Březnový lov kaprů 1

Diskuse k rybářskému videu Březnový lov kaprů 1

Autor diskuse: Martin M. - Profil , 1.4.2014
96 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NJurašek - Profil | Út 30.12.2014 23:59:42

Zdravím pánové,
Myslím si že je jedno jestli se chytá na svazové vodě nebo na soukromé revíru. Jde o to že rybaření by se mělo brát jako odreagování od každodenní rutiny. Náš revír je velmi kvalitně zarybněn ale přesto si s kamarádem 2x za sezónu vyrazíme na soukromý revír zalovit. Jde o to abychom si zpestřili rybaření. A další věc je ta, že i přes to že se může jednat o soukromý revír, který je velmi kvalitně zarybněn tak záleží na mnoha faktorech aby člověk nachytal spoustu ryb. Je to o člověku jak si to chytání připraví.
Pokud tam někdo do vody nahází " tuny " šrotu, koulí atd. na zakrmení místa, tak je větší pravděpodobnost, že chytí více ryb, než ten co zakrmuje pouze krmítkem.
Letos jsme byli na 3 dny na soukromém revíru a každý jsme chytily 34 ks kapra tak jsme byli rádi za každého že jsme ho vytáhli. Jeli jsme si za chytat tak jsme si zachytali.
Mě osobně se video líbilo a zrovna letos jsem v kempu Brodský byl a bylo to super.

S pozdravem Jirka

NJanK - Profil | Út 28.10.2014 17:41:07

Každému, co jeho jest...
Za dětských let jsem proseděl týdny u vody, chodil na brigády, obíhal svazovky a na zadku měl mozoly.
Nyní mám čas 4x do roka maximálně na jeden den. Pokud mi soukromý revír je schopen nabídnout pěkný zážitek, díky za něj. Dám za to zhruba to samé, co za roční povolenku na svazovku.

Pozval jsem kamaráda na Hrušovský rybník, vytáhl a vrátil vodě krásné kapry a jesetery kolem 80cm, byl nadšený. Když strávil následující víkend na jihočeské svazové přehradě s pár cejny, je jasné, kam ho to táhlo. Pokud je nabídka, bude i poptávka.
Za tento rok jsme na soukromém Hrušovském rybníku viděl na břehu kolem 30 ryb ani jedna nebyla potlučená nebo s rozpíchanou tlamou, tekže níže uvedený argument je nesmysl.

Jak vidno i po půl století tu mohou být tak pitomé spory, jako jestli lepší je kanec se zelím nebo na šipkové omáčce.
Petrův zdar!

NSmrtak - Profil | Pá 18.7.2014 1:37:16

Bullteriér >> Hadzat v dnesnej dobe odlišný názor na závisť je v móde. Viac k tomu písať nebudem.

Porovnávať nejaký prerybnený sukromak v CR/SR, kde ryba nema co zrat, a anglicku vodu kde je par ryb je trochu mimo.

Bavil som sa s chlapikom co prisiel z prvej navstevy sukromaku niekde v madarsku, resp. pri hraniciach so Slovenskom. Za cca tri dni chytili dvaja 27 kaprov cez 10kg. Prvym kuskom sa tesil, potom to bola rutina.

Ale nie, mas recht. proste vam zavidim uzasne rozpichane ryby co nemaju co zrat :D Co je uz len az umenie chytat na uzivnej vode kde plava par velkych ryb v porovnani s hadzanim do prerybneneho bazena.

NAimtop - Profil | Čt 17.4.2014 17:59:48

Snad se nikdo neurazí, když tady uvedu, že to je natáčené na http://www.campbrodsky.cz/ Dělá se tady reklama jiným soukromkám, tak nevím proč se tato tají. Jak tady bylo řečeno, všichni ti strhaní a unavení podnikatelé, těžce pracující nemají čas čekat na svazovce, tak ať si na ten Broďák zajedou splnit svůj kaprařský sen.

NFOUSATEJ HAT - Profil | Út 15.4.2014 20:44:16

mzxy >> No osobně nejsem moc velkej zastánce soukromáků, ikdyž jsem to byl prubnout. Neni to tak jak povídáš. jedinej rozdíl mezi soukromákem a svazovkou je ten, že na soukromce nepřevládá bílá ryba. ale ty nálady ve žravosti kaprů jsou uplně stejný jak na svazovce, nemůžeš přeci bejt nechci říct tak hloupej, aby sis myslel že někdo vysvětlil rybám že jsou na placený vodě a že museji žrát aby vydělali majiteli peníze :-))
Něco jinýho by bylo, kdyby tam majitel měl ty ryby na nějakou smlouvu a pracovali tam za mzdu, to pak asi jo, to by museli žrát furt :-))))

Npetr07 - Profil | Út 15.4.2014 14:30:53

mzxy >> Ber to tak,někdo na to prostě má.

