dvorak002 - Profil | So 22.6.2013 14:36:02

22.6.2013 - 421035
Dnes vstávačka ve 4:00h ráno a šlo se na ryby ... Parádní to chytačka po rozkrmení konopím,řepkou a kukuřicí šli cejni na hod pak najeli páni kapříci a také se jich pár podívalo na břeh.To vstávání za to stálo ... Cejnů asi milion a kapříků bylo něco kolem 10ks od 20cm do cca 50cm na foto ten nej ...
způsob: feeder
kmenový vlasec: 0,18
návazec: 0,18
délka návazce: cca 25cm
velikost háčku: 8
hloubka: 1,5m
nej. nástraha: Kukuřice
návnada: Asi 1kg kukuřice,řepky a konopného semínka a asi 500g vnadící směsi ...

cervajs23 - Profil | So 22.6.2013 13:58:33

21.6 2013 - mistni voda
vcera se zadarilo konecne po odhajeni pekna ryba 92cm

Wamp - Profil | So 22.6.2013 13:33:31

22.6.2013 - Ještě tajemnější než již zprofanovaný Tajemný
Tak ta metrovka opět nedorazila (stejně jako posl. třicet let) - se nedá nic dělat, ale i tak Sv. Petře MOC DÍKY, posunul jsem svůj oosbáček o celé čtyři cenťáky... :-)) (93cm)

16. 6. ses na mě vyprd.... beru to jako omluvenku

Chose - Profil | So 22.6.2013 12:45:02

21,6 - tekoucí
Krátká procházka okolo vody a hned jeden zubáč.Dnešní odpoledne a večer bude ve znamení lovu těchto rybek.

ufák - Profil | So 22.6.2013 12:44:49

16.-20.6.2013 - Roudnice u HK
něco z poslední výpravy ..

opltik - Profil | So 22.6.2013 11:58:25

tento týden - přehrada
tak týden na přehradě žádnej kapr ani cejn ,jen takovýhle fešáci i tak to šlo
i takový šly

prochy96 - Profil | So 22.6.2013 11:33:07

22.6 - řeka
Dnešní vláčka s kamarádem se podařila :P :)

Mr.Dejis - Profil | So 22.6.2013 10:40:25

21.6.2013 - Pstruhový
Sice malá, ale na UL náčiní mě v proudu povodila.

Adolf - Profil | So 22.6.2013 10:12:52

21.6.2013 - Rieka
Včera na riečke mrňúsom chutil hlavne vo farbe FT .... :)

RadekM - Profil | So 22.6.2013 9:14:13

22.6.2013 - řeka
tak dnes vstávání 3:30 u vody 3:55 první ryba na první nahoz a hned cečko 52cm pak druhý 57 a štika cca 50 a potom jen klíšťata a ty to braly spolehlivě

Fishi - 93 - Profil | So 22.6.2013 9:14:11

21.6 - Severní Morava
Včerejší náštěva u vody se vyplatila povedly se 2 ryby

Pítr - Profil | So 22.6.2013 6:48:52

21.6.2013 - svazovka JM
Po dlouhé době s Alešem na rybách, počasí bylo střídavé stejně jako braní kapříků.Dopoledne to vypadalo, že zmokneme a nic moc nechytneme, odpoledne to vypadalo, že se upečeme a rybám začalo chutnat.
Chvíle čekání nám vyplňovaly hlavně potápky roháči a jejich mateřské exhibice, zpěvné ptactvo a koupačka.

Scanix - Profil | So 22.6.2013 1:33:00

21.6.2013 - mimopstruhovka
Dnesni odpoledno-nocni lov byl prijemny, spolecnost mi delal kolega Jaka a to nikdy nezklame :) Rybky jsme pochytali ve slozeni candat, okoun, bolen, sumec, tloust, cejn a to vse za hubu vcetne cejna, co si vyslapl na 13cm wobler, letos se mi to stalo uz podruhe, trojhak poctive nasaty :) Doufal jsem sice, ze kolegu provedu a pochytame velke ryby, ale jak to tak byva, ne vse vyslo podle planu, presto rybek bylo hojne, tak alespon par mych ulovku, skoda jen, ze ten treti sumik nechtel z vody a spadl, sice zadne monstrum ale 120 mel s prehledem.

roman - Profil | Pá 21.6.2013 23:56:21

21.6 - Morava
Dnes poprvé u vody, kromě pár bolínků jedna krásná parmama kolem 80, sice mě urazila lopatku na wobu ale budiž ji odpuštěno.K večeru zbabělý útěk bo repelent zustal doma a po strátě dvou litrů krve to fakt nešlo....A taky první srážka s blbem co si stoupl s vláčákem přede mě ....úplně mě dostal když prohlásil že jde jenom lovit ryby...po chvilce asi pochopil že nejsem nalaďen na žertování a zmizel....

