sauron13 - Profil | Pá 5.7.2013 1:26:32

1.7.-3.7.2013 - Svazový
.. tak mám za sebou první letošní kontakt s kapří osádkou. Rozšlapejte mě za úpravu první fotky, ale mám pro ní svůj důvod. Je to má první ryba v tomto roce a než jsem jí trefil, ujel jsem cca 130km při hledání místa. Před tím jsem utrpěl 5 dnů bez záběru na jiném revíru a plánoval hromadný prodej cajků. Oba kapři chyceni při průtoku 500 kubíků z hlavního toku. Předcházela jim totální beznaděj a nejhorší začátek sezóny. U druhé fotky opět úřadovala moje kámoška smůla, foťák mi zaostřil na brolíčko a snad už mi letos dá pokoj, já se polepším a dám si pozor :(((. Zmršit fotkou takový poklad je na kulku do palice. No a ještě se povedla parma něco přes 70cm,ale v tom brutal pařáku jsem jí nechtěl mučit. Do teď nechápu, kde se v těch rybách vzala taková brutální síla.

salfi - Profil | Pá 5.7.2013 0:50:39

v noci - vltava
Konecne po povodnich poprve na hadech. Jeden se povedl 67

Dan (CT Prčice) - Profil | Pá 5.7.2013 0:38:34

3.7.2013 - svazový
Zase pár hodin u vody... :)

Ježkec - Profil | Pá 5.7.2013 0:10:42

4.7.2013 - Krásný revír plný malých kaprů...
Dnes sem asi po 14 denní pauze s položenou, kterou jsem flákal, páč se chci naučit i přívlač, zašel na osvědčený revírek, plný malých kaprů, jež spolehlivě berou a člověk si aspoň zachytá. Vytáhl sem na ně fídr. Jaké bylo mé překvapení, když nešli snad poprvé tento rok, na osvědčené nástrahy. No vyzkoušel sem poprvé verzi na, kterou jsem ještě nikdy nechytal a jak jim to šmakovalo :-) během dvou hodin asi 7 kousků :-) Sice od 35cm postupně po 46cm - ale teda 46ka mi dala vojnu jak řemen :-) něco neskutečného, měl sem obrovské problémy ho s fídrem přitáhnout jak vyváděl, a zajížděl všemožně pod břeh ke kořenům a tak dále... bohužel nemám jeho fotku, nějak sem ho zapomněl blejsknout... fajn zlepšení nálady po několika neúspěšných vláčecích výpravách. Až na toho úžasného pána, kterého sem tam potkal, a který mě začal poučovat stylem "mladej, já je vyhačuju ve vodě ty ryby, to ani nedávej na podložku." Nebo "Ty si jak doktor s tím peánem, to já ani nenosím!" Po chvíli tento pán odpochodoval se slovy, že až jich chytnu aspoň 8, tak to za něco stojí... Sednul si naproti mně přes vodu a celou dobu nic nechytil :-) ani potah. Jen furt halekal, že mám vstát ze židle a podívat se, že na hladině jsou amuři, o kterých sem já věděl už minimálně hodinu...Přestal sem na pána reagovat a dal pokoj...No hrozný to Johan :-) Doufám, že nikoho takového nepotkáte. Na tomhle revíru, už jsem potkal druhého takového tento rok... ten první byl teda agresivní děda, co mi hned jak mě viděl začal nadávat, jak jsme mi mladí sviňáci, a nemírové ryby taháme a bordel jenom děláme... no hrozný pán... bohužel i to se stává u vody... Tak Petrův zdar!

celda - Profil | Čt 4.7.2013 23:35:55

4,7,2013 - JM
Třeba jednou doroste do úctihodných rozměrů

Danny.vlck - Profil | Čt 4.7.2013 23:15:43

Před týdnem - Labe
První vlaštovky z Labe.. Žádní obři ale udělali obrovskou radost..

Raf - Profil | Čt 4.7.2013 22:33:28

4.7.2013 - svazová řeka
Včera mi dorazila nová bolenová munice, tak jsem ji byl dychtivě otestovat. A je to dobrá munice nejenom pro zhusta prochytávaná místa. Lov bolenů ale neni letos na řekách, které navštěvuji vůbec jednoduchý. Ryby jsou díky předchozím povodním na mnohem větší ploše, než bývá na začátku sezóny zvykem...

standas - Profil | Čt 4.7.2013 22:25:58

4.7.2013 - Elbe
Kapr 72 cm na feeder je opravdu zážitek:-))
teplota vody: 20°C
množství návnady: 3. ltry

kerek - Profil | Čt 4.7.2013 22:13:50

4.7.2013 - Ohře
Záběry neustále. Ryba ovšem jen jedna, nechápu co se to dělo.

goodspeed - Profil | Čt 4.7.2013 22:06:53

4.7.2013 - Svitava
Dneska večer hodinka a pul na Svitave, povedla se jenom jedna ryba, tloušť cca 45. Snad příště bude líp.

