Libor H. - Profil | Po 14.6.2021 10:37:45

Libor H. - Profil | Po 17.5.2021 18:43:07

Libor H. - Profil | Út 1.11.2016 16:32:17

28.10.2016 - řeka
Na státní svátek 28. října jsem mu připnul strýmra do koutku jako vyznamenání - za výšku hřbetu a zásluhy v boji. >> Stránka diskuse

Libor H. - Profil | Pá 15.6.2012 13:19:27

10.6.2012 - Poprvé navštívený
Déšť, boat, 0,18 FC, strýmr, 59 >> Stránka diskuse

Libor H. - Profil | Ne 19.9.2010 21:37:17

srpen 2010 - Bosna + moře
Tak ještě něco ze srpna - zastavení v Bosně a pak pobřežní vody Dalmácie. Díky kapitánovi! >> Stránka diskuse

Libor H. - Profil | So 13.3.2010 21:31:59

13.3.2010 - Labe
První dnešní nához a zároveň první letošní rozjezd splávku na řece znamenal opravdu pěknou rybu. Tloušť 52. >> Stránka diskuse

Libor H. - Profil | So 20.2.2010 21:37:25

20.2. - Labe
Jemná plavačka, ale rybám se nechtělo. Po dlouhé době bylo ale pěkně a pokecal jsem z blízka i s důvěřivou nutrií. >> Stránka diskuse

Libor H. - Profil | Ne 15.11.2009 17:37:46

14.11.2009 - Sázava
Moc hezká procházka s mušákem čistou Sázavou. Dokud jsem měl dva Milos_dia streamery, tak krásný chytání. 5 štik a jeden candát. Když jsem oba uprásk, tak už bez záběru. Kamarád podobně. Metrovka ale zase nepřišla, takže to stálo za ... :-) >> Stránka diskuse

Libor H. - Profil | St 28.10.2009 19:19:36

28.10.2009 - Polabí
Záběrů málo, ale Šlehymu se podařil tento krasavec! >> Stránka diskuse

Libor H. - Profil | Po 7.4.2008 20:39:43

5.4.2008 - Stillwater
... a duhák >> Stránka diskuse

Libor H. - Profil | Po 7.4.2008 20:35:05

Moc hezké sobotní chytání na stojáku. Sedm sivenů okolo padesátky a duhák 50+. Stojákové mouchy ani moc nefungovaly, trochu netradičně je nahradily blešouni a drobnější goldheadi. >> Stránka diskuse

Libor H. - Profil | Po 11.2.2008 14:10:01

10.2.2008 - Horoušany (nesvazový)
... a ještě jedna >> Stránka diskuse

Libor H. - Profil | Po 11.2.2008 14:08:04

Hezká únorová vláčka. Duháci, okouni i štiky byly při chuti. >> Stránka diskuse

Libor H. - Profil | St 21.9.2005 9:18:12

16.-18.9.2005 - kdesi na jihu
Blížili jsme se z lesa k řece a měl jsem fakt radost z krásných křemenáčů, že jsem ani nečekal, že by mi něco mohlo náladu ještě více pozvednout. Povedlo se to ale chlapíkům, kteří pobíhali po břehu s bedýnkami plných pstruhů!
No, nedalo se tomu odolat. Dal jsem jim nějakou hodinku na seznámení s podhorskou říčkou a vyrazil. Snad díky deštivému počasí se za tři dny ukázali v tomto žhavém místě jen asi 4 rybáři, kteří si stejně moc neveděli rady se stoupající a zakalující se řekou. Po vyzkoušení toho, co bude na duháky nejvíc platit, jsem je měl téměř pro sebe. jedinou konkurencí byla vydra, která je kosila jako kombajn. Po první noci (co jsem jen našel) bylo na břehu šest ryb a sežraný měly jen hlavy.
Nejvíce fungovala těžší nymfa s černou hlavou, béžovo-oranžovým tělem a bažantím ocáskem. Ryb desítky od 30 do 38. Dublety až dost často neudržela přívěsná moucha. Ryby s hezkými ploutvemi celkem tahaly.
Níž po proudu i menší lipan, tloušti, proudníci, okouni a jen 2 potočáci. Druhý stál ale za to. Napodruhé trefil v peřejnaté vodě nymfu a rval se silným proudem dolů. Dva dlouhé výpady jsem ho udržel, třetí nápor devatenáctka nevydržela.
A to jsem na ryby původně nejel. Prostě kouzlo neplánované akce. >> Stránka diskuse

Libor H. - Profil | Po 8.11.2004 9:42:18

minulý víkend - Malše
Kromě dalších hezkých ryb potěšil hlavně tenhle kousek. Na tuhle říčku už hezká ryba - 46 cm. Vlasec 0,12 (suchý chrostík) a ani náhodou jsem ho nemohl dostat do podběráku. Podařilo se mi to asi až po 30-ti minutách a oba jsme toho měli dost. >> Stránka diskuse

