berlinan - Profil | Ne 18.10.2020 19:02:35

18.10.2020 - Mulde
Krasna ryba (53 cm), chvilku to bylo docela napinave, ale dobre to dopadlo.

ludek 73 - Profil | Ne 18.10.2020 18:35:16

18.10.2020 - Rybník
Podzim mám rád

cuchak - Profil | Ne 18.10.2020 13:51:06

18.10.2020 - svaz
Dnes kapříkům moc nechutnalo, za to Péťovi ano. 🤗

Aja008 - Profil | Ne 18.10.2020 13:13:05

11.10.2020 - Studený stoják
Jen cenťák mu chyběl do čtverkové řady....
teplota vzduchu: 6
kmenový vlasec: 0,20
hloubka: 2m

Esox 2 - Profil | Ne 18.10.2020 9:23:03

5.10.2020 - Tisza-to Maďarsko
Nevím jak vás, ale mě karasy kolem kila vždy fascinují. Foto Karas stříbřitý. Pár fotek z letošního rybaření.

David Štajnc - Profil | Ne 18.10.2020 8:33:27

16.10.2020 - Labe
Nový prut na přívlač je pokřtěn kvalitním Céčkem 😀👌

nej.vydra - Profil | Ne 18.10.2020 8:09:05

5.10.2020 - Vltavská kaskáda
Vltavskou kaskádou až na soutok
Už je tomu tři roky, kdy jsme s celou rodinou včetně našeho psa propluli všech třiadvacet plavebních komor z Pardubic až na to poslední Střekovské v Ústí nad Labem. Na vypůjčené menší laminátové loďce to byla pohodová, rybářsko- dobrodružná plavba, kterou mám někde v sobě příjemně uloženou a rád se k ní ve vzpomínkách vracím. Po dvou předchozích létech, kdy jsme první rok projeli během tří týdnů Polskem až k ruské hranici a loni objížděli Skadarské jezero na albánské hranici, jsem měl od rodiny jasné instrukce. Deseti denní letecká válečka u moře na jednom místě a žádné velké cestování! Jenže, v únoru začal blbnout coronavirus a nejasná situace kolem výjezdů za hranice rozhodla, že letos strávíme léto u nás doma. Okamžitě jsem v hlavě začal střádat plány na podobnou plavbu, ale tentokrát po naší nejdelší řece Vltavě. Horní úsek řeky do Budějovic máme jako vodáci sjetý několikrát, ale proplout celou Vltavskou kaskádu až na soutok s Labem, byl vždy můj tajný sen. Hned zjara jsem si udělal radost. Zakoupil jsem větší laminátovou loďku, vlek na převoz lodě a nový pětikoňový motorek, na který se ještě nevztahuje povinnost vlastnit kartičku s názvem Vůdce malého plavidla. Po drobných jarních úpravách loďky, výrobě stříšky, sedátek, dovybavení a testech u nás na Labíčku jsem byl konečně přesvědčený, že můžeme vyrazit. Stejně jako na Labské plavbě za sebou potáhneme nafukovací člun s nezbytnými věcmi. Nebyla to žádná legrace zabalit do třech modrých vodáckých soudků věci pro dva dospělé, dvě děti a psa na čtrnácti denní plavbu. I když rybařina nebyla prioritou výpravy, zbývalo do loďky ještě propašovat čtyři kaprařské pruty, vláčák, základní výbavu a nějaké ty kuličky pro Vltavské kapříky. Už na loňské rybářské výstavě ForFishing v Letňanech jsme na stánku s výborným kolegou rybářem Ondrou Kalovským rozebírali, co no Vltavu a její kaskádu za druh koulí. Ondra Vltavu dobře zná a bez zaváhání i na letní výpravu doporučil jednoznačně boilí spíše do studené vody. Vltava je celoročně zásobena spodní vodou vypouštěnou z přehrad a i v parném létě stále chladná. Naše volba zněla shodně a jasně. Játra-Vanilka. Po nekonečných přípravách loďku třetí prázdninový víkend nakládám na vlek a v neděli vyrážíme směr „Budějce.“
Tradičním lijákem letošního mokrého jara a začátku léta nás vítá parádní přístav rekreačních plavidel v Českém Vrbném. Celý zdejší kemp doslova plave po dvoudenních lijácích. Na místním betonovém sjezdu spouštíme loďku na vodu, křtíme ji šampusem a zakalenou vltavskou vodou. Já prosím Svatého Petra, aby nám s tím počasím v dobrém pomohl a nějakou tu vltavskou rybku po cestě dopřál. Během chvilky opět začalo „lejt,“ asi to neslyší a není zrovna doma. Zbaběle utíkáme do místní vodácké hospody na točenou malinovku a pár zpěněných kousků z nedalekého národního podniku. Celou noc se honily dešťové přeháňky, déšť bubnoval na bivak, ale pondělní ráno bylo jako z dovolenkového