hraji - Profil | Út 31.3.2020 22:00:45

31.3.2020 - Morava - štěrkovna Náklo
Prázdniny velmi pravděpodobně 1975, candát měl 85 cm a byl uloven na mrtvého hrouzka na položenou. >> Stránka diskuse

hraji - Profil | Po 3.11.2014 14:27:51

2.11.2014 - Severomoravský svazový
V neděli jsem s váženou kolegyní Pepi a váženým kolegou Zajdou vyrazil chytit dravce.
Naše cílová voda byla v obklíčení lovců vánočních řízků, kteří si naneštěstí posedali tak, že téměř znemožňovali nahození jiné nástrahy, než krmítka se šrotem.
Nicméně se nám podařilo najít dostatečně velké místo, kam směřovala třpytka a twister zaručeně štikový. Prim hrála tentokrát Pepi, která nejprve za letu sestřelila kačera, když ho přesným zásahem na krk ozdobila vkusnou ozdobou v podobě třpytky. Tím mě vylákala ze slibného místa. A než jsem zdolal a osvobodil nebohého kačera, chytila Pepi na můj prut štičku. Zaujala nás naprosto brčálová barva, která nekorespondovala s ničím, co se nalézalo ve vodě. Na jejím těle bylo vidět i poměrně rozsáhlé zranění, již ale dobře zahojené. Ta barva ryby nás zaujala, protože podobně intenzivně zeleně vybarvenou štiku jsem ještě nepotkal.
Po přestěhování na tekoucí vodu jsme chytili ještě pár jelců tloušťů a pár okounů mírně nadstandardní velikosti. >> Stránka diskuse

hraji - Profil | Čt 29.12.2011 9:32:41

28.12.2011 - Slezská Harta
Harta nás přivítala zamrzlou hladinou, což bylo poměrně nepříjemné překvapení. Trošku jsme se prošli a našli nakonec volnou plochu bez ledu. Dlouho to vypadalo, že i bez ryb, ale nakonec jsme z křišťálově čisté vody pár okounů vylovili. >> Stránka diskuse

hraji - Profil | Ne 13.11.2011 18:20:50

13.11.2011 - Svratka 2A
Zkusil jsem, zřejmě naposledy v tomto roce, nachytat nějaké kapříky. Zvolil jsem poměrně snadný revír, protože mi bylo jasné, že ochlazení aktivitě nijak zásadně neprospělo. Ale zachytal jsem krásně, dokonce jsem chytil i jinou rybu než kapra. Nikomu se nechtělo se mnou, místní dělali statisty. >> Stránka diskuse

hraji - Profil | Po 15.8.2011 15:31:10

14.8.2011 - Morava 10
Přes zvýšený průtok v řece, špičkově asi 140 kubíků, se dalo chytat na splávek. Chytili jsme velké cejny (přes kilo a půl v průměru), parmy a sem tam tlouště. Opravdu zajímavá zkušenost.
Krásně jsme si zachytali ;-) >> Stránka diskuse

hraji - Profil | Ne 13.2.2011 10:21:44

12.2.2011 - Svitava 1
Dopolední brigáda na revíru s následným krátkým chytáním v nízké čisté vodě. >> Stránka diskuse

hraji - Profil | Ne 30.1.2011 20:47:13

30.1.2011 - Dyje
Procházka kolem zimní Dyje. Krása a balzám na duši. Dokonce i ryby jsme viděli a chytili. Ale dám jen fotku řeky. Jak vypadá ryba všichni ví >> Stránka diskuse

hraji - Profil | Út 28.12.2010 20:09:53

28.12.2010 - svazový tekoucí
Dneska pokus o rybku snů, zadařilo se, několik jsme jich chytili. >> Stránka diskuse

hraji - Profil | Po 16.11.2009 18:58:59

15. 11. 2009 - Svitava 1
V neděli odpoldne jsem na chvíli vyrazil k vodě. Vzal jsem jen bič, 5 litrů krmení a dvě deci pinek. Ryby najely okamžitě a na prvních šest proplavání jsem chytil 5 ryb různých druhů, tak jsem, ač nepřítel statistik, počítal ryby. Za tři hodiny jsem ulovil 74 kusů ryb, převažovala podoustev, dále se na břehu objevila ostroretka, plotice, perlín, tloušť, jesen, cejn, cejnek, ouklejka pruhovaná a hejno hrouzků. U řeky jsem byl skoro sám, nad jezem seděli dva lovící, ale jejich policajty se ani nehnuli. Sestava - bič 9 metrů, kmen 0,125, forpas 0,10, později 0,08 mm dlouhý 30 cm, háček 18, později 20 (Sir Drake - MILO), splávek JP 4 gramy vyvážený na anténku. >> Stránka diskuse

