Můj lov | MRK.cz

....

plamen - Profil | Čt 16.5.2019 16:42:10

11.5.2019 - Za barákem
Vyrazili jsme se synem na chvíli k vodě a povedla se mu ulovit "zlatá ryba". Při pouštění na ni volal naprosto vážně: "Přeju si pejska, prosím"!

cechura09 - Profil | Čt 16.5.2019 15:15:35

16.5.2019 - domácí
Třeba pro ty, kteří dnes nemohli....
Dopolední feedrovačka v deští.
způsob: feeder

Včera do pulnoci píplo to pět minut po náhozu lysec 10+

Tomazzz - Profil | St 15.5.2019 19:43:31

12.5.2019 - ČR do 10ti HA
Byla jednou jedna krásná neděle a kde se vzalo, tu se vzalo krásných 109cm a 23,2kg!!!:)))

Monstrcarp - Profil | Út 14.5.2019 21:48:12

13.5.2019 - Tekoucí
Letošní prokletí na řece jsem prolomil touhle brutální jikrou.

Mirek.V - Profil | Út 14.5.2019 17:34:48

13.5.2019 - řeka
Jsem takový jemnější feedrař, téměř vždy chytám na červy a něco většího dávám na háček, nebo pod háček jen někdy a vždy jen na jeden prut. Dravce nechytám cíleně vůbec. A tak jsem za těch pět a půl odchytaných let po mém návratu k vodě po čtyřicetileté přestávce, candáta ještě nechytil. Až včera!
Řeka, mírný proud, menší ryby mi docela šly. Beru druhý feeder, větší háček (č.10), na něj asi osm červů, krmítko neplním. Nahazuji tak 15m po proudu pod krmné místo. Co kdyby tam přišla větší ryba... A ona opravdu přišla! Podle váhy na prutu si myslím, že táhnu tak sedmdesátku kapra, ale když po pár minutách zahlédnu u břehu, co to je, úplně se rozklepu. Mám tam osmnáctku návazec ze zásobníku a já trouba ho ještě nastavil, nechtělo se mi vázat celý nový delší. To tedy má kde prasknout! Ale zázraky se někdy opravdu dějí, všechny uzly to vydrží a já podebírám svou životní rybu. No, ona se mi do podběráku vlastně ani nevejde. Háček má na kraji tlamy přesně v koutku, další štěstí. Dívám se na ní a nemůžu tomu uvěřit. Pro mě neskutečná ryba. Je pondělí po obědě, jsem tu sám, nikde nikdo, kdo by mě vyfotil. Dělám si pro jistotu tři fotky ryby na podběráku, měřím. Má 87cm! (podběrák má stranu 55cm). Můj první candát v životě a takový! Za pár dní mi bude šedesát, řeka mi dala dárek. Pouštím ho. Pustil bych ho, i kdyby už nebyl hájený. Klepu se štěstím. A klepu se ještě teď, když to sem píšu. Nemít ty fotky, snad bych tomu sám zítra nevěřil...
Díky, řeko.

TomasP. - Profil | Út 14.5.2019 15:24:48

14.5.2019 - Svazový
Mám za sebou další dvě několikadenní akce. První začala skvěle, přesto nakonec s horším závěrem. Druhá byla zcela bez záběru. Pevně věřím, že to nejlepší ještě příjde.
způsob: kaprařina
teplota vody: 13
hloubka: 4,5

Tomajo - Profil | Út 14.5.2019 14:13:12

14.5.2019 - JM
Z tohoto zápisu administrátor odstranil 3 obrázky.
Pár kousků z místní přehrady. Bylo to jedním slovem super. Společně s bratrem se nám podařilo nachytat cca 50ks kapra a jako bonus jeden sumik. Všechny ryby jsem nachytal s method krmítkama a samotnou pop-up.

milanpindryc - Profil | Út 14.5.2019 9:21:35

12.5.2019 - Turecko
Pres desitky sticek jsem se konecne prochytal k pekne.

