Párek v krmítku

Diskuse k rybářskému videu Párek v krmítku

Autor diskuse: Martin M. - Profil , 1.4.2015
126 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NBuffalo1969 - Profil | Po 4.4.2016 7:44:25

Goldy >> Zdarec a potápí se nebo plavou? Já jenom, jestli plavou, tak by se to muselo řešit jako pop-up boilies zátěží na návazci.

NGoldy - Profil | Čt 17.3.2016 18:00:52

nejvíc berou na kuřecí se sýrem.Z lidlu.

NFánax - Profil | Út 15.3.2016 18:06:15

Už nějakou dobu se stále zabývám splývavostí párku a konečně jsem našel vhodní produkt pro nás ("po řadě produktů nevalné chuti i vůně") :)
Za jeho klady považuji: Chuť-Téměř žádná,
Cena-7,90 Kč / 100 g,
Neplave :) viz. Foto
Poměrně silná šlupka která zajistí větší výdrž pod háčkem

Párek se ochotně potopil myslím si že s jeho dostupností by neměl být problém.
Pokud nebudu rychlejší s testem na háčku tak se pochlubte.

To je on mého háčku šampion Párku zdar

Nmakass - Profil | Po 29.2.2016 19:27:11

krm >> jj to si takto udělal tchán, ja to chtěl zjistit hlavně diky němu. Jinak diky.

Nkrm - Profil | Po 29.2.2016 19:24:21

makass >> šla by použít i injekční stříkačka s uřízlým koncem na jehlu...

NGoldy - Profil | Po 29.2.2016 18:22:57

johny999 >> nejlepší jsou z Kostelecké od Babiše.

N99 - Profil | Po 29.2.2016 4:57:23

Mydlifous >> Tak to je jako šefe fakt bájo příspěvek, akorát jsi ukázal, že máš hlavu strčenou v zadku:-))))...

NMartin M. - Profil | Ne 28.2.2016 23:51:02

Fánax >> mam tam trubicku z propisky, hrany jsem seriznul v obycejnem orezavatku na tuzky ;-)

NFánax - Profil | Ne 28.2.2016 21:12:28

makass >> Ahoj vykrajovátko je asi fajn, ale drahý používám trubičky z propisek různé velikosti a stačí je na konci vzít malinko na brusce a jeto myslím že i Martin má v tomto videu nějakou trubičku nemám s tím žádnej problém vykrojím párek fouknu do trubičky a jeto hotovo za babku

Njohny999 - Profil | Čt 18.2.2016 21:38:36

Ahojte,
našli ste už niekto neplávajúce párky? :) Nejaký konkrétny typ?

Nmakass - Profil | Čt 18.2.2016 13:34:56

Šemba >> dikec.

Nmakass - Profil | So 30.1.2016 15:19:43

Mám prosim dotaz,zda někdo nevi kde se da koupit takové vykrajovátko s pérkem? Já to nemůžu nikde najít. Děkuji předem za pomoc.

NSymp - Profil | So 14.11.2015 21:33:25

Párky jsem zkusil na mé oblíbené říčce.První nához a po půl minutě záběr do oblouku.Cejn jako lopata.Pak už to šlo jako po másle.Cejni, plotice, tloušti a podoustve. Na střídačku.Super nástraha.Za patnáct korun čtyři drůbeží párky a nástraha na několik vycházek je hotová.

NFánax - Profil | Po 28.9.2015 22:09:41

tuzemak >> Myslím že že aspoň v tom krmení to sehrálo roli když né na háčku přez zimu zkusím i něco jiného bez politického nazvu :-)
Výhodou bylo že jsem se zbavil malých ryb

Ntuzemak - Profil | Ne 27.9.2015 18:22:35

Fánax >> to máš asi Klauzovky ty párky,že?na to nic nechytíš,už jen ty chutě tam sou odpuzující.-)))

Nkkkarlos - Profil | Ne 27.9.2015 18:17:42

Bodejť by ty ryby ty párky nežrali, dyť je to dneska samá sója, maso v nich skoro nenajdeš....

