filda filda - Profil | St 22.8.2012 7:46:24

10.8.2012 - Vracov 1
Krásný Amur 72 cm 6 kg. Fotil to 4 letý kluk :-)

Obiš - Profil | St 22.8.2012 7:22:37

včara - řeka
A jede se ve velkém stilu. Další ryba delší než já. :)
P.S. Velký dík patří c.13-ce. Nebýt něho,tak čučím doma na televizu. :)

lUke.Z - Profil | St 22.8.2012 0:57:47

21.8.2012 - Svratka 13, Bystřice Pernštejnská 2 - Domaňák
Od půl osmé pokus na hodinku provětrat pstrožky, par menšich duháčku do 32 cm. Jak přišlo šero, tak bylo po chytání :) Po krátkém přesunu jsem ještě poškádlil 2 hodinky kandáty na Domaňáku na plotičky. Přišly tři pěkné jízdy, kándát ale žádný. Ale aspoň že i v tom horku zobou :)

lavor - Profil | Út 21.8.2012 22:21:01

19.8.2012 - Sázava 5
V prestávke pri splavovaní skoro stojatej Sázavy sa podarili 3 štučky na prívlač. Dve z nich tam ostali, snáď ešte potešia nejedného rybára.

Okuník - Profil | Út 21.8.2012 22:00:58

Dnes - Opava
Dnes jsem testoval Matchku po opravě. Funguje skvělě i přesto, že byla napůl, opravené místo není poznat ani pohledem. Tímto bych chtěl poděkovat BLUMIKOVI, který mi doporučil velice profi opraváře za super bakšiš. Malí Jeseni, tloušti, hrouzci. Pokus chytit ostrou nebo pěknou parmu nevyšel, ale nevadí bylo parádně.
způsob: plavaná
kmenový vlasec: O,12
velikost háčku: size 12
nej. nástraha: Rohlík

carpson - Profil | Út 21.8.2012 21:40:37

Nedávno - Svazovka
Opět krásných pár chvil u vody,kdy se mi povedla zatím moje životní ryba,nadšení je nepopsatelné, obvzlášť když se vám takovou rybu podaří chytit na odhoz a vlastní kuličky, jsem šťastný jak blecha, děkuji sv.Petře

P.S. fotky jsem dávám velmi rád,ale bohužel jsem zjistil,že celá řada rybářů spíše než aby se věnovala objevování nových míst,tak se zajímají o to,jak toho nebo onoho rybaře u vody najít,zjistit,kde chytá a začít mu na ta místa chodit,takové lidi nechápu a nepochím nikdy,vždyť přeci najít si sám nějaké dobré místo na revíru,kde doposud téměř nikdo nechytal a začít tam chytat ryby a někdy i opravdu krásné je úžasné,ti kteří jen špehují,kde kdo chytá,než aby se sbalili a vyšli k vodě si nějaká místa sami najít neví o co přicházejí,zamyslete se nad tím,stejně tak jako ja se zamyslím nad tím,jestli sem ještě nejaké fotky budu někdy vůbec dávat,rozhodně mě teď čeká hledání nového místa,které se mi aspon na čas snad podaří uchránit od těchto tzv. rybářů.....

mrkef - Profil | Út 21.8.2012 21:28:59

onehdá .. - střední svazovka ...
... někdy se i štěstí unaví .... a sedne si ... :o))

Scanix - Profil | Út 21.8.2012 21:15:20

21.8.2012 - mimopstruhovka
Chvilka odpoledne po praci prinesla par stik co si vyslapli na 19cm jerk a jelce "rychlika" :) Boleni se nekonali, ani naznak. Povedla se zatnout i peknejsi ryba typu "vazka se rozjela :)", ktrera mi volne dojela napric rekou a tam se vypla. BL hacky na mensim wobu tentokrat zamrzely, ale to uz tak byva, hlavne vim, ze tam jsou ;)

Márvin - Profil | Út 21.8.2012 20:31:09

dnes - Rozkoš
duha na rozkoši, krasnej pohled :-)

kosvi - Profil | Út 21.8.2012 19:21:10

21.8. 2012 - Menší rybníček
Dnešní dopoledne bylo o něco chladnější něž to včerejší, tak jsem na nic nečekal a vyrazil na kole k vodě. Výsledkem bylo pět kaprů, tito dva byli největší. K obědu jsem byl už doma, ale kapříci si plavali v pohodě v rybníce dál :-)

LucPav - Profil | Út 21.8.2012 19:03:47

21.8.2012 - Dřevnice
Z tohoto zápisu administrátor odstranil 1 obrázek.
Dnes jsem byl zkusit parmy na Toda a vcelku se dařilo....

