Diskuse k článku: Kulervoucí rybaření v Kanade, víc než losos

Autor diskuse: msz - Profil , 10.11.2015
74 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

Nmsz - Profil | Pá 18.12.2015 7:19:27

Dekuji moc za vsechny reakce! Moc jsem se pobavil a hlavne jsem rad, ze se clanek i nekomu libi! Na upresnenou, ziju v soucasne dobe v BC (British Columbia, Britska Kolumbie - Kanada) a i kdyz je zde konopi legalni (od noveho roku v cele Kanade), nechtel jsem propagovat huleni, jen jsem popsal jak to bylo. V mojich clancich mi jde o preneseni zazitku pro ctenare. BC je pro me jedna z nejlepsich rybarskych destinaci, alespon pro chytani lososovitych ryb a jeseteru. Omlouvam se vsem, kterych se dotkla ma nedokonala gramatika, pro omluvu, uz 15 let v CR neziju a muj pocitac nema ceskou klavesnici...takze v ceskem jazyce opravdu neexceluji.Pokud se nekdo chysta do Kanady, rad se podelim o zkusenosti. Petruv zdar!

Nkaprus - Profil | So 12.12.2015 13:22:18

Pro děti tu jsou články od Tymiánka. Rybář si radši přečte tohle, je to fakt kulervoucí.

Juraj: Borec ty se prober. Mluvíš jako starej páprda. A je z toho vidět, že tomu fest rozumíš.
Namátkou keci o obsahu THC. Hulils trávu dřív (woodstock), hulils trávu teď, hulils to vůbec někdy???
Obsah THC neudává sílu drogy. Je to jenom jedna z mnoha látek ovlivnující stav. A marketingový tah na neasvědcené kteří prahnou po větších procentech. dnešní šlechtěná tráva není bůhví co, dokonce bych řekl že stojí za hovno jak sílou tak délkou raušu (abys kupoval další gramy, logické).
Žiješ ve státě kde je alkohol legální tak jako konzumace marihuany, dokonce i pěstování konopí. Je zakázán prodej a výroba marihuany, zato alkohol je plně legální jak konzumace tak výroba(občas se zadaří v Česku i nějaké huhukoktejly, tolik lidí tráva nezabije ani za milion let co jenom u nás za rok) a to jenom pro to ,že sz toho stát rýžuje, Což by se u marihuany nevyplatilo a není to pro stát zajímavý. Aje to nesrovnatelně horší droga to je bez debat.
Co uděláš.? Odstěhuješ se s rodinou jinam, kde je totální zákaz všeho? Radši děcka nepouštěj ani na ulicu, sou tam obchody a hospody a v nich regály plný chlastu.
Jak tu vůbec možeš žit??? Brrrrr...

NPr3v1t3k - Profil | Út 24.11.2015 12:08:24

xDanielS >>

NBacha - Profil | St 18.11.2015 14:12:06

Jinak, článek jsem přečetl a neurazil mě...Nevidím v něm nic, co by stálo za pranýřování.

NBacha - Profil | St 18.11.2015 14:09:28

Borek-kerob >> To je fakt, rád bych věděl, kdo z odsuzujících to má ze sebe.Trávu viděli z pivního valacha a trousí zaručená moudra. Jestli chce někdo hulit, ať hulí. Kdo denně chlastá pět dvanáctek je na tom hůř a ještě za to platí státu.

NBorek-kerob - Profil | St 18.11.2015 13:52:15

Úžasná diskuse, fakt nechápu kohokoliv, komu zmínka o dvou jointech v článku přijde přes čáru... vždyť jde o prd. A ty názory na hulení tady všeobecně... fakt mazec, ani můj děda puritán by nevypustil takový blbosti z huby. Když o něčem vim kulový, tak držim radši hubu!


Nfreddys - Profil | Út 17.11.2015 18:34:11

Článek je to zajímavý a celkem čtivý, obsah netradiční a řekl bych, že má i nějakou "přidanou hodnotu" v podobě pár nových informací. Rozhodně zde na mrku vybočuje ze standartu, což je fajn.

Nějak mi nejde do hlavy, proč se tu neustále rozmazává zmínka o hulení (i když se mi to v článku taky nelíbilo, přišlo mi to tam k ničemu, kdyby napsal, že si zakouřil, nikdo se nad tím nepozastaví), jelikož článek nebude vzorem pro začínající rybáře. Na to není napsaný tím "správným" způsobem, o té "správné technice" ani tím "správným" jedincem. A kdyby ano, asi bych tam našel i horší věci, v čem ne/jít příkladem.