NFánax - Profil | Ne 27.9.2015 15:20:26

Tak jsem to zkusil a na fotce je vidět co za mastný produkt jsem použil složení stejné jako měl Martin.
Nevím proč ale po hodině lovu bez záběru jsem udělal test a baf z 5 kousku co jsem před sebe hodil do vody jich 5 plavalo což je špatně.
S krmením jsem už nemohl nic udělat, ale na háček jsem zkusil kuku a pak se to rozjelo občas jsem zkusil i párek na ten nakonec opravdu přišla ryba.
Proto do začátku bych zkusil kuku později párek a střídat to a zkoušet co těm rybám chutná víc v danou chvíli.
Každopádně párek jistě sehrál v mém lovu velkou roli a má mojí důvěru i do budoucna je třeba však najít druh co bude neplovoucí.
Nakonec můj lov dopadl asi nejlépe v tomto roce 7 kapříku okolo 45 cm a co bylo nejzajímavější i přez malí háček žádná plotice ani cejn.
Mohu doporučit i vzhledem k ceně kdy balení přijde asi na 20 kč

Tak párkům zdar

NMydlifous - Profil | Pá 24.4.2015 10:24:45

Nezapomeň,že to je tady vše komerční spoty..ty jsi myslíš,že se Martinovi tak pořád daří???dal bych ruku do pece,že se kolkrát spálil a chytl akorát tak....Nic proti tobě Martine.

NMydlifous - Profil | Pá 24.4.2015 10:16:07

Tak nad tím popřemýšlej Lásos.Nikdo nemůže tvrdit...to co Martin naháže do vody,krmení a atd..tak vše stojí prachy! Doma si udelám šrot na šroťáku,smíchám to s řepkou,přidám strouhaný perník,který si upeču a chytám!!! Vždy se potvrzuje pravidlo,že pokud jsou ryby v revíru,chcou žrát,tak tam hoď i těstovinu co zbyla z obědu a chytneš.Nezáleží na tom na co,ale vždy si vyber správný revír,ať si zachytáš!

NMartin M. - Profil | Ne 19.4.2015 20:19:20

Sigi1 >> ahoj, fotku montaze najdes nekde nize v teto diskusi, ve filmu jsem na to zapomnel.

NLálos - Profil | Ne 19.4.2015 17:32:37

Mydlifous >> tím tu teorii právě docela potvrzuješ než že bys ji vyvracel....

NSigi1 - Profil | Ne 19.4.2015 11:09:05

Ahoj Martine, diky zase za pěkné video. Testoval jsem na Moravě ten luncheonmeet z minuleho videa a nic moc. Zase jsem si pak zachytal na kukuřici. Ty zaražky použivam i na tu kukuřici, je to rychlé. Dostal jsem je jako dárek u Chytila a od té doby už nepoužívám jiné. Mluvil jsi o pevné montáži, nějak jsem její popis ve videu přeslechl. Děkuji

NIchHabe - Profil | Pá 17.4.2015 18:39:50

unudle >> .. s hořčicí a kečupem :)

Nunudle - Profil | Pá 17.4.2015 16:37:45

IchHabe >> v rohlíku:-)

NPetr Havlíček - Profil | Pá 17.4.2015 15:28:58

Martin M. >> čemu nerozumíš ... na malým revíru by tě Mydlifous pojezdil s medovkou :-)))))

NMartin M. - Profil | Pá 17.4.2015 15:23:23

IchHabe >> ne

NMartin M. - Profil | Pá 17.4.2015 15:23:14

Mydlifous >> nejak nerozumim poselstvi tve zpravy...

NMydlifous - Profil | Pá 17.4.2015 13:09:03

Čau kluci..opět vyvracím teorii Martina:D dnes jsem od rána seděl na malém revíru 2,3ha a bylo nás tam 14 rybářů.Jako jediný jsem dnes vytáhl kapříka,cejni nepočítám a kolegové jen mokly a bez záběru i když bylo ideální počasí,pořád chcalo!Jen stačila dobrá volba fleku a byl jsem nejlepší ohledně chycených ryb.Takže Martine,opravdu záleží,jak je revír zarybněn a štěstíčko a volba místa!Všichni chytaly na stejnou nástrahu po rozmluvě.Hned se to každý dozví,na co chytáš kolego?říkám medovka.To tam dávám taky a sedím tu jak hňup bez drbance aspoň!Poučení...půjdeš do lesa na dřevo,kde nedávno hořelo?asi ne že?!!!

NIchHabe - Profil | So 11.4.2015 23:01:02

asi jsem nedával pozor, ten párek má být uvařený ?

NMartin M. - Profil | Pá 10.4.2015 21:56:33

amurek1 >> ktera krmitka?