katalogu. Po dvouhodinovém infarktovém zdržení hledáním klíče od auta, které jsem ztratil ráno při vláčení řeky pod kempem, proplouváme první plavební komorou naší vltavské cesty. České Vrbné, říční kilometr 233,1. Přesně tolik je to na soutok s Labem v Mělníku. Proud Vltavy po lijácích žene, že by ani nebylo potřeba zapínat motor. Během necelé hodiny příplouváme do přístaviště v Hluboké nad Vltavou a zdejší klenot mezi českými zámky nelze při plavbě ponechat bez povšimnutí. Odpoledne projíždíme zdejší plavení komorou a během pár kilometrů nás obklopí jen lesy. Řeka se zklidní a proud se začíná ztrácet ve vzdutí Hněvkovické přehrady, třetí z řady Vltavské kaskády. Výhodou takovéto plavby je, že si na bivakování a rybařinu můžete vybrat opravdu nádherná a jinak než z lodi nepřístupná místa. Moje rybářské srdce jásá nad parádní zátokou a stavíme první rybářský bivak na přespání. Okamžitě prokrmím trubkou zátoku několika hrstmi kuliček a během chvilky jsou naše čtyři pruty na svých místech. Sedět poprvé u řeky,ve které mám nahozeno a nikdy jsem v ní nechytal je něco nového, tajemného a doslova mě to vrací do mých začátků kaprařiny před pětadvaceti lety. Kéž by se to rozjelo… Z fantazie mě vytrhává drobný hustý déšť. Zalézám do bivaku ke zbytku výpravy a znovu prosím Svatého Petra, ať s tím vším něco udělá. Asi právě dorazil domů a dostal moji prosbu. Během deseti minut přichází razantní jízda. Okamžitě držím prut, ten se solidně ohýbá a ryba si to přes brzdu valí dolů do přehrady. Po dvou minutách ji konečně dobržduji a pomalu otáčím proti mírnému proudu zpět. Je mi jasné, že to není žádný násáďák a po dobrých deseti minutách přetahované ji za svitu čelovky i navádím do podběráku. Nevěřím vlastním očím. První záběr na Vltavě a hned takováhle ryba. Říční šupináč omlácený od tření centimetr pod devadesát čísel. Navážíme mu necelých čtrnáct kilo, rychle pár fotek a šup sním zpět do řeky. Montáž letí do vody, přestalo pršet a vykoukl měsíc. Co více si přát. O půl dvanácté se situace opakuje a za dalších deset minut tuhého souboje mám druhého vltavského kapra. Nevytřená jikernačka s pořádným pupkem na délce osmdesát šest čísel. Paní Vydrová jde fotit, ale oba mobilní dotykáče jsou vyflákané na deset procent kapacity baterie a bez blesku to prostě nejde. Kleji jak kapitán pirátů. Opatrně, ale nakvašeně, pouštím nádhernou kapřici. Facebook a mobilní hry si vybraly svou energetickou daň a já pomalu chladnu po drobné rodinné krizi. Do ranního vyplutí máme další dvě menší rybky a i Káťa Vydrová zdolává svého prvního kapříka Vltaváka. Plujeme dále, z lesů kolem se kouří, vykukují první hříbky, nad hlavou azuro a značně se otepluje. Svatý Petr začal plnit i moje druhé tajné přání. Musím mu za to poděkovat. Dalších dvanáct dní plavby, už bylo jen převážně slunečno a značné vedro. Po letošním deštivém začátku léta to byl doslova zázrak. Vyplouváme z údolí. Břehy se roztáhnou, uděláme krátkou návštěvu vorařského muzea v Purkarci i s dobrým obědem a v odpoledních hodinách vplouváme u hráze do Hněvkovické plavební komory. Je to zážitek klesnout v komoře o dobrých patnáct metrů níže a pokračovat dále Vltavou. Profrčíme Týnem nad Vltavou a navečer rozbíjíme tábor na dalším parádním místě. Soutok vodácké meky Lužnice s Vltavou. Znovu využijeme výhody lodě a obsadíme místo na dlouhém úzkém poloostrově, který zde soutok řek vytváří. Dva pruty jdou do Lužnice a dva za bivakem do Vltavy. Souboj řek dopadl nerozhodně jedna jedna. Každá z řek nám věnovala po jednom kapříkovi a jen s těžkým srdcem se ráno loučím s tímto nádherným rybářským místem. Projíždíme plavebním stupňem v Kořensku a před námi je padesát osm kilometrů dlouhý Orlík. Naše nejdelší, nejobjemnější a rybářskými legendami snad nejvíce opředená přehrada. Hodně štěstí a pohody nejen u vody přeje Vydra Team.
První část.

