IBCC - Nikl Carp´R´Us

Zapisují pouze vybraní uživatelé.
Zdravíme všechny rybáře a fanoušky IBCC,
stalo se již pomalu zvykem, že „závodní“ sezóna začíná rovnou jedním z největších, kaprařských závodů a to maďarským IBCC, pořádaném na gigantickém jezeře Balaton. Jedná se již o 5. ročník a IBCC rok od roku neustále nabírá na síle. Může za to jednak výborná organizace, perfektní lokalita plná nekonečného množství krásných kaprů, ale jistě i geografické umístění zhruba ve středu Evropy.
Náš tým vyráží opět ve stejném složení, jako minulý rok tedy: Karel Nikl, Miloš Švihorík a Martin Szellar, doplnění o Radka Holuba, který se bude starat o online přenos. S Balatonem máme bohaté zkušenosti, minulý rok se nám povedlo vyhrát sektor, i přesto, že jsme lovili v ne příliš oblíbené lokalitě a je na místě připomenou i vítězství v roce 2017 v kategorii „5 Largest carp“. Nejen na tyto úspěchy bychom rádi navázali i letos a pokud nám jen trochu bude přát los, uděláme maximum proto, abychom se dostali až na vrchol. Největší sladkovodní jezero Evropy je zkrátka výzva, kde Vaše síly prověří jak nevyzpytatelné počasí, tak obrovská konkurence nejlepších, kaprařských týmů a v neposlední řadě i jedni největších a nejsilnějších kaprů.

Držte nám palce a doufáme, že se Vám náš online přenos bude líbit!

Složení týmu:
Karel Nikl – ČR
Miloš Švihorík – SR
Martin Szellar – SR

Diskuse k přenosu a závodům pro veřejnost zde: https://www.mrk.cz/diskuse.php?id=757810
Autor diskuse: Martin M. - Profil , 11.4.2019 kaprařina - závodní sektor
Dále moderují: Raduz Profil + Nikl Karel Profil + Miloš Švihorík Profil

Raduz - Profil | So 20.4.2019 17:10:09

Přátelé rybařiny, letošní přenos z právě ukončeného IBCC nebyl tak aktivní, jako předešlé ročníky, avšak důvod byl na jednoduchý - hned na začátku se nám povedlo zle nalosovat a naše místo svou "produktivitu" potvrzovalo po celo dobu závodu. Chtěl bych poděkovat všem Nikl týmům, ti jenž dobře nalosovali, si vedli na výbornou a svými výkony naši značku skvěle prezentovali. Maďarskému Nikl týmu se povedlo vyhrát sektor, Carp Riders skončili na druhém místě v sektoru, nemůžeme zapomenout ani na Honzu Dadáka, jenž i přesto, že loví za Trakker tým, stále používá produkty Nikl a jemuž se povedlo vyhrát kategorii "Big fish", díky balatonskému "tanku" na váze 26kg. Jedná se o jednoho z momentálně nejtěžších kaprů na Balatonu. Nejlepšího výsledku a to i mezi všemi českými týmy, dosáhl můj syn Kája a jeho parťáci Martin Hrdý a Jarda Vrána - do poslední chvíle bojovali o nejvyšší příčky, ale nakonec skončili na 4.místě. Když vezmeme v potaz, že se jednalo o jejich první vystoupení na IBCC, jedná se o fantastický úspěch. Klukům gratuluji a jsem na ně pyšný.
Přesto, že se nám s Milošem a Martinem letos nedařilo, příští ročník vyrazíme znovu na 100%. Balatonské IBCC je prostě perfektní závod - každý rok, můžete vyhrát z úplně jiného místa, podmínky se neustále mění a nikdy není nouze napínavé zážitky!
Karel Nikl

Miloš Švihorík - Profil | Pá 19.4.2019 23:15:32

Konečne vystrelil prut aj mne. Pekný lysec s váhou 10,67kg. Stále sme v hre o sektor. Držte palce

Raduz - Profil | Pá 19.4.2019 20:08:51

Držíme klukům na dálku palce, aktuálně jsou na perfektním 2.místě a k vítězství to není daleko! My máme stále šanci na sektor, ale potřebovali bychom chytit minimálně 2 kapry přes 10kg. Když mohl včera přijít jeden, proč dnes nemohli dorazit rovnou dva. Mají to nachystané, necháme se opět rádi překvapit.