NxDanielS - Profil | Po 16.11.2015 20:52:49

Pr3v1t3k >> Motáš se v tom jak ho.no pod splavem Po odebrání tvého hlavního vymyšleného argumentu, argumentuješ neschopností druhých myslet a ještě se schováváš za cizí jazyk. Připomělo mi to jeden starý vtip: Všichni jste blázni, jenom já jsem letadlo. "Chybějící faktor kapacity" - opět si mě rozesmál. Blbce si udělal akorát sám ze sebe.

NPr3v1t3k - Profil | Po 16.11.2015 14:29:44

Juraj >>

NPr3v1t3k - Profil | Po 16.11.2015 14:27:30

Juraj >> Jenom taková z posledních...u nás je už asi 2 roky konopí za medicínskými účely zlegalizováno. Vzhledem ke škodám, jež po sportu utrpělo moje tělo, byl mi doktorem tento postup doporučen, protože 8 let od operace nebylo nic co by fungovalo. Takže uprav, svůj status z feťáka na pacienta..z tvého úhlu pohledu výhra a já mám radost, že jsem mohl poučit dalšího spoluobčana, mého nejmilejšího zabedněného Čecha..

NPr3v1t3k - Profil | Po 16.11.2015 14:17:12

Juraj >> Já zase beru označení za feťáka o od zabedněnců jako kompliment...

NPr3v1t3k - Profil | Po 16.11.2015 14:16:42

xDanielS >> Inu to se stévé. Humor stranou. Uznávám chybu. Celospolečenská tolerance neznamená legální. Znamená to jen, že užívání je v podstatě opomíjeno těmi, kteří by jej jako ilegální měli napadnout. Tedy důležité významy stranou, je třeba slovíčkařit. A konopí mi na zápěstí nabídli sami od sebe, účel návštěvy nebyl thc. Nicméně chybějící faktor kapacity pro tzv. thinking outside of the box v podstatě ukončuje další debatu...

Nlibad - Profil | Ne 15.11.2015 11:58:24

Díky za osvěžující článek, který mě pobavil a dokázal mě vtáhnout do atmosféry ohromující a majestátní přírody. Doufám, že se autor nenechá odradit pohoršenými komentáři našich ctihodných "bratří" a až zas vyrazí někam kam se my bezkulčáci neodvážíme, protože bychom v nedělu nestihli kostolíček, doufám, že mu bude stát za to aby mě zase pobavil :)!

Ndada11 - Profil | So 14.11.2015 18:58:26

msz - >> Pěknej článek a věřím že i dobrodružství :-)).

NKóĎA - Profil | So 14.11.2015 17:19:44

Bych z tý diskuse plakal. Čest výjimkám (Sliver atd....).

Nmet - Profil | So 14.11.2015 16:40:55

Jarda Š. >> ked som bol maly drogy boli ilegalne a teply oznacovany za chorych ludi. Dnes si teply robia sobase a adoptuju deti tak ako moj kolega tu v Irsku a drogy su cool. Za par rokov aj pedofilia bude legalna, ved je to tiez laska tak preco ju obmedzovat vekom?

Nmet - Profil | So 14.11.2015 16:35:29

Jarda Š. >> Len ci ten losos nieje z mrazaku a pribeh vytiahnuty z jointa :)))

Nbobik666 - Profil | So 14.11.2015 9:26:53

Pěknej článek, akorát jses nemusel chlubit tou trávou, to sis mohl nechat pro sebe. :-)

Nzedik43 - Profil | So 14.11.2015 7:08:14

Moc hezky clanek ... docela se ale bavim nad temi komentari :D toto je podle me rybarsky server a po teto strance clanek moc pekny ... a to jestli autor huli jednoho jointa za druhy m je jeho vec

Nu.x.a. - Profil | So 14.11.2015 5:28:58

Jarda Š. >> feťácí zapráskaný!

