Teo | So 4.8.2007 8:35:16

1.8.2007 - Bělá 1
Ačkoli chodím nejraději na řeku,zkusil jsem i tenhle stoják a byla max spokojenost celkem tři kapří vše kolem 50,plus cejni a plotice.

berlinan - Profil | Pá 3.8.2007 22:08:00

3.8.2007 - spree
po prichodu k vode jsem zjistil,ze kukurice ze vcerejska voni nejak nakysle,no ale berlinske rybky maji asi trenink a dve ploticky jsem vytahl.a pak uz nic,tak jsem si to prevazal na gumovou rybku a taky nic,tak rotacka a zatah,pak neco povolilo a na breh se podivala feederova sestava neskutecne originalni s jednim krmitkem a tremi navazci s hacky asi tak 1/0 na vlasci tak 0,50.
nechapu jak to mohl urvat,kdyz ja jsem to vytahl s 0,20.
no a nakonec prisel ke slovu salmo hornet a na druhy nahoz voda 2 metry ode mne explodovala.chvilku sem se s nim pretahoval a nakonec skocil v podberaku bolen 46 cm,muj druhy v zivote.vse pusteno zpet,sbalil jsem se,nashle,fakt peknej vecer,nezvykle klid,ani nejezdilo moc lodi,asi maji vsichni dovolenou a odjeli nekam do haje svatyho,brou noc preju vsem.

Ládin - Profil | Pá 3.8.2007 21:46:35

Tento týden - Lom Ejpovice
... a taky sumci :).

Ládin - Profil | Pá 3.8.2007 21:43:37

Šli velký kapři...

herilak | Pá 3.8.2007 21:39:53

3.8 - 471091
Dnešní vláčka se rovná nule.Počasí super ale ryby to ignorují.Snad příště.

hevlín - Profil | Pá 3.8.2007 20:16:07

dnes - dyje 8
Tak jsem dnes využil volné chvilky a zajel si na své oblíbené místo. Je až s podivem, že jej každý má přímo pod nosem a s nikým se zde nepotkávám. Jen dobře....Za půl hodinky chyceny dvě štiky takřka mírové, které se za mnou na břeh jistě v budoucnu ještě podívají.

JKL - Profil | Pá 3.8.2007 18:40:52

2.8.2007 - Vltava 1 A
Včera večer ouklejka pod kačenou, cosi lovilo jako o závod - o ouklejku to zájem nemělo. Ve 21.00 brutální útok ondatry na kačenu - začala jí bez váhání konzumovat. Nevidět to dost bych se divil. Pozor . Ondatry útočí !!

Pásovec - Profil | Pá 3.8.2007 17:13:45

3.8.2007 - Porlicko
Tak jsem dnes po ránu vyrazil zkusit nevej flek na naší domovské řece....výsledek ppředčil očekávání a já konečně viděl jak vypadají pěkní cejni...chytil jsem za 3,5 hodky 12 ks a ani jeden nešel pod 40 cm což je v naše kraji už solidní výkon...jinak ještě lapena podoustev a cejnek....chytal jsem feeder,krmil jsem Lorpio+Boland a naháček masnacek

Timo - Profil | Pá 3.8.2007 16:03:56

2.8. - nysa klodska
tříhodinová vláčka na staré dobré nyse přinesla čtyři štíhlata a jednoho jesena.

trpky - Profil | Pá 3.8.2007 15:24:47

3.8.07 - Jizera
Zapoměl jsem fotečku,tak tady je jedno štíhle z Jizery na rotačku.