Goce - Profil | Čt 4.7.2013 21:14:34

4.7.2013 - Propadlina
51 cm. Krásný den na propadlině. Ještě jsem chytil 2 cejny z toho jeden měl 36 cm.
kmenový vlasec: 0,205
nej. nástraha:  Rohlík. boilies Jahoda

mrkva - Profil | Čt 4.7.2013 20:29:09

29.6.2013 - Dyje 15
nějakou dobu jsem nepřispěl, ale tentokrát mi to nedá se nepochlubit...
123cm...

noap - Profil | Čt 4.7.2013 20:16:39

2.7.2013 - 471052
Tento snímek vystihuje jediný popisek - "nuda u vody" :) Po dvou hodinách povalování jsem se jal tento stav věci změnit, opustil jsem poklidné místo a vydal jsem se nesměle do hlubin CHKO, což jsem neměl dělat :), jelikož zdejší více než bujná vegetace a její skryté lstivé nástrahy se zákeřně spikly proti mně.....takže jsem se k vodě vlastně skoro ani neprodral....inu příroda je mocná čarodějka a nějak mě nemá ráda :( :))

tomicarp - Profil | Čt 4.7.2013 20:01:59

3.7.13 - svazový
Tak voda se pomalu vrací k normálu,tak jsem vyrazil zkusit aktivitu rybek,záběry celkem tři,první suman fousatý v délce 105cm,pak tento fešák a poslední ryba se mi vypnula po záběru,takže vcelku spokojenost:-))

Vapi - Profil | Čt 4.7.2013 19:58:47

4.7.2013 - Lužnice
Dnešní pěkné počasí mě vyhnalo k vodě s cílem chytit bolena, objížděl jsem tedy místa s větším proudem ale ani jsem dneska neviděl zalovení a tak jsem se zaměřil na tlouště a vyplatilo se. Lapnul jsem pár okounů a tlouštů mezi kterými byl i tento krasavec u kterého jsem po dlouhé době vytáh metr, krásných 54cm, moc potěšil. :)

Špráchys - Profil | Čt 4.7.2013 18:18:21

Dnes - MP
Dnes jsem chytl jednu z největších ryb tohoto revíru... sice omylem nesportovně za triko, ale stálo to za to na proutek 2-10g se šňůrou do 3kg při okouní vláčce se na pidi rotačku pověsila vázka, která si 3/4 hodiny pojezdila po přehradě a nakonec se nechala dotáhnout k pláži, vyfotit a pustit...

GeoG - Profil | Čt 4.7.2013 17:09:44

4.7. 2013 - horská říčka
Včera jsem úspěšně dokončil zkoušový období (které se mi letos lehce protáhlo:-)) a jako odměnu jsem si dneska dopřál vstávání ve tři ráno, o čtvrté už jsem seděl ve vlaku a razil opět směr nebezpečné městečko, tam přestup na bus a přesně v pět jsem byl u řeky. Cíl zněl jasně: chytit většího potočáka a projít celý revír. Muškařskej cajk jsem nechal doma a pěkně na burana jsem zvolil vláčku s meppskama. Ze začátku to vypadalo blěbě, ale potom jsem objevil pár míst s požehnaným počtem vysazených sivenů a duháků a královsky jsem si zachytal. Chytaly mě sice masařský myšlenky, ale už jsem těch duháků přejezenej,všechno šlo všechno zpátky. Cíl projít celý revír vyšel a já mám dneska na kontě 10 km korytem. V mých super broďákách, který vypadaj jak Gagarinův zkušební skafandr a váží jěšte víc, to byla řádná fuška. S cílem chytit většího potočáka to bylo mnohem horší, krom vysazenců byla řeka uplně prázdná a já v přepočtu chytl 1 malýho potočáka na 1 km řeky :-(, strašný...Příště zase jinam.
způsob: přívlač

PepíkPepík - Profil | Čt 4.7.2013 14:41:38

Včéra - Řeka řeka a zase řeka...
Tak včéra navečír zase chvílka s vláčákem a první záběr byl od slušný štiky kolem 70-75 cm která mi u břehu překousla návazec z pletenky ale naštěstí byla jen na kopyto s malym jednoháčkem.. Chybama se člověk učí - na dnešek už mam lanka a v navijáku pletenku.... Potom ještě chvíli v proudu a to bylo 7 útoků na poppíka vždycky rána jak prase a popík vylít půl metru nad vodu a už mě to fakt štvalo :D ale veděl jsem že se zatim ještě nepíchnul takže pořát bude po popíkovi vyjížděj a na ten 7. útok už to konečně vzal!! :D 63 cm bolen....

gunč - Profil | Čt 4.7.2013 14:08:09

3.7.2013 - rieka slovensko
riečny bojovník -prívlač..hamer od Lastie 13cm

1Mara - Profil | Čt 4.7.2013 11:50:10

4.7.2013 - Ohárka
Tak jsem si dnes dal za úkol, přechytat mistra Cormoše , povedlo se, má opět co dohánět. Jinak mě moc mrzelo, že jsem tam byl sám a nemohl tohoto 91cm. krasavce vyfotit jinak ( mobil ). Díky Svatý Petře .
Plave dál !

Červené karty: mekvak, Dalimil, start1406, hadman1, ajsa, mazak, Saxafon, BLACKHAMER, jarysek120, t1ran, gunč, KiKSo1, smellslike, Rybovrah 1, Karlosak, bigfatcatfish, šmudla007, TomH, tupac, Gorylix, Fredex, Heineken***, Heineken*****, Hein*eken, SKFishing, masák11111, ryby-zabiju, Masařmasařů, carp1990, HameB01, Hazz, Pazz, Lojzakk, mickyracers, Malanchoe, Lostoros, kkt, RYBOVRAH FOREVER, Nornik-K, OtaLakatos, nornik-l, nornik-m, nornik-o, VlasLakatos, HugoStiglitz, Akéla, nornik-y, loupeznik007, Bugun, Had.