Namurek1 - Profil | Pá 10.4.2015 18:33:47

Martine, super video. Krásné zpomalené záběry moc jsem syto vychutnal. Zkoušel jsem tak dvakrát chytat na Žermanické přehradě, ale bohužel zatím mito ani neťuklo. Měl bych dotaz, kde kupuješ Ty krmítka ze spodní zátěží? Tady v okolí se na mně dívali, jak na blázna co ponich chcu. Na Internetu v různých rybářských potřebách je taky nemůžu najít. Přeji Ti moc krásných úlovku v tomto roce a pohody na rybách

NHellmut - Profil | Čt 9.4.2015 10:58:36

ssstrup >> do vyhledavače napiš " nakonečná zarážka" a můžeš vybírat

NMartin M. - Profil | St 8.4.2015 19:33:39

ssstrup >> Milo Zvonarka, Zabransky na Kolisti a mozna i v Ravenu a dalsich prodejnach.

NSirRozzyr - Profil | St 8.4.2015 18:59:10

Martin M. >> Ha to máš recht...Posledně jsem si obešel jeden revír a tahal rady z důchodců domorodců...Na co chytaj a co tam je za ryby a takové ty klasické povídačky a rozumové tahačky...Nakonec jsem měl záběry jen já - takových 10 kapříků 40-43 puštěno zpět vzal jsem si jednu 50...Nakonec chodili za mnou na co to chytám já- červíci !!! - ale nemohl jsem se podělit neb jsem sám už vyzobával to co jsem si trošku nasypal do krmení...Čeče já vždycky když začneš míchat krmení, tak si dávám klapky na vočíčka to co ty do toho nasypeš mám na rok...Já mám strach abych ty ryby nepřekrmil a pak nechtěli papkat to co jim servíruji na háčku...
Nicméně osobně si myslím, že ryby jsou spíše v hejnech a může jich bejt více které se buď musí najít nebo znát kam ty hejna s oblibou jezdí. Já osobně ještě vyhledávám místa kde nikdo není - tuak řeky - abych se nemusel strarat vo to jestli Sorrbone někomu nečumí do baťohu se svačinou...

NSeržant55 - Profil | St 8.4.2015 18:57:10

ssstrup >> Milo Zvonařka.

NNadík - Profil | St 8.4.2015 18:54:00

dávám 1

Nssstrup - Profil | St 8.4.2015 18:50:00

Zdravím, zajímalo by mě, kde se dají sehnat takové fajnové a praktické rychlo zarážky (Nejlépe Brno a okolí) Dík za radu. Párek dobrá nástraha, ale můj názor je, že musíš krmit den někdy i dva, jinak ani ťuk

NMartin M. - Profil | St 8.4.2015 18:36:20

SirRozzyr >> ja mam takovou zkusenost, ze kdyz prijdu na revir, kde v danou chvili opravdu hodne berou ryby, tak toho dokaze vyuzit mozna tak 10% rybaru - zbytek jen smutne kouka. Treba 5 rybaru chytne 50 kapru a dalsich 50 rybaru chytne dohromady 5 kapru. To se nechci nikoho dotknout, ale toho jsem opakovane svedkem (a kolikrat ten pešek sedne i na mne). Z meho pohledu proste neni pravda, ze staci byt ve spravnou chvili na spravnem miste, a pak uz nachytas na cokoliv. Strasne moc dela zkusenost a sikovnost rybare, jak si dokaze poradit a co dokaze vymyslet, aby ty ryby, ktere jsou pred nim ve vode a maji hlad, skutecne chytil. I pri tomto nataceni sedeli vpravo ode mne 2 rybari a co jsem si stacil vsimnout, tak chytli dohromady na 4 pruty jednoho karase.

NSirRozzyr - Profil | St 8.4.2015 18:25:35

Martin M. >> Ahoja Martine,
jen se optám, neb si nejsem teď jistej, proč nesouhlasíš s Mydlifousem. 100% máš mnohem a mnohem více zkušeností než-li já tak se ptám :
Když příjdu na místo kde jsou ryby, je ustálený tlak, baťůžku mám mastňáky houstičky kukuřičku žížalku-rousničku...do krmítka voňavou medovou mňamku...a můj věrný čtyřnohý přítel našlapuje kolem vody po špičičkách ( ehm- což v jeho případě je vojenidělej jev) tak proč bych neměl nachytat ???Díky za odpověď - M...
A věřím tomu že klidně by šli na kšiltovku z Mrku ( samozřejmě s nadpisem Martin.M) a třeba i takového krasavce jako chytl Bartoloměj Bílí z Bechyně kterej byl lapen na Břevnickém Potoku 1 - fakt pěknej kousek ( že by mastňáčci - píše že na maso...) přidám raději odkaz http://www.rybsvaz.cz/?page=reviry/vase_ulovky&vase​_ulovky_next=20

P.S.: Zdravím borce Pampalíniho Bílího do Bechyně fakt mě rozesmál...

