Rado44 - Profil | Po 6.6.2011 6:57:32

3.6 - Derivačný kanál Váhu
Parádna rybačka na rieke ,ktorú znepríjemňovalo striedanie horúčav z daždom a silným vetrom.Ako prvá ryba prišiel karas (môj osobák) 41cm,potom dlhú dobu len jemné tukance ktoré sa nedali seknúť.Myslel som si že sú to malé biele ryby ale ked sa mi predsa jeden záber podarilo seknúť bol som dosť prekvapený,okamžite sa rozbzučala cievka a po asi hodinovom súboji skončil na brhu krásny šupináč 79cm a rovných 9kg.Potom som už chytil len pár bielich rýb.
Všetky ryby plávajú spať vo vode.
kmenový vlasec: 0,20
návazec: 0,14
délka návazce: 40cm
velikost háčku: 12
hloubka: cca 3m
nej. nástraha: kostniaky,pufa
návnada: kúpna krmná zmes s pridaním partiklu
množství návnady: 6litrov

nepijunesouložimnekouřimapouštim - Profil | Po 6.6.2011 2:27:51

včera aj dnes - co včera z druhé strany
tak sem tu 4 do týdenního limitu dostal. Jak to bylo. Chči. Chči jak chuj. Koukam na meteo radar , nad mym rybnikem se to měni na mrholeni, pohled z okna vtu stranu, řikam si v 20 hodin nebuď zhnily a dovez brašku temu ve vaně. Předpoklady se naplnily, v pulce cesty bez kapky, Chutˇna ryby sem měl asi velku, soudě podle kila na tachometru ve šrodku ošrodku.Rozbalim vercajk, když nic si řikam, aspoň krasny zapad slunce si vychutnaš, tak vychutnavam, su celkem spokojeny, bo zaběry na oba pruty mam pravidelně od netopýrů. Po desate večer se rozklimboce světylko na mojim fedru, taham, tož to se nechove jak kapr, jak bych po dně posuval olověnu desku, vytahnu to na břeh a ono to sumec celých 29 cm:-) Tak sem mu posvitil do očiček, řekl mu, že až bude mít 71 cm, at se na mě přijede podivat, že ja sem ten hodny strejda, co ho už jednou pustil, no a když se zastavil na odjezdu kolega si postěžovat, že to nebralo, tak sem začal věřit ve svou chvilku. To tak byva. Za 10 minut hrčák na fídru, říkám si fajn, jdeš domů,teda já, u brojlera je to samozřejmost, 5x se obrátil proti mě, uličník, 5x sem ho nedomotal a v duchu se s ním rozloučil, ale asi tež chtěl vidět, toho nepijunesouložimnekouřimapouštim.. Jakmile mne však posléze spatřil, tak se mu podařilo před podběrákem vzít roha. Nevadi, zaslužil si svobodu sam, patřila se mu. Za deset minut sem se smal už ja, a zustalo mi to až dodom.Ve vaně mám páreček a kdyby někdo chtěl na kaprodrom nasadaka, tak at se ozve. Domluvime se.
Položena s peletou, dipovana rousnicí: fídr se žížalkou 0:3

honza dufek - Profil | Po 6.6.2011 0:53:26

5.6.2011 - Titran-Froya
dnešní úlovek tresky tmavé 121cm,16kg...!!!!!!!!!! neuvěřitelný bojovník, přívlač, nástraha černý riper MYSTIC na jigovce TORPEDO 85gr..

