >> napiš mi tedy, co je přesně ten methodfeeder. Fakt jsem moc zvědavej, jak se s tím popereš.
Rozhodně Ti na to odpovím.😁

NRK - Profil | Pá 21.6.2019 19:31:13

Fishky >> Ríšo, na holej pupek přísaham, že tu zkušenost mám. Methodfeeder je jako životní styl😁 Někdo žije po svém, někdo žije dle rad poradců, jak správně žít, stravovat se, spát, vychovávat děti. Ten, co žije podle moderních trendů, ten propaguje to obšlehlé, často šité mu na míru- tedy zaplacené.
Ono totiž nejde ani tak o zkušenost s něčím, ale hlavně o porovnání zkušeností s jinými možnostmi.
A to tu velmi zhusta chybí.
Jak já ti už psal. Definuj, co ten methodfeeder vlastně přesně znamená.
Ale nejdřív zvaž, aby to nebylo jak zkopírované od Andyho, nebo z učebnice mladého rybáře.

NDědek - Profil | Čt 20.6.2019 11:25:44

Petr.J >> Pěkně si to napsal. Jsem na tom úplně stejně.

Ncechura09 - Profil | Čt 20.6.2019 10:44:53

RK >> Tak nebo tak, Method ti svým způsobem pod kůži vlezl.
Pokud některou rybolovnou techniku nechytám, obvykle vlákna s ní ani neotvírám...
Method tě principiélně sere natolik, že to musíš stále otvírat, číst a kritizovat...jako droga.

NPetr.J - Profil | Čt 20.6.2019 6:43:21

Fishky >> Píšeš o okopirovani posledního metrů. Ano jde to. Před časem jsem to zkoušel praktikovat s kaprovymi pruty a pípáky. Ztratovost ryb na tuto sestavu byla ale dost veliká, prostě malinke háčky, krátké navázce a těžší krmítka, ty kaprove pruty na to nebyly. Když jsem si pořídil feeder pruty o hodně se to zlepšilo, dokonce i s pruty XXH. Teď už volím spíše opačnou variantu, ty feederove pruty i na normální kaprarinu s koulema.

NFishky - Profil | St 19.6.2019 22:48:06

RK >> napsal jsem dlouhou reakci a pak ji smazal :) no uznej, dokázal bys přiznat, že se pletes bez osobní zkusenosti? Tak vidis ;-)

NWillow - Profil | St 19.6.2019 19:38:46

Method ® máme ,My Češi, protože v roce 1980 mělo UK svoji Margaret,alias Iron Maiden,tak to zpoždění v UK chápu.
😉🙄😁😁
Vše souvisí se vším.
I ta zasraná politika.
End.
M.V. copy.

NRK - Profil | St 19.6.2019 19:27:04

Fishky >> ok, berme tu debatu jako soukromé názory, bez naslednych negativních emocí.
Ty jsi tu rozjel něco, o čem si myslíš, že je pravda. A to respektuji.
Problém je pouze a jen v tom, že to nemá žádnou souvislost s tím, co jsem psal já.
Coppy:,,Kdo tohle vymejsli(methodfeederprogram😁)? Je to stupidní a ještě to předpokládá, že rybář je pitomec." Vysvětlení- kup si vše, co je potřeba, abys chytal METOD.
Úplně zjednodušeně. Method neposunul feeder nikam. Dobře ,asi jak koho.Respektive, plno rybářů chytá feeder s normálním krmítkem neříkají tomu method, ani je nezajímá ten,, ucelený pohled na věc" A třeba dají do krmítka method směs komerční a nebo třeba peletky a nebo něco sveho. Feeder se musel posunout od toho, jak byl vnímán v počátku. Takže aby se vlk nažral, muselo se něco vymyslet. A obslehlo se to známé. Specifikuj mi přesně, co vlastně je methodfeeder?
Kde je ta výjimečnost?
Drobné nástrahy může použít každej a nemusí se tomu říkat method feeder. Já nikoho nechci provokovat. Ale jak to tak pozoruji, tak vidím, že moje ,,provokativni" myšlenky, které byly kdysi vnímány jako kacířství, jsou dneska konstantou. Srkačka-method, pevné montáže-samosek, barvy nástrah v hloubce 4m v kalné vodě a jejich důležitost v rámci kontrastu....píčovina.
Pak píšeš:,,dá se obdobně chytat s kaprovým prutem a pípákem, ten poslední metr se dá prostě "opsat" .
Tím vlastně potvrzujes, že neexistuje žádnej methodblabla.
Že se vlastně jediná pouze o krmítko a něco v něm.A to něco a délky návazců atd. je pouze na nás.
Já bych tak rád reagoval na něco, co je vlastně v přímém rozporu s tím, co píšu. Ale ty jsi v opozici, ale přitom opozičně kolikrát nevědomky vlastně potvrzujes, co píšu já a nebo píšeš úplně mimo mísu.
Ale to už je evergreen, jsem zvyklej😁
Nedá mi to, abych nezkopiroval další tvojí perlu, která nemá souvislost s ničím, o čem jsem psal, ale je to přesně ukázka rádoby erudovanosti bez souvislosti: ,,O drobných návnadách psali už hodně dávno Andy Little či Tim Paisley, a už tenkrát si všimli, že i velký kapr miluje drobné mikro návnady a jejich hledání a filtrování dna, Že se na takovém místě zastaví a zdrží se tam a "rád"
Tohle je myslím nádherná tečka a bez emocí 😁