NJarda Š. - Profil | So 14.11.2015 1:57:18

met >> To máš pravdu, vypadá to, že autor si udržuje trvale dost vysokou hladinu THC v krvi, což vyvolává vysoké riziko, že za čas skončí na tvrdých drogách, případně se bude muset léčit na psychiatrii. Když někdo na rybách za den vypije basu dvanáctky nebo flašku slivovice, považuji to ale za ještě horší, byť to není nelegální. (Alkohol je vpodstatě tvrdší droga než THC, který obsahuje marihuana, ovšem alkohol se z krve odbourává daleko rychleji, než THC.) Hulit denně a v množství větším než jeden joint, to už dle mého nelze považovat za rekreační užívání, ale jde o značně rizikový faktor. (Je ovšem také dost podstatný rozdíl, jestli hulí přírodní konopí nebo "skank" z pěstírny.)

Npoldeci - Profil | So 14.11.2015 1:56:22

met >> bóóóže jeden džoint,dva džointy...ak chytám trebárs v Patagónii pstruhy tak žujem koku každý deň...robíte z komára slona!

Nmet - Profil | So 14.11.2015 1:06:26

sliver >> stary cyp jak ty obhajuje fetakov?? Clanok paradny, ale ta fetacka vlozka ho kazi. Pre mna je kazdy hulic travy fetak, vyrastal som z takymi a vidim v akych srackach su dnes.

NJuraj - Profil | Pá 13.11.2015 22:58:17

Pr3v1t3k >> Tvoje rejpance mě přijdou úsměvné. Obhajuješ své. Pro mě jsi prostě feťák. Je to tvůj boj..

NVítek - Profil | Pá 13.11.2015 19:41:39

dobré čtivo!!! :D

Nsliver - Profil | Pá 13.11.2015 17:06:28


NxDanielS - Profil | Pá 13.11.2015 14:53:43

Pr3v1t3k >> Jo a s tím "licoměrníkem", tos mě hodně pobavil :-D
A máš pravdu, už mě prosím nechej :-D

NxDanielS - Profil | Pá 13.11.2015 14:47:42

Pr3v1t3k >> OK, znovu ti to zopakuji. Považuji způsob prezentace za přesčárový. Svobodný člověk si může dělat co chce, pokud je to rámci zákona a nenarušuje tím svobodu někoho dalšího. Co je BC netuším. Porovnáváš tu věci legální a nelegální. Alkohol je legální, cigarety jsou legální, marihuana ne. Můžeme se bavit o jakýchkoliv dopadech na cokoliv, ale tak to je. Můžeš ukazovat své zápěstí kde chceš, pořád to tak bude, jen způsob, jak po něco očůrat. / určitě bys řekl "po čecháčkovsku"/. A neodpověděl jsi mi na dotaz...odpovím tedy sám. Konzumace marihuany není v Kanadě legální, pouze za lékařským účelem, takže tu prezentuješ nepravdu, možná by sis ten doporučovaný článek měl přečíst ještě jednou.

Nmir999 - Profil | Pá 13.11.2015 14:38:33

Dobrý článok!

NPr3v1t3k - Profil | Pá 13.11.2015 14:20:40

xDanielS >> A co vlastně budeš dělat až to u nás zlegalizují? Až si mocnáři spočtou co daní z toho bude, určitě to dřív nebo později dorazí. Bude ti pak víc vadit kouření trávy, když bude legální? Jaký je tvůj názor na prohibici v rámci alkoholických nápojů? Jak tůdle u nás slepotou popadalo pár vzdělanců u bufáčů po pančovaném legálním chlastíku? Kolik lidí již zemřelo na předávkování konopím? Nu nic, dám ti už pokoj...

NPr3v1t3k - Profil | Pá 13.11.2015 14:14:09

xDanielS >> Ok. Pojďme tedy exaktněji specifikovat. Tobě nevadí ani oxymoron skrývající se za vydáváním škodlivých drog na lékařský předpis ani jejich široce populární užívání jako léku? O tom myslím také bylo napsáno pár článků. Dozajista patříš jako každý ke konzumentům farmak, znáš jejich složení? Četl jsi články? Považuješ za přesčárové to, že si svobodný člověk dal svobodně marihuanovou cigaretu a byl natolik při smyslech, že navzdory zničenému mozku z užívání drog byl schopen svobodně napsat článek? Vadí ti, že v BC je rekreační užívání tolerováno?A jsi-li konzumentem alkoholu nebo cigaret, o jejichž škodlivosti toho bylo napsáno významně více než o thc, nečiní tě tvůj názor licoměrníkem? Vadí ti jiné názory než tvé vlastní? Jak se ti líbí v demokracii? A víš že v BC stačí zajít k LÉKAŘI a v mém případě ukázat odoperovaná zápěstí a on sám od sebe vypíše takovou kartičku, na jejímž základě si pokuřuješ legálně? Nebo formuješ celý svůj svět na základě článků. Četl jsi tento? http://psychologie.cz/fenomen-lidske-blbosti/

