čabi - Profil | Po 6.6.2011 13:12:34

5.6. - Rokytná 1
a dnes jsem byl chytat na třešně...na čtyřech místech jenom 7 kousků 30-40cm...

čabi - Profil | Po 6.6.2011 13:10:41

2.6. - Vlasky...
povedli se dva amuři..já 61, kámoš 60 + spousta malých kapříku a karasů. kámoš ještě jednoho většího kapra kolem 50-55cm

Filla - Profil | Po 6.6.2011 13:05:23

2dny nazad - SM
O vikendu na skok za kolegou na sterku a prijemna nahodicka.. Lapnul jsem kapra, kterej se Kokandlovi podaril pred cca 2 tydny. Nez se to domotalo, byl tam a krasne pojezdil. Uspesna nastraha vakuovana hotofka Spice n Cheezy od DH. Nejak nam pripominal kone, taxme ho pojmenovali Kůň :))

RadekM - Profil | Po 6.6.2011 13:01:32

6.6.2011 - mistní
dopoledne 6 kapru od 45cm do 60cm 2 lini 2 pstruzy 1 karas

Maso - Profil | Po 6.6.2011 12:55:37

6/6/2011 - M10
zerou hlavne hajenky vseho druhu

tomasssssss - Profil | Po 6.6.2011 11:39:36

6.6 - svazovka
víkend se spearmintem od INFINITY BAITS na svazovce.

Kubias - Profil | Po 6.6.2011 11:18:40

INFINITY BAITS-SPEARMINT,booster,obalovačka...super rybačka

hulča - Profil | Po 6.6.2011 9:38:48

1.-5.6. - expedice hungaria
První výprava s Braunem na ryby a zrovna jsme vyrazili do Maďarska za kaprama. Výprava byla velice úspěšná, oba dva jsme si zvedli osobáky, můj nej měl 96cm, 17kg, braunův nej 91cm, 16kg + spousty dalších krásných kaprů!

hulča - Profil | Po 6.6.2011 9:12:17

29.-31.5 - mušov
pohoda na rybách

metal - Profil | Po 6.6.2011 8:51:57

poslední 3dny s přestávkou - svazovka, kde pak jinde ...
Tak sem taky 2krát vyrazil na svazovku .... Záběrů sem udělal celkem 8 a zdolal 6 ryb. Nej kapříci měli 91cm a 11kg+ , 87cm a 12.7kg pak 78cm, dvě tlusté 70ky, jeden menší kolem 60ti pak sem jednoho vypnul a jedna zřejmě větší rybka co na mě zřejmě neměla moc čas , tak si to namíříla do křovíčka a i přez moje pokusy ji odsud otočit se semnou rychle rozloučila ..... Jinak bylo pěkně a zajímavé bylo zdolávání po kolena ve vodě s blesky nad hlavou :-))
způsob: kaprařina
nej. nástraha: Club bioenzim s klobásou a různé popky
množství návnady: cca 4-5 kg

Vydrýsek - Profil | Po 6.6.2011 8:18:45

včera - Jihlava
Včerejší lov přinesl pár ostrých a jednoho jelce

FeederRelax - Profil | Po 6.6.2011 7:09:20

5.6.2011 - Řeka Morava
Po dvoutýdenní absenci jsem vyrazil s feedery k řece a byla z toho ohromná chytačka! Poprvé jsem vyrazil odpoledne, chytáno od 14 do 19:30 hod. První vlaštovkou byly 2 menší cejni, ale pak to přislo... Po 20-ti minutovém boji se na břeh podíval krásný šupík 55 cm, který opravdu moc potěšil :-) Po něm přišel ještě skoro čtyřicátník karas a menší ostroretky. Pak za mnou přijela na kole ženuška (klobouk dolů v takovém horku :-)) a se slovy "nabij mi to, ať si taky něco potahám", se posadila do křesílka a číhala :-) Po půl hoďce se dočkala a sama zdolala krásnou ostrou 44 cm, ze které měla fakt radost :-) Pak lapla ještě jednu menší a mohli jsme jet plně spokojeni domů. Bylo nádherně, podařily se krásné rybky, co víc si přát... :-)
teplota vody: 21 °C
množství návnady: 7 litrů

Rado44 - Profil | Po 6.6.2011 6:57:32

3.6 - Derivačný kanál Váhu
Parádna rybačka na rieke ,ktorú znepríjemňovalo striedanie horúčav z daždom a silným vetrom.Ako prvá ryba prišiel karas (môj osobák) 41cm,potom dlhú dobu len jemné tukance ktoré sa nedali seknúť.Myslel som si že sú to malé biele ryby ale ked sa mi predsa jeden záber podarilo seknúť bol som dosť prekvapený,okamžite sa rozbzučala cievka a po asi hodinovom súboji skončil na brhu krásny šupináč 79cm a rovných 9kg.Potom som už chytil len pár bielich rýb.
Všetky ryby plávajú spať vo vode.
kmenový vlasec: 0,20
návazec: 0,14
délka návazce: 40cm
velikost háčku: 12
hloubka: cca 3m
nej. nástraha: kostniaky,pufa
návnada: kúpna krmná zmes s pridaním partiklu
množství návnady: 6litrov

