Špice ve vlnách - 2. část

Diskuse k rybářskému videu Špice ve vlnách - 2. část

Autor diskuse: Martin M. - Profil , 6.11.2008
71 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

Nžaky20 - Profil | Po 7.5.2012 11:03:41

Martin M. >> díky

NMartin M. - Profil | Po 7.5.2012 10:19:50

žaky20 >> cau, treba ano

Nžaky20 - Profil | Po 7.5.2012 10:14:39

Martin M. - >> Čau Martine prosimtě mohl bys udělat ještě nějaký krátký video kde ukážeš co dělá ryba a je na zaseknutí a co dělá jen vítr? Jinak perfektní video

Ndedek212 - Profil | Pá 30.3.2012 9:50:30

Cus Martine..po skousknuti techhle dvou videi sem si rikal ze to asi zadna veda nebude chytat na fidr ve vetru,proste az se ohne spica je tam.tak jsem si to byl vcera skusit s feedrem medium na V.n. Vyrovice,vlny jako na mori prvni desitky minut sem si myslel ze v tomhle ani zaber nerozeznam,po par zasecich do prazdna sem pomalu zacal rabery rozeznavat od vetru a slo to, asi 8 cejnu do 50 cm a i jeden kaprik se splet.chce to jen trpelivost a prokouknout spicku.:) at se dari

NPruduch1 - Profil | Čt 15.12.2011 22:50:19

ferda01 >> Přece on tu raketu používá k zakrmování, neloví na ní. Jestli raketu nahazuješ na klacku nebo na prutu s navijákem je asi úplně jedno :-)

NDR.sanissss - Profil | Ne 4.9.2011 12:47:52

ahoj martin nemohli bi ste natočit video o tom jak chitat na feder v noci

N99 - Profil | Po 22.6.2009 12:14:57

Zkušený rybář o tom jak na ně -přemýšlí, v tom tkví jeho úspěšnost, tvoje úvahy a chytání nemají chybu....jseš dobrej, paráda, pěkný videa...dík

Nferda01 - Profil | Čt 5.2.2009 0:10:24

Já si osobně myslím že prut zakončený raketou není udice viz. výtah z RŘ
1. Lov na položenou, lov na plavanou v rybářských revírech mimopstruhových
Při lovu na položenou nebo při lovu na plavanou se použijí nejvýše 2 udice.

II. Povolené technické prostředky k lovu
1. Udice, která je tvořena prutem, zpravidla navijákem, šňůrou nebo vlascem a háčkem nebo umělou nástrahou, popřípadě dalšími doplňky.
2. Vábničky, plavidla, plovoucí nafukovací rybářské pomůcky určené k lovu ryb, echolot, podběrák, čeřínek, vezírek, vyprošťovač háčků, měřítko, stojánky nebo držáky na udice, čihátka, splávky, zátěž, nahazovací prak a další prostředky. Použití těchto prostředků specifikuje uživatel revíru v bližších podmínkách výkonu rybářského práva.
Však těžko by se to vysvětlovalo některým členům ryb stráže, protože z vlastní zkušenosti vím že sami RŘ neznají nebo si ho vykládají jak si ho pamatují z dob dávných

NMartin M. - Profil | St 17.12.2008 0:53:40

Rendy >> tou poznamkou jsem jen chtel rict, ze i podle RR jsou udice a prut dve rozdilne veci.

NRendy - Profil | St 17.12.2008 0:27:37

Martin : Zkus se poptat členů RS jak ti odpoví , já se na to ptal protože mi to vrtalo hlavou , pokaždé jsem dostal odpověď že nelze .Zákaz používání udic bez prutů znamená něco úplně jiného (vlasec háčky , návnady , hozený do vody bez prutu , asi víš kdo to používá ) Udičky a udice povolený nejsou , to máš pravdu

NMartin M. - Profil | Út 16.12.2008 17:28:01

rommi >> vitr sel kolmo na breh.

NMartin M. - Profil | Út 16.12.2008 17:27:40

Rendy >> udice a prut jsou 2 rozdilne veci, dokonce se v RR pise "zakaz pouzivani udic bez prutu".