NWright - Profil | Pá 13.11.2015 13:22:54

Kdybych dával líbíčka - jakože nedávám, tady bych ho přidělil. Hezký článek...
...a hloupý diškus

NxDanielS - Profil | Pá 13.11.2015 13:07:54

Pr3v1t3k >> V Kanadě je kouření trávy legální? Ne třeba jen na lékařský předpis? Obhajuješ tu konzumaci drog. Ta je tu prezentována způsobem, který se mi nelíbí a považuji jej za "přes čárový" a v tom smyslu jsem se i vyjádřil. Najdi si význam slova pokrytec, viditelně nemáš jasno v jeho významu. Btw: Když už to tu obhajuješ, měl by sis přečíst par článku. O dopadu dlouhodobého užívání, nebo užívání většího množství jakýchkoliv drog na psychiku toho bylo napsáno a prokázáno hodně.

NPr3v1t3k - Profil | Pá 13.11.2015 12:08:38

xDanielS >> Mimo zákon u nás, nikoliv tam, kde autor hulil. Takže jsi mimo mísu...A typickej českej pokrytec pokud se z tohodle budeš vykrucovat..

NPr3v1t3k - Profil | Pá 13.11.2015 12:06:17

Juraj >> Poslední rejpanec. Jak se popereš s myšlenkou na to, že kde autor kouřil je tráva legální? čekám bludy ....

NPr3v1t3k - Profil | Pá 13.11.2015 12:04:54

Juraj >> Tráva mění charakter osobnosti? Copa jí změnilo tobě? Chlast? Víra? Tohle je fakt žvást..

NPr3v1t3k - Profil | Pá 13.11.2015 12:03:56

Juraj >> Doporučuju vyzkoušet si nejdřív zahulit a pak to hodnotit...a škodlivosti jsou narozdíl od lidské blbosti prokazatelné a tady thc těžce vede...

Nobrisek - Profil | Pá 13.11.2015 10:52:10



:)

Nsvaro - Profil | Pá 13.11.2015 9:20:43

msz - >> Veľmi dobrý článok, zhltol som ho ako malinu. Dva palce hore :)
(a tie kecy nižšie ignoruj, u niekoho je to prachsprostá závisť, u iného hlúposť... )

NTom - Tuk - Profil | Pá 13.11.2015 0:23:40

rover >> Sekáč, kladívko, šutrák a jdem na to!

Článek pěkný, zážitky... chjo. Snad příští rok až se odstěhuji do Ruska.

Závidím.

Nrover - Profil | Čt 12.11.2015 22:42:51

fotojakes >> Furt se něco děje, hlavně nestresuj :-) Apropos, diskuse je zdravá, musí mít ovšem aspoń minimální úroveň, což zde aby člověk "pohledal" :-(

Nfotojakes - Profil | Čt 12.11.2015 22:15:41

prosím vemte si toto téma do plkárny. Já příště podobný článek raději ani nebudu od autora chtít, protože sahat do podobného osobitého článku mi přijde jako škoda. Nenapadlo mě, že kvůli tomu bude taková diskuse.

NJuraj - Profil | Čt 12.11.2015 21:51:05

sliver >> Nezmínil, protože závislost na cigaretách sice ničí zdravotní stav, ale nemění charakter osobnosti. Závislí kuřáci nelžou kvůli své závislosti, nekradou a neopouští kvůli ní uznávané hodnoty respektive nemění jejich žebříček, které měl před tím, než se stal závislým.
Co se týká návykovosti jako takové je nikotýn těžce návyková látka a zbavit se závislosti není nic jednoduchého. Něco o tom vím - jsem odnaučený kuřák.

Nsliver - Profil | Čt 12.11.2015 21:38:44

Juraj >> sám jsi napsal, drogy , alkohol a nenapsal jsi cigára. Ale kdyby dneska přišly cigára a chlast jako nové lákadlo, myslíš , že by ho povolili ? Tak proč jsou jedny drogy společensky tolerované a druhé, které jsou prokazatelně za určitých podmínek léčivé , jsou zatracovány ? Vím, že to tu nevyřešíme, ale taková masáž autora kvůli pár prdům , to je šílenství. Zajímavé, že se nikdo nepohoršil nad sežraným utýraným lososem , to se divím.