NZajda - Profil | Po 14.4.2014 18:48:47

Martin M. - >> Martine, bude zítra nové video? Dík...

NLexoun - Profil | Út 8.4.2014 23:32:23

Mogulovec >> ano,většinou stačí 5gr torpila a broček.L

Nmzxy - Profil | Út 8.4.2014 21:38:16

soukormý revír, to je situace jako když chlap musí jít do bordelu...zaplatí si a má to jisté...

NPetekol - Profil | Út 8.4.2014 21:29:34

Hezký video.Jak jednoduchá je ta kaprařina.

Nštěda - Profil | Út 8.4.2014 19:54:55

Co to tady vubec řešíte je snad jedno kde chytá ne je to jeho věc! Jste někteří jen banda zavistivců! A neni to jen tak že se odnašejí ryby jen z svazových vod ale taky i ze soukromých prostě lidi jsou hovada a pro peníze udělají vše! Míro má super video a ví co děla, tak nezavidte! :-)

NPiškothonza - Profil | Po 7.4.2014 20:59:46

standis >> ahoj,už jenom tím,jak si vynucuješ pozornost jak malej kluk,hledáš chyby na druhejch,abys obhájil chyby svoje,jsem rád,že jsem to napsal...takovejch rybářů jako jsi ty nebo já jsou mraky...jinak video Kratěnů,je pěkný...

NMerglis - Profil | Po 7.4.2014 15:17:31

uvítal bych video, kde bude popsáno jak lovit pomocí boilies na větší řece, např. Labe nebo Vltava
pokud je tu někde video/článek, o kterém nevím, budu rád, když mi ho někdo zašle do pošty :)

Nfotojakes - Profil | Po 7.4.2014 9:12:38

FRANK71 >> zavádějící? Já napsal svůj názor a na rozdíl od mnohých, kteří soukromé vody odsuzují to mohu i porovnat. Jinak ta půlhektarová voda má hektary skoro dva a také tam plave lysec, kterého ještě nikdo nelapl:-) Stejně jako tam plave vysoký šupináč, kterého jsem chytil 4x.

NFRANK71 - Profil | Ne 6.4.2014 23:57:13

fotojakes >> je vidět, že máš klubovku a proto co uvádíš je zavádějící. Až na tom půl hektarovým rybníčku budeš mít tři kapříky, pak to bude umění je chytit.

Nstandis - Profil | Ne 6.4.2014 23:46:30

Piškothonza - To jsem nějak nepochopil tu větu:"zatímco, tito dva pánové vědí co dělají,u tebe si tím nejsem tak jist". Tím jsi myslel to video? To se samozřejmě srovnávat nedá (psal jsem o mých začátcích). Ale pokud jsi tím myslel pouštění ryb, tak to opravdu nechápu. p.Kratěna ví co dělá, takže s rybou může klidně v náruči k vodě, a u mě si nejsi jist? Že to zvládnu, nebo co? To jsi z toho videa poznal? Myslíš, že za 40 let rybaření neumím pustit rybu?

O tom, že jsem dával kůži na trh, o tom se nepřu. Ale když někdo (p.Kratěna) dělá stejnou chybu, (podle tebe strašný prohřešek) takže jemu nic nevytkneš? Proč? Kvůli jménu? Myslím si, že by Ti to asi tak lehce, jako v diskusi u mého videa neprošlo, a to Ty nechceš!

Narnošt - Profil | Ne 6.4.2014 16:00:31

S těmi kapry je to jak píše kolega fotojakes.Na Vrbenský jezdím tak 3x do roka a od kluků správců vím,že tam jsou kapři,které nikdo nechytl třeba 3-4 roky.Naopak jsou tam trotlové,kteří jsou venku alespoň 10x za rok.
Pak chodím na svazovku,kde jsou největší kapři nějakých 15-18 kg,rozlohou revír podobný jako Vrbno a ty nejtěžší kousky už měl venku také kde kdo.
Jen jeden rybník se jmenuje svazovka a druhý soukromák.Jeden je za 1000 na den a druhý na povolenku.Ale těm kaprům v nich je to jedno,chovají se stejně.Jednou berou a jindy ani omylem...:))

Narnošt - Profil | Ne 6.4.2014 15:46:13

hanýz 1 >> Mě se to samozřejmě líbí asi jako Tobě,ale zabránit se tomu nedá.
Dneska ho přetáhneš klackem a zítra jí chytí a prodá někdo jinej.Je to věc nabídky a poptávky.
Horší by ale bylo ,pokud by ho místo odvozu čekala rána kladivem do hlavy... :((

Nmolca - Profil | Ne 6.4.2014 15:24:50

hanýz 1 >> no vidíš a věř tomu kdybych tam seděl, já tak ryba plave ve vodě a ten pán už chodí bez hlavy. :-))

Nblboun - Profil | Ne 6.4.2014 11:28:10

hanýz 1 >> Tak tohle je pěkná blbost, kvůli tomu, že je někdo jezdí na soukromé revíry, podporuje tahání trofejních ryb z revírů? Haha stejnou logikou vám řeknu, že když chodím rád po horách tak podporuju obsazení Tibetu Čínou...........to že se někdo nějak chová já nepodporuju tím že jdu na ryby........