Nrommi - Profil | Út 16.12.2008 14:30:47

Martin M. >> neviem ci som si dobre vsimol smer vetra. nebolo by ti vyhodnejsie otocit pruty na opacnu stranu?
ked chytam v podobnych vlnach, vzdy spica smeruje proti vlnam. je to velky rozdiel - je ovela kludnejsia.
ak som sa zmylil, ospravedlnujem sa dopredu :-)

NRendy - Profil | St 3.12.2008 20:49:12

Prut je udice , to by bylo slovíčkaření , hádat se nechci , sám to beru tak že prostě raději jeden prut stáhnu než bych házel raketou , nebo čímkoli jiným do vody . Asi ten výklad chápu špatně.

NMr.Stick - Profil | St 3.12.2008 20:39:07

Rendy >> Ano ... udice, ne pruty. To není synonymum.

NRendy - Profil | St 3.12.2008 20:37:58

Při lovu na položenou se používají nejvýše dvě udice . Tím začíná první věta v popisu co je lov na položenou v RŘ. Nevím , osobně by jsem si netroufl manipulovat u vody třetím prutem , jeden stočil , odložil , zakrmil a pak teprve zase druhý nahodil. Nejsem ryb. stráž , ale ani by jsem se nedivil kdyby na dotyčného vyrukovala .

NMr.Stick - Profil | St 3.12.2008 20:30:51

Rendy >> Proč bys nemohl třetím prutem nahazovat raketu? Třeba deseti, nejde o sestavenou udici a lov.

NRendy - Profil | St 3.12.2008 20:29:04

Pěkné video je , jen mě zarazilo zda se vůbec může chytat na dva pruty a třetím byť s krmnou raketou nahazovat pokud jsou dva pruty již ve vodě . Osobně mám za to že to rybářský řád nedovoluje . Nebo se pletu ? Prosím o vyjádření

NXerxes - Profil | Pá 21.11.2008 17:55:50

jasny feeder je pekne chytani zabojujes si vytahnes hodne ryb, kdyz dobre zakrmis rad se na videa o feedru divam:-) ale kdyz zakrmis tak nemusis met ani feeder aby si tahal takove ryby

NČingi - Profil | St 19.11.2008 20:10:48

Moc rád chytám na feeder a tak se mi toto video líbilo.Hlavně je to uděláno pro většinu rybářů kteří jsou už nasyceni obrázky těch 15 kg obrů na které nedosáhnou.

NMartin M. - Profil | Út 18.11.2008 17:35:22

lubpro >> nemyslim si, ze by zalezelo na typu prutu, spicku samozrejme trochu tvrdsi, aby s ni vlny tolik nemlatily a fungoval "samozasek".

Ngeman - Profil | Út 18.11.2008 17:24:35

Děláte dobře Váš job, díky ukažte i dravce Mgr.Göbel

Nlubpro - Profil | Po 17.11.2008 16:28:05

Pěkné video, zajímalo by mě ještě jaký typ prutu a s jakou špičkou do takového počasí.

NXerxes - Profil | So 15.11.2008 15:46:46

I kdyz se me moc chytaní na feeder neliby tak tohle bylo paradni video

NMartin M. - Profil | Pá 14.11.2008 12:35:45

wild fish >> Master >> mate to zde prece jiz napsane.

NMaster - Profil | Pá 14.11.2008 11:53:10

wild fish: souhlas...

Nwild fish - Profil | St 12.11.2008 20:00:03

skuste natočit i neake video o dravcich dik

NMartin M. - Profil | St 12.11.2008 18:23:32

Nick Nash >> neboj, neco mame, ale nech se prekvapit ;-)

NRybomaniak - Profil | St 12.11.2008 15:19:50

Moc pěkné video ! GJ !

NNick Nash - Profil | St 12.11.2008 15:07:28

Martin.M.souhlasim s abulem. Taky se rad mrknu na nejakou tu privlac. Hlavne kdyz je UL nebo lehka. Doufam ze tam o nich neco je...

Nabul - Profil | Út 11.11.2008 13:02:50

Martin.M to je pěkný video kam se hrabe"Hrušínský na rybách"už se těším na tvou přívlač v Norsku.Něco málo vím já osobně používám 10g hlavičku ta je problém sehnat na menším hačku a 2-3 banjo, někdy 10-20g pilkřík, vlasec 0,18-0,25mm.Rád se podívám na něco jiného jak pilkrováni to je všude až to vypadá že se jinak v Norsku ani nechytá.