NJuraj - Profil | Čt 12.11.2015 21:27:43

sliver >> Tak předně jako by nic vyhulil v krátkém čase dva, když už jsme u toho počítání. Nebezpečné je, že to prezentuje jako normu. Ty nechápeš, protože nechceš a vlastně ani nemůžeš chápat. Lékařka na závislostech Jihlavské PL je moje kámoška a měli jsme pár hovorů na toto téma.
Chování závislých má přesně daná pravidla s jasně specifikovanými body....
Ten scénář je pořád stejný a je lhostejno, zda jde o drogy, gambl, nebo alkohol.

Nvydra Lucky - Profil | Čt 12.11.2015 21:22:33

Přilákal mě vskutku netradiční název. To může veřejně prezentovat jen zhulenej . Doufám, že aspoň ty kule mu zůstaly, nebo mu je to fakt utrhlo ? Nebylo prezentováno... Za mě nic moc. Následná diskuze o škodlivosti trávy je také výživná. Tady se normálně veřejně propaguje něco, co je ilegální, ať už to tu zdůvodňuje kdo chce jak chce ...

Nsliver - Profil | Čt 12.11.2015 21:19:54

Juraj >> nejste chlapci tak trochu paranoidní ? Tady rebel, kterému se zadařilo daleko od domova, přiznal jednoho jointa při silném zážitku a vy se z toho chcete posrat ?

Jste trapní , moc trapní, o životě víte hovno. Třeba na malé dítě má ve vztahu k berličkám jako je alkohol nebo drogy největší vliv cumel a sladkosti .

NxDanielS - Profil | Čt 12.11.2015 21:12:53

sliver >> Ne, bavíme se tu o hodnotách a skoro hrdinskou propagaci něčeho, co je mimo zákon. Ano, všichni jsme postiženi slepotou, jen ty jsi v pohodě.

NJuraj - Profil | Čt 12.11.2015 21:08:08

sliver >> Travka je méně škodlivá? Tak na to zapomeň! Šlechtěním a pěstováním v umělých podmínkách má dnes mnohonásobně vyšší množství THC, než je přirozené. To co se hulilo na Woodstoku je proti dnešní trávě čajíček pro batolata. A že to mění celkový přístup a myšlení při dlouhodobém užívání je víc než jisté.
Tím se nezastávám alkoholu, nebo už vůbec ne cigaret. Ale je spousta kuřáků cigaret, kteří ač závislí nevykazují změny v osobnosti. Asi když si někdo dá jointa jednou za týden, tak je to stejné, jako když si dám v pátek své tři piva. Prostě nic se neděje. Ale ti co trávu tvrdě hájí, už ukazují vlastně na to, že s nimi není něco v pořádku.

Nsliver - Profil | Čt 12.11.2015 20:53:40

xDanielS >> ale bavíme se o škodlivém vlivu na naše děcka (u mně to jsou vnoučata) . Není náhodou alkohol a cigarety mnohem škodlivější a návykovější než travka ?
Vy mladí jste úplně stižení slepotou ? Vy nevidíte co se tu děje ?

NxDanielS - Profil | Čt 12.11.2015 17:10:43

sliver >> Bohužel je. Alkohol i cigarety jsou zde legální, kytky ne.

NBorek-kerob - Profil | Čt 12.11.2015 14:33:32

Super článek.

Mnohem horší než hulení je lidská blbost a tu ještě nikdo nezakázal!

NPr3v1t3k - Profil | Čt 12.11.2015 14:06:48

Co takhle detem vysvetlit ze v zemi kde autor hulil je to legalni? No co vy a to? Detske hlavicky....clanek ok, par chyb no a co :-D chytam stejne!

Naleš vavřina - Profil | Čt 12.11.2015 13:43:10

xDanielS - 12.11.2015 12:01:28 >> Taky se mi článek nelíbil pro již níže citované. Navíc bych mu vytkl i styl slohu, ten jen podtrhoval v textu prezentovaný přístup. Za 4 jsem dal pro to, že jediným pozitivem článku byl dějový spád.
Jak psal Dalas - "to je Amerika" ...., ale tu za sebe vidím někde jinde. Bohužel dnešní "konzumní čtenář" již musí být atakován pouze a jen senzacemi, neb byť vtipně podaná "standardní" docházka na svazovku již neohromí. To je realita dnešního reálného i virtuálního světa.