Ježkec - Profil | Pá 21.6.2013 23:18:54

21.6.2013 - Morava 9
Opět obrovské vedro, a dusno. Sedět se mi v tom pařáku moc nikde nechtělo a tak sem vzal zas vláčák, na který chytám svou první sezonu a nějak mě to začíná víc a víc bavit a vyrazil na Moravu. Sice jsem zatím pořádného dravce nechytil...ale já se vńevzdávám a tak i přes to obrovské horko a hlavně dusno v Hradišti jsem doufal, že třeba neco zabere. Tak nějak sem doufal, že v tom dusnu sumík...a on zabral :-) nasadil sem bílého twistra, páč Morava byla dost zakalená, a na jednom místě, kde sem si říkal a tak nějak tušil, že by mohl být, tak tam byl. Sice sem ho urval, ale to nevadí, poprvé v životě sem měl na prutu sumíka, vláčák byl ohnutý až po naviják, nešlo to vůbec ubrzdit to zvíře :-) moc sem přitáhl brzdu a ruplo mi to v uzlu.Aj se mi chtělo brečet... ale nevadí...adrenalin to byl nepopsatelný...odnesl si twistr i s wolframovým lankem, doufám, že chlapec fousátý ten twistr s jigovkou setřepal a nebude ho to trápit...Přeunul sem se ještě o kus dál a zkusil to pod jezem, ale nic. Jen "rybáři?", co chytají přímo u jezu, a nikomu to nevadí - no asi nedokážou rybu nikde jinde než přímo v jezu chytit chudáčci. Sobota a neděle v práci, ale v pondělí se jde vláááááááááááčet :-) Petrův Zdar!
způsob: přívlač
teplota vzduchu: 32°C
kmenový vlasec: 0,20mm
návazec: wolframové lanko
délka návazce: 25cm
nej. nástraha: Twistr

Soulfish - Profil | Pá 21.6.2013 23:16:28

21.6.2013 - U prehistorického městečka
Mám radost, že se tu objevil i kolega, který chodí lovit s bolem (špuntem). Doma v Brně bolo mám, doma doma jinde bolo nemám a tak jsem poprvé navázal surfa a šel jsem si téměř v centru jednoho prehistorického městečka zasurfovat. Se mnou surfovaly plotice, podoustve a hrouzci. Okoval jsem jednu vázku. Bohužel se dnešní rybolov nesl ve stylu "kdo chce chytat (nedej bože velké) ryby, ten musí trpět". Hlavními strůjci mého dnešního utrpení byli komáři - ač jsem jich zabil asi 6582, tak jsem získal asi 4193 štípanců a to není nic moc.

Nebylo to jednoduché a hned zítra půjdu u toho surfování trpět zas (ale asi o 2 kilometry proti proudu), pokud teda nebudou padat trakače.
způsob: plavaná
teplota vody: příjemná
teplota vzduchu: silně nepříjemná
kmenový vlasec: 0,16
návazec: 0,10
délka návazce: 15-30 cm
velikost háčku: 12
hloubka: 50-60 cm
nej. nástraha: masňák (červenej, bílej a bílej)

JohnMcE - Profil | Pá 21.6.2013 23:10:59

21.6. 2013 - Orlas
Včera jsem nechal pruty v koutě a zkoušel nějaké houbičky. Přestože je v lese sucho, košík dubáčků a kozáčků jsem našel. Dnes v tak trochu normálnějším počasí jsem zaskočil na hoďku večer do zátoky. Pruhatci se tentokrát až na dlaňovky nekonali, na smáčka se přijela kouknout štička:-)
Ještě dva dny a bohužel zase zpátky do civilizace a do procesu:-(

Salmo - Profil | Pá 21.6.2013 22:25:09

20.7.2013 - řeka
Včerejší lov se mi zapíše nesmazatelně do paměti. Vzhledem k déletrvajícímu tropickému vedru jsme s kolegy usoudili, že je pravý čas vyrazit přes "půl světa" na sumíky. Vzali jsme těžkou přívlač a se sloganem teď nebo nikdy jsme vyjeli. Cesta ubíhala dobře až do té doby, než jsme asi 10 kilometrů od našeho cílového místa potkali v úzké zatáčce, kam by se vešlo stěží jen jedno větší auto, autobus. Já i on jsme na takové "polňačce" nikoho nečekali, tudíž naše rychlost nebyla ani zdaleka přiměřená. I když jsem se mu celkem bravurně vyhnul a všechno vypadalo ok, v momentě kdy jsem se vracel na silnici, utrhla se s námi špatně zpevněná krajnice a auto se překulilo do dvoumetrové strže. Že se nikomu nic nestalo je mi záhadou. Auto to sice odneslo dost, ale poté, co ho hasiči vyprostili těžkou technikou a dostali jej na silnici jsme zjistili, že je provozuschopné. Nevzdali jsme se a po všech oplétačkách jsme pomalu doskákali ve vraku k řece. Bylo kolem sedmé hodiny a hladina byla uplně mrtvá. Navzdory potlučeným tělům, chopili jsme se tedy prutů a házeli a házeli a házeli.. Po dvou hodinách jsme každý měli na kontě jednoho tlouště, začaly se ozývat nadávky a názory, že jet na sumce byl opravdu špatný nápad. Pánbůh nejspíš vyslyšel naše hořekování a v momentě, kdy jsem byl přesvědčen, že si dneska vypijeme kalich hořkosti až do dna přišel parádní kopanec do prutu, zdolávačka a můj PRVNÍ, silně vydřený sumec na přívlač. Radost byla neskutečná a to jsem ještě nevěděl, že za hodinku budu mít na břehu dalšího. Až v tuhle chvíli mi došlo, že auto je jenom hromada plechu a na světě jsou daleko cennější věci, jako je zdraví a šťastné okamžiky, proto si jich važme, dokud je máme.

standas - Profil | Pá 21.6.2013 22:13:56

21.6.2013 - Sázava
Moc pěkné pochytaníčko na zábavě. Po delší době jsem vzal do ruky feeder a stálo to za to :-)

Bury CZ - Profil | Pá 21.6.2013 22:08:41

19.6 - Piskarny J.C
Zdravim v tejdnu sem si vzal "belly boat" a vyrazil na candaty bohužel neuspesne ale bylo u vody krasne :)