NNitram. - Profil | Po 10.11.2008 19:10:40

Už se ví o čem bude další video?

Nkubele21 - Profil | Po 10.11.2008 19:08:59

Martin: tak to zas tak strašný není,až pudu někam tak vyzkoušim krmit tou raketou docela mě to zaujalo

Nsp1ke - Profil | Po 10.11.2008 13:39:24

MM: moc pěkný, výborně zpracovaný. Už se těším na další videa :)

NMartin M. - Profil | Po 10.11.2008 8:16:07

Nick Nash >> mame privlac na stiky, tresky v Norsku a jeste dalsich par videii, ktere ted nebudu prozrazovat :-) Z feederu tam take neco je.

NMartin M. - Profil | Po 10.11.2008 8:14:58

Vkarel >> ano, je to maloobchod pro chovatele, prodaji ti treba hrst psenice pro krecka :-)

NVkarel - Profil | Ne 9.11.2008 16:51:56

Martin M. : Prosím tě, v té kamenné prodejně, dá se nakoupit i po menším množství než v tom e-shopu, třebo po 5 - 10 kg?

NNick Nash - Profil | Ne 9.11.2008 16:29:06

Supr video. Hezky vysvětlené, skvělé zpracování a ryby braly. Co víc si přát???
Jen se zeptám o čem plánujete natáčení dalšího videa???

NMartin M. - Profil | So 8.11.2008 22:45:45

Adris >> ja zde - www.nakrmho.cz - v eshopu nemaji vse, chodim do kamenne prodejny.

NAdris - Profil | So 8.11.2008 19:17:47

Zeptám se asi blbě ale kde ten partykl kupujete? Díky

NŠlapeto - Profil | So 8.11.2008 16:13:48

Sedli >> Krmení je podle mě základ rybařiny a partikl (kromě konopí) je poměrně levný druh krmení.A po uvaření hodně nabyde, ale v tuto roční dobu bych to s velkým množstvím partiklu nepřeháněl, spíše živou v krmný směsi a jen tak pro zpestření partikl.Jinak já za léto zkrmil neskutečný cca 8 kg kuku štotu 20-25kg kupovanýho krmení a tak 10kg partiklu:-) A to jsem taky student:-)

NMartin M. - Profil | So 8.11.2008 15:56:34

kubele21 >>
3 kg psenice za 7kc/kg = 21 kc
2 kg repky za 12kc/kg = 24 kc
1 kg kukurice za 8 kc

Celkem 53 kc a po uvareni toho mas 10 - 15 litru...

NSedli - Profil | So 8.11.2008 15:43:41

kubele21: mne tak a eště bych dostal od taky vodst vynadáno, vadímu když nakrmim trochu vic neš si myslí že je akorát, todle by nerozdejchal

Nkubele21 - Profil | So 8.11.2008 15:41:35

pěkné video,ale trochu mě desí kolik krmíš,to by mě jako školáka asi zrujnovalo :-)

NTGH - Profil | So 8.11.2008 12:07:44

Je to krasne, tie videa su fakt naozaj kvalitne, patri to do najkrajsich a pre mna aj najzrozumitelnejsich videi, ake som videl. A ked je feeder, bude aj vlacka, tak co keby si skusil aj plavacku? :) Len tocte a tocte, je to krasne.

NŠlapeto - Profil | So 8.11.2008 11:05:16

Martin M. >> Dík,ale 3oz je na mě asi moc:-)

Ncertbert - Profil | So 8.11.2008 9:15:04

Martin M. >> dobrá práce jeden dotaz jak to stáhnout do pc zda to tedy jde-:o))

Nuni - Profil | So 8.11.2008 9:00:39

moc pěkná rybařina, já říkám taková čistá a jemná----prostě fídr

Ndoktor.fiSh - Profil | So 8.11.2008 8:40:15

Martin M. >> bohužiaľ nie.

NMartin M. - Profil | So 8.11.2008 1:11:11

doktor.fiSh >> melo by to jit posouvat diopredu i dozadu bez ohledu na jiz nactenou cast, tobe to nejde?

