0x v oblíbených a 10x v ignorovaných.

Nemůžete zapisovat do této diskuse, protože nejste zaregistrován nebo přihlášen.

NHonzas - Profil | St 1.4.2020 21:22:42

1.4.2020 - Dyje 5
Dolní Novomlýnská nádrž Dyje 5 ze strany od Šakvic v roce 1990, v dobách, kdy v okolí byla jen lebeda a vyplavené staré stromy ze zatopeného území. >> Stránka diskuse

NHonzas - Profil | Pá 3.6.2016 21:12:05

2.6.2016 - Svazovka
Dvě květnové a jedna červnová noční vycházka..........kapři a samospoušť. >> Stránka diskuse

NHonzas - Profil | Po 30.12.2013 18:34:58

30.12.2013 - JM
Ukončení sezóny proběhlo za účasti cejnů a krásného počasí. Super relax před startem roku 2014. >> Stránka diskuse

NHonzas - Profil | Ne 27.10.2013 22:53:25

27.10.2013 - Řeka
Na čtvrtý pokus mě řeka dovolila na chvíli si potěžkat jeden jejich z pokladů, Děkuji Mildovi Havránkovi jeho tátovi a JIrkovi Pozděchovi za gratulace a pořízení fotodokumentace. Rád jsem Vás poznal kluci. Vycházku jsem zakončil parmou 61 cm na boilie. Moje první parma vůbec. Pořádný déšt a tma mi ale už nedovolilo udělat fotku. >> Stránka diskuse

NHonzas - Profil | Čt 16.5.2013 20:54:27

16.5.2013 - JM
Když jsem tu viděl pár fotek kaprů nad 10 kg s komentářem, že jde o první úlovek na první vycházce letošního roku, tak jsem dost pochyboval. Dnes jsem to ale zažil sám.........první letošní 1-denní výpravička s kaprovými pruty a boilie dopadla perfektně.....dva kluci 15,2 a 14,2 kg. Foto je jen z mobilu a samospouští. >> Stránka diskuse

NHonzas - Profil | Út 12.10.2010 8:03:19

11.10.2010 - JM
12 hodin u vody stálo za to.Pokud tento šohaj ještě nemá jméno slušelo by mu slavné "Buldozer". Jeho síla a tah mě až do poslední chvíle přesvědčoval o tom, že mi kouli slupnul jeden z místních vousáčů. Takto mě povodil zatím jen jeden mušovský kapr. Super zážitek. 16,6 kg, 95 cm. >> Stránka diskuse

NHonzas - Profil | Ne 5.9.2010 19:34:20

5.9.2010 - Revír Jižní Morava
Jediný záběr. Stařešina, který už něco pamatuje 95 cm, 15 kg. >> Stránka diskuse

NHonzas - Profil | Po 20.10.2008 10:15:10

23.- 25.10.2008 - JM
Po 2 měsíční pauze dvoudenní lov na domovské vodě. Kromě x ks násaďáků se podařili i 2 větší kousky. Můj 92 cm, ale jen 11,8 kg a kolegův 85 cm a 10 kg. >> Stránka diskuse

NHonzas - Profil | Čt 2.10.2008 12:39:46

19.- 26.9.2008 - VN Králová
Jediná letošní výprava se nezdařila. Přes veškerou snahu nám šli jen malí kapři - max 9,5 kg a stejně jako loni zlobili sumci. Kolega jednoho udolal - 45 kg. Alespoň jsem si poprvé vyzkoušel vytáhnutí tohoto drobečka do lodi. Chtělo to víc větru a deště. Dost velké zklamání >> Stránka diskuse

NHonzas - Profil | Ne 9.9.2007 18:46:09

1.- 8.9.2007 - VN Králová - SR
Velmi málo záběrů, ale když už nějaký přišel, tak stál za to. Na fotce 17,6 kg. Kolega se dostal o něco výš na 19,2 kg. >> Stránka diskuse