hraji - Profil | So 24.1.2009 16:47:14

24.1.2009 - Svratka
Dnes plavaná na řece. Žádný led, žádný náznak zvýšené hladiny díky tání. Rybky spolupracovaly ukázkově, stály na krmení a jen čekaly na nástrahu. Celkem jsme ulovili kolem 20 ryb, nejvíce braly plotice, sem tam slušný cejn, několik okounů a jedna moc hezky zimně vybarvená podoustev. Na první lov na svazovém to byla paráda, kolegové se splávkem a feederem kolem nás bez proměněného záběru. Vnadění kombinací MILO + Sensas + hlína. Loveno na bílé červy. >> Stránka diskuse

hraji - Profil | So 22.3.2008 17:34:47

22. 3. 2008 - Svitava 1
Krátký odpolední lov na boloňku. Ryby již tradiční velikosti a tradičního složení co do druhu, plotice a podoustve. Chyceno asi 30 kusů, na plotici to chtělo brutálně zastavit a potáhnou zpět, při vyklesávání to braly jak v létě. Loveno na krmení Lorpio s hlínou, na háčku bílí červi (žlutí, oranžoví a červení).Foto je ilustrativní >> Stránka diskuse

hraji - Profil | So 23.2.2008 15:43:35

23. 2. 2008 - Svitava 1
Na Svitavě zimní klasika, podoustve, cejni, dokonce tloušť. Chytali jsme na červy, krmeno co kdo měl, nemělo to zcela zřetelně žádný vliv, stačilo když do vody něco padalo. Akorát vítr byl nepříjemný, ale zase krásně nadržoval vlasec a brzdil splávek. Nejúspěšnější byla boloňka, potom bič a nakonec dělička. Dostat a udržet ryby ne děličce se ukázalo nejobtížnější. >> Stránka diskuse

hraji - Profil | Ne 17.2.2008 16:48:36

17. 2. 2008 - Svratka v Brně
Nakonec jsem neodolal a když teplomět ukázal nulu, vyrazil jsem k vodě. Voda průzračná a ledová, tedy jsem nečekal žádný zázrak. nakrmil jsem praženým intenzivně vonícím Top Mixem s přídavkem živé a šlo se na to. Nakonec se ukázalo, že když jsem našel správnou hloubku, byly záběry krásně čitelné a časté. Jen jak padala voda, musel jsem co chvíli ubrat na hloubce, jinak záběry ustávaly. Lovil jsem plotice, jedna hezčí jak druhá, krásné vybarvené ryby. Po spotřebování krmení záběry opadly, tak jsem otevřel rezervní sáček s VIP light, což je krmení zcela odlišné, ale stejně se na něj ryby zase stáhly. >> Stránka diskuse

hraji - Profil | So 9.2.2008 17:30:49

9.2.2008 - Svitava 1
Odpolední lov na Svitavě v Obřanech nad jezem. Zpočátku to bylo sice nádherné díky sluníčku, ale bez ryb. Až se sluníčko sklonilo a na vodu padl stín, najely ryby do krmení a přišly záběry, Potom v rychlém sledu uloveny podoustve a jelec tloušť. Záběry poctivé i na návazec 0,10. >> Stránka diskuse

hraji - Profil | Ne 9.12.2007 12:05:41

9. 12. 2007 - Svitava 1
Dneska jsem vyrazil hned po ránu, počasí bylo mnohem horší než včera, hlavně byl mráz a foukal ledový vítr. Teklo méně vody a byla mnohem čistější než včera. Ale rybky najely na krmení během 20 minut, druhovou skladbu mi dneska vylepšili i dva tečkovaní krasavci. Jinak braly podoustve a skaláci, dneska se nepodařilo ukecat ani jednu ostroretku >> Stránka diskuse

hraji - Profil | So 8.12.2007 16:20:37

8. 12. 2007 - Svitava 1
Krátký lov po obědě, vysoká voda, průtok 7+ kubíků, ale rybky braly pěkně, hlavně podoustve, ostroretky a skaláci. Na boloňce splávek kuláček 4 gramy, forpas 0,08 a háček 18, se silnějším forpasem to nebyla žádná sláva. >> Stránka diskuse