Nsliver - Profil | Čt 12.11.2015 13:42:17

xDanielS - 12.11.2015 12:01:28 >> :-))) tomu říkám argument :-)))

NxDanielS - Profil | Čt 12.11.2015 12:01:28

sliver - 12.11.2015 11:05:38 >> Pleskačka ani cigáro nejsou postavené mimo zákon.

Nsliver - Profil | Čt 12.11.2015 11:35:50

Fishky >> spravne , pak už mu hrozí jedina věc . Že by z něj mohl byt kaprar .

NFishky - Profil | Čt 12.11.2015 11:17:49

sliver >> přesně jak říkáš, do tří let je vše hotovo a od čtyř může začít čumět s partou na pornáče, hajlovat nebo fetovat. Parta už ho nemá šanci strhnout, charakter už má daný.

Nsliver - Profil | Čt 12.11.2015 11:05:38

xDanielS >> pres čáru ? Dneska ? Dneska přes čáru ? Aha , tak to jo . A hlavně , kdyby napsal , že si zapálil rozcilenim cigáro nebo otevřel plaskačku , jak se v článcích bezne objevuje , tak je vše oukej . Kdo si myslí , že takový článek dokáže natolik ovlivnit jeho ratolest , ten by asi neměl mit deti bo se z toho zblázní .
Za mně radši tohle než slunickove články o rekordech kde později vyplujou na svetlo ruzne skutečnosti .

NxDanielS - Profil | Čt 12.11.2015 10:22:51

sliver >> Charakter je možná hotov ve třech letech, ale hranice kde je "dobré/špatné/ je to, co může takovýto článek negativně ovlivnit i dál. Za mě je přes čáru.

NDalas - Profil | Čt 12.11.2015 8:09:34

kurfa tož to je Amerika)

NLuboš-lucius - Profil | Čt 12.11.2015 5:55:45

paráda, neformálně a poutavě napsané - jak tady už mnozí napsali: jako bych tam byl taky ! super a gratuluji všem, co mohli mít takové ryby na prutě!

Nfotojakes - Profil | St 11.11.2015 21:25:05

Juraj >> běžně po dohodě s autory "cenzuru" na téma alkohol a cigára dělám, ale tento článek je prostě něco trošku jiné než běžně dostáváme do redakce.

Nsliver - Profil | Út 10.11.2015 22:15:31

Juraj >> charakter je hotov ve třech letech . Zbytek jsou blbe výmluvy neduslednych rodicu .
Mi po silonu prejel akorat kapr a tolstoj , po té velrybe bych si nechal ubalit taky .

NJuraj - Profil | Út 10.11.2015 20:30:33

Pěknej článek, jen by tomu neškodilo trochu cenzury. Čtou tu i děti a prezentovat hulení jako normu, není zrovna nejšťastnější....
Jsou děcka, který to tu hltaj a berou si tu články jako vzor.

Nkabo - Profil | Út 10.11.2015 19:19:25

Joo... jako bych tam byl. Palec hore :-)

NAllpapa - Profil | Út 10.11.2015 17:03:27

Krása :) pokud máš další zážitky z Kanady poděl se s námi

NPaul Delpiaz - Profil | Út 10.11.2015 13:31:57

Super článek, čet jsem to jedním dechem a dobrá fotka :D Taky bych se tam chtěl jednou podívat.
Neber to jako rejpání, jen bych poopravil: správně česky je to douglaska tisolistá (Pseudotsuga menziesii var. menziesii) a nejedná se o jedli, je to samostatný rod dougalska (čeleď borovicovité).

NBušák - Profil | Út 10.11.2015 9:39:46

msz - >> dobře napsaný,tam bych se rád taky někdy podíval a hlavně zachytal

Nbrach - Profil | Út 10.11.2015 9:34:10

Znám lepší titulky...

Nvenybit - Profil | Út 10.11.2015 9:28:08

Paráda!

NMungaBunga - Profil | Út 10.11.2015 7:52:05

super, jen je treba zmenit zname "zahulime, uvidime" na "zahulime, nahodime" :D

Nnovotnytomass - Profil | Út 10.11.2015 7:37:01

k tomu snad není ani co dodat... srdce každého rybáře a milovníka přírody musí zaplesat

Nnextfish - Profil | Út 10.11.2015 7:22:29

Přečetl jsem jedním dechem....skvěle napsané ! Jako bych tam byl (a chtěl bych být).