IBCC - Mikbaits & Giants Fishing

Zapisují pouze vybraní uživatelé.
Ako by to bolo včera, čo som zakladal diskusiu IBCC 2018... Rok ubehol ako voda a je to tu zas, konečne! IBCC 2019 na fenomenálnom jazere Balaton. Sme pripravení a tešíme sa čo nám tento rok Balaton prinesie a snáď dostaneme na breh ďalšie Vysočanské tanky z tejto šialene krásnej vody! Sme radi, že vďaka tomuto online prenosu, môžete tento vynikajúci pretek sledovať s nami z prostredia nášho teamu... Tak nám držte prsty, budeme robiť všetko preto aby sme Vás nesklamali :-) Čopoto Mikbaits & Giants Fishing.

Účastníci zájazdu:
Jakub Fabian
Michal Kučera
Martin Votoček

Diskuse pro veřejnost: https://www.mrk.cz/diskuse.php?id=757810
Autor diskuse: Kubo Fabian - Profil , 10.4.2019 kaprařina - závodní sektor
Dále moderuje: Michal Kučera Profil

Michal Kučera - Profil | Po 22.4.2019 9:43:24

Z hlediska nezaujateho diváka to byl nejhezčí ročník IBCC. To jak se to přelévalo na špici ale i Big 5 bylo neuvěřitelné. Navíc ryby se nechytaly jen v jedné oblasti ale na větší části jezera. My jsme po losu věděli že moc šancí na úspěch nemáme. Dostali jsme info že v této části nebyva moc ryb ale že se dají chytit větší kolem 15-20kg. Tomu jsme taky v počátku prizpusobili taktiku. Brzy jsme ale pochopili že jediná šance bude zaměřit se na menší bodovane ryby a pokusit se bojovat o sektor. Měli jsme však velkou nevýhodu v tom že jsme byli zavření mezi dvěma týmy které navíc chytaly všemi pruty rovně před sebe a vůbec tak nevyužívaly volného prostoru do stran. Po celou dobu bylo u nas temer bezvětří pripadne to foukalo smerem od nás. I díky těmto okolnostem jsme přes den nedokázali udělat záběr vše jen v noci. Tam se nám dařilo stahovat manko které jsme nabrali přes den. Poslední noc se nás sousední tým bojující o umístění v sektoru tak bál že porušil několik pravidel vyvezl se zhasnutymi svetly pruty daleko za povoleny limit a celou tu lajnu silne prokrmil aby k nam nepustil kapry. Pokud bychom požádali o premereni tak by vzhledem k dalším prohřeškům (jízda bez světel, 6 H bojek atd) museli dostat červenou ale nechtěli jsme se zbavit soupeře tímto způsobem. Kuba na to řekl že Balaton je spravedlivý a že jim to vrátí. A také ano. Zatímco oni udělali jen jednu rybu minutu před koncem ktera jim stejně o pár gramů nestačila na umístění my jsme v noci chytli 3 pěkné ryby a skočili na druhé místo v sektoru. Bylo to zřejmě maximum co šlo z naší pozice dosáhnout. Proto jsme domů odjížděli spokojení s tím že snad příště lépe vylosujeme. Zavod byl krasny a vyborne zorganizovany uz se tesime na dalsi rocnik.

Kubo Fabian - Profil | So 20.4.2019 15:05:18

Mame to za sebou, 2.miesto v sektore je naše. Ďakujeme všetkým čo nám držali palce! Po príchode domov Michal vklude zhodnotí, tento ročník :)

Kubo Fabian - Profil | So 20.4.2019 13:59:48

Sme tu, čakáme na vyhodnotenie :)

Kubo Fabian - Profil | So 20.4.2019 8:29:37

Je tu koniec !!! Touto rybou sme si zaistili druhé miesto v sektore, dáme si kávu, raňajky a ideme baliť! Tešíme sa na vyhodnotenie, snáď bude tento rok plnejsia sála. Poradie na prvých 5-tich miestach sa pekne premiešalo a takýto zvrat sme nečakali, bol to naozaj zaujímavý pretek!