nepijunesouložimnekouřimapouštim - Profil | Po 6.6.2011 2:27:51

včera aj dnes - co včera z druhé strany
tak sem tu 4 do týdenního limitu dostal. Jak to bylo. Chči. Chči jak chuj. Koukam na meteo radar , nad mym rybnikem se to měni na mrholeni, pohled z okna vtu stranu, řikam si v 20 hodin nebuď zhnily a dovez brašku temu ve vaně. Předpoklady se naplnily, v pulce cesty bez kapky, Chutˇna ryby sem měl asi velku, soudě podle kila na tachometru ve šrodku ošrodku.Rozbalim vercajk, když nic si řikam, aspoň krasny zapad slunce si vychutnaš, tak vychutnavam, su celkem spokojeny, bo zaběry na oba pruty mam pravidelně od netopýrů. Po desate večer se rozklimboce světylko na mojim fedru, taham, tož to se nechove jak kapr, jak bych po dně posuval olověnu desku, vytahnu to na břeh a ono to sumec celých 29 cm:-) Tak sem mu posvitil do očiček, řekl mu, že až bude mít 71 cm, at se na mě přijede podivat, že ja sem ten hodny strejda, co ho už jednou pustil, no a když se zastavil na odjezdu kolega si postěžovat, že to nebralo, tak sem začal věřit ve svou chvilku. To tak byva. Za 10 minut hrčák na fídru, říkám si fajn, jdeš domů,teda já, u brojlera je to samozřejmost, 5x se obrátil proti mě, uličník, 5x sem ho nedomotal a v duchu se s ním rozloučil, ale asi tež chtěl vidět, toho nepijunesouložimnekouřimapouštim.. Jakmile mne však posléze spatřil, tak se mu podařilo před podběrákem vzít roha. Nevadi, zaslužil si svobodu sam, patřila se mu. Za deset minut sem se smal už ja, a zustalo mi to až dodom.Ve vaně mám páreček a kdyby někdo chtěl na kaprodrom nasadaka, tak at se ozve. Domluvime se.
Položena s peletou, dipovana rousnicí: fídr se žížalkou 0:3

honza dufek - Profil | Po 6.6.2011 0:53:26

5.6.2011 - Titran-Froya
dnešní úlovek tresky tmavé 121cm,16kg...!!!!!!!!!! neuvěřitelný bojovník, přívlač, nástraha černý riper MYSTIC na jigovce TORPEDO 85gr..

Kajman-Grizly - Profil | Ne 5.6.2011 23:05:00

5.6.2011 - Sázava 14 a 13
Zdravím všechny vydry,tak dnes jsem ráno vyrazil na Žabinec a měl jsem pouze krásnej,ale opravdu krásnej záběr.S počátku jsem si myslel,že jsem ve vázce,ale když mi začal jezdit vlasec a pak pěkně tahat pomalu plynule ,ale silně.No krása.Zajížděl mi do zatáčky a pak už jsem viděl jen velkou vlnu u břehu cvrkot navijáku asi 7 vteřin a prásk.Tak nevím co to bylo,ale rozhodně to bylo velký,ale nejspíš to byl amur nebo tolstolobik.Ale i tak to bylo pěkný.Vyhulil jsem asi patnáct cigaret a vypil litr kafe a jel jsem domů.Odpoledne jsem šel ještě jednou,ale na řeku s Martínkem.Tam jsem neměl ani ťuk,ale Martínek postavil pěkné bábovičky.Dali jsme si šťovík poházeli na sebe svízel a jeli jsme domu.Takže domu jsem nic nedonesl,ale na to je má rodina zvyklá.Tak zase příště.Petrův Zdar.Není důležité vyhrát,ale zúčastnit se.

Fullnek - Profil | Ne 5.6.2011 22:27:33

Dnes - Někde v centru Brna
Naskok u vody a byla s toho parádní chytačka.

Matez - Profil | Ne 5.6.2011 22:23:08

5.6. 2011 - Svazový
Tak dnes odpoledne na řece. Dost foukalo a bál jsem se, že přijde bouřka, ale naštěstí nee. Na prvním fleku to docela šlo, ale jen do doby než pustili vodu, tak jsem se přestěhoval na jiný místo a tam se povedly další ryby. Celkově jsem chytal asi 5 - 6 hodin a povedli se 2 kapři 30 a 40 cm, 4 jeseni, 1 tloušť, potočák, cejnek, plotice a karas, vše si spokojeně plave dál... Bylo krásně, bralo to, co víc si přát.
kmenový vlasec: 0,18
návazec: 0,16
nej. nástraha: kukuřice, žížala
návnada: kupované krmení + strouhanka + hlína + pstruží granule+ kukuřice
množství návnady: 2 l

eXecutor - Profil | Ne 5.6.2011 22:21:37

dnes - Miestny a Domaci rybnik
Dnes celkom zaujimava rybačka , najprv sme s kamosom vybehli na mucharku poskusat stuky na miestny rybnik par mensich sa podarilo , neskor som sa vybral k dedovy na nas rybnik trosku zabit vlackarsky abstak :D na voblere som si potahal nejake kapriky . S UL vlackou je to sranda docela ... brali ci na vobler alebo rotačku ...