PM Game Bohušice

medvidek 1 - Profil | Po 19.8.2019 21:11:24

tomik1 >> to nevadí ;-)

tomik1 - Profil | Po 19.8.2019 18:55:37

medvidek 1 >> počkej ti ti to dají sežrat jestli si to přečtou:-) No už se těším jak si snad zachytám jenom musíme Bláhovcům zlomit ruku a pro jistotu i nohu a pak to bude snad vyrovnané:-) Franta ty ryby má snad ochočené že vyhraje i z relativně špatného mista. Holt kdo umí umí.

medvidek 1 - Profil | Po 19.8.2019 18:26:09

tomik1 >> Lastia jsou amatéři-né profici a ke všemu jsem jim já asi chyběl-neměli motor :-)

tomik1 - Profil | Po 19.8.2019 16:34:34

Fishky >> přesně jak píšeš je to voda kde když víš tak je velice těžké uspět.viz oba Bláhovi vodu znají plus skvělí závodníci. Lastia tam funguje ale není to zase taková výhra. Já byl letos v bohuškách v červnu na týmech a sousedi z leva no lastia a povedlo se nám amatérům lastii přechytat nakonec to byla trojka v hodně silné konkurenci. Taky jedu v září na jednotlivce a bude to pořádná fuška protože po týmech jsem byl rád že jsem dojel domů bez nehody. Takže v září ahoj Tomáš tým Ostravacy.

Fishky - Profil | Po 19.8.2019 15:39:15

Willow >> Strašně mě lákalo přihlásit se na závody jednotlivců. Odchytal jsem X závodů sám proti dvojici, ale tohle bylo jiné. Sem jeli fakt dobří borci a dopředu jsem se na to nedočkavě těšil jak malý dítě... jenže jsem neměl ponětí do čeho vlastně jdu a těch informací o Bohušicích na netu je tak málo, že mi nezůstalo než se ptát po známých či lidí co Bohušice znají a i přesto jsem to info měl hodně děravé - nebo spíš chybné. Hromada lidí tvrdila, že to bere jen na jeden typ koulí a slovo Lastia skloňovali do nebes :) nebo že to bere těm, co se vysunou za ostatní, nebo že to bere těm, co tam chodí pravidelně a revír už znají... poskládat si pak z toho info a rozhodnout se jak chytat bylo dost těžké, protože prostě to info se rozcházelo. Tak jsem si vzal ze všeho něco a myslel jsem si, jak jsem připravený... no nebyl. Bohušice jsou o rychlosti. Od začátku vědět co dělat jak dělat a valit naplno hned. Navíc v takové konkurenci borců, co tam už většina byla a tušila do čeho jdou. Takže jsem tam na lajdáka dojel zase úplně poslední - žena chtěla se mnou a víš jak, v půli cesty jí došlo že vlastně nemá boty, jen šlapky, takže jsme ještě museli cestou do Deichmanna pro boty, ale tam si nevybrala, takže Sportisimo a New Yorker... to fakt nechceš zažít, ale vyložit jsem jí nemohl. Přijel jsem o hodinu později a hned mi Michal vpálil, že to dělám určitě schválně, že to jinak ani není možné. Super bylo, že na hrázi bylo místo jen na jedno auto, takže jsem se na flek nedostal a musel vše odnosit (už tady jsem to chtěl otočit, byl jsem KO a to jsem ještě nenahodil). V momentě jak se začalo jsem koukal na ostatní v řadě jak krmí na nějakých 70-80m? Přišlo mi to při té ploše před sebou málo a poslal to o 40m za ně, jenže ta plastová věc od Karla nechtěla na 120m vůbec doletět. Teda ještě jsem přeskočil, že jsem tu věc nedokázal ani přivázat a koukal na to jak z jara, jak a kde to vlastně přivázat. Nakonec jsem to dal na karabinu na které byl i spomb, no a to byla fatální chyba. Spider má takový tlustý plastový bazmeg na konci a při tlaku se karabina otevřela a bylo vymalováno. Takže to celý ulítlo a samozřejmě se ponořila jak šutr a bylo vymalováno, takže zpět spomb a ta už lítala... jenže zakrmit malý kýblík na 120m to se lehce řekne ale hůř udělá, takže to byla doba - zatímco jiní už dávno skončili s krmením a věnovali se lovu já stále krmil (opět chyba). Pak jsem zkoušel házet blíž, dál, na kraj sektorů... a to byl opět čas v háji, zatímco jiní už chytali na 100%. No a když už se to z té dálky trošku rozjezdilo, tak jsem odrovnal spodák. Takže jsem se posunul blíž, jenže nové místo začalo jezdit až na druhý den - a to už byla sobota (opět chyba). A to bylo už lepší, tam to už skákalo a během dne jsem připsal cca 200kg jenže to byl takový fičák, že jsem byl tak na postel. Večer Michal aktualizoval výsledky a spadla mi brada. Ti nej jeli svou spanilou jízdu od začátku a měli strašlivý náskok a tak jsem šel poprvé na závodech spát se staženými pruty. Chvíli se prospal a pak je opět nahodil a zkoušel jsem různé nástrahy i montáže a ráno při vážení jsem měl všechny saky plné ale nevážil, nemělo to smysl, všechno jsem pustil jen jednoho zvážil, ale tomu do nej ryby závodu chybělo nějakých půl kila, takže taky nic. No sedět kdekoliv jinde, tak bych nad tím mávnul rukou, ale projet závody z top místa - tedy ostatní to říkali, já nevím zda to bylo či nebylo top místo, ale v hlavě se mi to honí pořád, co jsem měl udělat jinak a neudělal... no chybami se člověk učí, za měsíc mám na Bohušicích reparát, tak uvidíme... :)