Nikl Karel - Profil | Pá 19.4.2019 15:52:15

Druhý kapr váží přes 13 kg. Jooooooo.
Pro kluky cenné body.
Přál bych Vám vidět jak kluci prožívají každý záběr a každou rybu.
Adrenalin z nich stříká.
V táboře vládne skvělá závodní atmosféra. 😀😀😀

Nikl Karel - Profil | Pá 19.4.2019 15:38:18

Dnes přes den kluci nemají tolik záběru jako včera. Navíc se vitr stačí a fouká jim spíše do zad.
Za hodinku mé návštěvy se jim rozjel proutek. Vytáhli cca 5,5 kg kaprika. Jak ho dali do saku rozjel se jim další prut. Čekáme co přivezou 😀

Nikl Karel - Profil | Pá 19.4.2019 15:24:03

Jsem velmi pyšný na naše kluky. Pomalu, ale jistě se prokousavali na první pozice. Dnes jsem je přijel opět na chvíli podpořit. K mému překvapeni zde zrovna byla kaprařská ikona Ardy Veldkamp. I on byl překvapený, že jsem se zde objevil. Měl radost, že můj syn taky chytá kapry. Ardy udělal s klukama rochovor. Bleskli jsme památeční fotku a chvíli si zahráli i fotbálek 😀

Miloš Švihorík - Profil | Pá 19.4.2019 11:41:54

Od Karlovho záberu sa zasa na celej pláži nič nedeje. Pridám sem aspoň zopár fotiek zo včerajšieho cateringu od Sokolovských es Peťa a Miloša. Ďakujeme ešte raz fešáci, bol to naozaj raj v ústach...

Raduz - Profil | Pá 19.4.2019 8:22:48

Doslova neuvěřitelné, konečně se nám podařilo ulovit prvního kapra. Krásný lysec na 13,95kg nám udělal velikou radost! Pokud by se nám takový ještě minimálně jeden povedl, tak máme díky minimální aktivitě v sektoru stále šanci celý sektor vyhrát. Jdeme si pro něj!

Raduz - Profil | Pá 19.4.2019 3:29:41

Zázrak! Krátce po třetí, se Karlův prut rozhrčel...

Nikl Karel - Profil | Čt 18.4.2019 15:50:25

Kdo ještě neviděl, tak tohle je šupinatý Balatonský tank o hmotnosti 26 kg.
Honza Dadák ho dnes v noci zdolával čtyřicet minut. Kapr ho dokázal otáhnout přes 500 metrů.
Není to první ani poslední velký kapr, který podlehl Devill Krillu.
Kapr je ve skvělé kondici a určitě ještě poroste.
Jendo gratulace. Tuto formu si udrž i na WCC 😀😀😀

Raduz - Profil | Čt 18.4.2019 10:00:00

A jak se tu Milošovi na pláži líbí? .)

Raduz - Profil | Čt 18.4.2019 9:45:00

Čeká nás další slunečný den, od rána nám o břeh bijí silné vlny, snad s sebou přitáhnou i hejna kaprů.

Raduz - Profil | Čt 18.4.2019 9:11:36

Maďarský tým vedle nás má z noci už 2 kapry přes 10kg, takže zase tak beznadějné to tu nebude! Karel připravil nové montáže a plný energie je právě expeduje do vln Balatonu.

Nikl Karel - Profil | Čt 18.4.2019 7:13:03

V noci mne telefonoval parťák z WCC Honza Dadák Dadýno. Ozvalo se. “Karle, chytil jsem prase” Když mi řekl váhu, okamžitě jsem se probral a nechal si líčit jeho příběh.
Nejprve nacháme fotky a oficiální informace zveřejnit IBCC. Pak dáme fotku i sem.

Raduz - Profil | St 17.4.2019 20:30:00

Je před námi další noc... nad Balatonem se stahují mračna, ale jinak panuje takřka bezvětří. Pořád věříme, že se v noci stane zázrak a nějaké zbloudilé hejno kaprů navštíví naše montáže.

