WoblerQ@seznam.cz | Po 28.5.2007 13:41:16

24.5 2007 - 471192 Odra 2B
prisel sem k vode a poptal se jak to de vsichni mi rikali ze to ani netuklo no nakonec sem si nasel vhodne misto a zacal vse pripravovat navazal jśem si to na plavanou zakrmil a nahodil asi za pul hodiny prisly prvni zabery tak jsem chytil pet plotic asi po potom prisla tak prudka a rychla jizda ze sem to nestih ani zaseknout po 2 hodinach me ty plotice uz prestaly bavit tak sem se premistil na jine misto nahodil sem na spici stuliku kousek od pritoku a za chvily uz byl prvni lin v podberaku pak se to opakovalo jeste dvakrat a pak.........se splavek zacal pomalounku rozjizdet tak sem zasek a ano opravdu byl tam kapr po zhruba 2 minutovem boji byl v podberaku mel 42cm pustil sem ho i kdyz mel miru protoze prece jenom kazda ryba patri do vody :-) :-) :-):-):-):-):-)

Rybouš - Profil | Po 28.5.2007 12:59:23

26.5.2007 - sazava
tak v od patku na sobotnich zavodech v kacove, v patek paradni vystup poradatele pri kroceni elektrickeho proudu, blesky skakaly tak deset centimetru od nej navic byt tak tri metry na strome, nakonec to prezil a stanek byl zprovoznen, kacovske kvasnicove pivo opet vyborne a pri patecni pulnocni bource jsme s kamaradama udelali kazdy sest kusu sprintem k tomu par panaku a sup do stanu a teseni se na sobotni celonocni zavody. Bohuzel bylo vse pri starem a tak jak minuly rok i letos jsme sedeli a cumeli. jediny zaber okolo 22h bylo uhori mimco 43cm, coz znamenalo 24b pro mne, kamos celou noc bez zaberu, ve ctyri sem se na to vyprd, na protejsim brehu sedeli starousedlici, meli nahles pusteny radio velkej ohen na brehu, navic ten clovek snad chytal poprvy pac nevevedel ani jak utahnou brzdu u navijaku, ale ryby tahali celkem pravidelne, zrejme to bylo hloubkou, sice sem den predem nase slusnej flek kde se dno lamalo do hlobky pres dva metry, ale rybu i pri slusnym vnadeni cca 10l krmeni jsem tam nedostal, tak jim tu prdku natrhnem zas napresrok,

nairam - Profil | Po 28.5.2007 8:13:42

26/27.5 - 471200-Sl. harta
V sobotu odpoledne odjezd s Michalem na slunnou hartu. Kolem šesté sílící vítr a pomalu začalo pěkně pršet a toto trvalo s přestávkami do brzkého nedělního rána. Kapři tahali pěkně, vše ,ezi 35 - 46 cm.

Majdo - Profil | Po 28.5.2007 7:30:30

26.5., 27.5.2007 - 401 002
Sobotní chytání dopadlo víc než na výbornou. Celkem chyceno 12 kapříků mezi 40 - 50cm. Krmeno Lorpio+TTX+konopné semínko. Chytáno na feeder a ploženou. Feeder klasicky vedl a na druhém prutu nastražené tři zrna kuku na vlas v očekávání větší ryby, která sice přišla, ale hned po záběru mi to upálila:-( Neděla byla trochu slabší, páč mi na navnaděné místo najela bílá ryba, ale i tak se nachytalo celkem dost ryb ve složení kapr, cejn, podoustev. Dokonce jsem si zvednul osobáček ve formě nejmenšího kapra, jakého jsem kdy chytil. Asi tak dvacet čísel:-) Krásný dva dny, všechny ryby plavou dál.

Kajman-Grizly - Profil | Po 28.5.2007 0:16:23

3.4.2007 - Sázava 13
Dnes 3.4.2007 jsem byl letos poprvý na rybách, protože dříve jsem nemohl kvůli pracovní vytíženosti.První ryba plotice na rohlík vrácena zpět vodě.Petrův Zdar

Tryko - Profil | Ne 27.5.2007 23:46:08

27.5 - Dyje 15 - Podhradí
Dnes opět pokus o úhoře. Od sedmi do půl jedenáctý. Krom 15cm okounka ani ťuk. Po asi pětiminutové přeháňce, se pročistil vzduch a celkově změnilo klima. Ale ůhoří noc to už nebyla.

Maco - Profil | Ne 27.5.2007 23:06:20

24.5. - Dřevnice 1
Druhý den neplánovaná rybačka přímo v centru Zlína u mostu :o)))
Šli jsme přes most a ve vodě viděli plno ryb ve složení - jelec,kapr,cín atd...
Nedalo nám to a zašli jsme do auta pro jeden prut a prubli plavačku.
David lapl kapříka!!!Psycho!
Je to ta fotka v tom dřívějším příspěvku :o)))

Maco - Profil | Ne 27.5.2007 23:01:48

23.5. - Soukromý revír Ostrata u Slušovic
V sobotu jsem poprvé v životě vyrazil na soukromou vodu!Co se týče ryb, tak jsem byl spíš zklamán...Jinak zábava byla parádní :o))) Vyrazil jsem s kamošem ze střední kterého jsem pár let neviděl, takže bylo nějaké pivko, vínko aji faječka :o)))
Já jsem chytl cína 25 cm, karase 35 cm(můj nový osobáček :o) ), cín cca 20 cm a večer v 22:14 záběr od kapříka 44 cm :o)
Vše samozřejmě puštěno zpátky domů...
Perličkou byly záběry od plavajících a pořád kolem nás kroužicích ondater, kterým jsme se tam očividně nelíbili :o( a taky jeden záběr mi přivodil lovící netopýr nad chladinou, který mi brnknul do silonu :o)))

Křižáček - Profil | Ne 27.5.2007 20:40:51

27.5. - 431040-UN Skalka
Tak dneska sem si pekne zachytal, chyceni 3 kaprici(36,39 a 45). Vsichni bojovali jako kdyby byli posledni, i ten nejmensi mi tahal prut do vody. Omlouvam se, ze nemam foto, protoze fotak zustal doma. Chytano na foukanou kukurici.