Hucho - Profil | Po 12.8.2019 9:20:06

Myslím, že takovýto závod by se mohl zařadit mezi Hardcore Challenge. Až tady jsem zjistil, že i bez speciálního výcviku se dá fungovat tři dny se souhrnem spánku tři hodiny. Kupodivu dvouhodinovou cestu zpět jsem zvládl bez problémů ovšem po příjezdu jsem upadl na čtyři hodiny do spánkového komatu a až potom byl schopen vytáhnou věci z auta.

Myšal - Profil | Po 12.8.2019 8:19:45

Na Mrku je chyba!!! Bohužel jsem to nestačil ještě opravit. Při tom množství ryb tam došlo k nějakému překlepu.Ty to výsledky jsou aktuální a konečné.

Handy - Profil | Po 12.8.2019 7:56:25

Určitě nejnáročnější ZÁVOD jednotlivců co jsem zažil + nejdelší cesta domů 😀. Pětkrát jsem musel zastavit a trochu se vyspat.

Abdul - Profil | Po 12.8.2019 7:56:09

Trochu divné výsledky..zde, pod obrázky vítězů je váha prvního-Hanuše 611 kg, druhého-Bláhy 595 kg. V odkazu na Michalův deník-jsou výsledky: první Bláha 647, druhý Hanuš 611 kg...

Myšal - Profil | Po 12.8.2019 7:35:34

Malá Rekapitulace

Celkem bylo chyceno a zváženo 5 606 ,20 KG na kusy 794 Ryb

Samozřejmně k tomu se přidalo spousta nebodovaných ryb . Na jednotlivce jsou to obdivu hodné výsledky které si zaslouží velkou GRATULACI.

Myšal - Profil | Po 12.8.2019 7:18:08

Vítězové opravdu náročného závodu jednotlivců v Bohušicích.
Většina závodníků si sáhla na dno svých sil.

1. Místo Hanuš Pavel 611,12 kg

2. Místo Bláha František 595,16 kg

3. Místo Minàř Marcel 573,37 kg

4. Místo Körner Zdeněk 490,54 kg

Nejtěžší ryba závodu Zerza Petr Kapr 12,90 kg

Velká Gratulace Vítězům a všem závodníkům.

medvidek 1 - Profil | Po 12.8.2019 5:15:22

Tomajo >> Tak ty taky!! Asi založíme blog-Koho kouslo klíště-tak ať seš taky ok.

medvidek 1 - Profil | Po 12.8.2019 5:13:26

ladan1303 >> dík a snad to bude ok a ty taky budeš ok.

Emilooo - Profil | Ne 11.8.2019 22:08:28

Willow - Zase slepí.-))

Willow - Profil | Ne 11.8.2019 21:43:11

Emilooo >> On není takový internetový kecal jako Ty .On má výsledky a Ty......
Jenom kecy.........
Nesaháš mu ani po kotníky 🖕🤟

Emilooo - Profil | Ne 11.8.2019 21:30:37

Willow - Kdyby chytal na sonu.nachytá je 20 čísel od břehu.že?-))

jirisyky - Profil | Ne 11.8.2019 20:27:10

To je dobrej závod, on nějakej je, či byl? 😂😂😂

T.Karel - Profil | Ne 11.8.2019 19:28:34

Willow >> Spider určitě není raketa od Foxe

Willow - Profil | Ne 11.8.2019 19:24:57

dun >> Nepotřebuji ,Fox je čínský shit za big love.

dun - Profil | Ne 11.8.2019 19:18:05

Willow >> zkus si to o té raketě znovu přelouskat.

hraji - Profil | Ne 11.8.2019 19:11:49

Willow >> "kdyby" je v rybařině to naprosto nejzbytečnější slovo, copyright Doktor

Willow - Profil | Ne 11.8.2019 19:03:16

hraji >> Ano.Ale Fishky je bojovník.Tentokrat ta poslední noc nezafungovala.Může za to spomb od Foxe a spod prut od no name firmy.
Kdyby se tohle neposralo tak na té bedně je.Ale je to zas poučení pro příště.Protože chybami se člověk učí a od Foxe už nekoupí nic,tím to začalo.
Špatný výběr materiálu.
Ale to taky znáš ze své zkušenosti.

hraji - Profil | Ne 11.8.2019 18:47:43

Willow >> tak jsi to tentokrát netrefil. Není vždycky posvícení.