NMartin M. - Profil | St 8.4.2015 15:39:37

Mydlifous >> nesouhlasim :-)

NMydlifous - Profil | St 8.4.2015 14:37:36

SirRozzyr >> Zdravím kolegové.Těd poukazuji na článek z dubnového časopisu Rybářství.Kdy Martinův kolega Milan Tychler taky vyvrací fakt,že nikdo neví,na co je leší chytat přes zimu a v léťe !Prostě pokud se trefíte zrovna kde ty ryby jsou,tak už chybí jen malý kousek k tomu,aby si člověk zarybařil.Tak Martine,není všechno zlato co se třpiťí..Jinak v pondělí jdu do toho,i kdyby my kypalo za krk,tak si pár drobečků vytáhnu a pošlu zpět za matkou:DDD Petrův Zdar

Njirka Rybář - Profil | St 8.4.2015 13:35:21

Tu písničku bych našel někde na YT? :)

NIchHabe - Profil | St 8.4.2015 12:40:45

lidi já bych nic nechytil protože bych ty párky sežral :((((((((((((((((

NSirRozzyr - Profil | St 8.4.2015 12:25:44

Mydlifous >> S timto se stotoznuji, jen dodam ze nesmi byt extremni vykyvy s tlakem.
Chytam kratce ale uz vim ze jestli si chci zachytat musim najit misto kde jsou ryby (uz jsem nasel dve ) a pak jim tam mohu hodit parek nebo pampelisku a proste jdou...

SPYDY : a co ti v tom brani? Ja jezdim od zacatku roku a pohoda jazz... Ted ve ctvrtek jsme byli sice vecir pod snehovou prikryvkou a bez zaberu ale pak to prislo KAPR 66cm... Kus sel na rost hnedle a lahudka neskutecna! A druhej den krasna chytacka tedy v sobotu... Tak na nic necekej a vyraz -maj hlad...

NBajko - Profil | St 8.4.2015 9:39:56

Videa MRK su krasne spracovane a vyklad ten je super mnoho som sa priučil niektore som videl aj niekolko krat a stale sa k nim vraciam. Niečo možete prist nakrutit aj ku nam na Slovensko
ubytovanie jedlo povolenie všetko zabezpečim len aby som si zachytal s človekom ako vy .

NMartin M. - Profil | Po 6.4.2015 22:06:42

kopirka166 >> je to takova vanicka na krmeni, tahle je od znacky Sensas, ale najdes podobne i u jinych znacek - gumove nebo textilni.

NMartin M. - Profil | Po 6.4.2015 22:05:37

Koši99 >> uz tu byla odpoved Čt 2.4.2015 16:12:10

Nkopirka166 - Profil | Po 6.4.2015 20:16:14

Zdarec chtěl bych se zeptat jestli někdo nevýte co to používá za ten (vypadá to jak hadrový kýblík)skládací ten tmavě zelený???

NKoši99 - Profil | Po 6.4.2015 19:57:24

Ahoj můžu se zeptat co je to za zarážky co používáš pod háčkem??

NMartin M. - Profil | Ne 5.4.2015 21:08:44

dandour >> sam privlac natocit neumim, potrebujeme dobrovolniky - pokud se nam je podari sehnat a ukecat, tak samozrejme privlac radi natocime.

NCarlo62 - Profil | Ne 5.4.2015 21:04:30

Tam úplně chybí zvuk - to co říká Martin - slyším pouze zpívat ptáky...je to chyba u mně nebo je to chyba videa?

Nvopina - Profil | Ne 5.4.2015 18:21:11

co jim hodíš příště,grilovaná žebírka?

Ndandour - Profil | Ne 5.4.2015 14:04:03

Čau Martine, chci se zeptat jestli v červnu přibudou nějaký přívlačový videa?Předem dík za odpověď :-)

NWOLF 1980 - Profil | Ne 5.4.2015 11:00:36

No opět za jedna. Jenom připomenu ty famózní ostré, pomalé dopady a pouštěčky. V podání takového lovce ryb a pomocí brilantní práce kameramana, se i z pouštěčky kapříka velikosti 25+ zrodí taková Oscarová scéna. Hollywood může jen tiše závidět. Díky

NMartin M. - Profil | So 4.4.2015 16:28:01

Mydlifous >> medovka je asi tak 50x lepsi nastraha nez pampeliska. Jestli bys s ni nachytal take tolik, to nevim. Nekdy je lepsi kukurice, jindy zizala. I na dobre zarybnenem reviru. Tou dobou tam nekolik rybaru byvalo a ze by tahali rybu za rybou, se rict nedalo. Spise bych rekl, ze pulka nemela ani zaber.