NHonzas - Profil | Po 21.11.2005 10:07:13

14.- 20.11.2005 - Maďarsko
Během týdenní chytačky jsme zažili snad všechny možné varianty podzimního počasí od chladných vlhkých dnů s mlhami, přes sluníčko s teplotami, kdy jsme se svlékali do triček až po mrazivé noci a poletující sněhové vločky přes den. Tomu odpovídal i vývoj teploty vody od 7,8°C k neuvěřitelným 11°C a pak dolů na 6°C. Ikdyž se nakonec nikomu nepodařila opravdu velká ryba, úplné fiasko to nebylo. Kapří resumé bylo takové : Ivan 9,5 a 11 kg, Jožka 12 kg + 2 malí cca 6 kg a Já 9,5; 10,8 a 12,5 kg + 4 malí cca 4 - 6 kg. Záběry přicházely výhradně v noci od 23:00 do 06:00 a hlavně, když začalo mrznout. Oproti mému očekávání se ryby nezdržovaly v hlubší vodě, ale našli jsme je v leknínech v hloubce 1,5 m.Můj sen o fotce slušného kapra na sněhu mi unikla o vlásek poslední kus (9,5 kg) chycený při balení prutů se minul se sněhem cca o 2 hodiny. Přikládám foto mého 12,5 kg lysce. >> Stránka diskuse

NHonzas - Profil | Čt 7.7.2005 9:19:17

4. - 6.7.2005 - Jižní Morava - svazový
Třídenní výprava přinesla spousty záběrů, jenže šlo většinou o nenasytné malé nasazené kapry ve velikosti 40 - 50 cm, pro které nebyla překážka ani koule o průměru 30 mm. Přes tyto velikosti jsem se těžce probojoval k jednomu většímu 84 cm a (jen) 10 kg. Na tu délku byl poměrně hubený. Ještě asi 3 kusy byly ve velikosti od 60 do 67 cm. Zajímavostí je, že všechny tyto větší ryby mi přišly v době, kdy došlo ke změně počasí a po ochlazení začalo pršet. Ve dvou jsme dohromady chytili cca 50 - 60 kaprů na boilie z vlastní směsi ve dvou variantách esencí - Frankfurtská klobása od SBS a Monster Crab od R.H. >> Stránka diskuse

NHonzas - Profil | Po 9.5.2005 11:46:45

6.- 7.5.2005 - 461116
Musím svým příspěvkem trochu vyvážit úspěšné počiny ostatních. Po 3 týdenní pauze konečně znovu u vody. 24 hod.lov (s přestávkou od 24:00 do 04:00) s boilie a taktikou vyhnout se malým kaprům přinesl jen 1 záběr, po kterém ryba za chvíli spadla. Tah slušný, ale na tu vzdálenost je těžké něco tipovat. V noci jsem 1 slušného kapra alespoň slyšel vyskočit. Klasici krmítkáři s foukačkou, rohlíkem a pod. občas tahali kapříky 40-45 cm, cejny a karasy. Dost zapeklitá voda, ale musím to zlomit, ikdyž bez předchozí přípravy místa to bude hodně těžké :-). >> Stránka diskuse

NHonzas - Profil | St 13.4.2005 11:07:55

9.a 10.4.2005 - 461116
Když si MM postěžoval, že do této rubriky kapraři skoro vůbec nepíší, tak to trochu napravím :
9.4.2005 - moje první letošní celodenní chytání. Boilie z vlastních směsí HNV rybina s RR a fr.klobásou a HNV s pt.zobem a brusinkou. Montáž s měkkou pletenkou a šňůra s olověným jádrem mezi šokovkou a návazcem. Místo jsem předem nekrmil, jen v průběhu chytání. Výsledkem byl jeden pěkně rostlý "šedesátník" na HNV rybinu s fr.klobásou. Před odjezdem jsem ještě na jeden prut navlékl sladkou kuku, kterou vzal jeden kapří dorostenec. Ostatní sem tam tahali na kuku a rohlíčky kapříky cca 40 cm a cejny. Protože celý den pršelo, otestoval jsem nový deštník Hagor Umbrela (foto). Po prvním použití jsem s ním spokojen a velkou výhodou je jeho jednoduché postavení (20 sec). Jen vzhledem k jeho konstrukci se i přes ukotvení nehodí do většího větru.
10.4.2005 - Po brigádě jsem na 2 hoďky rozbalil mou okrajovou záležitost - feeder. Na sladkou kuku přišli 2 kapříci cca 40 cm. Dost studený a silný vítr nebyl zrovna příjemný. >> Stránka diskuse