Nblboun - Profil | Ne 6.4.2014 8:05:30

Nikdo >> Přesně tak, taky chodím s přítelkyní, nemá povolenku a zatím jí to moc nejde. Takže když na soukromém prom.dá záběr nebo něco uteče tak to tak nenaštve. A má šanci se to naučit. Neřeším velké ryby, ale potrénovat na kapřících okolo třech kil to je pro nás supr. A když přijde větší je radost a fotečka........

Nhanýz 1 - Profil | Ne 6.4.2014 7:34:52

Byl jsem svědkem,jak rybář po chycení patnáctky,rybu zasakoval a okamžitě volal.Za hodinu tam byl poskok ze soukromáče.Vyplatil,naložil,odjel.Tohle se děje ve velkým.Kdo jezdí na soukromáče,podporuje tuhle prasárnu!!!!

Nfotojakes - Profil | Ne 6.4.2014 0:48:30

Fishky >> napsal jsi to přesně, jediným rozdílem mezi soukromkou a svazovkou je ta mlha kolem obsádky dané svazovky (na soukromkách mlha není, majitel se snaží informace šířit). Jenže pokud se zaměříš na určitou vodu, budeš sbírat informace, zjistíš, že to je jedno a to samé, i ty trofejní ryby se na svazovkách lapou opakovaně, jen tam není ten člověk, který by ty informace sumíroval a šířil dále, aby dělal té vodě reklamu.

Ryby ani příroda moc nevnímá jestli se o vodu stará Franta, nebo MO Horní Dolní. Snad jen ta hustota obsádky, ale na druhou stranu svazovky počty kaprů často převyšují i soukromky, tedy v prvních týdnech po vysazení.

Vše je to jen o pocitech každého z nás, nelze tomu přiložit nějakou vyčíslitelnou hodnotu!!! A rybám do hlavy nevidíš, protože i na vodách jako je vrbenský se vyskytují ryby, které se podaří lapnout jedinkrát za dva-tři roky, stejně jako labe brázdí šupináči, které se za jednu sezónu otočí desetkrát na břehu.

NondraZ - Profil | So 5.4.2014 23:29:30

*Shimi* >> jj já jsem v Peci pod Sněžkou a kvůli toho taky budu brát celosvazovku a chtěl bych to poobjíždět :)

Ntvistr - Profil | So 5.4.2014 23:21:27

chujar >> protože se to do koulísu nezapíchne... :))))

Nchujar - Profil | So 5.4.2014 23:18:18

tvistr >> proč by to mělo být myšleno z prdele?

Ntvistr - Profil | So 5.4.2014 22:54:54

chujar >> to je myšleno jako tak z prdele ??? ne ??

NNikdo - Profil | So 5.4.2014 21:57:38

Súhlasím s Tebou Bolboun. Väčšinu mojich vychádzok tvorí zväzová povolenka a pre oddych chodím s manželkou, ktorá taktiež chytá na súkromáky pre oddych a pekné foto a čo je srande veľa ľudí sa mi smeje, lebo vianočného kapra som si bol zakúpiť na tržnici, lebo čo chytím tak púšťam späť, aby poslali starého otca . Ale ako nikde si tak neoddýchnem od ľudí a od stresu ako na rybách.

Nblboun - Profil | So 5.4.2014 18:29:49

Nechápu co tady řešíte, všichni na každé diskuzi nadávají jak je všude málo ryb, jak jsou všichni masaři, jak je všechno na h...o a tak dále. Když je možnost si zachytat na revíru, kde se všechno pouští a kde je spousta ryb, tak se to tady kritizuje..... nechápu
Já to mám tak z sedmdesáti procent svazovky a třicet procent soukromáky. Proč si semtam nezachytat v pohodlí a nevytáhnout si pěkného kapra nebo amura? Tady na olomoucku jsou soukromáky kde v týdnu není ani noha, takže krásná ničím nerušená rybačka......

Narnošt - Profil | So 5.4.2014 17:47:40

Pro mě má ryba rozdílnou hodnotu z každého revíru.Vždyť je každý jiný,šance na chycení velké ryby v každém jiná.V každém revíru na který jezdím mám nějaký ten osobáček a ten bych pokaždé rád překonal,protože rád soutěžím,i kdybych se měřil jen sám se sebou.Je revír,kde jsem proseděl stovky a stovky hodin a největšího kapra tam mám 60 cm.A jinde třeba skoro metr a času jsem na to strávil méně.Vážím si obou stejně...
Je to prostě revír od revíru a celkem je mi jedno,jestli je soukromý nebo svazový.Voda je pro mě mokrá všude stejně.

