malsy - Profil | Po 18.7.2011 13:55:06

16.7.2011 - Morava 10 - BK
Večerní pokus 19-24 hod podráždit nějakého dravce naprosto nevyšel. Nastraženo 1x živá rybička s bójkou, 2x mrtvá na těžko, 1x cárek z cejnka na těžko. Bez jediného záběru, mrtvá voda bez pohybu, zvuků, známek života. V noci úplněk a dá se říct téměř zima. Petrův zdar.

mifisch - Profil | Po 18.7.2011 13:23:52

9-16.7. - Korytník (soukromý Jč)
Týdenní dovolená na penzionu Mlýn na přilehlém rybníku Korytník (pouze pro ubytované) nádherná rybařina ,ryby brali jak o závod ...100 kaprů se podívalo na břeh ,už se těším na příště na hrátky s kapry prože tady berou pořát ...

šťovíček - Profil | Po 18.7.2011 13:12:40

18.7.2011 - Dřevnice 1
Dneska s kamarádem podívat se na řeku...Když byl někde odběhlý tak jsem si zdolal svoji první parmičku cca 30 cm a pak jeho bratranec vytáhl pěknou 50 cm..Pěkně strávené dopoledne

Ati - Profil | Po 18.7.2011 13:01:49

18.7.2011 - Svazovka
Moje malá asistentka .

stupi32 - Profil | Po 18.7.2011 13:01:22

24. 6. 2011 - poslední mohykáni
pár menších

stupi32 - Profil | Po 18.7.2011 12:53:28

5. 7. 2011 - poslední mohykáni
tak celkem se zadařilo. Dávám sem fotky asi s 14ti dením zpožděním, ale dřív nebyl čas. samozřejmě plave dál !!!!!S69kg120kg1.00m04cca2,00mcca 20°Cplotice
další foto

Butchi - Profil | Po 18.7.2011 11:59:45

16.7.2011 - Malá říčka
Po pátečním zeru na První pražské odrybňovačce (viz Rybkin) jsem se rozhodl, že dám dravcům pro jednou pokoj a vyrazím zhojit raněné ego s matchkou. Za tímto účelem jsem lstivě vylákal přítelkyni do Stromovky na místní revír. Naleštil jsem Spýdmajstra, Štradivárika, umíchal super futro a vyrazil s plechovkou kukuřice, jsa motivován Martinovým videem "S plechovkou na kapry". Po příchodu k vodě jsem zjistil, že zamýšlené lovné místo obsadil prostorově výrazný a plešatý pán s nepříliš přátelsky vyhlížejícím rotvajlerem. Asi to mělo být varování, které jsem kvůli absenci křišťálové koule a vidině Ryby domací, resp nějakého toho Timura ignoroval. Zasedl jsem asi o 20 metrů dál. Navázání bylo vzhledem k mocné praxi 3 vycházek dílem okamžiku. Zkušeně jsem odpovídal i na zvědavé dotazy své lepší polovičky. Jako správný profík jsem si udělal značku na vlasci a zakrmil. Všude, jen ne kolem splávku. Nevadí. Začal jsem tahat plotice a užíval si množství ryb na pražské poměry až nevídané.. Velikost vem čert. Na jasném nebi mé pohodové rybačky se však začaly objevovat temné mraky. Nejprve mé skvostně vonící krmení přilákalo okolo běžícího bígla. Při pohledu na jeho roztomilý kukuč jsem mu odpustil, že při jeho konzumaci s hlavou po uši zabořenou v kýblu hlasitě pomlaskával. Do toho jsem stále tahal plotice. Co mi však zvedlo tlak byl náběh ve stylu URNY přibližně asi pěti hnědých psů (s divnými jmény jako například Naděžda a Nataša) velikosti menších telat přímo mezi moje pruty. Majitelka psy evidentně zvládala, protože se na její drsné zavolání: "Naděždo, no pojď ty ke mně" ani neobtěžovali otočit. Vše dokonale završil obtloustlý retrívr, který vyložil u stromku asi 3m ode mě takovou nálož, že by se za ni nestyděl ani vzrostlý slon. Z koncentrovaného smradu se mi dělaly mžitky před očima a místy jsem z něj upadal do bezvědomí. Možná i kvůli tomu jsem promrhal krásný kaprový záběr. Bral jsem to ale sportovně a nedal na sobě nic znát. Nakonec jsem se rozhodl naučit přítelkyni nahazovat a rozpoznat záběr. Vytáhla si taky jednu ploťku, za což jsem jí udělil ústní pochvalu. Nakonec mi jakási otylá paní začala házet vzrostlou větev pro svého chlupatého miláčka kolem splávku, což pro mě byla definitivní tečka. Plán jsem jako správný úderník splnil na 150%.
způsob: plavaná
velikost háčku: 12
hloubka: 1.5 m
nej. nástraha: Kukuřice.
návnada: Lorpio kapr (výborné i na bígly a labradory), strouhanka, hlína pana Krtka, kukuřice.
množství návnady: Kbelíček.