hraji - Profil | Út 17.7.2007 21:29:54

17.7.2007 - matka všech řek
Tak jsme dneska s Riccim zajeli potrénovat, chytali jsme od 17,45 do 20,15 a šlo to. Já chytal děličku, Ricci bič a odhoz, zkoušeli jsme možnosti lovu. Chyceno několik desítek ryb, převážně podoustve, ostroretky, několik krásných línů, a kupa ouklejí. Krásně jsme si zachytali. >> Stránka diskuse

hraji - Profil | So 13.1.2007 21:09:58

13. 1. 2007 - Svratka
Dnes bylo na našem oblíbeném revíru živo. Sešla se široká konkurence. A rybky docela braly, i když po obědě si daly slušnou přestávku na odpočinek, před setměním to dohnaly. Zase převážně cejni, sem tam plotínka a kapříci. Vyzkoušel jsem vyloženě zimní krmení a šloto velmi dobře. Potkal jsem kolegy Boba No.1, pifa, Kelta a se sosedem a jeho kamarády jsem se míjel na parkovišti. Pěkný den a potvrdilo se, že zklidnění na konci dne rybky probudí k větší aktivitě. Vyzkoušel jsem anglána Rocket od Cralussa a je to dobře vymyšlené. >> Stránka diskuse

hraji - Profil | So 25.11.2006 17:36:43

25.11.2006 - Svratka 9-10 (pstruhová)
Tak jsme dneska trošku předčasně ukončili sezónu na pstruhových vodách spolu s dědkem, pifem, Zedem a Ivošem. Na mouchu šli především potůčmeni, sem tam duhák a velmi ojediněle i lipan. Trošku se zlepšilo braní až když se začalo smrákat. To bodovala i suchá, jinak kupodivu nejlepší byl bobeš v libovolné barvě, od červené až po přírodní barvy. Všechny rybky plavou dál, aby mohly dorůst a hlavně se rozmnožit >> Stránka diskuse

hraji - Profil | Pá 17.11.2006 16:47:20

17. 11. 2006 - Svitava 1
Dnešní dopoledne a odpoledne jsem věnoval lovu ryb na našem revíru. V milé přítomnosti silvana a jeho paní. Rybky byly při chuti a na břeh se za námi postupně podívalo nejméně 50 ryb. Druhově pestrá skladba představovala cejny, podoustve, plotice, perlíny, tlouště a hrouzky. Nejvíce bylo rozhodně podouství a hrouzků. Cejni najeli až na konec lovu ale zato byli největší. Rybkám chutnalo Milé krmení pro plotice naředěné extra speciální hlínou z krtinců, ale nepohrdly ani dračím krmením pro kapry. Nástraha jednoznačně bílí červi. >> Stránka diskuse

hraji - Profil | Ne 5.11.2006 21:18:27

4. a 5.11.2006 - Slezká Harta
Návštěva na severu Moravy se nemohla obejít bez lovu na Hartě. V sobotu bylo velmi ošklivo, mráz a vítr. Nakonec jsme ale s Neem dostali tři štiky na břeh. Okouni se nám ale důsledně vyhýbali. Dneska po oteplení jsme dopoledne zkusili jiné místo, na skalách a kamenech jsme ulovili jen jednoho okouna, tak jsme zajeli do pařezovky a štiky jsme našli. Ty největší nám tenké návazce ukously, ale těch menších bylo mnoho a ukousnout nestíhaly. >> Stránka diskuse

hraji - Profil | Pá 13.10.2006 20:35:34

13.10.2006 - Svitava1
Pohodový podvečerní lov s kamarádem Dědkem. Braly ponejvíce plotice, sem tam podoustev, ostroretka, hrouzek, tloušť a dokonce cejn. Rybek bylo nepočítaně, protože nikoho ani nenapadlo, aby je počítal. Způsob lovu: plavaná, splávek 1 gram, forpas 0,10, háček 18 Milo. Krmení směs všeho s hlínou a červíky. >> Stránka diskuse

hraji - Profil | St 4.10.2006 11:41:27

1. 10. 2006 - Svitava 1
V neděli odpoledne jsme vyrazili s Dalimilem a Standou na Svitavu. Rybky braly střídavě, chvíli ano, chvíli ne. Zejména ostroretky předváděly velmi jemné záběry. Feeder byl úspěšný jen zpočátku. Ani početné bílé mužstvo nepřilákalo rybky, takže to bylo hlavně ploticové a cejnové odpoledne. Samozřejmě hrouzci a sem tam ostroretka. Dalimil si povodil, ale jen velmi krátce, dva kapříky. Ostroretky byly již slušných rozměrů >> Stránka diskuse