NFishky - Profil | So 5.4.2014 17:19:46

fotojakes >> Krása lovu na svazovce je už v samotném faktu, že nikdy nevíš, co v té vodě před tebou plave, zda tam vůbec nějaká štika, kapr, candát či sumec je, zda zrovna tu o které jsi slyšel, viděl či kdysi měl na prutě zrovna včera někdo nevytáhl a neskončila na grilu. Je to mnohdy dlouhá a náročná cesta s nejistým cílem a o to víc pak těší výsledek. Soukromák, ať je to lavor či zarostlá voda, lépe či hůře zarybněná, hlubší či mělká s křišťálově čistou vodou či podkalenou je stále jen soukromák a tedy uplně jiný level. Znám hodně lidí, kterým to na soukromáku bere jako o život a na svazovky pomalu ani nejezdí, páč tam jim to nebere, ale neznám ani jednoho, kterému by to bralo na svazovce a se soukromákem si nemohl poradit ;-)
Kamarádovi, kterému se nedaří na soukromé vodě plné štik přes metr chytit jednu z nich zvedni náladu faktem, že soukromka je jen odvarem svazovky. Až poprvé půjde lovit tu metrovou štiku na svazovku, a uloví ji... ta bude mít teprve hodnotu a pak je to životní ryba (stejně jako pro mnoho jiných rybářů, kteří za rekordy nejezdí na soukromáky).

Njavasaki - Profil | So 5.4.2014 10:23:18

*Shimi* >> To že žiješ ve Vrchlabí neznamená že je tam někde větší voda . kdybys poslouchal tak tam říká rybník v podkrkonoší a ne v Krkonoších .Tak že to může být třeba
Brodský v Červeným Kostelci nebo Lužany je tam toho víc jen si prostudovat trochu mapu. Lovu zdar.

Nhit - Profil | So 5.4.2014 10:01:51

Ohledně lovu na soukromáku-je to jak jít s prostitutkou-šance něco chytit je mnohonásobně větší.Ale zkusit se má asi vše.Taky jsem jednou zkusil soukromák a už mě to neláká.Ano, nachytal jsem kapry kolem 80 cm.-ale radost mám daleko větší z 65tky na řece.Video ale celkem povedené.

N*Shimi* - Profil | So 5.4.2014 9:27:31

ondraZ - >> Tak to nejsi sám, protože já žiju ve Vrchlabí a o žádné větší vodě taky nevím. Jediná velká voda je přehrada Les Království, ale to je svazovka a potom s přivřením oka Dolce u Trutnova, ale to je taky svazovka. Může mi někdo ze zde přítomných napsat o který rybník se jedná? Klidně do SZ.

Ns4m4n - Profil | So 5.4.2014 7:21:34

molca >> Tvrdit to s tak naprostou jistotou,s jakou to tvrdíš je opravdu sporné :-)... samozřejmě,že máš pravdu co se týče nas...o v rukách ale svým určitým způsobem to o výbavě apod. je ! A za tím si stát budu i kdyby ses na hlavu postavil :-)...

Nmolca - Profil | So 5.4.2014 1:38:16

chujar >> Místo drceného boilie, můžeš do punčochy nasypat třeba Method mix. Samozřejmě zapíchnout se to může ale pravděpodobnost je taková že bych se stím vůbec nezabýval

NL.M - Profil | So 5.4.2014 0:37:55

K těm rybám a rybaření, na soukromém versus svazovka, těžko říct.... Asi podle toho jak kdo to bere. Já osobně na soukromých nechytám a ani zatím nechci. Proto taky na svého velkého kapra teprve čekám, ale chci ho mít ze svazovky. To je jiný level. A až ho chytím, půjde zpět do vody, odkud jsem ho vytáhl a ne prodat a soukromák! Zajeď chytat na řeku Moravu, Míro, nebo Jardo, nebo kdo. Pak až chytneš šestikilového, nebudeš zklamaný, pokud se ho vůbec dočkáš....A to bez urážky.

Nchujar - Profil | Pá 4.4.2014 23:55:27

Chlapi, chtěl bych se zeptat na něco... Jak tam dával tu punčošku na návazec aby se mu to nezamotalo s drceným boilies, nestane se že třeba při náhozu tím švihem, že se špička háčku může zapíchnout do kousku boilies?