Kajman-Grizly - Profil | Ne 5.6.2011 23:05:00

5.6.2011 - Sázava 14 a 13
Zdravím všechny vydry,tak dnes jsem ráno vyrazil na Žabinec a měl jsem pouze krásnej,ale opravdu krásnej záběr.S počátku jsem si myslel,že jsem ve vázce,ale když mi začal jezdit vlasec a pak pěkně tahat pomalu plynule ,ale silně.No krása.Zajížděl mi do zatáčky a pak už jsem viděl jen velkou vlnu u břehu cvrkot navijáku asi 7 vteřin a prásk.Tak nevím co to bylo,ale rozhodně to bylo velký,ale nejspíš to byl amur nebo tolstolobik.Ale i tak to bylo pěkný.Vyhulil jsem asi patnáct cigaret a vypil litr kafe a jel jsem domů.Odpoledne jsem šel ještě jednou,ale na řeku s Martínkem.Tam jsem neměl ani ťuk,ale Martínek postavil pěkné bábovičky.Dali jsme si šťovík poházeli na sebe svízel a jeli jsme domu.Takže domu jsem nic nedonesl,ale na to je má rodina zvyklá.Tak zase příště.Petrův Zdar.Není důležité vyhrát,ale zúčastnit se.

Fullnek - Profil | Ne 5.6.2011 22:27:33

Dnes - Někde v centru Brna
Naskok u vody a byla s toho parádní chytačka.

Matez - Profil | Ne 5.6.2011 22:23:08

5.6. 2011 - Svazový
Tak dnes odpoledne na řece. Dost foukalo a bál jsem se, že přijde bouřka, ale naštěstí nee. Na prvním fleku to docela šlo, ale jen do doby než pustili vodu, tak jsem se přestěhoval na jiný místo a tam se povedly další ryby. Celkově jsem chytal asi 5 - 6 hodin a povedli se 2 kapři 30 a 40 cm, 4 jeseni, 1 tloušť, potočák, cejnek, plotice a karas, vše si spokojeně plave dál... Bylo krásně, bralo to, co víc si přát.
kmenový vlasec: 0,18
návazec: 0,16
nej. nástraha: kukuřice, žížala
návnada: kupované krmení + strouhanka + hlína + pstruží granule+ kukuřice
množství návnady: 2 l

eXecutor - Profil | Ne 5.6.2011 22:21:37

dnes - Miestny a Domaci rybnik
Dnes celkom zaujimava rybačka , najprv sme s kamosom vybehli na mucharku poskusat stuky na miestny rybnik par mensich sa podarilo , neskor som sa vybral k dedovy na nas rybnik trosku zabit vlackarsky abstak :D na voblere som si potahal nejake kapriky . S UL vlackou je to sranda docela ... brali ci na vobler alebo rotačku ...

prajem pekny vecer ...

tomashrych - Profil | Ne 5.6.2011 21:28:23

5.6.2010 - Orlík
na orlasu jeden bolen 57cm

kadlan - Profil | Ne 5.6.2011 21:25:41

5,6,2011 - 421073
Dnes krásný,slunečný den na Purkarci ve znamení kapříků a cejnů.
teplota vzduchu: 26
množství návnady: 7l

c.13 - Profil | Ne 5.6.2011 21:23:15

2 - 5.6.2011 - Ostrožská Nová Ves - štěrk
Posílám fotky z úspěšné výpravy na štěrku v Nové Vsi, podařili se krásní kapři 19 a 12,5 kg,dalších pár záběrů jsme bohužel neproměnili. Chytáno na Zelenou Bestii a De Luxe od BoilieSystem a kdo tu vodu zná,tak asi pochopí jak skvělé nám tyto kuličky šlapou :-) V předchozím týdnu na stejné vodě a stejné boilie ještě chyceni kapři 14,5 a 16kg.
Spokojenost velká.

Šlapeto - Profil | Ne 5.6.2011 20:37:00

Víkend - Labe, Jezero Lohenice
Ach jo, tak jsem si v pátek zakrmil kukuřičkou na labi s tím, že kapři už budou vytřeni. Od 5ti hodin od rána pár záběrů na feeder(o boilie ani nemluvim :o))), ale asi do devíti žádná ryba. Už nevím, co tam s nimi je :-/. Přesun do oběda pod jez, tam uvláčen na červy bolen cca 40cm :)) no hrozný vedro a celkově fujtajbl.

