Český dravec - Profil | Po 1.10.2018 10:36:56

18.9.2018 - Svazová voda ČR
Po dnu kdy jsem se trefil do candátů, jsem vyrazil hned ráno znovu. Tentokrát jsem s sebou vzal kamaráda Toma a mého tátu. Chtěli být u toho, pokud by se mělo opakovat to o čem jsem jim vyprávěl den předem. Ráno přijíždíme k přehradě. Z dálky vidím, jak už Tom bičuje vodu. Honem nachystat udice a hurá na lov. Parkuji vedle Toma, který je zatím bez záběru. Hned na první hod dostávám prdu do nástrahy a vytáhnu krásnou statnou rybu. V ten okamžik vím, že se bude opakovat to co včera! Další hody, další záběry! Zažil jsem při candátech hodně, ale toto je pro mě nepochopitelné. Po tomto extrému vše utichne. Voda jako by bez ryb. Čas letí a já už pomalu zapomínám, co se stalo. Z nesoustředěnosti mě vyruší pořádná pecka do prutu. Opírám se, ryba se mi nedaří zvednout. Když Tom vidí, jak nakládám rybě, komentuje to slovy, že jsem něco podsekl. Ani nemluvím, vím co zdolávám. Po chvíli se vynoří na hladinu strašná ryba. Není to běžná devadesátka, jakých už jsem chytil spousty. Ani nemluvím a rybu rychle podebírám. Honem ji zbavím háčků a všichni tři si ji prohlížíme. Rychlé změření a pouštím ji zpět do přehrady. Ač jsme se snažili, jak chtěli, víc jak poctivých 99 cm se nám naměřit nepodařilo. Váhu jsem s sebou neměl, ale podle podobných ryb, které jsem dříve chytil, ryba vážila cca 9,3 – 9,5 kg. Víc určitě neměla. Teď nezbývá než se těšit, co přinesou za překvapení následující dny…
Svazová voda ČR >> Stránka diskuse

Český dravec - Profil | Čt 20.9.2018 13:29:48

8.9.2018 - Svazová voda ČR
Letos mi sv.Petr strašně dává! Po loňsku sem si zase říkal, že to byla nesmyslná sezóna a letos je konec září a už je překonaná. Voda se lehce ochladila a stále má smysl se trápit několik hodin ve vodě a drtit. Podařilo se…rybu jsem v podběráku vyháčkoval a nesl ji ke břehu změřit - mrskla sebou a zmizela v hloubce - naštěstí byla tak zmatená že vystartovala směr břeh. Měl jsem štěstí a stihl ji podebrat a rychle změřit. Bez vážení od kamaráda rychlá fotka a candát zmizel v hloubce přehrady…tentokrát 96 cm >> Stránka diskuse

Český dravec - Profil | Pá 7.9.2018 13:29:48

25.8.2018 - Svazová voda ČR
Po loňské sezóně jsem nedoufal, že by se mohla opakovat. Spletl jsem se....zatím jedu na vlně 90+ už poněkolikáté! Tento byl první-93 cm >> Stránka diskuse