bigfatcatfish - Profil | Čt 26.7.2012 9:29:53

Dnes - Bečva-471003, vůbec nelžu, proto tam jděte, je tam plno ryb :D
Tak dneska ráno jsem vstal trochu dřív bylo kolem 3h ráno,podíval jsem se z okna viděl jsem mlhu a cítil jsem ranní zimu, a tak jsem radši šel ještě spát.Usnul jsem a v hlavě mi plavaly opět ryby a moji oblíbení kánojisti,díky kterým jsem včera na rybách úplně vyhořel,takže jsem nějak nemohl vytuhnout.Minuty plynuly a za chvíly bylo 3:50h.Tak jsem vstal zabalil jsem si ssebou kuřecí řízek v chlebu,protože kaprařina-je dřina.Samozřejmě batoh i s pruty,které často zapomínám a jel jsem.Akorát co jsem nahodil dojel starej dědek k mému místu,které mám zakrmené a už několik důchodců včetně tohoto zpozorovali,že tam ryby jsou.Dědek si o místo vedle nahodil a už jenom co jsem viděl jeho pruty bylo mi do smíchu,byly dlouhé tak 2.7m a gramáž aspoň 200gr,pak nahodil žížalku tak 3metry od břehu,nechápal jsem proč,pak jsem k němu přišel a na cívce měl tak 15metrů pletenky o průměru zhruba 0.30mm.Pak asi po hodině jsem to přehodil dal jsem tam peletu a pod ní několik pelet na PVA šnůrce a dědek ,,tý volééé,cos to tam dal"?Já říkám ,,peletu s PVáčkem". a za chvilku(cca10 min) byl hrčák a na těch zázračnejch 6pelet pod háčkem a když viděl dědek ten hrčák a ohlej prut(cca1.75lbs) ,tak málem spadl ze židle a málem spolkl cigáro,myslel si totiž,že kapr sežral všech 6 pelet,a tak to musí být OBR,letěl ke mě s podběrákem,po cestě ke mě zakopl,ale to už cigáro neměl a po 5 pěti minutách se ukazuje 54cm kapřík a dědek nechápal,že už tam těch zázračných 6 kuliček není.Tak potom mi ho podebral vyfotil mě třepacíma rukama a řekl mi,jestli mu nedám pár těch kuliček,tak jsem mu je dal.On si je začal napichovat přímo na háček a až asi 5 háčků zlomil,tak se mě zeptal jak to dělám,že to tam drží a ,já jsem mu řekl,že se to musí natrénovat a nesmí trčet špička,protože už mě vtom zavolala máma,že už musím jít hlídat sestru,jelikož jde do práce,takže jsem už neměl čas mu navazovat návazec.

MichalF - Profil | Čt 26.7.2012 8:53:00

25.7.2012 - Jizera
Vcera se zadarilo, 2 sticky, z toho jedna mirova, ale obe si plavou dal ;) Po pusteni delala mrtveho brouka, stala na miste, pak sedla ke dnu a ani se nehla. Kdyz sem ji pak sel zkontrolovat, vystrelila jak raketa. Nadherna ryba !

patapuf - Profil | Čt 26.7.2012 8:14:20

25.7. - Dyje
Z tohoto zápisu administrátor odstranil 2 obrázky.
Krasavec 145 cm, 19kg :-))

Tom&Tom - Profil | Čt 26.7.2012 8:03:05

včera - Vltava
tak včerejší vláčka na Vltavě v centru Prahy dopadla na výbornou. S taťkou jsme vytáhly za nějaké 3 hoďky přes 60 okounů!! :-)) největší měli až k 30ti cm :-) a všichni krásně baňatí a hlavně byly hladový. Asi 5 okounů mělo ještě v hubě malého okouna :-))

gulaš 1 - Profil | Čt 26.7.2012 7:53:17

26.7 - svazovka
opět jsme jeli na noc a přišli dvě krásné ryby jeden 8kg a druhy 13,10kg další supr nočka

Scanix - Profil | Čt 26.7.2012 0:44:13

25.7.2012 - mimopstruhovka
Pozde vecer jsem vyrazil zkusit stesti s posilenym cajkem, ovsem jedina chyba byla, ze jsem vzal spatnou krabici s woblery, bohuzel ty, ktere nejsou prekovane odolnejsimi haky a krouzky...Vysledek take podle toho vypada, prisly tri zabery, dva nejspis od sumce, jedna ryba se nesekla vubec, druha ano, ale prvni vypad a bylo vymalovano viz foto wobu. Od zera me zachranil maly tloust. Nedari se nedari, zase jsem to zkonil :(

s@jbi - Profil | Čt 26.7.2012 0:38:05

25.7.2012 - mrtvé rameno Váhu
Oblubena voda ,oblubeny lov ,oblubene ryby ..........sice brali tie mensie ,ale potesilo aj to

zdenek.dry - Profil | St 25.7.2012 22:45:21

23. až 25. 7. - Revír R.
Ahoj,po asi dvou měsících na dva dny na lovu,bylo to fajn,zase vím jak vypadá kapr:)

boriak - Profil | St 25.7.2012 22:33:02

včil - rio granus
...