hraji - Profil | Pá 29.9.2006 8:01:56

28.9.2006 - Svratka 9-10
S kamarádem dědkem jsme vyrazili na celodenní muškařskou výpravu. Začali jsme v Dolním Čepí a pak jsme se posouvali proti proudu až k Vírské přehradě. Lov byl ve znamení malých pstruhů, brali na mokrou i suchou mušku. V poledne jsme využili krátké ale silné přeháňky k otestování restaurace ve Štěpánově nad Svratkou. Restaurace dostala jedničku, obrovské porce, hezká obsluha a ceny více než mírné. Po obědě to bylo s aktivitou ryb horší, navíc nám hrázný trošku zahýbal s průtokem vody v řece. Ale s blížícím se večerem zase rybky začaly sbírat a tak jsme ukončili den zase množstvím zdolaných pstruhů. Bohužel se nám nepodařilo chytit ani jediného lipana. Foto je ilustrační >> Stránka diskuse

hraji - Profil | Čt 7.9.2006 9:55:32

6. 9. 2006 - Svitava 1
Společně s Matym a Riccim jsme vyrazili poškádlit rybky na naší domovské řece Svitavě. Usadili jsme se v nadjezí s mírně proudící vodou. Maty a Ricci lovili na děličky, já zkusil feeder a boloňku. Nejvíce lovil Maty, v podstatě po zakrmení co nához to ryba, později se braní zpomalilo, ale přišly větší ryby, hlavně ostroretky, podoustve, cejni, plotice, oukleje a samozřejmě hrouzci. Mě se nakonec lépe osvědčila boloňka s 8 gramovým Cralusem. Citlivě reagovalo i na záběry hrouzků. Krásný lov, sice krátký, ale co do počtu ryb a počtu ulovených druhů velmi úspěšný. >> Stránka diskuse

hraji - Profil | Po 4.9.2006 9:32:28

3. 9. 2006 - Jihlava 7-8
Po sobotě, kterou strávili drdovi lovem na Dalešicích a nalovili desítky okounů a čtyři štičky, jsme v neděli ráno vyrazili zase s drdou směrem na Dalas. Ještě než jsme dorazili nás přivítal ze zatažené oblohy déšť, naštěstí lehký. První hodina lovu však byla zcela odlišná od pátku a soboty, na dvě utržené marmišky připadal jeden ulovený okoun. Voda se zdála mrtvá. S přibívajícími hodinami se ovšem vyčasilo, přestalo pršet, začalo foukat a ryby konečně začaly brát. Oproti pátku byly ryby ve větší hloubce (6-10 metrů) a chytali jsme větší velikosti okounů. Některé kousky byly opravdu hezké a za normálních okolností by z nich byly vynikající filetky. Kolem poledne jsme lovili v naší oblíbené zátoce, já se snažil manévrováním proti větru udržet loď na jednom místě, protože okouni brali bu´d u kraje nebo úplně na hloubce. Chvíli před polednem přišel na drdův vláčák nekompromisní záběr a pak se rozpoutal boj. Než jsem vyháčkoval na svůj prut právě uloveného okouna, byla loď o hodný kus dál a zatím neznámá ryby si brala z drdova navijáku metry šňůry a mířila do hloubky. Drda bojoval ve stoje a já se snažil udržovat loď daleko od břehů a vázek. Vyloučili jsme candáta, ten by musel mít nejméně metr, aby takto bojoval, takže jsme tipovali na štiku nebo sumce. Po dlouhém boji se nakonec ve vodě blesklo zlato žluté vysoké tělo a zase zamířilo za zpěvu brzdy drdova Red-Arcu do hloubky. Nakonec se ale podařilo rybu zdolat a podebrat. Překvapení, marmiška vězela v horním pysku kapra lysce 52 cm. Na zpáteční cestě se nám Dalas za věrnost odměnil ještě sice malými, ale nádherně vybarvenými štičkami a pěknými okouny. Prostě nádherný víkend. >> Stránka diskuse