NFishky - Profil | St 19.6.2019 10:13:18

RK >> Četl jsem to pozorně neboj. Method se mi osobně líbí, je to něco nového, něco co posunulo v mnohém samotný feeder dopředu a nejen feeder, vlastně jsem to v mnohém zkopíroval také a když jde na věc, dá se obdobně chytat s kaprovým prutem a pípákem, ten poslední metr se dá prostě "opsat" :) většina lidí má rybařinu pouze za koníček a nějak do hloubky nad tím nepřemýšlí. Rekreačně hraju tenis i squash i stolní... a taky nepřemýšlím, zda takový míček či raketu není jen reklamní tahák a aby o mě někdo pak někdo napsal, že jsem pitomec? No sorry jako :) a upřímně, ti co nad tím přemýšlí, těm se tahle technika taky podle mého líbí, proč by taky ne? O drobných návnadách psali už hodně dávno Andy Little či Tim Paisley, a už tenkrát si všimli, že i velký kapr miluje drobné mikro návnady a jejich hledání a filtrování dna, Že se na takovém místě zastaví a zdrží se tam a "rád". Že když jde na věc, tak není potřeba 20mm koule, že to jen v případě, kdy není jiného zbytí... tenkrát byl i v Anglii method v plenkách. Jako fakt bych bral to co píšeš, kdybys to měl podložené, že to jde jinak a lépe, chápeš? Aby to co píšeš nebylo jen takové to plácnutí to dovody, páč pak to vypadá, že jen provokuješ...

NRK - Profil | Út 18.6.2019 18:44:46

Willow >> snažím se reagovat v rámci moznosti na vše. Ale tady, musíš pochopit, není na co.
Trošku mi to pripomelo vtip z hluboké totality. Na grémiu se tenkrát pikolik zeptal, zda by si soudruzi dali k párečkům křen, či hořčici. ,, hořčici, hořčici,hořčici, hořčici, hořčici"
Měli halt svůj názor😁

NRK - Profil | Út 18.6.2019 18:36:10

Petr.J >> ty sice souhlasíš s každým slovem, ale jenom proto, že mě nemáš rád. Jinak viz., co jsem psal Richardovi

NRK - Profil | Út 18.6.2019 18:25:28

Fishky >> přečti si to znovu prosím. Tohle je přesně ukázka nepochopení textu.
Nepsal jsem přece, že kdo chytá na method je pitomec.
Pouze, že názvy, jako methodfeeder mají evokovat něco speciálního a že ti, co to vymýšlí a snaží se prodávat ,,produkt" jako něco extra, musí nutně předpokládat, že my rybáři jsme pitomci.
Jinak máš pravdu, je to koníček a každý může chytat, jak chce.
Ale sám dobře víš, už jenom třeba z dotazů nováčků, že ta masáž na ,,nepolibené" funguje stejne, jako cílené reklamy na hubnutí, na lidi s chronickou nadváhou. Takže určitě není na škodu, na to poukazovat. Že to někdo bere osobně, mi líto není, ale o něčem to určitě vypovídá😁

NPetr.J - Profil | Pá 14.6.2019 13:05:50

Fishky >> Souhlas s každým slovem. Já už s tímto člověkem přestal komunikovat. To je pro mě fakt ztráta času.