Kubo Fabian - Profil | So 20.4.2019 3:57:34

Opäť v klasický čas šialený padák a vysocansky tank je tam :) čakáme ešte generála tankového práporu !!! PS: rozhodca prestrelil čas ulovenia o hodinu :)

Kubo Fabian - Profil | Pá 19.4.2019 23:57:13

Everybody, mame body. Klasicky čas ako každý deň, tak poďme další ešte :) potrebujeme ich ako vodu 😁

Kubo Fabian - Profil | Pá 19.4.2019 22:04:58

Susedia sa začali správať divne a hlavne prestali používať celovku počas vyvážania... asi slabé baterky. Skúšali sme na nich svietiť a pískať no nič sa nedeje, jazdia za bojkami kŕmia ako o život... proste nám robia zle :) Zdvíha sa vietor asi tie majáky neblikali len tak.

Kubo Fabian - Profil | Pá 19.4.2019 21:22:57

Vonku je úplne bezvetrie a rozblikali sa všetky majáky, je to krásny pohľad. Po chrbte mi beha mraz :) čakáme čo sa stane, asi to bude veľké :))

Michal Kučera - Profil | Pá 19.4.2019 19:12:01 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Vloni jsem vezl tři plata piv a ještě nám museli 2x dovézt nasup. Letos jsme stihli vařit jíst i spát a tak mi 2 plata zbyly. Použil jsem je jako motivaci pro Martina na poslední noc jelikoz tomu už došly. Za bodovaneho kapra 1 pivo za kapra přes 10 dvě přes 15 tři přes 20 pět a přes 26kg obě plata 😀

Kubo Fabian - Profil | Pá 19.4.2019 19:10:20

Posledný večer na tomto úžasnom jazere a na tomto skvelom mieste :) Sme zvedavý na poslednú noc, či nam Balaton daruje ešte nejaké Vysočanské tanky! Je to boj do poslednej hodiny, tak ako na prvých miestach celkovo, tak sektorovo a big5. Karty sú rozdané, držíme palce všetkým, nech sa v noci nevyspia.

Michal Kučera - Profil | Pá 19.4.2019 18:39:30

Martin to jel převézt. Snad k nám bude i tato noc milostivá

Michal Kučera - Profil | Pá 19.4.2019 15:05:30

Během noci se nám celkem daří ale přes den nejsme schopni přes sousední vlasce k nám přetáhnout bodovaneho kapra. Oba okolní týmy které mají forhont jsou zřejmě přesvědčeny že všechny ryby jsou u nás neboť pro mě nepochopitelně nevyužívají volný prostor a všechny 4 pruty mají rovně před námi. Škodí tím sobě a bohužel i nám. Snad jim to v noci nandame.

Michal Kučera - Profil | Pá 19.4.2019 11:47:43

Jelikož máme jen jedny polarizaci brýle kluci se o ně tymove podělili

Kubo Fabian - Profil | Pá 19.4.2019 10:18:29

Toastik na raňajky, miestni rybári sa zbiehajú.... ráno idu na miesta neistí a keď sa podvečer vracajú s igelitkou v ktorej je 4kg kapor tak majú na tvárach blažené úsmevy 😁 dali sme si po štamperlíku na úspešnú noc, dnes bude obzvlášť teplý deň, takze nahodit plavky a ideme sa slniť 😎

Kubo Fabian - Profil | Pá 19.4.2019 9:01:45

Dobre ráno, mame po rannom vážení a dnešnú noc sme využili ako sa len dalo... pripísali sme takmer 45kg a vyšvihli sa na druhé miesto v sektore. Nebude to sranda a bude to boj do poslednej minuty, potrebovali by sme chytiť nejaké ryby aj cez deň a nespoliehať sa na poslednú noc. Tak držte prsty!