NHonzas - Profil | Čt 6.1.2005 8:56:10

29.12.2004 - Dyje 5
Návrat na NM po 6 měsících pro rozloučení se starým rokem a trocha provětrání po vánočním lenošení. Věděl jsem o jedné jámě, kde jsem zkoušel štěstí, jestli tam neleží nějaké rybičky. Bohužel orientační bod zmizel pod hladinou, tak jsem házel naslepo. V tom studeném větru se moc dlouho venku vydržet nedalo. Rybičky jsem chytil a sežral. Na obrázku jsou ještě v celku :-). >> Stránka diskuse

NHonzas - Profil | Po 9.8.2004 7:19:27

7.- 8.8.2004 - 461116
Chytačka od pátečního večera s nucenou noční přestávkou do sobotního poledne. V pátek nic, v sobotu našlo mé krmení 6 kapříků do 60 cm + 1 slušný spadl. Jednu ponorku jsem nedokázal otočit a protože pelášil do vázek, skončilo to po dotažení brzdy upáleným vlascem v uzlu na šokovce. Takový tah jsem naposled zažil při celonoční přetahované se sumcem. Letos se mi prostě lepí smůla na paty. Vše na vlastní boilie kořeněná ryba. >> Stránka diskuse

NHonzas - Profil | Út 20.7.2004 9:55:36

10.- 17.7.2004 - Chorvatsko
Tyhle rybky žily v dírkách u dna jako krtci. Když po záběru pláchla do díry, musel jsem trhat. Škoda, že jsem ji nezaostřil. >> Stránka diskuse

NHonzas - Profil | Út 20.7.2004 6:50:45

Převážně tyto rybky jsem lovil z pobřeží nedaleko Biogradu. Úspěšná nástrahou byli šneci a Poličan. Rybky v moři jsou sice stále hladové, ale i hodně učenlivé. Brzy se naučily, jak nástrahu na háčku vzít, aniž by se píchly a tak šlo čím dál víc záseků do prázdna. >> Stránka diskuse