NWillow - Profil | Pá 14.6.2019 12:21:33

Fishky >> 👍👍👏👏

NFishky - Profil | Pá 14.6.2019 12:16:06

RK >> a proč to tobě vadí? Omezuje tě to snad v něčem? Chytit kapra jde na rohlík, silon, háček... když na to přijde, ani ten prut není potřeba, natož naviják, ale máš ho, ne? Protože k tomu máš důvod. Obdobný důvod mají i ti, co chytají na boilies nebo method. Tvrdit, že jsou to pitomci jsou silná slova. Rybařina už není dávno obživa, ale koníček - a jestli to někoho baví s takovým či makovým náčiním je jen a jen na něm. Nelíbí se ti, že chytají na placaté krmítko se speciální směsí a tvrdíš, že to jde jinak? Tak klidně běž a ukaž :) Vždyť se na nějaké feeder závody přihlaš a vyklep je, fakt. Promiň, ale ty mi tady přijdeš už jak Bachy, ten taky věděl a rozuměl všemu, ale jak došlo na činy, tak tam to i skončilo. Skutek utek.

NWillow - Profil | Pá 14.6.2019 11:51:12

A další,co na feeder ani nechytá.
Hlavně,že ví ,,wo co go".🤔🙄

NFockeWulf - Profil | Čt 13.6.2019 20:30:40

RK >> Každý podle sebe, papouškujou, nerozumí ani česky a pak jsou z toho METHODI:)

Nfheavy - Profil | Čt 13.6.2019 19:51:09

RK >> myslim ze tady https://www.mrk.cz/diskuse.php?id=753164&kw=method%​20feeder je to dostatecny pro vsechny kdo maji zajem o tenhle zpusob lovu
nic proti autorovi,ten to asi myslel dobre ale za mne je to zbytecny,clanek je jinak vpoho pro mnohe poucny a to je asi vse ))

NRK - Profil | Čt 13.6.2019 19:24:19

Willow >> měl bys zaměřit ústi hledí do vlastních řad. Já rozhodně na chyceni kapra nepotřebuju placku, speciální směsi, speciální nástrahy a speciální přelivy, jako buchta v reklamě na barvu od Taftu.....

NRK - Profil | Čt 13.6.2019 19:20:20

Willow >> nemáš tam překlep mathodářu?😁

Nfheavy - Profil | Čt 13.6.2019 18:58:42

dalsi diskuze o nicem,jako kdyby nestacila ta hlavni ,ach jo metod či nemetod placaty ,neplacaty,,jak v Hamletovi )))
EDit.taky timhle zpusobem chytam ale čeho je moc toho je příliš pa pa vsichni ))

NWillow - Profil | Čt 13.6.2019 18:07:31

RK >> A ty jsi první v řadě.......

NRK - Profil | Čt 13.6.2019 17:52:13

FockeWulf >> a ještě k tomu feeder. Kdo tohle vymejsli? Je to stupidní a ještě to předpokládá, že rybář je pitomec.

NFockeWulf - Profil | St 12.6.2019 20:56:19

Ohře4-5 >> Je to metoda...., ten method:):) , někdy taky způsob atd.., jen tady je to METHOD.

NRK - Profil | Čt 6.6.2019 19:03:05

Dědek >> Jardo, chápu. Ne každý umí přijmout, že se mýlí. Musí to bejt hnusnej pocit. Až to pride, dám ti vědět. Do SZ😀

NDědek - Profil | Čt 6.6.2019 18:58:08

RK >> Každý na tebe nemá tak pevné nervy jako já :-)))

NRK - Profil | Čt 6.6.2019 18:48:38

Dědek >> věřil bys, že mě má Petr v ignoru?
Tohle mi nikdy neudělala ani moje paní 😀

NRK - Profil | Čt 6.6.2019 18:46:57

Dědek >> úplně na začátku je- ,,vejce, nebo slepice?" 😀

NDědek - Profil | Čt 6.6.2019 18:43:48

RK >> úplně na začátku, byly method krmítka... :-)

NRK - Profil | Čt 6.6.2019 18:38:41

úplně na začátku to bylo o šlapce vysokoškolské a středoškolské, která dvakrát propadla. Byl to příměr na ty krmítka. Jako, že je to vlastně uplne jedno. Ty jsi kupodivu nerozporoval příměr, ale ty šlapky. Teď jsem to konečně pochopil. Jsou chlapi, co si jdou zapíchat a ti, co si se šlapkou jdou popovidat😀
A to nakonec taky o něčem vypovídá 😀
Edit: legrace....😀

