Kajaneccek - Profil | Po 19.11.2012 16:50:02

19.11. - Svazový
Chlapci pruhovaní mi udělali po dlouhé pracovní odmlce opět radost...:)

dosec - Profil | Po 19.11.2012 13:58:32

19.11.2012 - nějaký ramínko, na jihu
protože valím do hokny až ve středu tak jsem toho ještě využil a valil ráno k vodě.Bylo nádherně podzimně a u vody ani noha teda skoro :-) což ten veget ještě umocnilo.Su rád,že mě hokna umožňuje chodit k vodě v týdnu. Celkem to zobalo,i když to byl jen cejnolov tak su náramně spokojenej s prožitým dopolednem.U vody je přece krásně a pojedu zase,ale nevím kdy a kam :-)

Butchi - Profil | Po 19.11.2012 10:07:33

18.11. - Tam, kde to bere i mně.
Minulý týden jsem vyhlásil, že o tomto víkendu půjdu vláčet s tím, že pokud nechytnu smysluplnou rybu, půjdu odevzdat MP povolenku a místo šaškování s vláčecím prutem radši budu vázat mouchy v teple rodinného krbu, vláčáky píchnu do rajčat a nástrahy rozdám potřebným. Tata mi vždycky říkal, že nemám skuhrat, tak jsem radši jen lamentoval, klel, hořekoval a nadával. I vyrazili jsme s Mirkem v nedělu ráno na Labi pod splav. Moje nálada byla celkem pochopitelně pod bodem mrazu a aktivita, či spíše neaktivita místních ryb, mě jen utvrdila v rozhodnutí vrátit papíry, vykašlat se na to, zabalit to, neb jsem vemeno, jantar a jelito. Před přejezdem na pískovnu jsem posledním hodem vytáhnul okounka velikosti nástrahy, což jsem považoval za výsměch shora. Na písáku jsem razantně omezil výbavu, stanovil taktiku a té se držel jak lejno košile. Mirek zabodoval pěkným okounem, ne že bych byl v ten moment nepřející či snad dokonce závistivý, ale připomnělo mi to, že jsem prokletý (resp jsem si to aspoň myslel), tak jsem strčil prut pod pažu a jal se zapalovat si cigáro. Gumu jsem nechal plandat ve vodě. Když jsem zvedl hlavu, dělal mně pod nohama stojku parádní okoun. Málem jsem milé žváro spolknul. Zhluboka jsem se nadechnul, pustil mu banjo před hubu a začal s ním dělat všemožné alotrie, fiškuntálie a skopičiny. Pruhatec se slitoval a nasál. Zdolání bylo dílem okamžiku. Měl něco přes 30, což jako není trofej, nicméně jsem byl zase trošku motivován. Na další hod jsem úspěšnou gumu urval, čímž bylo moje nadšení mírně přibrzděno. Přešli jsme na další flek, kde mi Mirek velkoryse přepustil jeho lepší část. Musel jsem vypadat fakt hrozně. Na první nához jsem zaťal velice pěkného okouna (odhad 40+), který mi vzhledem k lemplovskému záseku upadnul. Hodil jsem znova do stejného místa a začaly se dít věci. Co hod, to okoun. A žádní žebráci, všechno ryby přes 30. Zažil jsem i onu legendární vázku, která se rozjela. Vyklubal se z ní okoun 41cm, což je jen tak mimochodem osobák. Takhle dobře jsem si letos ani jednou nezachytal (na MP). Mirek zabodoval pěkným boldou a také kopou okounů. Nakonec jsem ještě vyndal céčíčko, baj voko 40cm. Opravdu nevím, co nebo kdo nahoře si ze mě dělá legraci, každopádně si tu povolenku teda ještě nechám. Tohle už se letos asi opakovat nebude, každopádně je sezona částečně zachráněna. Sice mě ta šaráda stála cca 20 gum, ale to je ganz egál, je to spotřební matroš. Velké díky klukům z Pražského jádra, kteří to se mnou vydrželi (páč to musela být katastrofa), nezabili mě a ještě mi pomohli to zlomit.
způsob: přívlač
kmenový vlasec: šňůra 0.10
návazec: 0.20mm
délka návazce: 1m

Netipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Po 19.11.2012 8:24:08

včera - Matiční jezero
Od sedmy do jedný odpoledne. Bolely mě díry po zubech. Za těch šest hodin jsem měl jeden jedinej záběr a chytil jsem jednoho jediného okouna. Člověk by řekl, že takhle na podzim jakože hodně půjdou, ale oni jakože hodně nejdou. Měl jsem jít radši chytit Vánočního kapra, jelikož zatím žádného nemám a začíná to vypadat, že ho budu muset jít koupit. Koupit si kapra, už ta myšlenka mě drásá.