Ritz - Profil | Út 14.5.2019 8:49:31

14.5.2019 - Náš
Tak mají naše štičky 3 cm a hledáme kdo je adoptuje.

tomas311 - Profil | Út 14.5.2019 8:12:08

12.5.2019 - 2-4410 Váh č.6
Sazan?

nej.vydra - Profil | Po 13.5.2019 21:41:27

11.5.2019 - Průhledná svazová voda
Ahoj všem. Dvakrát jsem vyrazil s dětmi na oblíbenou svazovou vodu odzkoušet, jestli tu rybařinu přes zimu nezapomněly. Byla z toho pohoda a rybky s námi parádně spolupracovaly. Zaneřádili jsme od ryb nová trička a paní Vydrová z nás bude mít jistě radost. Kapříkům opět šmakovalo zimní boilí, i když voda má už příjemných patnáct stupňů. Obě návštěvy jsme s mladým Vydrou dostali záběr od pěkných ryb a vždy s toho byla remíza 1:1 Na počet rybek nás ale oba zválcovala Káťa Vydrová, která vypilovala techniku s pětimetrovým splávkovým proutkem téměř k dokonalosti. Zajímavý byl úlovek našeho psa Akima, který vylezl z rákosového pole a na hlavě přišpendlený wobler. Už se asi připravuje na blížící se zahájení lovu dravců.

Ať se Vám všem daří. Zdraví Vydra Team.

Raďas001 - Profil | Po 13.5.2019 19:40:36

13.5.2019 - Svaz
Občas je potřeba změna...

mális - Profil | Po 13.5.2019 19:27:05

13.5.2019 - Mandava
...