dmiro - Profil | Po 18.7.2011 9:42:13

17.07.2011 - Oblíbenej
Tak jsem si byl po dovolené v chorvatsku spravit chuť. Za 5 hodin lovu bez předchozího zakrmení se povedlo pár dorostenců do 40cm a dva krasavci 80cm - 8,2Kg a 76cm - 6,5Kg.
Omlouvám se za kvalitu, foceno mobilem.

Karbi30 - Profil | Po 18.7.2011 9:13:08

14.7-17.7.2011 - Šebkův rybník
Dovoluji si zde i já popsat svou výpravu na jeden soukromý revír (Šebkův rybník) který se nachází nedaleko městečka Neveklov voda to není nějak velká cca 2ha, ale za to krásně zarybněná. Vyrazil jsem tam ve čtvrtek 14. 7. 11 a strávil zde krásné tři noci a 4 dny, ryby sice vzhledem počasí nežrali, ale i přesto jsem si vytáhl 3 krásné ryby a z toho jedna je má životní. 1 kapr přišel v pátek ráno v 4:30 a byl to krásný šupináč 78cm a 10,1kg,zabral na plovoucí 20mm boallis od Top Secret příchuť rybačesnek, ale to bylo pro celý den vše záběry bylo, ale všichni kdo jsme tam byli jsme sekali do prázdna. Další záběr přišel překvapivě v sobotu v 12:15. A to byla již zmíněná moje životní ryba, Jeseter 130cm a 15kg, po záseku okamžitě vylítl nad hladinu a mně rozklepali kolena nic méně byl to krásný boj, kde jsem o něj mohl 2 přijít, ale z pod stromu kde jsou kořeny se mi ho naštěstí povedlo dvakrát vytáhnout, zabral na peletu od top sekretu rybabanán. A ještě v sobotu v 23:30 se podařil ještě jeden kapřík 73cm a 9,3kg. Všem tuto vodu mohu doporučit a přeji vám mnoho krásných chvil s rybami a krásných úlovků.

Filla - Profil | Po 18.7.2011 8:58:29

8.-14.7. - Morava a jeji raminko
Aloha, posilam report z 6-denni vypravy, na kterou jsem se tesil skoro 5let. Divoke, stromy komplet zapadane rameno reky Moravy nam nevydalo zadnou kaprovitou rybu, hladina se ani nehla a nabizela se klas.otazka: "Nebyla tady otrava?" ...zmapovanej celej revir, rozkrmeny 2 top mista, ani potah.
Prvni dny jsme v dobre vire stikovali z lode a az na mensi kudlu a suma taky nic. Nato clun povolil v uz jednou lepenym svaru a bylo po srande. Nebrani svadim to na brutalni vedro a budu se tesit na dalsi pruklep...
Po 4dnech plonkovani jsem to nevydrzel a prelezl s vypetim vsech sil zasoulat na regulovanou Moravu, kde se po 3hodinach nechal premluvit tento bojovny 12nik. Zobnul 23mm RED HOT od DH Baits, kousek pod vyvarem a strasne moc me potesil. (Ušáku, parmy zadny covece..)

Lubík - Profil | Po 18.7.2011 8:50:56

12-15.7.2011 - Lužnice
Návštěva u bráchy na chatě nám splnila sen:-) Mám za sebou životní zážitek.Měl krásných 175cm a čeká tam na nás i příště..