NWillow - Profil | St 5.6.2019 19:10:06

TWL.??
🤔

NPetr.J - Profil | St 5.6.2019 16:14:22

Petrus >> No někomu stačí to, že si může dělat co chce :-) Ale ono to s těmi krmítky opravdu moc nesouvisí :-)

NPetrus - Profil | St 5.6.2019 16:10:43

Petr.J >> V Haškově Švejku je pasáž, kde za hloupou holku se platí víc, protože si s ní můžeš dělat co chceš. Jinak ale souhlasím s Tebou, přidal bych ještě smysl pro humor, ten se většinou s inteligencí kloubí.

NRK - Profil | Út 4.6.2019 20:00:33

Ohře4-5 >> už se stalo😀

NOhře4-5 - Profil | Út 4.6.2019 19:59:17

RK >>
Jsem nechtěl zbytečně rýpat a vyvolávat toho:

,,GURU"

NRK - Profil | Út 4.6.2019 18:44:26

Ohře4-5 >> je to program, taky byznys, určitě životní styl a rozhodně aktivní způsob života. Lze kombinovat s jógou, duchovním cvičením(když používáš Guru),ale nesmíš zapomínat na speciální krmení k tomu určené. Jinak je z toho samozřejmě obyčejná bobkarina. Ale to by dovolil pouze opravdu korunovanej blb. Kterej je drž grešle a ještě k tomu, tomu nerozumí. Ale to my mu nedovolíme 😀

NOhře4-5 - Profil | Po 3.6.2019 16:18:44

tehdá ani dnes nechápu co je to method..prostě krmelec nebo bago...

Nebo taky program...
Nebo taky byznys...
Možná životní styl...
Možná bobkařina...

Stačí si vybrat. Nenávidím škatulky!

Njurasoft - Profil | Po 3.6.2019 14:49:50

Fishky >> docela souhlas. Před hafem let jsem začínal s krmelcem, bagem, prostě buď kousek trubičky motané drátem nebo s obratlíkem na jedné straně. K tomu dva háčky, buď na přívěs nebo přímo na kmen, narvat do toho strouhanku s jahodovým nebo vanilkovým pudinkem na háček žížalu nebo hrášek a šup s tím do vody..tehdá ani dnes nechápu co je to method..prostě krmelec nebo bago..a že se dnes nepoužívá strouhanka s pudinkem? no třeba jo ale v barevným pytlíku za stovku rovnou smíchané...jonak k článku, na krmelec se dalo použít cokoliv co na sobě udrželo kouli těsta..měl jsem i dost těžká olova, takovej ježek to byl..no na prut 2,7 5-15gr se kterým jsem začínal s tapem navijákem to byl docela hukot to hodit do vody...

NPetr.J - Profil | Pá 31.5.2019 12:29:29

Fishky >> No já za svůj život měl možnost porovnávat a moje zkušenost je, že chytré jsou lepší. Blbá když je hezká, tak taky ujde, ale nesmí promluvit. Ale tu Máňu ze 7 třídami, to fakt raději ne. Myslim si, že tahle debata sklouzla někam, kam neměla, ale je alespoň sranda.

NFishky - Profil | Pá 31.5.2019 9:03:54

Petr.J >> takže čím chytřejší tím lepší? No to budou matfyzačky nedostatkovým zbožím :)))

NKnapík - Profil | Pá 31.5.2019 7:26:32

Teď jsem zahlédl vlasec označený jako Method Spin, to bude asi speciální vlasec na přitahování způsobových krmítek.

NPetr.J - Profil | Čt 30.5.2019 21:17:29

_Karel_ >> Každý má jinou zkušenost. Já přeci psal, že k tomu úkonu někomu stačí i ta Máňa z nedodelanou zakladkou.

N_Karel_ - Profil | Čt 30.5.2019 21:05:37

Petr.J >> Tohle bylo ubohý. Rk má samozřejmě pravdu, že IQ a kvalita sexu nejsou v přímé úměře, ba nejspíš vůbec nesouvisí.
Ale řeč byla pouze o sexu, nikoli o vztahu.