Fishky - Profil | Po 13.5.2019 15:15:57

9.5.2019 - Sykovec
Zase pondělí, zase jsem na kaši, ale spokojeně na kaši... Závody na Sykovci byly prima, ta příroda a prostředí tam je prostě úplně o level jinde. Před závody jsme probírali taktiku a teoretizovali kde by bylo dobré sedět, forhonty jsou jasné, ty jsou super, tedy až na poslední číslo - to je mělčina a tam se moc nechytá, zbylé forhonty tří sektorů jsou topky. Méně dobrá, ale obstojná jsou místa bez sousedů "naproti", prostě v té široké části, kde se z lesa nechytá a může se házet daleko - jde cca o polovinu rybníka. Samozřejmě v té lepší půlce jsme chtěli ideálně vylosovat místo. Já chtěl jedničku, tam by se mi líbilo. Čtvrtek odpoledne letím z práce, nestíhám a valím domů pro věci a hned na Vysočinu. Přijíždím těstě před začátkem, haluzově mám opět 16ku jako před nedávnem v Luhačovicích, no to nechceš a opět je to v té užší části u hráze, kde jsem nechtěl sedět. Bohužel nejsem připravený, ale vůbec, přemotávám do noci nové silony na chystám si montáže, parták hned po startu nezahálel a vlastně hned po startu má bodovanou rybu a chvíli na to další. Za první tři hodiny má 11ku i 13ku - a trochu mě uklidnuje, že to bude dobré, že už jen 4 takové ryby a máme to tam. Jenže v noci nemáme ani potah, já jsem bez záběru takřka 24 hodin a v podstatě jen přikrmuju pravidelně koulema na které vlastně ani nechytám, jen krmím a čekám až si na ně ryba zvykne. Zkouším zig-rig i různé montáže na dno, vše bez odezvy, ani potah. Parták přidává druhý den opět pár ryb, ale je to sorta do 10ti kg, což zrovna nepotřebujeme, boduje se jen šest největších ryb, takže ty malé priraně nejsou až tak žádoucí, no aspoň něco. Kde jsou malé, budou i větší... a jsou... odpoledne se to rozjíždí a konečně mám záběr i já. Celkem symaptický lysec končí v saku, vysoký, ale krátky, no snad bude mít 10kg a připíšeme další rybu, říkám si... v tom se roztáčí i druhý prut a opět hned po záseku cítím těžkou rybu... super, tak ještě tohodle a bude to fajn. Dlouhý šupik končí také v saku a těšíme se na vážení. Při vážení se váha u šupináče zastavila kousek za 12ti kg což bylo zklamání, čekali jsme víc. Po vybrání lysce ze saku mě překvapilo jeho břicho, kterého jsem si prvně moc nevšiml, byla to taková krátká koule, a váha si toho břicha všimla taky, 13kg, pecka říkám si. Dobrých 25kg ve dvou rybách. Tak to by bylo - 24 hodin po začátku máme 4 ryby, super tak ještě dvě větší a je hotovo. V noci připisujeme další 11ku a sobotu je celý den klid. Moc to nebere a přemýšlím kde je chyba, zkouším různé koule a mám trochu obavy, abychom tu šestou rybu přes deset vůbec dostali. Na poslední chvíli měním strategii a zaklipovávám pruty na kratší vzdálenost. Přijde mi, že dál je bahno a je lepší chytat blíž břehu, tak už nebudu házet do dálky, zkusím to jinak. Poslední noc je před námi a začíná pršet, zima a vlhko, to nemám moc rád. Jenže ryby mají jiný názor a ihned se setměním mě tahají ze spacáku snad čtyři rychlé planné záběry. Než doběhnu je vždy ryba pryč. Sedám tedy k prutům na židli a říkám si, že si na tu potvoru počkám. Než si stačím vyměnit ponožky za tlusté zimní, mám záběr. Přisekávám a čekám na reakci v dáli. Tupý pomalý tah těžší ryby, jo! Tak poď, soukám se do gumáků a připravuju podběrák, ještě když je ryba v dálce. U břehu se jí moc nechce, ale nakonec končí v podběráku, paráda. Parťáka jsem z rozehřátého spacáku ani nechtěl tahat, tohle bylo osobní :) počkal jsem si na ní a dostal jí, super máme šestou rybu 10+ a můžeme jít spát. Nahodím znova ale mám hlad. Jsem mokrý a je mi zima. Rychle do sebe cpu cosi studené a ještě než dojím, hrčí mí druhý prut. Doprčic to snad ne, tahle to vzala jak z praku a valí do dáli. To taky nebude žádný prcek. Sílný pomalý setrvalý tah, to vypadá dobře, nakonec budím partáka, ryba u břehu šíleně vyvádí a mám strach aby nezajela do trávy u břehu, té by byla škoda. Druhá ryba v saku a jsem durch mokrý. Zima mi není, adrenalin je potvora, ale ta voda, to je šílený. Nemám takřka sílu už ani nahodit, nakonec usínám na židli. Ráno se budím na další záběr, na zimu není čas. Jindy bych se klepal, ale teď to s prutem v ruce moc nejde, další kapr kolem desíti kilo. Ale potřebujeme většího. Nebo spíš v saku máme určitě větší ryby, takže tahle už na papír určitě k top 6ti rybám nepůjde. Váha rozhodčího to potvrzuje. Nej ryba z noci má 11 a tam máme šestou rybu do party, vše přes deset, cíl splněn. V dešti balíme - kdo tohle zažil, ví o čem to je. Totální pakárna. Vše je mokré, špinavé, od bahna, hrozné. Mám varhánky na prstech a nejraději bych se na to vykašlal, nebaví mě to. Nálada na bodu mrazu ale na padla máme takřka sbaleno. Těsně před koncem něco piští, ani mi v tom dešti nedochází, že mám stále nahozeno. Koukám na cívku navijáku, která se točí jakoby se nechumelilo. V noci jsem si cívky dotál tak, aby s nimi takřka nešlo hnout, ale současně aby mi ryba při záběru neutrhla hrazdu ze stojanu. Beru prut do ruky a ryba tak tlačí, že nejde takřka zvednout. No tohle nebude také žádný drobeček. Tři a půlka sportex se ohýbá a naviják srále prokluzuje, to snad ani není možné. Tupý silný pomalý tah. Včera měl parták na prutě jesetera, to bylo podobný, jen mnohem rychleji jezdil, tohle je určitě kapr, jede pomalu a zastavuje, nechá se otočit i přitáhnout a opět výpad. Po chvíli mi motá druhý prut a v zápětí i partákovi jeho. No krve by se ve mě nedořezal. Věci mokré, špinavé a ještě čtyři zamotané pruty? No ani náhodou. Dotahuju cívku navijáku a sportex se ohýbá ještě víc, ryba stále jede pryč a bere s sebou všechny pruty, bože to snad ani není možný. Cvrkot cívky mi drásá nervy, přece musí zastavit... Najednou vše ustává, tah polevuje... odpal 0,40 je přetržený. Nevěřícně na to hledím, no nevadí, balím tedy i pruty a odjíždíme na vyhlášení. První místo nám uteklo o hodně, no druhé místo je taky fajn, tak mě to těší... ale ta ryba mi stále vrtá hlavou. Sportex mi naposledy ohnula vyza v Zaječí, tohle ale vyza určitě nebyla... no, co už... kdyby kdyby kdyby se dalo vrátit a nervat na ni tak... jenže na kdyby se nehraje... ;-)

pl4n4 - Profil | Po 13.5.2019 13:42:13

12.5.2019 - Řeka
Pár bojovnic z víkendu.

Stewik - Profil | Po 13.5.2019 12:49:55

12.5.2019 - Rieka
Oddych na pstruhovom Hornáde :)

Rastislaf - Profil | Po 13.5.2019 12:25:49

12.5.2019 - Svazový
Letos se k vodě moc často nedostanu a když se to povede, tak jen na chvilku. Včera se povedl jeden slušnější kapr a pejsek měl konečně opět radost, že se může vyfotit s rybou =)