dipolek 1 - Profil | So 5.7.2008 21:51:34

5.7.2008 - Jihlava 13A
Po delší době jsem se dostal k vodě a povedla se jedna plotice 23 cm, dva cejnci 27, kapřík 33 a něco většího mě utrhlo návazec. Vše plave dál.

Sobb - Profil | So 5.7.2008 21:06:41

5.7.2008 - řeka
dnešní dvou hodinová vláčka nedopadla zrovna nejlíp. Na břeh se podíval jen bolen 67 cm

pira - Profil | So 5.7.2008 20:53:15

dnes po praci - Jizera 4
Sel jsem spise jen ozkouset novy proutek,zatim spokojenost,jeste by to na nem chtelo mit nejakou rybku:-)

schiwa - Profil | So 5.7.2008 20:39:12

5.7 - Vltava
Dnešní vláčka byla ve znamení zubatek ve velikosti 50-65,candátků okolo 30ti čísel a spletla se i jedna kudlla atakující 80ku.
Největší jsem si vzal.Zajímavé je,že všechny štiky jsem vytáhl z jednoho místa,jinde jsem o štiku ani nezavadil.

trpky - Profil | So 5.7.2008 19:12:26

5.7.2008 - Jizera
Dnešní vláčka ve znamení jen několika okounů.

Reznik76 - Profil | So 5.7.2008 18:34:10

dnes - 401017
dnes od rána na Vltavě s fedrem chytáno na červíky. Rybky moc nespolupracovaly na první nához plotice, po chvilce sem utrh kapříka potom už jen jedna padoustev, 5 okounů a duhák 37cm

m.b. - Profil | So 5.7.2008 17:25:16

5.7. - Sázava
Při ranním feedrování vytaženo asi tak tuna ouklejí, cejnků a karasů a dokonce se na červíky nechala zlákat i štuka 45 cm. Regulérně za kraj huby, na 0.12 forpasu

Abe - Profil | So 5.7.2008 16:38:48

5.7.2008 - 461 141 - Svratka 5
Poprvé letos na našem priglu...řeka se mi zdála mrtvá, něvěřil jsem, že by ryby v této době veder a hojnosti bentosu a zooplanktonu měli ještě zájem o další dobroty, tak jsem se rozhodl jim dat ochutnat plech a gumky...ale ani to jim moc nešmakovalo, u sirky dva okuni, jeden čudla, druhý dostal dočasný příbytek v cajdáku, než skončil v mrazáku...ještě několik útoků od okounků sotva viditelných, jakmile ale začalo fučet...adijós, okouni se stahli do svých hradů v hlubší vodě...příjemné dopoledne

doktor.fiSh | So 5.7.2008 16:08:06

dnes - Nitrica
Dnes konečne po dlhej dobe na tečúcej vode... Hneď to prinieslo úspech, v podobe motivačných dvoch ostriežikov do 15cm na 4cm smáčky od lastie... potom sa to už rozbehlo,štyria duháci do 30cm a jeden menší potočák, avšak na wobler Salmo minow 5cm RR floating. Vyzradil sa zalovením pod stromom... :) S toho chytil dva duhaky môj apko na berkley ikru.. zupa do dnes bolo !

tench - Profil | So 5.7.2008 13:56:12

.... - Překrásná voda na Vysočině
Tak jsem se zase po roce vydal na jednu překrásnou vodu vysočiny, kterou nemohu tuctově nazvat "soukromákem" a na které jsem byl již v minulosti i totálně bez úspěchu. Ve středu jsem z chalupy našich kamarádů vyrazil někdy kolem sedmé hodiny odpolední hlubokým lesem směrem ke cca 10ti hektarovému rybníku. Až na místě jsem zjistil, že jsem si nevzal kromě foťáku jediný prostředek ke zjištění rozměrů našich "protivníků", čehož jsem později dosti litoval. Zpočátku jsem ještě za světla dostal několik kapříků kolem padesáti a jednoho přes 65. Na noc jsem se přemístil blíže "zprávcovské chatě", kde jsem přes noc až do jedné hodiny dostal několik přenádherných jízd a mimo jiné úspěšně dovedl do podběráku 3 velké kapry, 1 odhadem lehce přes 70 a 2 velké lysce hrubým odhadem něco přes 80 a 12 - 14 kg váhy. Na celém velkém rybníku jsem byl přes noc sám , a tak jsem o foto poprosil ospalého pana zprávce, kterému přes jeho věk, ospalost a špatný zrak ani nemohu zazlívat pár zmršených fotografií, ryby jsem tudíž alespoň nafotil ilustračně na zemi......Ráno šli kapři jen malí a po pomyslném obědě jsem lov ukončil s tím, že se na noc vrátím s tatkou, kterému bych velkého kapra na prutě moc přál....Přijeli jsme okolo osmé a do devíti nachytali několik dorostenců do 50ti cm. Pak se začalo blýskat a vypukla naskutečná bouře doprovázená přívalovým deštěm. Nakonec nám chcíplo auto a tak jsme šli promáčení domů lesem. Pro problémy s autem jsme naši návštěvu u známých museli o den prodloužit a pro mě to znamenalo jediné. Tentokráte výborně vybaven, samozřejmě s metrem (:-) opět na noc, pokusit se úspěch s velkými kapry zopakovat...Na noc jsme však u vody zůstávali ve dvou. Z minulých dnů jsem měl vypozorované, že záběry od velkých kaprů přicházely pouze v noci. Před setměním jsem vytáhl nějakého toho kapříka do 50 a kolem půl jedenácté to přišlo. Neskutečně rychlá, spanilá jízda.....Po záseku bylo jasné, že se jedná o pěknou rybu, což jsem po cca 15ti minutovém boji potvrdil i na břehu. Výsledkem byl krásný lysec 80 cm a hrubým odhadem kolem 12 - 13 kg. Do druhé hodiny (kdy jsem lov ukončil) přišlo ještě několik kaprů od 63 do 73, takže jsem do spacího pytle ulehal s maximální spokojeností....Ráno jsem vstával kolem čtvrté, takže jsem toho moc nenaspal a hned o půl paté jsem svedl nádherý souboj s krásně vypaseným lyscem rovných 75 cm. Násladovalo několik menších kaprů, zakončených krásně stavěnou sedmdesátkou........ Asi největším zážitkem pro mne byl velký kapr z první noci, který určitě mohl mít kolem 85 cm, kterého sjem po vyčerpávajícím skoro půlhodinovém boji podebíral a zjistil, že můj malý háček v jeho pysku je utržený, a druhý je za ocas!!!!!!!!! Tím byl vysvětlen abnormální boj, při kterém mi málem umdlébvala ruka. Když jsem své skóre hodnotil s několika "denními" kolegy (i v porovnání s minulostí) velkou roli sehrálo zřejmě štěstí, i když......kdo ví......:-)
Ještě jeden......75 cm, cca 11 kg.... , na druhé fotce největší zevidovaný kapr 82 cm