NHonzas - Profil | Po 3.5.2004 11:34:56

1.-2.5.2004 - Prušánecký potok 1
Na to co, jsem během tohoto lovu prožil asi nikdy nezapomenu a ještě se možná v důchodu budu v noci budit s propoceným trikem. Začalo to celkem normálně, když jsem po příjezdu v 16:00hod. na boilie vytáhl během prvních 2 hodin 3 ks násaďáků a jeden upadl. Pak se to stalo. Ve 21:30 přišel padák a když ryba nekladla odpor, tipoval jsem to na cejna. U břehu se ale situace radikálně změnila a ryba neskutečným tahem a velkou rychlostí začala vyprazdňovat cívku naviáku s vlascem 0,25mm. Za chvíli jsem věděl s kým mám tu čest. Sumec na boilie rybina. Byl to dost nerovný souboj, protože se sumíkovi podařilo vymotat víc vlasce, než já dostal zpět. Po 2,5 hod.zdolávání odbila půlnoc a já začal tušit, že to hned tak neskončí. Neskutečně mě bolela ruka a záda jsem měl jako prkno. Kolega, co se mnou chytal mě asi na půl hodiny vystřídal, ale ve 02:00 hod. musel odjet domů. Souboj se odehrával podle jednoduchého scénáře. Ryba vymotala přes celkem dotaženou brzdu asi 30 m vlasce, pak se zastavila a já jsem ji smykoval asi 25m zpět a tak pořád dokola. Nemělo to konce a v 05:00 hod.ráno jsem byl na konci svých sil, což se o sumíkovi říct nedalo. Ze zoufalství jsem zavolal kámošovi, co mám dělat. Za půl hodiny ode mě přebíral prut a já se nemohl ani hnout, jako by mě zalili do betonu. Bylo to příšerné. Až jsem se znotýroval vymysleli jsme plán. Protože se poslední 4 hodiny sumec neustále pohyboval nedaleko břehu nalevo od nás, vlezli jsme do vody a postupovali k němu. Musel jsem do slipů, kámoš měl broďáky. Třepal jsem se jak sulc. Asi po 150 m jsme se dostali k místu kde zalehl a začal zoufalý pokus o jeho přiblížení ke břehu. Moje představa o 70 kg obrovi se rozplynula, když jsme zjistili, že mám na prutě vousáče o polovinu lehčího o délce asi 160 cm , ale podseknutého někde u prsní ploutve. Trojnásobný pokus o vytažení sumce za čelist nevyšel a přesně v 06:00 hod. po 8,5 hod.intenzivního zdolávání se ozvala rána, když zkroucená a střapatá 0,25 nevydržela mou snahu o zastavení ryby při jejím pokusu o návrat mimo náš dosah. Kdyby mi to někdo vyprávěl neuvěřím tomu. Možná o tom někdy napíšu článek. >> Stránka diskuse

NHonzas - Profil | Čt 18.3.2004 6:42:49

17.3.2004 - Morava 4B
Včera jsem poprvé vyzkoušel zakoupený feeder, když jsem se u nás dostal na 2 hod.na rybníček, kam jinak nechodím. Zvolil jsem kmen 0,15 ; forpas 0,12 a špičku 1oz. Hádejte, jaká byla moje první ryba chycená touto technikou! Dost poctivý záběr měl na svědomí krásný candát cca 70 cm. Byl chycený za krajíček, tak jsem si mohl vychutnat celý souboj. Po osvobození od háčku ve vodě a puštění jsem si uvědomil, že mám v saku foťák-škoda mohla být pěkná fotka. Pak přišli už jen 2 cejni cca 30 cm. Jinak záběry velmi opatrné a několikrát jsem sekal do prázdna. Ráno byl na rybníku prý ještě led. Pobavil mě jeden z důchodců, když mě zasvěceně sdělil, kolik z těch 60 kaprů co tam na podzim vysypali, je venku a kolik plave v rybníku. Mají to přesně spočítané :-))). Vypnul hruď, když pyšně pravil, že on sám si jich na podzim odnesl 8. Už asi tušíte proč tam nechodím. Ještě se při pohledu na můj feeder zeptal, jestli chytám na třepačku. >> Stránka diskuse

NHonzas - Profil | Po 2.2.2004 7:30:31

1.2.2004 - Jestřabice
Poprvé na dírkách. Ze začátku to vypadalo na debakl, ale po rozkoukání jsem si zachrańoval reputaci pstroužky 3x35 cm,1x31cm,2x25 cm,1ks upadl,4xploťka, a nakonec mi to "něco" ukouslo. Podle člověka prodávajícího lístky to v sobotu šlo neporovnatelně líp a bylo tam 85 lidí. V neděli jsem viděl odcházet i nějaké bezrybky, jen v mém nejbližším okolí byli asi 3. Zkoušel jsem kromě marmyšky všelicos a nakonec jsem všechno vytáhl na Blaťácké zlato. >> Stránka diskuse

