Honzas - Profil | St 13.4.2005 11:07:55

9.a 10.4.2005 - 461116
Když si MM postěžoval, že do této rubriky kapraři skoro vůbec nepíší, tak to trochu napravím :
9.4.2005 - moje první letošní celodenní chytání. Boilie z vlastních směsí HNV rybina s RR a fr.klobásou a HNV s pt.zobem a brusinkou. Montáž s měkkou pletenkou a šňůra s olověným jádrem mezi šokovkou a návazcem. Místo jsem předem nekrmil, jen v průběhu chytání. Výsledkem byl jeden pěkně rostlý "šedesátník" na HNV rybinu s fr.klobásou. Před odjezdem jsem ještě na jeden prut navlékl sladkou kuku, kterou vzal jeden kapří dorostenec. Ostatní sem tam tahali na kuku a rohlíčky kapříky cca 40 cm a cejny. Protože celý den pršelo, otestoval jsem nový deštník Hagor Umbrela (foto). Po prvním použití jsem s ním spokojen a velkou výhodou je jeho jednoduché postavení (20 sec). Jen vzhledem k jeho konstrukci se i přes ukotvení nehodí do většího větru.
10.4.2005 - Po brigádě jsem na 2 hoďky rozbalil mou okrajovou záležitost - feeder. Na sladkou kuku přišli 2 kapříci cca 40 cm. Dost studený a silný vítr nebyl zrovna příjemný.

LiborH - Profil | St 13.4.2005 11:07:50

11.4.2005 - Kokovice
Kokovice -Milan a jeho "KAPR"

Jirka | St 13.4.2005 10:57:58

12.4. - Grunty u Brna
Chycen na mušku vlastní výroby. Muškařením a šikovnejma rukama v revíru " Grunty".
Rád poradím nebo i ukážu : Jirka z Brna. Chyceno 16,20 hod. 12.4.2005 Váhu a míru si typněte. Já nevím. Měl jsem srdeční zástavu a v šoku jsem doposud. Začínám chlastat a nemohu se z toho vzpamatovat.

Jura Č. - Profil | St 13.4.2005 10:40:41

10.4.2005 - Svratka 5
OD 9 hod. do 12 na bič asi 3 cejny a 4 plotice. Foukalo jak sviňa takže záběry se poznávaly dost blbě. Chyceno skoro vše na rohlík a masnáky. zkoušel sem kuku z piksle a nic.

karelc - Profil | St 13.4.2005 9:29:44

11. a 12.4. 2005 - Hloučela 1, Valová 2
11.4. - Ráno jsem jel na Vlaovou 2 vyzkoušet bič, byla zima jak cip a hroznej větr. Ryby asi raději glgaly v nějaké podvodní hospodě, moc se jim brát nechtělo. Následoval přesun na Hloučelu 1. Tam jsem zakrmil asi 6m od břehu a na bič začali jít cejni jeden za druhým. Mezitím jsem na feeder na kuku vytáhl dva násaďáky během půl hodiny. Napadlo mě, zkusit, jestli malý kapři dokážou vytlačit z krmnýho místa cejny. Začal jsem krmit jen kuku a šlo to, vytáhl jsem asi 7 kapříků kolem 30cm za sebou. Jen jsem musel nasadit 0,12 forpas, ten bič je hrozný poleno, nějaká 45ka by mi desítku urvala. Pak došla kuku a opět jsem lapal jen cejny.

12.4. - Chtěl jsem opět zalapat násaďáky, proto jsem se vyzbrojil zásobou kukuřice a hurá na Hloučelu 1. Feeder jsem hodil na boilí montáž - na frolic (jen dva kapříci 36 a 42). Poté jsem si zakrmil opět cca 7m od břehu. Tentokrát jsem vzal matchku a anglána, bič tentokrát zůstal nechal doma. Jaké však bylo moje překvapení po náhozu - spodní proud táhl jak na řece, nepomohlo ani brutální přehloubení, musel jsem vyměnit lehoučkýho anglána 3+1 za 6+4, pak to šlo, ale stejně měl rychlost cca 1m/min. Záběry ale poznat byly, nakonec jsem vyloupl jen 3 kapříky na plavku a dva na feeder s policajtem :-) Zato cejnů bylo hafo, teklo z nich mlíčí, jikry a moje žrádlo.