NPiškothonza - Profil | Pá 4.4.2014 21:13:38

standis >> ahoj,dík za upozornění na toto video,nějak nemám ted čas,ale dobrá odpovím ti...srovnávat tvoje video a video pánů Kratěnů prostě nelze....zatímco, tito dva pánové vědí co dělají,u tebe si tím nejsem tak jist.....smiř se s tím,že pokud neseš kůži na trh,najdou se lidé s kritikou.......ahoj

Nmolca - Profil | Pá 4.4.2014 17:50:11

Nevím jak ostatní ale svojeho nejvěčího kapra mám ze svazovky ze stěrkoviště, a světe div se na řece mam o pět kilo lehčiho a cenim si ho mnohem víc, jak na rybníku kde máme kapry přes 20kg. A co se tyče soukromaku, párkrát jsem tam chytal ale že bych chytal monstra, tak to ani nahodou, nej kapr 77cm. a na řece mám za minulí rok tři 80cm. kolem 13kg. Takže co je pro mě cenější, rybu kterou jsem chytil na řece, tot' muj postřeh.

Nmolca - Profil | Pá 4.4.2014 17:09:04

s4m4n >> jestli si mysliš ze je to výbavě tak se těžce pleteš, ba naopak pokud mas v rukách na....rané tak ti nepomuže vybava ani za deset tisic a to myslim upřímně.

NondraZ - Profil | Pá 4.4.2014 16:54:42

Nevíte někdo jak se ten rybník jmenuje ? ? ? Pracuju v Krkonoších a o žádných vodách kolem nevím.

Nafjee - Profil | Pá 4.4.2014 15:49:36

Bullteriér >> Já tě chápu, jak to myslíš a myslíme de facto stejně :) .. Každý má nastavené hranice jinak a to je dobře. Kdybych si měl vybrat, jestli chytnout 10 kg kapra na nějaké malé svazové vodě a nebo 30 kg kapra na soukromáku, tak beru tu první možnost a ani o tom nepřemýšlím (bez ironie, i když kapr je v mém případě špatný příklad neb je nechytám.) Jinak příklad s tím kamarádem bych zase viděl trošku jinak. Ryba má takovou hodnotu, jak si ji ocení sám lovec. Já dole napsal svůj názor na cennost ryb "PRO MĚ" ze soukromých vod a pokud kamarád přijde s tím, že chytil na soukromce dvacetikiláče a nemůže z toho týden už spát, tak to beru a respektuji to.

NBullteriér - Profil | Pá 4.4.2014 15:37:56

afjee >> Věř tomu nebo ne,ale pro mě má cenu ryba stejnou at už je ze soukromáku nebo svazovky...Je mi úplně jedno jestli tu rybu chytil někdo jiný nebo ne.Jde o můj pocit a proto na ty ryby chodím.Kdybych se měl zabývat takovými věci,tak bych nepřemyšlel o ničem jinem a už vůbec bych neměl radost s té ryby.
Nevím,ale prostě můj názor je že tato všelijaká odůvodnění jsou blbost..Jsme rybáři a posunujem si hranice víc a víc.Řešit kde jsem tu rybu chytil je podle mě zbytečné.
Píšeš o egu a cenosti ryb,ale podle toho co píšeš mi připadá že zrovna ty si honíš ego na tom odkad ryba je a jak je cenná..
Ber třeba že chytiš kapra 20kg na svazovce.Tvůj kamarád se pokouší o takovou rybu pár let a nic..Nakonec jí chytí na soukromým revíru a příjde se pochlubit že už taky ví jak taková ryba vypada a ty místo gratulace mu řekneš že taková ryba je bezcenná a zkazíš mu radost,přitom on si ten životní zážitek cenní jako něco co prožil a že se mu splnil sen a nééé že ta ryba má měnší cenost než ze svazovky...
To mi příjde špatné.
To je ale můj názor jak na to koukám já.Samozřejmě respektuji názory ostatních..
Já osobně přeju svému kolegovi at si taky chytí rybu kterou má vysněnou a je mi jedno odkad je a klidně s ním na ty soukromáky budu jezdit,aby tam měl mojí podporu..
Měj se :-)

NBullteriér - Profil | Pá 4.4.2014 15:17:43

Batuta >> Nevím jak to myslíš s tou závistí,ale já jen reagoval svým názorem,že pro mě je jedno odkud ta ryba je..Prostě si jí cením stejně at je ze svazovky nebo soukromáku...
Jinak mě není co zavidět.Já osobně jsem si chytil už pár pěkných ryb at tam nebo tam,ale fotím jen minimálně a jak se říka bez fota není důkaz :-)

Co se týče ostatních,tak netvrdím,že tak smyšlejí všichni,ale znám pár lidí který na soukromák nepojedou jen s důvodů,který se nedá považovat ani za argument.Když se pak pochlubíš nějakou rybkou,tak ti tu radost dokážou jen skazit..Vždyt tam můžou jet přeci taky a chytit si jí :-).

NBlumik - Profil | Pá 4.4.2014 12:21:43

fotojakes >> Přesně tak,naprosto s tebou souhlasim ,jak to tady čtu ,tak opravdu někteři jsou, už z toho psycho.