Raduz - Profil | St 17.4.2019 20:09:14

Vzhledem k vývoji situace na našem místě, jsme se dneska byli s Karlem podívat za druhým Kájou Niklem a Martinem Hrdým, kteří jsou momentálně na 4. pozici a útočí na čelo závodu. Během pobytu se mimo jiné povedlo vyfotit i tohoto parádního šupíka na 15,92kg. Držíme klukům palce!

Miloš Švihorík - Profil | St 17.4.2019 18:14:43

Síce sa už opakujeme, ale labute sú asi naozaj jediné živočíchy(okrem nás), ktoré sú ochotné prijímať potravu. Stále sme na našej pláži všetci bez kontaktu. Ráno sa tu u chlapcov z Garant baits podaril jeden cca 9kg kapríka, ale to je všetko.

Miloš Švihorík - Profil | St 17.4.2019 17:15:14

Aj mojej dcérke Silvii je nás ľúto ako nám ryba neberie a nakreslila nám povzbudiví obrázok. Ak by to takto bolo naozaj, tak by sme sa vôbec nehnevali.
P. S. Maťo s Karlom sa veru aj podobajú
Silvinka ďakujeme...

Nikl Karel - Profil | St 17.4.2019 16:44:31

Konečně mám důvod přispět do on-line. Rozhodl jsem se na chvíli navštívit a podpořit syna Káju a jeho parťáka Martina Hrdýho a Jardu Vránu. Klukům to začíná pěkně jezdit. Řekl jsem jim, že když jsem tady, tak bych chtěl vidět a slyšet jízdu. No a za chvíli to frčelo. Kluci pro mne vytáhli kapříka přes 8 kg. Mám z nich velkou radost. 😀😀😀 Kluci právě skočili na páté místo.
Jestli je chcete sledovat podívejte se na jejich on-line přenos na jiném rybářském portálu.

Miloš Švihorík - Profil | St 17.4.2019 14:26:29

Zabíjačková hostina skončila. Nikto sa nevládze ani pohnúť. Chlapci ďakujeme

Raduz - Profil | St 17.4.2019 12:46:26

U nás už se závod změnil v takovou dovolenou na břehu velkého jezera. Ani nalevo, ani napravo, nikde ani šupinka. Při pohledu na jiné online přenosy máme pocit jako bychom byli na jiné vodě, ale takové jsou závody a takový je los... Na druhou stranu úsměv z našich tváří nemizí, naopak, právě dorazili kamarádi Miloše a dovezli nám ráno upečené jitrnice, klobásky, teče tu pivo a jablkovice - v tomto směru to nemá chybu! .)

Miloš Švihorík - Profil | St 17.4.2019 8:07:34

Zero, zero, zero.
Je to neuveriteľné, ale je to tak. Celý breh je stále bez kontaktu s rybou. Komplet celá naša pláž Moby Dick je nulová. Toľko čo som naspal na tejto výprave som nenaspal za posledných 12 rokov, čo mám deti. Už ma bolí celý človek od toľkého vylihovania 😂

Raduz - Profil | Út 16.4.2019 19:11:02

Další večer před námi, tak který z nich vyletí?!

Raduz - Profil | Út 16.4.2019 17:30:00

Následující počínání bych potřebovali od kaprů...

Raduz - Profil | Út 16.4.2019 17:01:05

Nad Balatonem se absolutně utišil vítr a hladina je jako zrcadlo. Ačkoliv signalizátory stále mlčí, je vidět že ryby minimálně ve sloupci jsou. Doufáme, že s prohřívající se hladinou, k nám kapři začnou najíždět. To je i informace od místních rybářů, podle kterých se tu dají nachytat pěkné ryby i na dohoz, ale teplota vody by ideálně měla dosáhnou alespoň 14°C. Momentálně jsme na 12°C, ale předpověď nám nahrává. Nezbývá nám než doufat a čekat, v tuto chvíli tu kapři nejsou a pokud ano, jejich aktivita je úplně jíná, než bychom potřebovali.