Knapík - Profil | Po 19.11.2012 7:32:45

17.11.2012 - Přehrada
Sobotní výprava s kolegou za okouny se záhy proměnila ve výpravu za rybou. Ty šupinatý potvory nechtěly spolupracovat, takže každý jednu rybu venku a jednu vyháknutou. Není holt každý den posvícení. Příště jim to ale naservírujeme, až se z toho ...

Lauri - Profil | Po 19.11.2012 7:02:01

včera - na východě
Nymfa ji chutnala,moc rybářů jsem nepotkal. Pohodová nedělní rybačka.

nitram salhyv - Profil | Ne 18.11.2012 23:26:58

o víkendu - 8 ha
Celodenní lov byl náročný. Ryby moc nespolupracovaly a když už se něco chytlo, tak velikostně to za moc nestálo. Za celý den 5 štik, no spíš štiček, všechny mezi 25-50 cm. Až při opravdu posledním náhozu se na to doslova a do písmene pověsila solidnější ryba, mohla mít něco kolem tři čtvrtě metru.

G.Lubin - Profil | Ne 18.11.2012 22:34:18

18.11.2012 - Štěrk
Z podzimní snahy o okouno-candátovačku se po dvou hodinách lovu vyklubali 2 okounci dlaňové velikosti, mini candátek a jeden pohledný vysportovaný doutník:-). Foceno mobilem, CaR.

Elis - Profil | Ne 18.11.2012 21:16:45

15-17.11.2012 - JM
Celkem to jezdilo:)))

Fosgen - Profil | Ne 18.11.2012 21:11:38

včera - svazový
další krásný kapr ze studené vody mi udělal obrovskou radost ... :-))) díky Sv.Petře

Annja - Profil | Ne 18.11.2012 20:23:12

18.11.2012 - Svazovka
Po měsíci na kaprech, bylo nad moje očekávání.

Niel - Profil | Ne 18.11.2012 19:52:32

Weekend - Labe
Když jdu na lína, chytnu okouna. Když jdu na okouna, tak chytnu lína :o))

Rastislaf - Profil | Ne 18.11.2012 19:45:36

17.11.2012 - Stojatý
Sobotní vláčka dopadla na výbornou, vytáhl jsem 5 štik a ta nejmenší měla cca 70 cm, dvě dokonce 91 cm a jako bonus krásně zabarvený okoun 38 cm, který nekompromisně šluknul 12cm gumu. Co víc si přát? No věděl bych, metrovku =)

Píňas - Profil | Ne 18.11.2012 19:35:24

16.11.2012 - jezero vrbenský
Moje první viza bílá v životě,145cm 14,7kg

Santi - Profil | Ne 18.11.2012 19:35:04

dnes.. - západ..
Tak jsem se po víc jak půl roce slavně vypravil k vodě s feederem.. Docela mě překvapilo, že u vody bylo víc lidí jak v létě. Hned první slušná plotice to čapla přes brzdu, pak se povedlo ještě pár dalších, cejn a ryba domácí, takže spokojenost.. ,)
na sedací způsob lovu už začíná bejt pomalu ale jistě slušná kosa..

JohnMcE - Profil | Ne 18.11.2012 19:29:50

18.11. 2012 - Abouth The Elbe
Dnes spousta proužků do dlaně:-)

VYDROUŠ - Profil | Ne 18.11.2012 19:18:14

18.11.2012 -
Dnes po dlouhé době se nekonalo zero:-) Od toho mě zachránila štikule a za to jí děkuji. Foto těsně před výskokem:-)

čestik57 - Profil | Ne 18.11.2012 19:02:15

18.11.2012 - Rybník
Jedna štička se přijela podívat, jinak až na pár cejnků nic.

kosvi - Profil | Ne 18.11.2012 18:52:55

17.11.-18.11. 2012 - ČR
Dvoudenní chytání s cílem chytit podzimního kapra, který se bohužel nedostavil a ani vodník, který nad námi držel stráž nám kapříka z jeho vodního králoství nepřemluvil k záběru. Ale což, snad příště.

MB - Profil | Ne 18.11.2012 18:42:08

na konci dovolené - krásný ..zapomenutý
jeden pupík ...řádkáč /6ti-řádkáč/...ano udělal mě velkou radost / i jeho 6sourozenců/...a i když to není můj nejdelší tak určitě patří k těm nějkrásnějším......

no ňi?

p.s. ano i slza ukápla........zimou