Nstandis - Profil | Pá 4.4.2014 0:03:04

Hezké video!!!
Chtěl bych ale reagovat, jelikož se na mi nelíbí přístup některých členů (Piškothonza, Helloween), kteří určitě toto video viděli, že nereagují stejně, jako na mé video(Kapří zahájení jaro 2014). To, jak pouští kapry p. Kratěna, je určitě stejné, ne-li horší, jako jsem je pouštěl já(určitě jsem s kapry nešel tak daleko a vysoko!!!). Nebo se snad pánové bojí, že budou kritizovat "pana kapraře"?

NFeroo - Profil | Čt 3.4.2014 22:36:44

Paraaada !

Noldapolda - Profil | Čt 3.4.2014 21:04:27

super video určitě za 1 kež byto tak bralo všade

Ndavid549 - Profil | Čt 3.4.2014 18:22:48

Martin M. >> Ne-li s ohledem na čas skoro nereálné :-).

NWoohooo - Profil | Čt 3.4.2014 15:24:18

afjee >> Jo uz mi to doklaplo jak si to myslel :)))

Nafjee - Profil | Čt 3.4.2014 15:20:53

Woohooo >> Já psal o egu a soukromce neb někteří si na tom staví třeba i kariéru testerů a apod .))

NWoohooo - Profil | Čt 3.4.2014 15:18:34

afjee >> Rikas ze si nehonis ego a přitom jedine o cem pises jen tvůj pocit z chycene ryby :))) tak co je honeni ega když ne tohle ? :))) to ze rikša ze si ceníš vice ryby ze svazovky kerou chytilo par lidi nez ryby kerou chytilo daleko vice na soukromaci není nic jiného nez ucebnicova ukázka toho ze ty abys uspokojil sve ego tak proste radsi budes travit vice casu na svazovce nez na soukroamci :)) ale jde jen o uspokojeni tvého ega :)))

Nnofish - Profil | Čt 3.4.2014 15:12:01

Bullteriér >> Víš, ona je odpověď jednoduchá. S tou "cenou" ryb.
Ne že bych se do toho chtěl míchat, ale asi nevíš jedno. Na svazové vodě se sypou kapři kilo až tři (to už vyjímečně). Na soukromou vodu majitel dává ryby pokud možno co největší, aby mu to pětikilo za den rybáři dali. Kde je asi menší pravděpodobnost na úlovek 10-15kg ryby? Tam kde se takové ryby sypou, nebo tam kde se musí x let vyhýbat háčkům aby do té velikosti vyrostla?
Odkud si budu cenit takové ryby víc? Z vody kde vím že jsou takoví čtyři, pět, deset, na hektaru a je to jen o tom kdy zabere. A nebo z rybníka, kde se ani neví, jestli tam taková ryba vůbec je?

NBatuta - Profil | Čt 3.4.2014 14:59:40

Bullteriér >> Já myslím, že ti ostatní jen závidějí...

Nafjee - Profil | Čt 3.4.2014 14:54:48

Bullteriér >> Nevidím jediný důvod, proč bych si měl ryby ze soukromáku vážit ... Myslím, aby pro mě měla nějakou cenu, že jsem pro její chycení něco udělal, ne, že bych se k ní choval jako prase. A že jsem chytil rybu, kterou přede mnou chytlo jenom 56 lidí? Beru, když si lidé jezdí zachytat na soukromáky z důvodu, že se prostě k vodě nemají z nedostatku času jak dostat a chtějí si sáhnout na rybu aspoň takto, ale že bych si honil ego na tom, že jsem chytil dvacetikiláče ze soukromáku? Neříkám, že na soukromáku zachytá každej, kdo tam přijede, ba naopak si myslím, že kolikrát se můžeš stavět na hlavu a nechytíš nic, ale už jen prostě ten pocit, že chytáš v koncetráku, kde plavou kvanta ryb a je jen otázkou, jestli chytíš šestapadesátkrát chyceného Pepu a nebo jen dvaadvacetkrát chyceného Jardu ... Nevěřím, že i pro tebe by patnáctikilový kapr ze svazovky měl stejnou hodnotu jako stejně velký (těžký) kapr ze soukromky. Jinak soukromé revíry neodsuzuji, jsem rád, že existují a rybáři tam jezdí, neboť si nedokážu představit, kam bychom se u těch svazovek poskládali.