Libor H. - Profil | Po 27.9.2004 8:50:20

26.9.2004 - Labe
Vcera odpoledne hodinka a pul vlacky na Labi. Prestoze se vubec neukazovali, nasel jsem zalezle hejno bolenu mezi kameny na potopene hrazi. Dva mensi a pet slusnejsich 62, 59, 54, 60, 55, jeden ztraceny pri zdolavani a par netrefenych utoku. Zkousel jsem jen malou stribrnou plandu.
O den drive ze brehu - okoun, mensi bolen a padesatka tloust.
>> Stránka diskuse

Libor H. - Profil | Po 12.7.2004 16:02:30

9.7.2004 - Labe
Možnost vyrazit byla pouze v pátek k večeru. Na vláčku tloušť 48 a bolen stejné velikosti. Ryb se ale ukazovalo dost, tak změna na mouchu. Kvůli silnému větru nešlo házet z oblíbeného místa a tentokrát bylo třeba si za rybama dojít do vody. Hned při prvních hodech bylo vidět, že chrostík bude tloušťům chutnat. První dvě ryby spadly, další už měly možnost ukázat co umí. V tom vynikla především druhá ryba v pořadí. Poměrně dlouhá přetahovaná, dvarát mi vrazil do nohou ve snaze proplout mezi nimi a nakonec úspěšné podebrání tlouště 55 cm. Byl v opravdu dobré kondici a mnohem težší než padesátšestka z úterý. Následovalo několik dalších, ale bylo třeba vyrazit nazpět. Při brodění k lodi se mi ještě podařilo nádherně rozříznout chodidlo. Příště přibalím broďáky. >> Stránka diskuse

Libor H. - Profil | St 7.7.2004 14:48:19

5. a 6.7.2004 - Labe
Tloušti jako o závod. V pondělí 2 hoďky - tloušti na vláčku a mouchu do 45cm (na mouchu). Eliška přidala parmu 52 cm. V úterý jsem jel sám na cca 3 hodiny skvělýho lovu. Tentokrát šly větší ryby. S vláčkou jsem se dostal na 51 cm, pak změna na suchou mouchu a šly ty opatrnější. Největší zdolaná potvora měla 56 cm. Na jemném mušáku v proudu i tloušt bojuje. Jedna z mála ryb, kterých je v našich vodách ješte dost. >> Stránka diskuse

Libor H. - Profil | Út 29.4.2003 15:48:41

28.4.2003 - "Pařezák"
Včera mě Rastic vytáhl k vodě zkusit úhoře. Rasto se nejdříve bavil s feedrem a na kostňáka lapal jednoho cejnka za druhým a při soumraku přišli úhoři. Za tu půl hodinu 4 kousky, pak jsme to bohužel v 21.00 museli zabalit. Jinak by jich přišlo určitě víc. Úhoři na chomáček hnojáků. Díky Rasticovi >> Stránka diskuse

Libor H. - Profil | Po 30.12.2002 8:35:29

29.12.2002 - Berounka 1
Včera jsem vyrazil na poslední letošní výpravu za dravci. Na černobílé banjo jsem se dočkal jednoho záběru a byla z toho zubatá něco málo přes půl metru. Při letošní rozlučce rozhodně potěšila.
Jinak rybářů nevídaně, ryby při oteplení celkem braly - viděl jsem cejny , plotice, slyšel o kaprovi a štice na rybičku. >> Stránka diskuse

Libor H. - Profil | Po 11.11.2002 11:06:08

10.11.2002 - Slapy
V neděli ráno jsem vyrazil s přívlačí na Slapy. Nezkušenost z lovu na přehradách byla znát - co do počtu ryb, nic moc. Celkem 5 okounů a pod nohama spadnul bolen. Nadchla mě ale velikost okounů. Hned první měl 42 cm! Nádherná ryba. Pak se zmenšovali - 35, 30, 28,... Brali od 7 do 9, pak jsem hodinu a půl nenarazil na rybu.
Nejdříve jsem zkoušel Husky Jerka (SB) a nic. Hned po výměně za Horneta v barvě okouna přišly první záběry. >> Stránka diskuse

Libor H. - Profil | Po 7.10.2002 8:53:02

4.-5.10.2002 - Sázava
V pátek k večeru asi 2 hoďky přívlače na banja. Prvni štička spadla, další okolo padesáti jsem vytáhl a pak spadla ještě jedna.
V sobotu dopoledne pouze dva záběry - na Horneta GMO - jeden okoun a jedna zubatá 54. Dost slabá aktivity ryb, hodne cista voda a v ni az moc spadaneho listi. >> Stránka diskuse

Libor H. - Profil | Po 23.9.2002 8:31:40

20. - 22.9.2002 - Sázava
Prosli jsme celkem velky usek reky. Brali okouni, tlousti, boleni, za ocas i pekna parma, a vydarily se i sticky. Nejvetsi prekvapemi hned na treti nahoz, v patek po prichodu k vode. Krasny boj a do pul pasu ve vode jsem do pstruhoveho podberaku dostal stiku 82 cm. Pak uz sly jen mensi od cca 45 do 64 cm a bylo jich celkem dost. V nedeli Michal ukoncil lov peknym candatem 58 cm. Michal menil nejruznejsi Rapaly, ja zustal u jedineho woblera - Salmo Butcher v barve okouna. Tyhle woblery jsem zacal zkouset az letos, a zda se mi, ze rybam se jejich agresivnejsi chod dost libi. >> Stránka diskuse