Vláďa - Profil | St 13.4.2005 8:50:48

12.4. 05 - Lužnice 3
Včera od 15 do 20 v ouplávku po jezem parádní záběry asi 30 cejnů a nějaké plotice. Ale jsem dřevo protože přišly 4 větší ryby a já to pokaždý uprásk při záseku! Vše na kosťáky + hnojka. Kolega vedle na rohlík jen zlomil špici. Jo vše na feeder.

Tronda | St 13.4.2005 8:45:27

12.4.2005 - Vltava-Modrany
Asi od 10:30 do 13:30 plavacka na bolonku pod jezem, nastraha hnojacci + cervi, sli sami sevci snad 25ks a jedna cervenoperice ta mela asi 1/3 kila. Na rybach je stejne krasne.

Petr K - Profil | St 13.4.2005 8:15:56

12.4.2005 - Hloučela 1
Včera od 16 do 18 na přehradě u hájenyho. Ze začátku nic moc až k večeru se rozebrali cejni asi 10ks na položenou.

Dědek - Profil | St 13.4.2005 0:42:21

12.4.05 - Odra 3A - Výškovické tůně
Chytali jsem s BundíkemOVA u výtoku s trojky do dvojky. Rybě se moc nechtělo, ale nakonec jsme na plavačku chytili asi 15 plotic. Voda byla ledová a úplně zakalené do hnědé břečky. BudndíkOVA měl na feeder pár záběrů, ale při plavačce se to nedalo seknout. Plotice braly jen když byl splávek v pohybu. Nic moc, ale pěkně jsme Vás všechny pomluvili :-)

KORI | Út 12.4.2005 22:04:12

11.4.2005 - Ohře 9
Dneska jsem byl na lodi .Nechranice jsou uplně narvaný vodou jako kdyby byli povodně.Ze břehu se nedá vůbec chytat takže ještěže mám loď na vodě.K lovu chytáno od16,30-19,30,nástraha rohlíček a červi.Záběry velmi opatrné ale fyceno 18 cejnku25-40a 8 kapříků 25-40,takže celkem spokojenost a když počasí přeje je to paráda.dost mi jich ale spadlo a většina záběrů na housku .Uvidíme v pátek .

wenda - Profil | Út 12.4.2005 21:00:36

12.4.2005 - Stonávka 1
tak dneska jsem o5 zkoušel chytit nějakého cejna, ale bezvýsledně, chytil jsem akorát jednu ouklej a čtyři plotičky, jinak omnoho více záběrů než včera, ale nedalo se to sekat. Znovu jsem tam viděl vydru a bobry, pokoušel jsem se to vyfotit, ale s obyčejným foťákem se nic dělat nedá :o((( už abych měl ten digital :oD

barbel - Profil | Út 12.4.2005 16:18:26

12.4.2005 - Staré Labe Pardubice
A tady je druhý kousek z dopolední výpravy. Záběry kaprů byly opatrné a podobaly se záběru cejna a to tím, že splávek šel zvolna vzhůru. Pak se ale pomaloučku začal rozjíždět.

barbel - Profil | Út 12.4.2005 13:52:05

Dnes mezi 10:00 a 12:00 plavaná. První hodinu se to ani nehlo. Ovšem po hodině co uplynula od zakrmení jsem musel jeden prut (bolo) odložit a věnovat se jenom mačce. Během hodinky asi 15 cejnů a plotic a dva kapří bratři odhadem tak 43 cm. Krásné počasí a chvíle u vody :-)