Pvl - Profil | Ne 11.8.2019 12:59:41

Tomajo >> To já mám pořád , zaplať Bůh jsem ji nechytil :o§) EDIT teda na nic nepřišli

Tomajo - Profil | Ne 11.8.2019 12:54:40

medvidek 1 >> cauec, je to peknej hnus. Me uz taky doktor říkal, ze uz ji budu mít na pořád a někdy i když nic nedělám si připadám jak kdybych složil 3 vagóny uhlí

ladan1303 - Profil | Ne 11.8.2019 10:48:42

medvidek 1 >> přeji ti život bez následků.já to mám na doživotí.

medvidek 1 - Profil | Ne 11.8.2019 10:36:44

ladan1303 >> to věřím,co jsem slyšel od jinejch,tak na tom jsu ještě dobře-nemohli ani vstát s postele a atd...já bych jenom spal,nic mě nebaví,bolej nohy a ruce a takovej zdechlej...atd,ale flek na noze mizí a antibiotyka mu dávaj čočku a za pár dní už bude vše ok a už zase budu skákat přes kaluže :-)

ladan1303 - Profil | Ne 11.8.2019 8:44:21

medvidek 1 >> Davide,borelka je svině.můžeš se zeptat Franty jak jsem si s ní užil.

MB - Profil | Ne 11.8.2019 8:41:48

Fishky >> kecáš :) spali jsme a dokonce jsme měli vytažené všechny pruty ..a stejně vyhráli o parník :)

Coufal9 - Profil | So 10.8.2019 22:40:03

Miras >> to si nemyslím,tenhle online je jak věštění z krystalové koule

Miras - Profil | So 10.8.2019 22:05:35

o.olda1 >> jses rozmazlenej.

Fishky - Profil | So 10.8.2019 21:31:29

Asi nikdy jsem na zavodech v noci nespal, ale dnes se na to vyslovene tesim. Únavou sotva držím víčka a žena mi zabavila lehátko a bivak, takže na židli v brollicku to nebude žádný odvahu 😀

Fishky - Profil | So 10.8.2019 21:17:10

Místa 1-17 jsou u boudy, 18-24 pak hráz. Ryb nechytá dost ale je potřeba nad tím přemýšlet. Z míst silne vycnical Hanus se sedmičkou a Blaha s 16kou, tedy alespoň pro mne. oba chytali ikdyz kolem nich žádná sláva...ta 16ka je de facto zavřená ze všech stran, což je co říci. Já jsem na 18 a kdybych zustal doma, udělal jsem lépe. Všichni kolem šli na cca 80m, a já šup to na 120. Tesil jsem se na spider od Nikla, pry nej raketu na trhu. Nejdřív jsem nevěděl jak to za plastové očko navázat aby se to neprorezalo šokovkou. , Tak jsem to dal na velkou karabinku. To nebyl sobry napad. Raketa leta mnohem hur nez spomb. Strasne brzdi a jak jsem se do toho oprel, tak karabinka nevydrzela tlak a bylo po spideru. Ze plave? ta má se potopila a uz jsem ji neviděl. po pul dni hazeni k jsem ulomil ve spojce spodovy prut a bylo vymalovano. S náhradním spodakem jsem na 120m nedokázal hodit a musel začít krmit blíž a opustit rozkrmene misto a jit bliz. Takze mi vsichni utekli o parnik . Ještě včera ráno to bylo ok. 4. místo a bedna na dohled. Jenze pak konec a nové místo. Dnes kolotoč záběru a jak jsem včera lelkoval, ze neberou, tak dnes nestíhal. Připsal jsem takrka 200 kg za dnesek a pak pri vazeni jsem se dozvedel, ze nektere tymy z druhe strany odjeli a uvolnili tim misto jinym a ty okamžitě letěli nahoru, čímž se závody nejspíše rozhodli. Chtěl jsem makat az do konce ale kašlu na to, navíc je vse mokré. Ráno pobalim a pojedu. Konec hlášení

medvidek 1 - Profil | So 10.8.2019 20:14:27

Pro všechny co mě píšou co na závodě dělám-že nic nechytám-včerá večer jsem zmotal pruty a dnes ráno odjel dom-mám antibiotyka a boleryozu od klíštěte a nebylo mě do zpěvu po sluníčku .

Leďáček - Profil | So 10.8.2019 19:51:28

marmyš >> To je lepší raději nic !!!

marmyš - Profil | So 10.8.2019 19:40:39

cechura09 >> To je škoda,mohli jsme se podívat,jak to kde jde.

tomik1 - Profil | So 10.8.2019 19:04:13

pohan >> taky dělám onliny z JB CUP a to několikrát do roka a můžu říct že pokud se chytá hodně ryb tak je to docela hoňka. Ale je fakt že moc toho tady není kromě výsledků v bloku. Určitě pár fotek s rybama a něco okolo by bylo fajn.