Michallos - Profil | Út 3.7.2012 23:04:51

sobota - pondělí - 471043
Tak víkendovka s bráchou na přehradě dopadla nad očekávání,kromě nespočetného množství kaprů,cejnů plotic se povedla nečekjaně i ostroretka 43cm,a tito dva krasavci 72cm a 83cm. Byl to neskutečný půlhodinový adrenalin na 0,16 vlasec. Moc díky bráchovi za pomoc a taky mu gratuluji sice o kousek menšímu,ale i tak ke krásnému úlovku. Bylo krásně,ale šíleně vedro:-)

jirina 77 - Profil | Út 3.7.2012 22:58:15

3,7 - Mimopstruhovka J.Č.
Tak jsem byl v sobotu v tom největšim vedru zavláčet. Povedlo se pár dlaňových okounů jedna štička která u břehu nedobrala a jeden bolen a tloušť...
Dneska jsem byl znovu, tentokrát s jinou taktikou, při příchodu jsem potkal kolegu Kodeta který to šel zkusit s feedrem a já s jemnou vláčkou prohazoval hrany proudu kousek od něho...v tom záběr jízda přes brzdu, výskok nad vodu a krásnej duhák + - 50cm ale vyskočil ještě 2x a karabinka se nějak neomylně otevřela a nástraha se vyvlíkla...bohužel, ale káždopádně vim jak na ně a naco povedl se potom ještě slušnej okoun ale ten se nechtěl fotit a dvě ryby mi spadly :)

zajda f - Profil | Út 3.7.2012 22:38:33

1.7. - svazový
Jeden z víkendových veder a zdolán za bouřky a s nohama ve vodě-))), zachutnala Černá jahoda od TCF.

czechcarp - Profil | Út 3.7.2012 22:05:09

Včera - Svazový
Tak jsem se vrátil z výpravy na dvě noci. Kdy jsem zažil pořádnou bouřku a déšť, ale vyplatilo se a byli 2 záběry a 2 pěkné ryby. Obrovský šupík 19,50 kg a lysec 15 kg.
Bodoval Orthodox Carp - Golem M

Malej - Profil | Út 3.7.2012 21:29:26

30.6.-3.7. - Ostrov nad Oslavou
4 dny na soukromáčku přinesly krásně ryby a nové osobáky:)
způsob: kaprařina
množství návnady: 25kg kukuřice,10kg boilie

Minnow - Profil | Út 3.7.2012 18:57:17

2.7 - rybník
Dnešní odpoledne jsem ztrávil lovem candátů na těžko, ale bohužel jsem neměl tu čest zdolat alespon nějakého. Měl jsem krásný záběr, ale ten jsem bohužel nevyužil. Snad příště!

: vydrák - Profil | Út 3.7.2012 18:53:58

2.-3.7 2012 - Orlík
Před chvilkou (po 2 dnech) jsme dorazili z plánované třídenní „podširákové“ výpravy,kterou s vydráskem každoročně v červenci absolvujeme.
Nedbaje rad meteorologů jsme rozbalili na Orlásku ležení a cajky a počali relaxovat.Včerejší opalovačku vystřídala dnešní bouřka se vším všudy.Blesky a hromy nás objímali ze všech stran a chcalo takovým způsobem,že během dvou minut jsme byli na kost promočený.(kdo zažil někdy pořádnou bouřku na Orlase,ví o čem mluvím).
Jak rychle přišla tak i odešla.Vyndali jsme (z naštěstí nepromokavýho batohu) poslední suchý voblečení,sbalili mokrý spacáky a zbytek věcí a vyrazili potupeni k domovu.

A teď něco pozitivního:-))
Brali krásní zlatočerní cejni lopaťáci,jejichž délka neklesla pod pětačtyřicet cenťáků.Kuchyně byla skvostná - polívka a guláš z kotlíku chutná u vody líp než nadívanej humr.
Užili jsme si to s vydráskem náramně,krásně jsme si pokecali a tak.
Na světě je krásně (i když chčije). Petrův zdar

Poslední věc - to spaní na tvrdý zemi s oblohou nad hlavou už mi nějak nedělá dobře.Jářku,už mi není dvacet a budu si to muset pomalu uvědomit :-)

edit: jo a v sobotu odjíždíme na sedmidenní výpravu na řeku Otavu.Teda pokud tuhle výpravu nevodstůněm.:-))
hloubka: 8m
nej. nástraha: kuku+červ

xxlrybář - Profil | Út 3.7.2012 18:27:47

Dopoledne - Vysněný..
Voda se celkem dost zvedla takže ryby uplně nebrali a nás ostrůvek pod jezem byl skoro zatopený..

Scanix - Profil | Út 3.7.2012 18:04:16

3.7.2012 - mimopstruhovka a pstruhovka
Rano s kolegou M... super okounovacka, lapeno bezpocet okysu, i kdyz to neybyly zadna monstra, bylo to fajn. K tomu se povedly nejake kudly a kolega pridal i par bolinku. Me se navic na 0.14mm mono povedl vytahnout Rapala wobler s plandu v jakemsi prapodivnem chuchvalci ;) Odpoledne jsem sam zajel omrknout tescodravce. Voda po bourkach vyrazne kalna, nicmene jsem jich nekolik premluvil a k tomu i par okysu dlanove velikosti a jednu ostroretku regulerne za hubu, ktera se behem zdolavani setrepala. A protoze jsem dlouho domu nic neprinesl, tak jeden duhon si udelal vylet k nam domu ;)

dobrman - Profil | Út 3.7.2012 17:41:15

2-3.7.2012 - řeka na JM
další přesnočka na rybách a s přívlačí na jedné krásné řece.Zkoušeno opět více míst a opět v celku s úspěchem. Až na to nesnesitelné vedro a večerní menší odběr krve s pomocí komárů a třech utržených woblerů,to bylo dobré.chyceno 12 parem v rozmezí 30-60cm a jedna navíc, která opravdu stála za to a moc potěšila, byla parma 73cm (viz foto).Díky ní jsem si posunul u parmy osobák:-) K tomu se ještě povedl sumík 76cm takže jak říkám spokojen.Pár dalších záběrů neproměněno.Příště asi povalím už zase pro změnu na kapry.