trpky - Profil | Pá 3.8.2007 15:21:19

Jizera je mírně zvedlá a dost přikalená.Na vycházce s novým navijákem jsem přemluvil pár malých ryb,bohužel žádnou větší.Takže navijákem to asi nebylo:-)

boyscout - Profil | Pá 3.8.2007 14:04:13

2.8 2007 - Dyje 5
Čtvrtek 2.8 2007
Tak dnešek byl nakonec daleko slabší než se mi zdálo v mých růžových snech ještě v úterý. Důvodem byl výpadek v krmení, protože MM nakonec jet na ryby nemohl a tak tam ve středu 1.8 nepadlo ani zrnko partiklu a ryby jeli zase o dům (břeh) dál. :-( Trvalo mi půl dne, než jsem jich zase pár přilákal zpátky. Nakonec jsem na 1 prut (feeder) chytil 19 kapříků (max. 54) a k tomu 1 kapra 61cm na druhý prut s boilie. Asi 4 slušné ryby mi upálili návazec 0,16 až 0,18…..moje chyba. K tomu jen 6ks cejna (max. 55cm), ale zase 14ks okouna. Nejdřív jsem chytil 6ks na feeder a protože byli slušní (25+) tak jsem konečně vytáhnul tu vláčku a na kopýtko 2,5“ jsem chytil šňůru 8ks za sebou. Dalších asi 6ks mi spadlo, spoustu záběrů jsem neproměnil. Všichni jak přes kopírák, ten na fotce měl 31cm. Bralo to na hod asi 20 minut, pak hejno odjelo. Zdá se, že se z D5 začíná stávat slušná okounová voda. Asi sem někdy zajedu s lodí zavláčet ,abych zjistil zda se tam nenajdou i větší ježatci. Boleni samozřejmě zase nelovili, ta promeškaná neděle když jsem sebou neměl nic na vláčení mě fakt bude ještě dlouho mrzet.
Takže závěrem, jsem spokojený, ale mrzí mě že jsem nezjistil, jak moc ryby na D5 berou když se krmí nepřetržitě 5 dní v řadě. Škoda, snad někdy příště.

boyscout - Profil | Pá 3.8.2007 14:03:31

31.7 2007 - Dyje 5
Úterý 31.7 2007
Tak včera absolvoval lov na stejném místě jako já MM a pořádně mi to na dnešek nakrmil. Sám si zachytal taky slušně, lépe než já den před ním. Takže po 2 dnech pořádného krmení už byli ryby stažené na místě a jen na mě ráno čekali až jim tam vhodím novou porci. První rybou byl sice cejn 59cm (foto), ale pak už to bylo hlavně o kaprech. Celkem jsem jich chytil 41ks (max.54 a 57cm). Drtivá většina jich byla kolem 40-45cm, ale našlo se i pár kousků kolem 25cm. Tak malé kapříky jsem tam ještě nechytil. Pak ještě 16 cejnů (max. 59cm), 2 cejnci a 1 okoun. Měl jsem tentokrát sebou i vláčku, ale dneska to kolem nezalovilo ani jednou. Klasika :-) Všechno zase chyceno na jeden prut (feeder) až na toho kapra 57cm který zabral na prut s boilie. K tomu byl ještě jeden záběr na boilie který jsem promeškal. Škoda. Ale ryby se ukazovali ještě večer když jsem odcházel a navíc vítr foukal přímo do břehu, takže jsem si byl jistý, že MM zítra dobře zachytá a já pak následně den po něm taky.
P.S: Cejn 59cm se už fakt blbě fotí když je člověk sám. Já nemám tak dlouhou ruku ,abych ji mohl natáhnout tak aby se mi vlezl do záběru celý :-)

boyscout - Profil | Pá 3.8.2007 14:02:46

29.7 2007 - Dyje 5
Neděle 29.7 2007
Takže první den pokusu chytnout pár pořádných ryb na Novomlýnské nádrži systémem několikadenního pravidelného krmení. Za celý den skrmeno 15l partiklu a 10l suchého krmení. Výsledek: 25ks cejna z toho 9ks 50+ (max.56cm). Zbytek kolem 45-48cm. Dále 3ks kapříků (max.35cm), 2 pěkní cejnci (40 a 43cm) a konečně můj zatím nejmenší candát regulérne chycený na háček. Zdá se to neuvěřitelné, ale dokázal potáhnout 30g krmítko tak, že byl záběr zcela jasně signalizovaný 3oz špičkou feederu . Prostě silák :-) Všechno chyceno na 1 prut, druhý jsem měl celý den nahozen na boilie ,ale záběru na něj jsem se nedočkal. Jinak celý den do toho kolem mě intenzivně mlátili obrovští boleni. Bylo to strašně frustrující, protože jsem neměl vůbec nic na vláčku, dokonce ani trojháček abych mohl zkusit aspoň tahat rybku. A to byla i pěkně zakalená voda, takže šance na záběr tady byla. Tak jsem se mohl jenom dívat na opakované brutální útoky ryb k 80 cm a slintat. No nic, příště si něco na vláčku určitě vezmu.