NPetr.J - Profil | Čt 30.5.2019 20:26:49

Dědek >> I tak by to šlo říci 😂 Jak už jsem psal, i ta Máňa se 7 třídami základky je schopna toho úkonu, ale většina normálních o tu Máňu moc nestojí. Stejně i ta srkačka je schopna ulovit rybu, ale většina si to chce užít s něčím lepším. Každý to máme nastavené prostě jinak. Někdo musí mít to nejlepší, někdo se spokojí s málem, někdo má rád ten střed. Já jdu také spíše tou střední cestou, partnerku mám středoškolačku a ryby chytám na průměrný vercajk😂

NDědek - Profil | Čt 30.5.2019 20:15:24

Petr.J >> třeba jako Milan Sonu? :-)))

NPetr.J - Profil | Čt 30.5.2019 20:02:03

RK >> Ano, tenkrát jo, ale v tomto věku už oba nejsme i když ty jsi o něco málo mladší. Někdo očekává více než ten pouhý zářez na pažbě. Ale to jsme stále u toho stejného. Ty se spokojis s málem a my náročnější si to užijeme raději s tím lepším zbožím.

NRK - Profil | Čt 30.5.2019 19:49:43

Petr.J >> překvapil jsi mne nemile😀
Byla to přece legrace, byť podpořená velkou zkušeností.
Myslím, že tentokrát, i když jsem neoblíben, se podpory verejnosti dočkám. Leckdo z nás si v mladém hloupém věku dovolil někde na zábavě ten luxus, že dal ,, hůl" holčine jadrného charakteru, bez budoucích přívlastků😀
A světe div se, po ucitelkach a MGR, které pak přišly, na to s nostalgií vzpomínáme.
Protože to bylo jenom o tom....jednom

NPetr.J - Profil | Čt 30.5.2019 19:35:24

RK >> Je vidět, že ty zkušenostmi přímo oplýváš. No nic přeji ti s tou Máňou ze vsi v teplacich šátku a zástěře, která s problémy vyšla že sedmé třídy základní školy hodně zábavy. No nakonec ono to odpovídá i tvému pohledu na tu rybarinu. Někomu prostě stačí to co zde stále někomu vnucujes a někdo si potrpí na fajnovejsi věci, stejně tak i na chytřejší fajnove ženské a tobe prostě vyhovuje ta Máňa ze 7 třídami, v zástěře a šátku.

NRK - Profil | Čt 30.5.2019 19:16:01

Petr.J >> až teď jsem se dostal k odpovědi, omlouvám se.
Ty jsi někdy měl v pelechu blbku, co propadla? Asi ne, protože bys jinak věděl, že IQ ženy nemá žádnou přímou úměru k tomu, jak kupříkladu umí vykouřit(felace, abychom oba věděli o co jde😀), svého chlapce.
Naopak bych řekl, že chytré holky vždycky trošku špekulovaly(kupčily) se svojí ,, invencí" Což mívá ve většině případů za následek menší podtlak v tomhle konkrétním případě.
A blbka je většinou bez vize budoucích odměn a více se snaží, tím spíš, že se dá opít rohlíkem a to doslova😀
V rybarině jsi Péťo na konci cesty-uznávám, ale má častá přirovnání k těmto kosilatým tematům již prosím nekomentuj.
Zkušenosti evidentně nemáš a dohnat se již díky věku nedají😀

NRK - Profil | Čt 30.5.2019 18:19:41

Dědek >> tohle je rozhodně pravda. Ale bejvávaly doby, kdy to placaté bylo bráno jako něco, co je úplně jinde. Marketing pracoval na plný pecky a i vyjádření spokojených zákazníků bylo vysoce nutričně hodnotné. Škoda, že jsem si tenkrát nekopíroval ty perly, které tu přistály, jak Majka z Gurunu.
Asi by se leckdo dnes červenal, jak spodnička Karkulky😀

NDědek - Profil | Út 28.5.2019 22:45:34

S těmi krmítky, je to jako s olovy. Každé olovo se také nepoužívá na cokoliv a kdykoliv. Jedno je lepší na házení do dálky, do jiného se dá dát návnada, jiné méně zapadá do bahna a podobně. Vidím v tom jistou paralelu.
Je dobře, že je krmítek tolik druhů, je si z čeho vybrat.