Rybkin - Profil | Ne 27.5.2007 20:10:20

27.5 2007 - jizera 2
Dnes výprava s Pepou na jízu,voda lehce přikalená ale nebylo to na škodu,chytli jsme tři kapry 40-50cm k tomu několik pěknejch plotic,jeden cejnek a pár řezanů.Chytáno na feeder,nástraha červi,kuku,rohlík a žížaly

scopi - Profil | Ne 27.5.2007 20:05:18

dnes - soukromák na vysočině
dnes na soukromém rybníku u Nového Města na Moravě a 4 líni (cca 30 cm), 1 sotva mírovej duháček a 12 kaprů 51-60 cm a 4 mi spadli. Nádherní kapříci s břichy jak kopačáky těsně před třením. Musím přiznat že jeden šupi 56 cm se už oněch milostných hrátek nedočká. Jinak vše ostatní puštěno a hlavně nádherná chytačka...............

jepice - Profil | Ne 27.5.2007 19:17:36

27.5.2007 - Dyje 13
Muškařina od 14:10 do 15:45. Chytal jsem tu poprvé, takže jsem si v klídku prošel kousek revíru u Hardeggu. Chytil jsem si 1 potočáka a další, ale určitě větší, mi spadl u přechodu pro turisty. Prostě to nakopl, já ho nahulil, párkrát zakopal a byl pryč... Prostě smůla. Když jsem začal nadávat, tak mě pozorující rakouští turisté docela nechápali.
I přes ztátu pěkné ryby to byl pěkný den, chytáno na goldy.

jepice - Profil | Ne 27.5.2007 18:52:18

26.5.2007 - Dyje 11A
Muškařina od 14:25 do 16:10. Prvně jsem vytáhl 2 perlínky, ale když jsem zahlédl u hladiny kapry, šel jsem do nich. Navázal jsem tam chlebovku a na přívěs pakoše. Holdil jsem to před prvního kapříka- 2x se pokusil chlebovku nasát, ale do sebe ji nedostal. Pak se přiblížil k pakošovi, ale i toho nechal být. Myslel jsem, že mi vyroste trpaslík...
Byl jsem docela zklamanej, pak jsem si zpravil náladu v krčmě. Chytáno na goldy.

jepice - Profil | Ne 27.5.2007 18:42:33

26.5.2007 - Dyje 11
Muškařina od 9:10 do 11:40 u přehrady a pak u Louckého splavu. Ze začátku mě překvapila docela kalná voda. I přesto jsem však nějakou rybku chytil. Nechali se přemluvit 2 potočáci a tloušť- vše kolem 25cm.
Celkem to ušlo, chytačku mi zpestřilo tření 50cm tloušťů u přehrady, 2 stíhačky lítající pár desítek metrů nad baráky a 4 parašutisti skákající z vojenského vrtulníku.
Chytáno na chrostíky.

sojka - Profil | Ne 27.5.2007 18:28:23

26.5.2007 - 411046
Včera v noci opět marná snaha o prvního úhoře, tentokrát na Labi v Mělníku. Brali jen malí cejni, malí kapři a podoustve.
Vedle mne zmaseno sumčí miminko cca 40 cm. Prý je to tam úplně běžné, sumce prý nikdo nepouští!!! Kde to žijem!!!

Tešínský - Profil | Ne 27.5.2007 17:47:17

27.5. - Zaječák
Dnes bylo na rybách opravdu krásně vystřídaly se všechny způsoby počasí....Záběr od kaprů na boilies jsem neměl ale přesto jsme jich já s kámošem pár lapili. Na jemnou montáž potom ještě dost plotic a perlínů! PETRU ZDAR

brach - Profil | Ne 27.5.2007 17:40:07

27.05.2007 - Šírák
Babička chtěla kapříka, tak jsem jí musel jednoho přinést. A ani mi to nevadilo. Na mačkanku jsem si mohl vybírat.
Co mě to totálně naštvalo, byl bordel od zahrádkářů, na které v pondělí pošlu ŽP.

fredyn - Profil | Ne 27.5.2007 17:23:58

26.5.2007 - Morava na morave:o)
Po par dnech krmeni kukurici a vlastni boilie jsme vyrazili uz v patek ale kaprum se moc nechtelo jen kolega lapil jednoho mensiho.V sobotu uz to bylo lepsi,prvni prisel amur na kukurici a hned jak sem ho vratil vode sem dostal zaber na moji mušli od kapra(foto),kolega chitil 2 mensi.Na vecer prisla silna borka s jeste silnejsim destem.Porad jsme se utesovali tim ze to jde pryc ale oba sme vedeli ze to neni pravda a kdyz se setmelo tak sme byli primo uprostred te bourky,neco uz sem na rybach zazil ale ted sem mel fakt nadelano v kalhotech.

Martin Samek - Profil | Ne 27.5.2007 17:02:30

27.5.07 - xxx
Dnes supr chytačka.
Spusta záběrů, tři nádnerné, ale bohužel neproměněné záběry od velkých kaprů+chytil jsem si svoji 1. rybu cejnka malého-21cm

havl | Ne 27.5.2007 16:21:04

27.5.2007 - Jihlava 9
Dnes ráno, sem tam záběr, celkově žádná velká aktivita, potěšil jeden pěkný lín a perlín.