CarpHouser - Profil | Út 21.8.2012 18:43:02

ještě mi neuschnul podběrák - stále patří státu
Raději oblézám vody s vláčákem v ruce, ale v těchto vedrech, jsem se nechal ukecat na víkendové kapraření a vůbec toho nelituji :o) Krásný ryby, pohoda, klid, příroda. Jedna věc mi však vadí, že některé již v minulosti vytažené ryby, mají tlamku ve strašném stavu, to ani nejde nafotit. Přitom stačí zvolit správné háčky, adekvátní pruty a navijáky, příslušný podběrák, něco pod něj s rybou a hlavně, hlavně se odnaučit razantních záseků. To přeci tak těžký není? Když už pouštím ryby, tak ve stavu v jakém jsou před ulovením, jinak by mne to netěšilo ...

airfish - Profil | Út 21.8.2012 17:38:47

21.8.2012 - pstruhovka
Ráno to vypadalo na pěknou průtrž, ale než to došlo k nám, tak se to rozpadlo. V jedenáct se vyjasnilo a já v největším pařáku vyrazil na řeku.

mates202 - Profil | Út 21.8.2012 14:56:53

20.8.2012 - 411046
Petrův zdar,
vzhledem k minimálnímu volnu, které mi zbývá, jsem včera odpoledne( v 17 hod.) i přes teploty kolem 37°C vyrazil před noční cca na hodinku a půl k Labi na vláčku.

Vedro bylo tedy neskutečné, slunce pálilo jako plotýnka, hladina se vedrem a rybou jen vařila.
Postupně jsem odhazoval z oblečení co se dalo, ale hodina a půl utekla jako voda a tak jsem se jel vařit pro změnu do práce.

Nakonec se podařilo šest okounků(pro standardní velikost nefoceno), pár(4) ryb spadlo, jediné co fungovalo byly rotačky a bylo vidět, že s blížícím se večerem záběrů přibývá, bohužel čas je neúprosný.

Ani jsem se rybě nedivil, že se jí z vody do toho vedra moc nechce, však nejlepší období pro vláčení se teprve blíží, tak se snad povede i nějaká ta pořádná rybka.
způsob: přívlač
teplota vody: vařila se
teplota vzduchu: 37°C
kmenový vlasec: 0.18
návazec: lanko
nej. nástraha: rotačky

Stewik - Profil | Út 21.8.2012 13:24:23

18.08.2012 - Domaša
Posledný chytací deň priniesol pekné prekvapenie v podobe 65cm a zároveň prvé amura :) Foto si zaslúžil aj 47cm pleskáčik.
Pekný pohľad bol aj na zaujímavý západ slnka :)

urbisxxx - Profil | Út 21.8.2012 13:04:46

16.8.2012 - Norsko - Smola
Treska polak
Mník
Treska obecná .... by my wife :-)

Jirka_K - Profil | Út 21.8.2012 11:52:45

21.7.2012 - Ohře
...kurze nymphe uber alles!

Honzin - Profil | Út 21.8.2012 11:19:43

10.08 - 18.08.2012 - Vltavská kaskáda
Vcelku povedená týdenní výprava na vltavské kaskádě s parťákem je za námi. Celkem se povedlo 4x 5 kg, 1x 6 kg, 3x 7 kg a 1x 8 kg. Třešničkou na dortu bylo zvednutí osobáčku na svazovce a to šupíkem, který měl nádherných 12 kg při 76 cm. Na výpravu jsem si dovezl 12 kg halibut pelet, 12 kg boilie vlastní výroby a 6 kg hotovek. K tomu jsem si na odvedení pozornosti od lovného místa dovezl ještě necelých 40 kg kukuřice, pšenice a řepky. Chytáno v hloubce od 3 m do 15 m. Strategicky jsem zvolil dvě krmná místa. Na hloubce od 3 m do 15 m po levé straně jsem krmil směsí boilie a pelet. Záběry chodily pravidelně a váhový průměr ryb byl lehce pod 5 kg. Cca 100 m od krmného místa jsem ob den vozil kýbl s 12 kg směsi partiklu v rozmezí od 1 m do 4 m. Osobák se povedl vcelku nečekaně. Kdy z krmného místa po pravé straně, kde jsme se snažili ulovit nedělní zpestření našeho jídelníčku (kapříci 40 cm – 50 cm se nechali v klidu pozorovat ze břehu, jak se krmí na žlutém koberci), z hloubky 1,4 m zabral 12 kg šupinatý fešák. Haluz největší ale radost z úlovku ještě větší. Celkem se povedlo 39 záběrů a na břeh se podívalo 32 ryb. PS: Péťo díky, že jsi se mnou zase vydržel další týden.

Michal90 - Profil | Út 21.8.2012 11:14:32

20.8. - zase tam na té Vltavě
...večer opět ani šupina..

Rejdy - Profil | Út 21.8.2012 10:32:46

17.-19.8.2012 - Svazová voda
Tento víkend, jako každoročně proběhl sraz šesti přátel kaprařiny na svazové vodě.
Předem jsme si řekli, že se o ryby jednat opravdu nebude, ale spíše vegetit pod vedením šéfkuchaře Marťase, který předváděl neuvěřitelné gastronomické věci!!
Duffíkovi děkujeme za obstarání večerní zábavy a především vychlazeného piva!
Přémovi děkujeme za zajištění suchého ledu, kterým nám pobyt neskutečně zpříjemnil!
Mišovi děkujeme za geniálně jemný, ale přesto účiný švestkový nápoj a za to, že tu neskutečnou štreku za náma přijel!
Raggovi da skillovi děkujeme za to, že prostě je! :)

Těším se na další setkání pánové. :)