Leo01 - Profil | Út 12.4.2005 13:32:16

2.4.2005 - soukromě hospodařící MO
Můj příběh bude vypadat asi jako z hodně dobré rybářské latiny, přesto se mi ale opravdu stal, navíc druhý den po aprílu. Celou zimu spekuluju, že poprvé v životě poruším svou zásadu nikdy nechytat na soukr. revíru a zakoupím si celoroční hostovačku do samostatně hospodařící MO, kterých je v okolí mého bydliště jako naseto. Kterou takovou MO si vybrat - to bylo dilema, všechny mají svá pro i proti. Nakonec ve mně zvítězil normální absťák, protože jsem si vybral takovou, kde se smí chytat už od 1.4. V sobotu 2.4. jsem tedy dopoledne zakoupil slavnostně na jejich rybářské chatě hostovačku a už odpoledne jsem za krásného sluníčka vytáhl manželku poprvé na ryby na jejich písák cca 13 ha. Chytal jsem lehkou bobkařinu + plavačku, nějaké sekatelné záběry jsem na plavačku měl, pár cejnů se na břeh podívalo. Na bobkařinu (0,17 kmen, 0,12 návazec!!!) jsem měl dlouho drbání, nakonec jsem se konečně opatrného záběru v 18.30 před setměním dočkal. Na kroupu. Po záseku nastal normální souboj, vrčení povolené brzdy jsem nepřikládal vzhledem k mé montáži žádný velký význam, rybu jsem v duchu tipoval na zmrzlého cca 50cm kapříka. Nepospíchal jsem nikam, je to pískovna bez vázek a urvat jsem to zbytečně nechtěl. Když jsem to po cca 10 minutách měl pod nohama a zkoušel rybu poprvé zvednout, rozklepaly se mi normálně moje stará kolena, protože se na mě otevřela tlama, jakou jsem ještě neviděl. Protože ale okamžitě zase zmizela ke dnu, těžko jsem to mohl identifikovat. Nejvíce jsem tipoval menšího sumce. Manželka - ta vůbec nechápala.
Už to zkrátím. Rybu jsem nakonec dostal i do svého malého podběráku, ale byl to opravdu životní úlovek. CANDÁT 89cm !!! Takového už asi v životě neuvidím, byl to opravdový krasavec. Neptejte se mne, jak jsem ho vlastně vytáhl, protože to nevím. Když se na břehu zaklepal v mém podběráčku a udělal mi z něj trsátka, moje montáž normálně vypadla do trávy. Candát měl ZVENKU v žaberním oblouku zapíchnutý hák s 0,5 metrem šňůry, karabinkou, obratlíkem... No prostě zcela férově s sebou tahal celou zimu urvanou boilísovou montáž. Loučil jsem se s candátem opravdu velice těžko, protože digi foťák nemám, neměl jsem ani váhu a z lidí už tam před setměním skoro nikdo nebyl. Navíc tam nikoho neznám, protože jsem cizí. A tak jediným svědkem mi byla manželka, která snad už konečně pochopila, že bez foťáku se už na ty ryby zkrátka chodit nedá!!!

Radar | Út 12.4.2005 12:41:55

12.4.2005 - labe
Rano mi to nedalo a tak jsem šel i když byla zima, pak jsem potřeboval na WC a když jsem se zvedal tak se rozjel 70cm 8,2 kg

Radar | Po 11.4.2005 23:02:18

8.4.2005 - Labe
Tak tady je šupináč 72cm 8,5kg mnel být muj ale když už si ho bratr sekl . Od te doby už nechodím u vody na malou a musím říct že se to vyplatilo.

wenda - Profil | Po 11.4.2005 22:35:26

11.4.2005 - Stonávka 1
krásný den, ale moc to nebralo, vztáhl jsem jednu ouklej, plotičku a cejna. Ten cejn měl 41cm jinak malé čudle. Viděl jsem s kámošem 3 bobry a jednu vydru, vůbec se nás nebála a fajně skotačila ve vodě. Nějaký ubožák mi chtěl vybrat auto, jenže to nestihl a akorát utekl, jsem na něj naštvaný, protože zničil zámek.

Miramax - Profil | Po 11.4.2005 22:07:42

dnes 18:00-20:00 - morava 7a-okluk
tady je ten druhy krasavec, a chtel bych podekovat za radu Martinovi M., ktery mi poradil tu kukurici:)

Miramax - Profil | Po 11.4.2005 22:04:25

Cestou jsem potkal Monte16, tak diky, ten tvuj kapr me asi vyprovokoval, takze za dve hodky, podotykam bez bryli, coz v tom vetru znacne stezovalo sledovani splavku, jsem zdolal krasneho lysce 52, trictku supinace a nakonec o pul osme byl za pet minut venku 55 supinac, utekl mi dvakrat z podberaku, takze vetr nevetr, cas necas, nadherny podvecer, prvni kapri letos, no ja se uplne rozplyvam PS:kukurice

Monte16 - Profil | Po 11.4.2005 21:21:56

dnes - Morava 7A
Dnes odpolední feedrovačka opět na stojáku. Zezačátku pár opatrných záběru, a z ničeho nic se prut ohl do pravého ůhlu, a málem vyletěl ze zadní vidličky, ale v tom zasáhl můj smrtelný reflex, a za pět minut krásného boje byl venku šupináč 48 cm, no prostě nádhera. Pak ještě pár cejnů obvyklé velikosti kolem 20 čísel. Inak fůkal neuvěřitelný vichr, což nebylo moc příjemné. Kapr na kuku+ červ,a cejni rohlík, červi