V neděli to bylo opoznání lepší, vyrazil jsem na samý okraj mrtvého ramena a podařilo se. Nakrmil jsem svoji domácí směsí na přírodní vody a šlo to. celkem za dopoledne vytaženo 11kapříků od cca 30cm do 45cm, 8větších kaprů jsem ve stulíkách neotočil a jeden amur cca70-80cm vyskočil po záseku nad hladinu a upálil to. K tomu nějaký karas a cejn +-40cm, bohužel žádný lín.
způsob: plavaná
návnada: know-how neprozradím, ale 100% přírodní a smradlavé
množství návnady: cca 2 litry

kuzma - Profil | Ne 5.6.2011 20:36:03

5.6.2011 - Brněnský tok .....
dnes odpoledne na rybách náká ta rybka se povedla takže spokojenost :)
kmenový vlasec: 0,16
návazec: 0,10
délka návazce: 30cm
velikost háčku: 8
nej. nástraha: masný červ

Feroo - Profil | Ne 5.6.2011 20:33:14

04.06.2011 - jazero zahraničie
Včera konečne na noc na rybách na mojom oblúbenom jazere. Ryby moc nebrali , v noci prišiel jediný záber od kapra 77cm/7,1kg na boilie...nad ránom prekvapenie na feeder, kapor 65cm/5,9kg a 70cm/6,8kg :)
teplota vody: 20
množství návnady: ca. 1kg

Malej - Profil | Ne 5.6.2011 20:28:31

5.6. - Krásný
Dneska opět na chvilku u vody.Povedl se jediný kapřík cca 45.

Pally - Profil | Ne 5.6.2011 20:16:00

5.6 - 4-3260
Dnes krásna chytačka na VN Budkovce 1.3 plotičky,2 Kapríky,2 američania a čo ma veľmi prekvapilo 4 Slnečnice Pestré.Ako inak ryby boli odovzdané vode :))))))

způsob: plavaná
nej. nástraha: kukurica

Obiš - Profil | Ne 5.6.2011 20:09:46

dnes - ...
Procházka kolem vody spojená se šnorchlováním a lehkou rybačkou se docela vyvedla. První to odnesla želva, která se fakt nedala zadarmo, byli jsme rádi, že jsme nepřišli o prsty. Pak jsme s kámošem zkusili amury. První dvě ryby jsem bohužel upálil o jednu pitomou větev. U třetí už jsem toto nechtěl dopustit, tak jsem po záběru smočil nožku a valil na volnou vodu. Měl jsem kliku, že tam se mnou byl Zdenek, který se za mnou vydal a vzal sebou mé ploutve. I tak jsem toho měl po dvaceti minutách šlapání vody až až. Ale povedlo se to!

eddy 25 - Profil | Ne 5.6.2011 20:07:05

dnes - dešna
zavody 24 o pohár obce děšné 10místo

Shelby - Profil | Ne 5.6.2011 19:19:55

5.6.2011 - Vrchlabí....
Ryby jsou za poslední 2 ležení u vody. Celkem asi 25 záběrů a 18 ryb. Převážně jedinci kolem 55cm. Mezi nimi i větší od 62cm do 76.

Marian22 - Profil | Ne 5.6.2011 19:15:51

02.06.2011 - Ratkovo
Vo stvrtok feeder rybacka po praci. Opat ziadna slava, ale podarilo sa okolo 20 pleskacov (15-30 cm). Na haciku najviac pozornosti vyvolaval kostny cerv. Na druhej udici naopak ziadnu pozornost neputala kukuricka pod hacikom :)

tix - Profil | Ne 5.6.2011 18:53:03

5.6.2011 - 471005
Dnes na červy přišlo pár podouství a pěknej duhák 37 cm. Druhej prut jsem měl na plavačku a zkoušel jsem jelce na třešně, ale měl jsem jen jeden záběr, a ten jsem ještě pro samou horlivost zkazil.