Lauri - Profil | Po 18.7.2011 8:22:57

v pátek - mimo východ
tloušť

Kajaneccek - Profil | Po 18.7.2011 7:54:55

víkend - Vysočina
Zkouška nových revírů s ULkem dopadla více než na výbornou. Tloušti, okouni, štičky,...
způsob: přívlač
kmenový vlasec: 0,12
nej. nástraha: woblerky

usak - Profil | Po 18.7.2011 7:48:58

17.07.2011 - 471047
Odpoledni opalovacka u reky. Vsecko pri starem, ryby spolupracuji stale na hod. Kupodivu i pres kolisani hladiny. Klasicka skladba-tlousti, ostroretky, podoustve, cejni, cejnci, hrouzci, oukleje, plotice. Ovsem, ukazalo se nekolik nemilych zjisteni. Prusvih c.1: znatelne se snizil velikostni prumer. Prusvih c.2: znacne ubylo ostroretek. Prusvih c.3: objevily se nenazrane a bleskurychle oukleje v mnozstvi vetsim, nez by bylo mile:-(
Jedina potesujici zprava, tez ve vetsim mnozstvi se objevivsi podoustve, nektere i celkem slusne velikosti.
Vesele je, ze stejne jako bylo vloni povetsinou pravidlem, na prvni hod se podaril pekny tloust(zahrcel si zodpovedne:-)
chytano 2x feeder, 30/40g, 0,18+0,12mm/0,18+0,15mm, c.12/10

Ati - Profil | Po 18.7.2011 1:58:07

17.7.2011 - Svazovka
Malá má přestávku a dělí se o svoji svačinu s kamarádkama. Vždycky si dobře pokecají.

tench - Profil | Po 18.7.2011 1:24:37

ještě před chvílí - kousek od Brna
Dnes cestou z chaloupky návštěva oblíbeného místa....chycena malá štička a jeden zmasený candát....

16 Juraj 16 - Profil | Ne 17.7.2011 23:48:40

2.7-16.7. 2011 - Ohře a rybník v okolí
Volno od školy jsem začal čtrnacti denním táborem na Ohři , na řece jsem toho s kamarády až tolik nenachytal ale po radě kámoše Išmi kterému patří velké poděkování jsme změnili strategii a šli zkusit kapry na stoják kde se pár pěkných kousků na gule nechalo přesvědčit + jako třešnička na dortu krásna parma 65cm.Ještě dík patří Zelímu Juniorovi který mě zasvětil do lovu na boilie a udělal pěkné fotky.

Ozzy666 - Profil | Ne 17.7.2011 23:02:49

16.7 2011 - Chorvatsko Tuším že mimopstruhovka.
Týden v chorvatsku a úlovek celkem slušnej. 67 ryb. Sice samý čudly, ale malá ryba taky ryba. Všechny plavou dál.
způsob: plavaná
kmenový vlasec: 11
návazec: 10
velikost háčku: 9
nej. nástraha: Veka, řízek atd

roman - Profil | Ne 17.7.2011 22:46:16

16.7 2011 - přísně tajné
týdení lov na utajeném místě bo jsem dal na lidi z MRKu kteří neustále varují před provařením fleku-a já tam nechci davy lidí a chci si tam i za rok stoupnout. Nástraha ještě tajnější -ale chery to nebylo, noční múra také ne a smrdutá kočka už vůbec ne.....

HP - Profil | Ne 17.7.2011 22:27:54

17.7. 2011 - Rybnik
Protože jsem potřeboval udělat misto v mrazaku musel jsem vyndat nějake zbytky krmeni ze zavodu a abych to nemusel uplně vyhodit obětoval jsem se :-) a jel na ryby po poledni v tom největšim žaru. Ani mě teda nepřekvapilo, že rybam se vůbec nechtělo. Kromě par cejnu nic jineho na prutě nebylo, ale i tak bylo krasně a stihl jsem chytit i nějakou tu červenou barvu.

Červené karty: mekvak, Dalimil, start1406, hadman1, ajsa, mazak, Saxafon, BLACKHAMER, jarysek120, t1ran, gunč, KiKSo1, smellslike, Rybovrah 1, Karlosak, bigfatcatfish, šmudla007, TomH, tupac, Gorylix, Fredex, Heineken***, Heineken*****, Hein*eken, SKFishing, masák11111, ryby-zabiju, Masařmasařů, carp1990, HameB01, Hazz, Pazz, Lojzakk, mickyracers, Malanchoe, Lostoros, kkt, RYBOVRAH FOREVER, Nornik-K, OtaLakatos, nornik-l, nornik-m, nornik-o, VlasLakatos, HugoStiglitz, Akéla, nornik-y, loupeznik007, Bugun, Had.