lUke.Z - Profil | Ne 18.10.2020 5:46:13

17.10.2020 - Stave River
Covid jede! Dnes to bylo o krásných cumech. Tenhle patřil k těm větším s 84 cm a i tak byl proti včerejšímu kingovi malé miminko :)

cz - Fisherman - Profil | So 17.10.2020 19:35:31

17.10.2020 - Svazový
Dnešní K6 na feedr potěšil :).

habin - Profil | So 17.10.2020 18:39:45

17.10.2020 - 471...
Jeden ze tří krasavců dnešního dopoledne...
Byl to boj,ale nakonec se mi je přece jenom podařilo najít.
Mokrej,špinavej,zmrzlej,krabička s nástrahama poloprázdná(pařezy)....ale
🍀 ŠŤASTNEJ 🍀

habin - Profil | So 17.10.2020 18:18:08

11.10.2020 - 471...
Pár fotek z minulé neděle...
Docela jsme s dcerkou vymrzli,ale rybám ochlazení nijak nevadilo.
Právě naopak a braly i po dvou...
Všechny ryby byly chycené na rohlíček na dvanáctce háčku.
Překvapením byla štička,která po záběru měla háček v koutku a se štěstím se mi ji podařilo se šestnáctkou vlascem i zdolat.
Dcerka ji viděla prvně,takže super zpestření dne.
Nejprve se jí bála,ale nakonec stejně chtěla vyfotit...😁

cuchak - Profil | So 17.10.2020 18:03:50

17.10.2020 - svaz
a protože pořád chcalo, byla prodloužená ..🌧️✌️

cuchak - Profil | So 17.10.2020 11:12:53

A jedem domů. 🌧️🤗

Carlosman - Profil | So 17.10.2020 8:39:10

8.10.2020 - D5
Z tohoto zápisu administrátor odstranil 1 obrázek.
Bylo tam dobre, voda se opet ukazala jako nevyzpitatelna, protoze to co fungovalo minuly rok letos nefungovalo 😉 Nastesti jsme na to byli pripraveni a meli eso v rukavu 😄 Zavod byl rozjety slusne, rybami 21,8 a 19,65 skoda ze uz neprisla ta treti..Tak treba pristi rok ♥️
způsob: kaprařina

První King! Zprvu se zdálo, že jsem zapřáhl ponorku :D

Hříbeček - Profil | So 17.10.2020 8:20:08

17.10.2020 - Rybnik
Dneska se vyplatilo neležet v betli

rybář B - Profil | Pá 16.10.2020 16:53:13

15.10.2020 - Roketnice 1
Jedna fotka včerejší přívlače

Mojo - Profil | Pá 16.10.2020 16:32:53

15.10.2020 - MRS
Snažím se letos prochytat k větším dravcům se štípaným prutem, ale jde to těžko. Ryb je hodně, ale větší se mi zatím vyhýbají. Přesto, jsou to krásné podzimní dny a lovy.
způsob: plavaná

minatrix - Profil | Pá 16.10.2020 15:00:50

15.10.2020 - Vltava
... jedna podzimní pražská ...

Synapse - Profil | Čt 15.10.2020 17:15:14

15.10.2020 - Tajnej rybník
Dnešní rychlá vycházka k vodě a test nových gum od crazy fish dopadl jednou štičkou a pár okouny 🙂