Kubo Fabian - Profil | Pá 19.4.2019 5:26:37

2 zábery naraz, budím PSA Balatonskeho a mohli sme vyraziť na krásny valčík v člnoch pri západe mesiaca v splne. Takze aj s Misovym kaprom s ktorým nás chcel prekvapiť mame 5 rýb v sakoch, super! Takúto noc sme potrebovali, uvidíme čo ostatní v našom sektore :)

Kubo Fabian - Profil | Pá 19.4.2019 1:11:07

Už sme mysleli, že sa nám neukáže tento ročník žiaden Vysočansky Tank! Z vody sa ozývalo zavíjanie, čo je znamenie pre dobru rybu a Maťo ej kej ej Pes Balatonsky doniesol na breh tohto krásavca! Super, cenne body :)

Kubo Fabian - Profil | Čt 18.4.2019 23:40:48

V podobný čas ako včera to píplo a mame na konte prvého lysca ! Pripravil som si montáž do člna, ďalšiu som dal predmačať a môžeme pokračovať v spánku, perfektne sa spí, je spln teplo a nejaký vták nám tu štebota 🤟😁

Kubo Fabian - Profil | Čt 18.4.2019 19:35:46

Deň je za nami, so zapadajúcim slnkom došiel susedom na ľavo záber, ináč totálna mŕtvola. Zdochol pes, ako sa hovorí :) dáme si ľahkú večeru, pivko a pôjdeme spať. To nič nerobenie nás unavilo, aj keď dnes bola veľká sranda. Hádam sa to v noci rozbehne :)

Michal Kučera - Profil | Čt 18.4.2019 16:09:00

Vloni jsme vetsinu času jezdili pro ryby ve velkých vlnách a občas byl celkem problém podebrat rybu neboť člun byl rychle unasen větrem. Tak jsem se na letošek vybavil zdolavaci kotvou kterou lze snadno jednou rukou spustit ke dnu. Ironií osudu tu máme po celou dobu téměř bezvětří a také ty záběry tu chybějí. Dnes od rána nikdo v našem okolí ani píp

Kubo Fabian - Profil | Čt 18.4.2019 13:15:53

V bivaku mám veveričku, náš Pes Balatonsky sa jej bojí, tak ju budeme musieť s Mišom praštiť veslom... ešte by mi tam vykusala dieru 😂

Kubo Fabian - Profil | Čt 18.4.2019 10:10:55

rýchle raňajky s poriadnym Maďarským chlebom a pokračujeme vo v opaľovaní a čakaní na další záber :)

Kubo Fabian - Profil | Čt 18.4.2019 8:57:33

Dobre ráno, po rannom vážení sme pripísali na naše konto necelých 25kg... nech robíme čo robíme nevieme to viac rozhýbať. Odchytime pár rýb čo preplávajú okolo a tým to končí, akurát mal Miso záber, avšak bolo to mňau-mňau nebodovany kaprik.

Kubo Fabian - Profil | Čt 18.4.2019 4:33:54

Vrátil som sa z vody a hľadal sak na tohto fešáka, pozriem na vodu a hľadaný sak sa hompáľa vo vlnkách. Michal tam má zrejme nejaké prekvapenie o ktorom nikomu nepovedal :) takze mame tri ryby v sakoch na ranné váženie.

Michal Kučera - Profil | St 17.4.2019 21:45:37

Body pro ranní vážení snad jich bude do rána víc. Vypadá to že ryby jsou vlevo od nás sousedi vlevo měli přes den několik záběrů a nam též chodí zatím jen na levé pruty

Kubo Fabian - Profil | St 17.4.2019 18:23:18

Prúty opäť prevezené, miesto dokrmené tak ideme čakať ktorý prut sa ozve prvý :) Vesta s prsackami pri stojane, aby som na to nezabudol v tom “strese” a prsacky ani nebude potrebné používať, keďže vietor ustal a clny kovime pri brehu... už včera som chodil zdolávať v botaskach... tak si dáme pomaly nejakú večeru....

Michal Kučera - Profil | St 17.4.2019 17:45:30

Připraven ke vzletu!

Kubo Fabian - Profil | St 17.4.2019 14:11:44

Krátka návšteva Maďarského známeho, doniesol nám sajtos kifli, soproni pivo a konečne môžem využiť vychytávku od GF aj na otvorenie piva, zatiaľ som s ňou len brúsil háčiky :)) tak nazdravie

Kubo Fabian - Profil | St 17.4.2019 12:52:44

Prúty prevezené, Maťovi to pekne obrúsili... 😂 Susedia chytili po 1-ej rybe a tak sme na rade my :)