eXecutor - Profil | Út 3.7.2012 15:24:11

3.7.2012 - voda
Dneska rano to kusalo až až ...

libryb - Profil | Út 3.7.2012 14:42:26

2.,3. 7.2012 - Vltava
Včera jsem šel na candáty a povedla se jedna štička a dneska někde uplně jinde jsem zažil snovej lov. Nejdřív dva sumci za ocas na monitora, Pak kapřík za hubu na slidera, pak menší sumečci na slidera a ve finále mi to nějakej větší urval. Přezbrojil jsem na silnější vlasec a kopyto a už jen dva spadlí. Měl jsem jen hodinku čas, tak víc už se nepovedlo.

Šmulda - Profil | Út 3.7.2012 13:45:31

3.7.2012 - JM
Amur sice z minulého týdne ale ten tu nesmí chybět...

Kvakošek - Profil | Út 3.7.2012 13:41:32

před bouřkou - Labe
Metrovej potěšil a má šanci ještě dorůst.

Ondik - Profil | Út 3.7.2012 12:56:32

20-24.6 -
Krásne 4 dny u vody

Filla - Profil | Út 3.7.2012 12:38:01

weekend-ish - JM
Pres vikend na jihu v otevrene saune, jeste ze byly v dosahu stromy a bylo se kam schovat! Honaku na schodech a sypanych hrazi jezer mi bylo tentokrat i lito. Dokonce jsem udelal slusnou rybu, ale stejne si vic vazim svoji jine "trofeje" - hlavy samecka Rohace obecneho R.I.P.
Nebyl by to ale Kokandl, aby se v posledni den vypravy nedobelhal s zivym samcem v ruce. Je to zmetek, vsak panbu se mu odvdeci na deckach ;))

martin23 - Profil | Út 3.7.2012 12:30:12

26.6-2.7.2012 - Svazovka 20ha
Druha vyprava na stejnou svazovku jako minule,ktere se pomalu stava srdcovou zalezitosti.Az na ty extremni teploty a absolutne ignorujici plavce kteri mi tahali montaze po dne hodnotim velice kladne.
Zvedl sem si novy osobak.Pak sem toho sameho kapra behem par hodin chytil znovu,asi mu u me chutnalo :).
způsob: kaprařina
teplota vody: 25+
teplota vzduchu: extremni
kmenový vlasec: 0,28
návazec: ztuzeny-kryston
délka návazce: 15az20cm
velikost háčku: maruto E-c.4
hloubka: 2-4m
nej. nástraha: 20mm Red Halibut(Coppens)+18mm pop-up frankfurtsk​a klobasa(mikbaits)
návnada: Pelety CARPCo Basic select 20mm(Coppens),Haliboom boilie(Mikbaits),partikl
množství návnady: 10kg pelet,1kg kouli,50L partiklu

Stewik - Profil | Út 3.7.2012 11:16:37

28.06.2012 - Domaša
Kapitánov denník zo dňa 28.06.2012. Deň štvrtý, počasie sa na obed zhoršilo a zlovestné mraky v diaľave prinášali zvesti o blížiacom sa daždi. Teplý vietor vystriedalo chladnejšie objatie vzduchu a netrvalo dlho a kvapky dažďa kropili hladinu Domaše. S dažďom prišli aj nejaké tie šupiny. Ten väčší mal 48cm a toho menšieho 45cm, zopár mohykánov sa vyplo a pleskáče boli tiež samozrejmosťou :) Pokus o zbavenie pleskáčov bol založení na väčšej kalibra chytacej munície, ale nepomohlo. Na špičke feedra bol vidno ako si pleskáče z halibut boiles hrajú volejbal a aj tak sa nejakému extrémistovi podarilo chytiť s papuľkou o hák :)

dasty carp - Profil | Út 3.7.2012 10:55:12

3.7.2012 - Svazový
Ahoj posílám další kratoučkou zprávu od vody,která byla ve znamení brutální bouřky i s kroupami,Pršelo tak až se nám rozlil rybník a mi jsme plavali)))A aby toho nebylo málo příjezdová cesta se nám také celá zaplavila.U vody jsem ztrávil s kamarádem dvě noci.Za tu dobu jsem zdolal 6kapříků.většina kaprů byla večer a přez den se jim nechtělo,opět jsem tedy zkusil udělat změnu a chytat kapry na plovky ve dvou metrech,,To jediné platilo a donutilo kapříka si zobnout.Jako uspěšná plovka byla Kyselá Hruška od CCmore.Zbytek kapříků bylo na Big-Mik-BigS ve 20mm.Většinu kapříků jsem nachytal podél břehu,mimo těch na plovku,který byli chyceni na volné vodě)))I když jsme vymokli jak slepice a stále byly mokrý a chodili v blátě to stálo zato))
Všem přeji mnoho uspěchů
,,,Dasty,,

Miras - Profil | Út 3.7.2012 9:56:32

1.7.12 - přehrada + odpočívadlo
Mlaďas mi to zase natřel - začínám se srovnávat s rolí vrchního podebírače:-) Uloveno pár kapříků + trofejní karas. Cestou domů zastávka na odpočívadle s pěkným jezírkem plným pestrobarevných kaprů.