komik - Profil | Pá 3.8.2007 13:46:14

2.8.2007 - Sázava 10, 411 081
Včera s Miloušem návštěva Emroe u Vlastějovic.
Dorazili jsme pár minutek po 18té a po vřelém přivítání Emroem a celým osazenstvem osady jsme se vydali na tůru k řece (cca 40m). Za chviličku už pleskaly naše nástrahy o vodní hladinu. Chytáno na kuku, červík, rousná a rohlík. Ze začátku oukleje a sem tam ploťka, po setmění mi vzal rousnou 40ka cejn. Emroy tvrdil, že mu to včera vzal kapr a nešel otočit, tak to po vymotání asi 100m vlasce upálil.
(Jestli se nezastavil na jezech, tak by mohl být dnes někde za Týncem u Krhanic.) Doufali jsme, že přijde taky takový kapřík, ale žádného jsme neukecali.
Emroy nás pohostil moravským domácím grilovaným bůčkem, moravskou domácí meruňkou a Havlbrodským pivem, vše výborné kvality. :-) Po třiadvacáté hodině jsme sbalili vercajk, chvilku pokecali u osadního táboráku a spokojení se po půlnoci vraceli domů.
PS : EMROY ZDRAVÍ NA DÁLKU VŠECHNY MRKmeny, MRKmanky a samolitr MRK.

Radim-O - Profil | Pá 3.8.2007 13:22:31

2.8. 2007 - Dolní Benešov
Super chytačka na štěrkovně Dolní Benešov kapři 73 a 92.

Rommel - Profil | Pá 3.8.2007 12:45:43

1.8.2007 - Hloučela 1
Včera lov od 18-24hod. Na přehradě bylo rybářů jako much. Jeden kapr upadnul po krásném záběru a v noci uloven malinkej úhoř cca 35cm jinak mrtvo.

Trupik | Pá 3.8.2007 12:05:43

2.8.2007 - SV
Den dopredu jsem byl zakrmit na SV asi 0,5kg boilim od Vaclavika prichut SVS. Vytipované misto bylo na protějším břehu u leknínů. Kolem 17:30 mám vše připravené. Na jeden prut jsem navlékl kuličku boili zmiňované výše prum.14mm v dipu sladké koření, k tomu PVA pytlík s peletami Robin Red a kukuřičné minipeletky. Na druhý prut jenom 1a1/2 kuicky boili a nahodil těsně k hranici leknínům. Kolem 20hod příchází buřina a sní i první padáček na druhý prut, zasekávám ale vzápětí hned rybu ztrácím. Ve 22hod přestává pršet. 23:30 příchází opatrná jízda na první prut, zásek sedí a cítím velký tah na druhém konci, mam co delat aby ryba nezajela do lekninu, podari se mi ji udržet, ale bohužel se mi zamotavá do druheho prutu. Během 10minutek je šupi 67cm na podložce, ošetřuji mu ránu klinikem (tlamě nacházím ještě druhý haček s návazcem a ruplou karabinkou ), pár výcvaků s ním a hurá do vody. Ještě mu v duchu říkám děkuji třeba někdy naviděnou. S 24hod končíme

Rick - Profil | Pá 3.8.2007 11:54:30

3.8 - Labe
Celkem vydaření (večer/ráno) vyprava. První sumík na kouličky, Squid octopus od KN, dva 9 kg kapřiky mu dělalí společnost. Bohužel všechny tři zabrali když lilo nejvíce takže jsem umytej na tyden popředu

Uzlik - Profil | Pá 3.8.2007 11:51:10

3.8 - 441025
tak jsem si po dlouhy době zašel do litoměřic na labe a podařil se mi krasnej lisec 50cm