NHonzas - Profil | Po 29.9.2003 7:59:31

28.9.2003 - Prušánecký potok 1
Tak jsem se dostal po srazu konečně na ryby, ale za moc to nestálo. Styl boilie a mezikont.hody. Za dopoledne jsem z 6 záběrů proměnil jen 3, což byli minikapříci cca 45cm. Jedna ryba, co po záseku začala pěkně bojovat, se vypnula a 2 záběry šli doprázdna. Takže docela smůla a námět k přemýšlení, co bylo špatně. Kolega vedle dostal candátka 52cm a stěžoval si, že to berou strašně opatrně. A jaké boilie fungovalo? Však víte. >> Stránka diskuse

NHonzas - Profil | Po 15.9.2003 9:37:13

13.-14.9.2003 - Jestřabice
Roman to dobře vybral. Spokojenost s počtem záběrů, menší už s úspěšností zdolávání(asi 50:50). Chvílemi to bylo na cvokhaus. Největší kapři to brali ve starém korytu, kde bohužel byla spousta vázek. První zdolaný kapřík měl 73 cm, ale vzpomínka nebude zvěčněna, protože jsem nemohl najít foťák. Při závodech jsem si také dobře zachytal. Určitě se tam ještě vrátím, nota bene když to mám 20 min.autem od baráku. >> Stránka diskuse

NHonzas - Profil | Po 8.9.2003 7:35:50

7.9.2003 - Prušánecký potok 1
Po třítýdenním půstu jsem se opět dostal na svou domácí vodu s tím, že vyzkouším novu směs z ptačího zobu, ktrou jsem v sobotu večer vyrobil. V 8:00 jsem zakrmil asi 0,5 kg boilie. Celé dopoledne se nic nedělo a už jsem přemýšlel o tom, že to fiasko ukončím. Ale pak to přišlo. Kapříci našli mé dobrůtky a začali papat. Od 12:00 do 14:00 hod. jsem chytil kapříky 2x 45, 1x 60 a 1x 76 cm(8,2 kg) a k tomu mi ještě jeden 70+ u břehu upadl. Škoda, že jsem musel v nejlepším odjet domů. Možná by došlo i na ty větší. Pro zájemce jsem dal směs do Receptů. >> Stránka diskuse

NHonzas - Profil | Po 18.8.2003 7:04:25

17.8.2003 - Prušánecký potok 1
Po 14-ti denním půstu bez rybařiny, kdy jsem se věnoval jen stavbě krbu, jsem to v sobotu večer už nevydržel a vyrazil na noční chytání. Při těch vedrech jsem si moc nadějí nedělal. Přesto ve 21:30 takový záběr-nezáběr mi přinesl na oblíbenou oliheň kapra 92 cm a 12,4 kg. Parťák se mnou nebyl, takže fotil nějaký taťka od rodinky co chytala vedle. Doufám, že z toho něco bude. Od 22:00 do 01:00 dělají u protějšího břehu sumci neskutečný rachot, několik bójkařů, kteří jsou asi 100 m ode mne však zůstává bez záběru. Od půlnoci do 4:00 hod.přestávka, ale nemohu usnout tak pozoruji hvězdy na obloze a přelétající družice. V 6:30 mi rozeznívá hlásič druhý posel od svatého Petra. Tentokrát to není žádné nesmělé pípnutí, ale pořádné roztočení cívky i přes poměrně dost natuho nastavenou brzdou. Tento kapřík je sice menší, ale jeho 74 cm a 6,8 kg také potěší. Rychle vyfotit (tentokrát nějaký krmítkář, co přišel ráno)a zpět do teplé vody. V 8:00 odjíždím spokojen domů. >> Stránka diskuse

NHonzas - Profil | Po 31.3.2003 8:46:20

29.3.2003 - Prušánecký potok 1
Letos první chytání. Odpoledne 14 - 19:00 hod. Lidí jako much. Ikdyž je voda ještě studená, chtěl jsem vyzkoušet boilie z nově sestavené směsi. Výsledek nic moc : 2 kapříci 45 a 47 cm. Podle zpráv, které jsem měl, to v týdnu šlo líp. Ostatním se ale také nevedlo líp a někteří odcházeli bez záběru. >> Stránka diskuse