Martin Samek - Profil | So 5.7.2008 13:48:46

5.7.2008 - Berounka
Dnes dopolední vláčka.Prošel jsem to Od jezu v Klučicích až k mostu v Karlštejně.Ani drbanec,absolutně bez záběru.No aspoň jsem nic neurval.

vlkodlak | So 5.7.2008 11:53:49

4.7.08 - Odra 5
Včera zvečera sumec 106 cm 7 kg.

mális - Profil | So 5.7.2008 11:29:35

2.7. 2008 - Chorvatsko
Tak 2 týdny u moře. Parádní chytačka nachytáno pár mořských potvor a několik úhořů. Nebyly letos tak veliký všechno tak akorát :-) ale ten boj nádhera.

placew - Profil | Pá 4.7.2008 23:32:18

4.7.2008 - Dunaj
Taku rybacku ako dnes som uz dlho nezazil. Druha ryba co som mal na palici (cca 15min po prvom nahode), skromny odhad okolo 10kg. Mal som na palici aj 80tku stuku a nebolo to ani spolovice to co dnes. Po nahode vyklesala guma cca 1m, uder do palice, po zaseku mikado perch vyzeral, ze sa zlomi v spojke, okamzite cez brzdu dole prudom a pri pokuse pribrzdit cievku rukou 14tka praskla ako keby to bol len vlasok - to som si bol len zachytal zubaciky do 50cm :)
od cca 20:30 do 21:30 sli zubaciky, prestal som ich ratat pri 15 :) Co co som ratal boli kusky okolo 40cm, tych bolo 6, z toho len jeden obycajny, ostatne volzaky - krasne vypasene, vyfarbene, ciste mliecnaky. A ked som tahal toho obycajneho, tak ho zakusla kudla, cca 50-60cm :) To som uz fakt nechapal. Chcel som aj odfotit potrhaneho zubacika, no uz bola tma na foto z mobilu bez blesku.
Ako sa zotmelo uplne (cca 21:30) tam zacali "radit" asi bobre v kooperacii s ondatramy. Ked mi jedna z menovanych vyskocila z vody rovno na nohu, tak som dostal takmer infarkt a skoro spadol do vody - verim, ze to zvieratko tiez neobislo bez psychickej traumy, az spadlo naspat do vody. :)) A to bez srandy :))) Nato sa mi akysi iny tvor pokusal z osvetlenej brasne odtiahnut podberak, to uz som nevydrzal, zbalil sa a siel domov (ryby uz aj tak nebrali:). Asi si to zajtra zopakujem.

Bachy - Profil | Pá 4.7.2008 23:30:45

dnes - Moravice 1P
Po týdnu zase konečně u vody, na hodinku jsem se stavil na jedničce a pěkně si zachytal, několik potočáků do 30cm a tloušťů do 35cm. Ze začátku na goldy a po setměni jsem si potahal smáčka.

Starouš - Profil | Pá 4.7.2008 21:47:39

4.7. - Bílina 6 - rybník
Dneska odpoledne to bylo hlavně o trofejních kapřících...:-) Na fotce můj nový osobáček - menšího jsem opravdu ještě nechytil :-) Jinak ale i pár větších rybek - kapřík (36cm), línek (cca30cm), karásek (cca20cm) a 3 perlíni (cca20-25cm). Chytáno na plavačku a feeder, plavka úspěšnější. Nástraha masňáci.

Bass hunter - Profil | Pá 4.7.2008 21:20:12

4.7. - Labe
Dnešní odpolední vláčka celkem ušla.Překecal jsem jednu štiku, tlouště a pár okounů.A ještě abych nezapoměl,taky raka...

chemikln - Profil | Pá 4.7.2008 21:19:28

4.7.2008 - Nechranice
dnes jednodenní výprava na Nechranky silnej vítr ...ale super rybačka kapr 40cm další vyháklej u břehu cejn 42 cm a 2 boleni 65 cm a 35 cm ..další dva boleni vyháklý po záseku

brawe - Profil | Pá 4.7.2008 21:09:31

2.7.2008 - berounka5
tak první štička z berounky, měla krásných 75 cm.
potěšila

roman - Profil | Pá 4.7.2008 14:42:25

včera - Morava
Večer výlet s vláčákem na sumíky se moc nevydařil bo po vodě začalo plavat neskutečný kvanta trávy--celkem zážitek ,ale nakonec jsem ukecal candátka kolem 60 a další záběr jsem nepromněnil. Po 23hod jsem se dal na ústup za neskutečného počtu blesků a rachotu hromů....