NMydlifous - Profil | So 4.4.2015 14:35:44

Jinak ťi přeji Martine krásné velikonoční svátky i tvým blízkým.

NMydlifous - Profil | So 4.4.2015 14:34:17

My si nerozumíne:( pokud přijdu na ten revír kdy jsi chytal,a píchnu tam medovku přímo na háček,tak ty dorostence bude tahat taky!To mám odzkoušené na mnoha revírech.Nepotřebuji dávat nástrahu pod haček a atd..Zarybněnost revíru ja velký a podstatný fakt,jak budeš uspěšný.

NMartin M. - Profil | So 4.4.2015 14:23:33

Mydlifous >> ja reaguji jen na tu pampelisku a nesouhlasim, ze je jedno, co pouzijes za nastrahu, ze zalezi jen na zarybnenosti reviru.

NMydlifous - Profil | So 4.4.2015 14:21:27

Martine,to je pravda.Sám jsem tomu nevěřil,že se něco takového může stát,dokud jsem tu pampelišku nedal na háček:D.Pokud máš v revíru spousty malých násaďáčků,tak si zachytáš.Bylo mi do breku,jak jsem viděl rybí osádku toho revíru,který jsem moc rád navštěvoval už kvůli dostupnosti .Spousty cejnů velkých,karasů stříbřitých,ale kapr a amur hodně po skromnu.Jsem rybář,který jde k vodě i se synem si odpočinout,pobavit se.Ale ťi důchodci a masaři,to je hrůza.Jak může někdo tak drancovat vodu?ještě si přijde koupit druhou povolenku v jednom roce:((( fuj,takové bych vyřadil z členství ČRS.

NMartin M. - Profil | So 4.4.2015 13:53:38

Mydlifous >> chytani na kvet z pampelisky je protipol reviru bez ryb. Realita bude nekde mezi temito dvemi extremy.

NMydlifous - Profil | So 4.4.2015 13:40:56

Zdravím vás kolegové.Nezapomínejte,že se vždy jedná hlavně o revír.Pokud máte v 2,1ha rybníku dohromady 10 kaprů před novým vysazením,byl jsem při výlovu svědkem.Tak hažte do vody třeba zlaté cihly a chytnete akorát bolení zad za celodenní vycházku k vodě.Zapomínáte,že pokud v daném revíru nejso ty ryby,tak si prostě nezachytáte!Jinak jsem vyznavačem metody "Chyť a Pusť" minulý rok zapsáni 4 kapři v povolence.Tím chci teda na konec říct,že pokud je revír dostatečně zarybněň,tak se dají chytat kapři i na květ od pampelišky.Moje osobní zkušenost!!!Tak nehledejte na co chytat,ale spíše kde chytat!PETRŮV ZDAR

NMartin M. - Profil | So 4.4.2015 13:29:44

aguirre >> natocene uz toho je dost, treba tento pan ma nekolik dvd s podvodnimy zabery parem
http://www.bobrobertsonline.co.uk/dvds-2/

Naguirre - Profil | So 4.4.2015 13:16:42

Martin M. >>
Rozumiem, nie je to jednoduche. Skoda, snad sa nejaky "koumak" prihlasi s nejakym napadom, ako to zrealizovat. Na F&H to Rumuni spravili a komentovali to ako unikatne, doteraz nezverejnene zabery... Tak MRK by mohlo byt druhe na svete😊
Mozno vyuzit delickovy prut na "polozenie" nastrahy pred kameru?!

NMartin M. - Profil | So 4.4.2015 12:37:14

aguirre >> na proudne rece je mnohem vetsi problem trefit krmitkem nebo olovem pred kameru a udrzet ho tam. Navic je potreba pouzit delsi navazec, ktery uz je mimo zorne pole kamery, alespon pri cistote nasich rek. Urcite bych takove video rad natocil, samotneho by mne to lakalo a zajimalo, ale technicky to je o dost slozitejsi. Nejspise by to znamenalo jit ke kamere vzdy zabrodit a montaz tam polozit rucne. Treba pri chytani v 1m hloubce bych se i bal, ze kameru 100g olovem trefim :-)

NMakka - Profil | So 4.4.2015 8:53:17

Skřivánek >> Jarda Ludačka - 3.4.2015 21:20:32 >> Je to dost peněz až mě to zarazilo!Jednou jsem si s tou cenou a frekvencí za natáčení u Martina naběhl...