NToM1977 - Profil | Út 28.5.2019 22:41:05

Uvědomuju si, že mám ve věcech ještě nějaký spirálky a zebrovky. Letos je odchytam a pak uvidím, jestli placky nebo žebra. Pro me je nejdůležitější, aby v případě, že to urvu, ryba jezdila jen s hackem a kouskem vlasce. O nic jinyho mi nejde ať se to jmenuje, jak se to jmenuje. Ta podstata je někde úplně jinde...

NDědek - Profil | Út 28.5.2019 21:41:46

Petr.J >> :-))) Teď jsi mě opravdu rozesmál, i klouby přestaly trochu bolet :-)))

NPetr.J - Profil | Út 28.5.2019 21:40:36

Dědek >> Ono na tohle fakt pasuje ten příměr od Roberta s těma holkama. Ta blbá a i ta chytrá chlapa k tomu konci dovede. Ale je to jako požitek se srkackou se šrotem a super krmitkem, naplněným sonubajtsem😂

NDědek - Profil | Út 28.5.2019 21:35:04

Petr.J >> jo, jedna za druhou a nástraha a návnada byla za haléře, nebo zdarma :-)

NPetr.J - Profil | Út 28.5.2019 21:33:36

Willow >> A přesto se i před těmi 40 lety ryby chytaly.😂

NDědek - Profil | Út 28.5.2019 21:30:41

Willow >> nekonečná zarážka... tak fakt nebyla :-))) a ani Sonu :-O

NPetr.J - Profil | Út 28.5.2019 21:26:10

_Karel_ >> Robert nepsal středoškolačky-vysokoskolačky, tam je podle mě rozdíl nepatrný. Ale dvakrát propadá na základce, to je už sakra znát i když výjimka může být 😂

NWillow - Profil | Út 28.5.2019 21:25:37

TWL to je debata.Kdo měl tohle před 40 ti lety?Nikdo!!I špičku háčku jste schovávali do těsta.

N_Karel_ - Profil | Út 28.5.2019 21:20:14

Petr.J >> Jakože všechny středoškolačky jsou v sexu nebo povídání před ním a po něm jasně horší než vysokoškolačky? :-))

NPetr.J - Profil | Út 28.5.2019 21:11:55

RK >> Mezi těma šlapkama je rozdíl fakt velikej. S tou hloupou si moc nežiješ, i na takové v zásadě jednoduché věci je třeba jistá dávka inteligence. Chytré holky=kvalitní zážitek, hloupé holky=jednotvarná naučená rutina.
To jen takové odbočení, když už nám tu stále dáváš tyhle příklady.

Nsven - Profil | Út 28.5.2019 21:11:38

Dědek >> tvrdá realita :-)

NDědek - Profil | Út 28.5.2019 21:10:00

sven >> Pěkně napsané ...

Nsven - Profil | Út 28.5.2019 21:08:47

Fishky >> v tomhle ohledu nejsme ve při...
Jestli byla dříve srkačka nebo method toť otázka. Jde o to, jak tomu kdo a kde, říká.
Princip je až na zanedbatelné nuance stejný.

Ovšem jedno je zcela jisté... obyvatelstvo tohoto prostoru bylo a je, po celou dobu historicky vystopovatelné existence, velmi náchylné k přejímání cizokrajných slovíček na úkor mateřštiny...připadá si tak světovější ...
Proto je dnes každý skladník operátorem logistiky a každá písařka back office administrator...
Prostě jednou se z toho neustálého šilhání za cizí plot a prdelkování velmocem, posereme..
Tož asi tak :-)

NFRANK71 - Profil | Út 28.5.2019 20:46:36

RK >> byla sranda.😊

NDědek - Profil | Út 28.5.2019 20:46:34

RK >> a stačí, Milanovi tady blokujeme - zasíráme diškuz

NDědek - Profil | Út 28.5.2019 20:45:13

RK >> To je jednoduché. Konec je proto, že to řekla Karča a začátek proto, že rád nakupuji, když je to tak levné :-)))
Vždyť je to v akci, v pěkné slevě, no, nekup to... :-)))

NRK - Profil | Út 28.5.2019 20:41:37

Dědek >>ale teď je konec..,ale proč byl začátek?

NDědek - Profil | Út 28.5.2019 20:37:10

RK >> to máš tak. To byla úplná náhoda, nějak se to přihodilo :-)))
Měl jsem to všechno rozfrcané na mnoha místech. Až jsem dostal teď ten další sklep a nanosil to všechno tam, tak mě omylo. Ani jsem nevěděl, co všechno doma mám.
S tím je konec....