Libor H. - Profil | Út 13.8.2002 14:25:44

11.8.2002 - Malše 4P (Pořešín)
Po několika dnech boje s rozvodněnou Malší voda v neděli opadla a já zkusil přívlač v tišině u břehu (teď už je voda zase kritická a lividují se škody s největším nasazením). Asi na třetí nához mi po malém plovoucím wobleru (Jaxon v červenobílé barvě) vytstartoval blesk. Doslova barva blesku. Valil jsme oči co zdolávám a za chvílí jsem podebral krásného zlatého jesena - regulérní zlatá rybka. Po pořízení pár fotek šel samozřejmě jako každá zlatá rybka zpátky (fotky dám časem do Přívlače). Jsem zvědavej co po povodních v řece bude za další překvapení. Jesen měl 37,5 cm. >> Stránka diskuse

Libor H. - Profil | Čt 1.8.2002 9:51:05

31.7.2002 - Berounka 1
Včera jsem zkusil pro mě neznámý revír a vzal těžší vláčku v naději na sumce. Se 30g plandavkou jsem se pod jezem v Černošicích mezi množstvím sedících rybářů necítil nejlíp a šel asi o 200 metrů níž. Záběry přišly tři. První se po 20 vteřinách vypnul - moje chyba - rozhodl jsem se přejít na 10 metrů vzdálené, méně zarostlé místo a za chůze se vypnul (oslizlý vlasec prozrazoval fousáče). Druhý záběr přišel asi o půl hoďky později a byl to fousáček okolo šedesáti a třetí záběr byla štika okolo půl metru, která vzala plandu bezprostředně po její plesknutí na hladinu. Pak jsem změnil nástrahu na velkého Husky Jerka a už nic. Chytal jsem od 19,00 do 21,15. >> Stránka diskuse

Libor H. - Profil | Po 15.7.2002 10:39:51

12.7.2002 - Sázava - Kácov
Vyrazili jsme s kámošem na úhoře - co si pamatuju tak snad moje první výprava na hady vůbec. Ze začátku jsme si hráli s cejnky a potom nasadili rousnice a chvíli mrtvou rybičku. Had nepřišel žádný. Okolo 23,00 jsem měl razantní záběr na 2 rousnice na háčku. Ihhed po záseku jsem ucítíl slušný odpor a běhěm pár vteřin dva divoké kopance na které brzda navijáku dotažená v očekávání úhoře nebyla připravená. Prut uhnutý do luku a vzápětí to samozřejmě přišlo - nevydržel návazec 0,25 návazcového Stroftu. Po vytažení byly nad karabinkou dva chomáče slizu. Podle mě to byl fousáč. Docela mě to štvalo.
Pak ještě pár cejnků a kapr 47 cm. >> Stránka diskuse

Libor H. - Profil | Po 17.6.2002 14:36:15

15. a 16.6. - Labe 11/12
Zahájení na Labi pod Roudnicí: začátek velmi slibný - asi na pátý nához záběr a po pěkném boji štika 62, pak jsem přejel kus proti proudu (byl jsem na lodi) a na každý druhý hod útok slušného tlouště ale zaseknout a zdolat se mi podařilo jen deset kusů ale stáli za to, všichni velmi slušní, jeden lehce přes padesát. Šli na stříbrnou plandu. Na stejném místě ještě menší bolen a na twistera pěknej okoun 32,5 - ten jedinej jel se mnou domů. V neděli jsem zkusil pískovnu u Mělníka - asi na třetí nához štika okolo padesáti a po delší době ještě jedna menší. Odpoledne znovu na Labi ještě dva pěkní tloušti. V proudu na tlouště hlavně stříbrná plandavka, štiky braly oranžového twistera. Tímto proběhl další test Jaxona "chvějivé špice", kterou tady dost lidí začíná odsuzovat. Můj subjektivní pocit je velká spokojenost. Výborné vedení nástrahy, dobré záseky, krásné zdolávání. >> Stránka diskuse

Libor H. - Profil | Út 2.4.2002 8:46:00

29.3. a 31.3. - Vltava 9 a Labe 11/12
29.3. Štěchovice 4x duhák 32 - 34, wobler, jeden spadl a jeden utrhl (viz dravci)
31.3. Labe pod Roudnicí - hodně vody, v točáku při břehu na plavačku dost tloušťů a někteří z nich velmi hezcí (určitě přes čtyřicet). K tomu cejn a plotice. Nástraha hnoják. >> Stránka diskuse

Libor H. - Profil | Po 12.11.2001 11:48:48

10.11.2001 - Vltava 6
V sobotu jsem byl na hodinu a půl zkusit přívlač na Vltavě v Modřanech. Na stříbrnou meppsku bohužel ani záběr, stejně na tom byli i další 4 vláčkaři co jsem potkal (zkoušeli i twistry a woblery). Alespoň že byl krásný slunečný den. >> Stránka diskuse