NMartin M. - Profil | So 8.11.2008 1:10:39

Šlapeto >> ja mekci jak 2oz nemam, takze tvrda je 3oz :-)

NMartin M. - Profil | So 8.11.2008 1:10:05

Mr.Stick >> ano, mame natocena 2 video o privlaci a v planu je do konce roku minimalne jeste jedno.

Nfishmen17a - Profil | Pá 7.11.2008 20:40:35

pekne video, dobre kytary, jen tak dal. tesim se na dalsi. na konci jsem se i zasmal :) a to je ta rybarina, nikdy nevime co pride nebo se zmeni. nadhera hned bych sel nahodit.

Ndoktor.fiSh - Profil | Pá 7.11.2008 19:46:46

Najhoršie je že mám na ho*no net, a keď som to už skoro mal, začalo to ísť od začiatku a to čo sa načítalo pred tým zmizlo... stará technika, to to potom tak aj vyzerá

Nb1ad3 - Profil | Pá 7.11.2008 19:22:34

zase povedené video jen tak dál

Nsven - Profil | Pá 7.11.2008 19:16:01

Opravdu pěkné ! Díky. Vidím ,že máme stejnou techniku sekání.

NMr.Stick - Profil | Pá 7.11.2008 18:57:07

A bude někdy i vláčka? Když nepočítám to stažené ...

NTami - Profil | Pá 7.11.2008 18:55:04

Pěkné video jako všechny předchozí trošku to kazí ta vlnítá deska za tebou ale jinak super jen tak dál.

NŠlapeto - Profil | Pá 7.11.2008 18:16:15

Pěkný video moc pěkný...hezčí než no.1.
MM: Tvrdší špička znamená 1,5 oz nebo tvrdší?

Nstetek - Profil | Pá 7.11.2008 16:43:33

Opět parádní video dávám za 1:)......je pravda že si ke koncu moc nestíhal:-))

NMartimo - Profil | Pá 7.11.2008 14:55:29

video je pekne i je videt ze to umi...ale nic ve zlim ale pro me je feedrovani takove jako čudlařeni, ale kazdy ma sve oblibene metody...jinak mohlo by tu byt tak kvalitni video treba o kaprarine....

NMartin M. - Profil | Pá 7.11.2008 14:21:04

Esox >> Zasekavam tak, ze chytnu rukou prut i vlasec soucasne. Zaberova brzda je dost na volno.

Dekujeme za chvalu, vyridim ji i filmarum :-)

Nsamotář - Profil | Pá 7.11.2008 14:11:02

No a je to tu fákt DÓÓÓÓÓBRÝ.

NEsox - Profil | Pá 7.11.2008 12:16:24

Fakt paráda, ale měl bych jednu otázku. Jelikož evidentně chytáš s baitama. Nikdy jsem si nevšiml, že by jsi přepínal volnoběh než zasekneš. To máš nastaven ten volnoběh tak, že s ním i sekáš nebo si přidržuješ při sekání vlasec rukou?
Díky

Nmarvinone - Profil | Pá 7.11.2008 11:53:11

no comment- super jen tak dál

N/-/ary CZ - Profil | Pá 7.11.2008 11:37:57

nevim co bych k tomuhle měl dodat prostě SUPER!!!! slova nestačí =)

Nlufťák - Profil | Pá 7.11.2008 10:04:18

Dobré video, dobrý rybář který prostě umí.Přeji dobrý lov.

NHeiko - Profil | Pá 7.11.2008 8:59:35

opet za jedna ;o)

Nkapříkluboš - Profil | Pá 7.11.2008 8:47:17

super video moc se mi to líbilo až do dneška jsem si myslel, že na takové vodě se na feeder chytat ani nedá....

NMuska - Profil | Pá 7.11.2008 8:41:05

Bylo vidět, žes dobře zakrmil, protože ke konci už jsi nestíhal chytat na dva pruty. Pěkný video, škoda, že ti nenajely větší ryby...

Nmaras - Profil | Pá 7.11.2008 7:01:24

moc pekne ted vim ze de i na feeder ve velkem vetru vzdycky sem si rikal ze to nanej nema smysl ale jak vidim tak ma .-)