Nmipa - Profil | Čt 3.4.2014 14:08:49

Bullteriér >> pravděpodobnost chycení trofejní ryby na "kaprodromu" je mnohonásobně vyšší, než na třeba tebou zmiňovaném Labi ... pokud ne, tak by ztratily na významu, atraktivitě a potažmo i na zájmu rybářů takovou vodu navštívit a pro mnohé vysněnou rybu si na něm chytit - což si žádný majitel soukromého revíru samozřejmě nepřeje :-)))
takový názor, že když se k trofejní rybě nedovedu z různých příčin dostat na svazovce, tak se k ní dostanu na soukromáku je zcela oprávněný, hojně využívaný a rozšířený ..... a nejen proto, že koncentrace velkých ryb a z toho procento trofejních je tak vysoká, že si s určitým "úsilím" sen splní každý - v čemž je právě pro mnohé to "kouzlo" kaprodromů, jejich význam a cíl :-)))
... a pokud ne, tak proč se zakládají, navštěvují a hlavně v tomto složení zarybňují ? ... a odpověď je na snadě :-)))

NWoohooo - Profil | Čt 3.4.2014 11:18:37

fotojakes >> Cesta je cil :))) myslim ze to mame stejne ... ulovky pekne sou jen takova tresnicka :)))

NBullteriér - Profil | Čt 3.4.2014 11:02:39

Smrtak >> Sorry ale nesouhlasím...Špatně vyložené... Kapr ze svazovky je cennější,protože jich tam je míň?? Proč jich tam je míň a na soukromým víc..To znamená že když chytnu kapra 10 kg na soukromým revíru tak je méněcenný???
Toto vše je jen odůvodněním některých lidí,at už nemožnosti soukromého revíru navštívit buď finančně, neúspěchem apod... To samé jako hlašky v životě bych na kaprodrom nejel,ale proč??
Vždy to říká jen člověk,který je něčím omezený...
Co třeba Anglie?? Tam jsou velikánské soukromé revíry s pěknými ryby,ale jejich tam daleko méně než u nás a na takovou rybu pak třeba čekáš měsíc...Je taky méně cenná,protože je ze soukromáku???

Vím jak to myslíš,ale toto tvrzení je jen založené a rozšířené na konkrétním pocitu osoby,která to vyslovila...Např, nepřejícnost ryby.. " Hele chytil jsem kapra 18,20... KDE ??? na soukromým revíru... To je toho tam chytá kyždý..Zkus jí chytit na Labi...
Že by mu rybu nepřál a záviděl mu úlovek,protože sám nemá možnost si tam zajet,zaplatit,nebo kamarád mu nakukal,že soukromák je pro nímandy??
Chlape ryba jako ryba,ať je odkudkoliv...:-)

Nfotojakes - Profil | Čt 3.4.2014 10:31:46

Dle mého se nedá "hodnota" ryby nějak vyjádřit a porovnávat podle místa ulovení a podobně. Hodnotu úlovku si může stanovit tak maximálně každý sám pro sebe, když ví, jaká cesta a úsilí k tomu úlovku vedla. Znám člověka, který se pohybuje kolem soukromého revíru (pracuje pro majitele) a chodí tam vláčet, je tam opravdu hodně velkých štik a mnoho metrovek, ale co jsem ho viděl naposledy, ani po letech se přes metr nedostal. Až se mu to podaří (možná už se tak stalo), bude pro něj mít ta metrovka úplně jinou hodnotu než pro mě, protože jsem jich lapl hned několik a některé dokonce omylem při plavané, či feedru.

Chytám ryby sám pro sebe a budu je lovit tak jak mě baví a tam kde mě baví a myslím, že nikdo další nemá právo to odsuzovat, nebo snižovat.

NSmrtak - Profil | Čt 3.4.2014 10:13:26

Bullteriér >> 10 kg kapor zo zvazovky je cennejsi preto, ze ich je tam "1,4 na hektar oproti sukromaku, kde je ich 58 na hektar".

Nhraji - Profil | Čt 3.4.2014 10:04:11

Woohooo >> že není kapr k jídlu je názor extrémní, a tedy jako takový velmi pravděpodobně nepravdivý. Ano, kdybychom byli mořský stát s volným právem rybolovu, určitě bychom místo kaprů více jedli mořské ryby, ale protože se k nám dostávají z těch mořských ryb v běžné produkci rybích potravin převážně jen méně hodnotné výrobky, český člověk jí kapra. Statistiky to dokládají celkem přesvědčivě. Není sporu, že u nás existují chutnější ryby, například přírodní salmonidi, candát, štika. Ale daleko milejší je mi lovec kaprů než lovec ostroretek a parem na salát. A taková ostroretka má skvělé maso, to mi věř.

NWoohooo - Profil | Čt 3.4.2014 9:59:34

Martin M. >> Tomu rozumim taky mam rad klid ale opravdu myslis ze by nastaly takove najezdy ? :))) ja sem nad tim uvazoval a nevim ... jesli by se kuli par peknym rybam byl někdo napr od nas ochotny sebrat a jet az nekam na Moravu třebas když je dnes na kazdem druhem rohu kaprodrom kde ti v cene benzinu co bys byval projel pujcej lod, udelaji aprek v rohliku, nechaji chytat non-stop na 3 klacky, rano donesou cerstve noviny a prodaj tocene pivo :))) buh zehnej sourkomakum. Vnima to ze to tajis ze ti jde o zachovani klidu na tech revírech a proto navrhuji jako preventivni reseni vice reklamy o soukromych kaprodromech :))) vice tu o nich psat a nechat sem davat recenze na ne zdarma myslim ze by to hodne ulevilo svazovkam :)))

NMartin M. - Profil | Čt 3.4.2014 9:56:00

Woohooo >> kdyby tech slusnych bylo moc, tak by mi vadili i slusni.