: vydrák - Profil | St 25.7.2012 22:03:48

25.7 2012 - svazovka
Přijdu dneska navečer z práce a vono leje.
Přemýšlím o náplni večera a v tom to mám - jářku,půjdu na ryby.Už jsem dlouho nebyl retro,tak vyrazím.Voblíknul sem si monterky,nohy strčil do gumaček,na sebe starý zelený kabát a plstěný klobouk.Ano,přesně tak naši otcové a dědové chodili k vodě.
Do kapsy sem vrazil tři krajíce chleba,v jedný ruce duralák a reexík,v druhý těžký laminát a přehradový Tap a už si to štráduju k vodě.

Tak jak to bývá tak i dnes to za vytrvalého deště krásně bralo.Plavaná na polotěžko,husí brk,kůrka chleba a kapříci se mohli zbláznit.Na světě je krásně,i když chčije. Petrův zdar

..další foto na:http://www.mrk.cz/diskuse.php?id=629188

Netipa - poslední hrdina MRKu - Profil | St 25.7.2012 21:53:52

dneska - vokounov
Hon na okouna padesát centimetrů a víc 2012 vol. 345
Den: 8.

Cíl: Ulovit okouna přes padesát centimetru - zatím nesplněn

Průběh osmého dne:
A je to tady. Konečně. Konečně jsem to dokázal. Konečně jsem se na rybách posral. Sice jenom jakože trochu, takřka, co by se za nehet vešlo, ale i to se počítá. Střevní příhoda byla patrně zapříčiněná včerejším úžehem. Zabrozen po pás ve vodě jsem dostal křeče do břicha. Okamžitě jsem prchal z vody někam za keř, když tu jsem v těch stupidních broďákách zakopl, dal si krkem o nějakej pařez a neštěstí bylo na světě. Zcela zahanbeně jsem jel domů pro nový prádlo a mohlo se pokračovat dál.
Jinak teda už nemůžu. Je to strašná sebedestrukce. Dneska ráno jsem špatně dýchal a vykašlal jsem špagetu. Navíc se okouni začali zmenšovat.
MB se mě zželelo a nabídl mi, že mě teda vezme na jedno supertajný místo a navíc mi ukáže novou techniku. Musím ale prý projít nějakým šíleným rituálem, který zahrnuje roubík, kleště a fotku Stely Zázvorkové, tak jsem zvědavej

Závěr: Držím silou vůle. Chce to kokain

Ponaučení do dalších lovů: Už se neposrat

Zbývá: 3 dny

Program na zítřek: Tradičně ranní vstávačka a pak na to vlítnu

Mirek M. - Profil | St 25.7.2012 21:12:53

Dneska - Valašské Meziříčí
Ahoj.Na dovolené ve Valmezu jsem viděl něco co už dlouho asi neuvidím.Krásnej pohled z mostu na nádherný ryby.Deset rohlíků zpořádaly za pár vteřin.Kačeny se taky snažily,ale na ryby byly rychlejší,Voda uplně vařila.Prostě parádní podívaná.

Zweizug - Profil | St 25.7.2012 21:06:36

25.7 - Krakonošovo
Tahle zelená krasavice dneska nádherně "explodovala" pod mým novým pěticentimetrovým SK popem. Rychlá fotka a šup zpátky...

carpman007 - Profil | St 25.7.2012 20:43:23

24.7. 2012 - voda
bojoval slušně ale marně - plave dál:)

Aero - Profil | St 25.7.2012 20:18:45

12.7.2012 - 24.Hodin u vody
Příjemné závody s kámošema. 18 kaprů za 24.hodin. Slušnej cvrkot :) Kapři kolem 10kg až 17.10 max.
způsob: kaprařina
návnada: Amon Sea - Mořské plody Ramzes - Uzený losos
množství návnady: Dostatečné

smellslike - Profil | St 25.7.2012 19:40:26

v týdnu - Prostě voda :-)
Lucinka opět boduje...jooo ananas od LK + popka...já na to nikdy nic nechyt. :-) šikulka moje...

bartll - Profil | St 25.7.2012 18:25:40

25.7. - Rakovec 2
Pohodová chytačka....za zmínku stojí snad jen tento kapřík, který vypadá dosti zvláštně :D

"VÁZA" - Profil | St 25.7.2012 17:42:13

210712 - starý revír
nej z výpravy

Bazgy - Profil | St 25.7.2012 17:24:52

23.7.2012 - Benešov
Vlastní koule a koule DH.

MichalU - Profil | St 25.7.2012 16:42:04

vcera - sv
bojovnik az do posledniho konce aj do vody sem mu sel naproti:-) sice sem cekal ze bude vetsi ale na tom nezalezi hlavne ze udelal radost :-)