hraji - Profil | Po 4.9.2006 9:20:53

1. 9. 2006 - Jihlava 7-8
V pátek jsme si vzali s drdou dovolenou a vyrazili na Dalas na dravce. Hned od rána nás okouni všech velikostí (bohužel menších) přesvědčovali, že nebude snadné ulovit cokoliv jiného. Okouni byli snad všude a každého uloveného jedince následovaly další ryby až k lodi a neváhaly se vrhnout na rybku, kterou ulovený okoun vyvrhnul. Voda byl krásně čistá a tak jsme se opravdu kochali pohledem na hejna pruhovaných loupežníků. Při lovu u zatopených keřů zabral bolen, který díky vlasci 0,14 docela dlouho vzdoroval vylovení, ale nakonec jsme jej do podběráku dostali. Po zdravotně technické přestávce a nezbytné čerstvě uvařené kávě jsme pokračovali v lovu, denní doba nehrála v braní žádný vliv. Kolem 14 hodiny se nám podařilo ulovit štiku 72 cm, marmišku měla seknutou v koutku, na vláčecím Colmicu Starlet s gramáží 1-8 gramů, který používám na lov marmiškou, a s vlascem 0,14 to byl nad potopeným stromem docela infarktový boj. Ovšem vyhráli jsme. Pak jsme lovili již jen okouny. Nádherný den. >> Stránka diskuse

hraji - Profil | Po 28.8.2006 9:23:00

26. 8. 2006 - Svitava 1
S kolegy silvanem a Riccim jsme vyrazili na krátkou odpolední plavačkovou chytačku na Svitavu. Voda byla zapadlá o 60 cm (zase spadnulozvýšení jezu a majitel se nemá k opravě), takže na našem plánovaném lovném místě byl silný proud a relativně mělko. Přesto po navnadění najely podoustve, ostroretky, jelci tloušti , plotice a cejni. Takže jsme střídavě lovili uvedené rybky, velikost byla různá, od malých až po slušné. >> Stránka diskuse

hraji - Profil | Po 21.8.2006 13:56:18

20. 8. 2006 - Jihlava 7-8
Celodenní lov s drdou na oblíbeném Dalasu nezklamal. Nachytali jsme desítky okounů, pár z nich i slušné velikosti, navíc jako bonus se nám každému podařilo chytit bolena a drdovi navíc candátka. Řada záběrů zůstala neproměněna. Jako nástraha bodovala marmyška doplněná rybkou. Potkali jsme naše milé kolegy Boba, MrKose a soseda a chvíli brázdili vody s nimi. Ovšem naše jachta nestačila jejich lehkým rákosovým člunům. Setkání s domorodci nám málem zkazilo náladu. Při krátké návštěvě souše nalezl drda ihned několik pravých hřibů a jeho setrvání v lodi bylo ohroženo. >> Stránka diskuse

hraji - Profil | Po 21.8.2006 13:51:36

19. 8. 2006 - Dyje 4A
V sobotu jsme vyrazili v nejsilnější sestavě drdovi, BobNo1 a já. Bob začal hned s úsvitem, my jsme dojeli akorát ke snídani. Trošku nás překvapila poměrně vysoká účast místních, ale poté, co jsme zjistili, že jsou tam jen do počtu, věnovali jsme se rybkám. Do časných odpoledních hodin jsme nachytali nejméně dvě desítky kaprů v rozmězí od 35 do 51 cm, k tomu nepočítaně cejnů, bohužel jen průměrné veliosti. Bob si povodil na své děličce i amura, ale ten se zdolat do podběráku nenechal. Místní se snažili, ovšem bez znatelného úspěchu. Bodovala plavaná na odhoz a feeder, feeder byl znatelně účinnější, nástrahy bílí červi a kukuřice.
Pokus naučit místní dorostence jemným metodám lovu se nesetkal s dostatkem trpělivosti. >> Stránka diskuse

hraji - Profil | Čt 3.8.2006 7:58:25

2. 8. 2006 - svazový MRS
Včera jsme s kamarádem Matym vyrazili vyzkoušet štěstí na svazovou vodu. Zadařilo se. Chytili jsme dva kapry (50 a 71) a dva se uvolnili během zdolávání. Ten na obrázku má 71 cm, vážen nebyl, ale odhadli jsme ho na asi 7 kilo. >> Stránka diskuse

Červené karty: mekvak, Dalimil, start1406, hadman1, ajsa, mazak, Saxafon, BLACKHAMER, jarysek120, t1ran, gunč, KiKSo1, smellslike, Rybovrah 1, Karlosak, bigfatcatfish, šmudla007, TomH, tupac, Gorylix, Fredex, Heineken***, Heineken*****, Hein*eken, SKFishing, masák11111, ryby-zabiju, Masařmasařů, carp1990, HameB01, Hazz, Pazz, Lojzakk, mickyracers, Malanchoe, Lostoros, kkt, RYBOVRAH FOREVER, Nornik-K, OtaLakatos, nornik-l, nornik-m, nornik-o, VlasLakatos, HugoStiglitz, Akéla, nornik-y, loupeznik007, Bugun, Had.