NWoohooo - Profil | Čt 3.4.2014 9:53:54

Bullteriér >> Podle me není zadnej kapr k jidlu :))) ja bych to ani psovi nedal - to u nas plave plno lepších ryb :))) ale jo myslim ze si rozumíme :)))

NBullteriér - Profil | Čt 3.4.2014 9:52:39

Woohooo >> No řekl bych že obojí,tedy pokud si rozumíme...Jsou takový co ryby odnáší od vody a prodávají jinam a pak ti co si takovou tu rybu ponechají.Sice neporušují nic,ale vzít si třeba 15kg kapra na jídlo???Podle mě škoda a ani to není už k jídlu...

NWoohooo - Profil | Čt 3.4.2014 9:48:41

Bullteriér >> Neslusny rybar tim myslis rybare co porusuje RŘ nebo rybareo co ho jen vyuziva "naplno" ? :)))

NM0RGAN - Profil | Čt 3.4.2014 9:45:12

Woohooo >> že v okamžiku, kdy se takový revír "propálí" na veřejném videu, tak už si tam ani nesedneš, natož aby sis zachytal. Je to prosté jak bulharská striptérka :-)

NBullteriér - Profil | Čt 3.4.2014 9:43:30

Woohooo >> Slušní ANO,ale kolik tam přijede slušných a kolik tam přijede masařu,překupníků ryb apod??? Věř že hodně takových to lokalit zaniklo jen kvůli kreténismu jiných lidí...

NBullteriér - Profil | Čt 3.4.2014 9:41:39

Samozřejmě pěkné video jako vždy...Je to jeden s těch co umí natočit video a nenasilně vněm vše popsat.Co se týče kapra v noci kterého nefotil,tak na tom nic špatného nevidím...Sám vím že kolikrát jsem tak rozespalý a dá se do mě taková kosa,že pokud ryba nestojí za to,tak jí taky nefotím a rychle z5 do spacáků.
Připadá mi že si tu někteří myslí,že to točí jako důkaz co nachytal,ale o tom to video není.Jeho hodnota jako celek je pěkná a dostačující,pro krásné pokoukání a myslím že tento člověk nemá potřebu lhát v podobě že nechytil rybu,ale tvdí že jo...
Co se týče toho jestli je to soukromý revír nebo ne,bych řekl že to je úplně jedno.Na svazovkách by se takovéto ryby dali chytat taky,ale jen za předpokladu kdyby se takto pěkný kapři nechávali ve vodě a nenesli do mrazáku.Za to si pak můžem samy..To že na soukromáku ty ryby jsou,je jen velká práce za majitelem a stejně jednou až si budem chtít chytit velkou rybu,tak tam budem jezdit všichni...
Ten kdo říká že ryba ze svazovky je cenější než ze soukromáku,je podle mě jen člověk,který z nějakého důvodu nemá možnost na ten soukromý revír jet a odůvodňuje to tímto argumentem.Přitom mnohdy na tom soukromáku vyhoří lidí,že mají pochybnosti samy o sobě..

PS: to s4m4n - hodnota vercajku ryby nechytá :-)

NWoohooo - Profil | Čt 3.4.2014 9:30:15

Martin M. >> Nejak ti neroztumim co je spatneho na tom když slusni rybari si budou chtit zachytat na reviru který zde uvidi napr ve videu ... :))) co je na tom spatneho ?

N32felix - Profil | Čt 3.4.2014 9:03:49

Pěkné, pohodové a koukatelné video ze soukromáku. Ryby překrásné a komentář taky super. Díky za něj.

NCarpHouser - Profil | Čt 3.4.2014 6:41:56

Martin M. >> Hlavně to není ani etické, z pohledu ochrany těch posledních svazových míst, kde se dá ještě něco slušnějšího chytit.

Narnošt - Profil | St 2.4.2014 23:23:59

Krásné video.Nenásilné,pohodové,jako kdyby tam člověk v brzkém jaru seděl sám.Kávička,přemýšlení nad rybolovem,žádný alkohol...tak se mi to líbí. :)

NMogulovec - Profil | St 2.4.2014 23:18:09

Nejsem jsi jistý ,ale zahlédl jsem nad hlavním olovem na kmenovém vlasci ještě jedno menší. Slouží to k tomu aby sestava v posledních metrech ležela na zemi a byla méně nápadná a jak je upevněno??

NMartin M. - Profil | St 2.4.2014 22:42:32

david549 >> ukazat ve videu svazovy revir, kde se chytaji 10kg kapri, je slozite...