Hromis - Profil | St 25.10.2006 20:29:25

25.10. - 451022
Dneska na dvě hodinky na řece. I přes spoustu napadaného listí ve vodě se mi podařilo na vláčku pár okounů. Nejvíc brali na třpytku vel. 0 ale na gumu to taky celkem šlo. Tady je jeden z těch prvních.

MrKos - Profil | St 25.10.2006 19:26:10

dnes - Svratka
Odpoledne s váženým kolegou Lenochodem jsme zkusili tu našu brněnskó řeku... Z vody se za námi podívalo přesně 8 kaprů jedlé velikosti ( do 50ti ) přičemž František potvrdil výtečnou a tradiční formu protože z tohoto počtu 6 kusů patří jemu a pouze ten malý zbyteček si připsala moje boloňka... :-)
Kromě nich se za námi podívalo blíže neurčené množství plotic, cejnů a cejnků... Hodně kaprů nám popadalo nebo to utrhlo v překážkách. Na feederu jsem měl celou dobu rybku ale měla asi nějakou skrytou chybku poněvadž ji sežral jen nějaký okoun a to jediný... Jinou dravou rybu jsem ani nezahlédl natož chytil. Přesto to byla móc pěkná chytačka a všechny ryby tradičně plavou dál tak jako ten na snímku... to byl dnešní první ...
Dokonce jsme při pouštění kaprů složili a hlasitě recitovali, především pro kolemsedící bobkaře bez ryby, pěknou výpravnou báseň která zněla asi nějak takto : " I když Vánoce se kvapem blíží, lapnem si pak kapra v díži... "

havl | St 25.10.2006 16:47:07

25.10.2006 - Balinka 1
Odpolední provětrání minirotaček a woblerků. Spousta listí, spousta nervových buněk v říti. Na 3 cm světlého woblera 2 větší jelci, několik nesmělých ochutnávek od pidijelců, jinak nic.

horda | St 25.10.2006 15:01:36

25.10. - Ivanovický potok 1
Dnes od 7 do 10 s rybkama na 5 cm plotici akorát 1 okoun 20cm jinak nic, ale alejspoň sem si tady po dlouhé době šáhl na rybu.

Pavel Kleňha - Profil | Út 24.10.2006 23:34:16

22.10 - vltava
super sušení na Vltavě

Jožin - Profil | Út 24.10.2006 21:50:26

24.10.2006 - D7a
Dnes namém oblíbeném.Vypadalo to jako škola na feeder.Lapeno 13 kapříků,22 cejnů,jeden cejnek a taky candátek.Vše na kuku+pař.rohlík a taky kombinace s masákem.

Hecht - Profil | Út 24.10.2006 20:36:55

24.10. 2006 - Grádíčko
2 hodiny na kačce a 2 záběry... Jeden neůspěšný, ale za to ten druhý :-) Petrův zdar

wenda - Profil | Út 24.10.2006 20:28:39

24.10.2006 - Louky 1A
tak dneska po škole vláčka, uvláčel jsem pár okounů, málem 4 štiky, ale při výjezdu se vždy vraceli z5 a jako bonus jsem s kámošem vytáhl lidský hrudník, tak jsem zvědav jak se to dál bude vyvíjet

strejda - Profil | Út 24.10.2006 19:44:53

24.10 2006 - Labe
Dnes opět na hodinku a půl s vláčákem u potůčku.Vláčení velmi problematické na hladině už je spousta listí ale přesto dva boleni 65 a 66 a jedna štička asi 50

Hugo Fisher - Profil | Po 23.10.2006 22:02:14

23.10.2006 - UN Rozkos
Podvecerni vlacka s kamaradem. Kompletne jsme zmenili misto oproti predchozim vychazkam - ale opet bezuspesne. Az pri odchodu od vody jsme zasli na jindy vubec neloveny flek a ja dostal na 4. hod candata 47cm. A kamarad hned na hod pote okouna 36cm (uzasne vysokeho). A pak uz zase nic.. :) /plavou dal/

pxyz | Po 23.10.2006 19:42:12

22,10 - svratka 4
tak včera odpoledna chytačka na feeder u zoo na prvních schudek,spousta cejnů,červenek,a pár kapřích dosrostenců,pak jsem se chytl s jedním "rybářem" dostal jsem docela dobrý dělo a tak šel pán dovody,masařil malý kapříky a tak jsem se ozval

harpunar - Profil | Po 23.10.2006 14:41:53

21.10. - Harta
Ráno jsem zajel s Tucnakem11 do Hranic na Moravě,tam bylo pár malých štiček a na oběd jsme jeli na Hartu a tam výprask. Byl tam Tucnakuv syn a kámoš,chytali na živou a dařilo se jim.Vytáhli pár štik,okounů,ale já a Tucnak jsme vláčeli jen gumy,rotačky,woblery a prd!Vůbec,ale vůbec ryby na uměliny nereagovaly.Jo a ještě se mi líbí ten kmen co vytasil boyscout-být v emerice,tak je okamžitě jmenován KMENOVÝM náčelníkem!!!!

Jirka | Po 23.10.2006 12:37:49

22.10.2006 - 421044
plavaná

lorpio - Profil | Po 23.10.2006 12:13:27

22.10. - svratka 2A
Po sobotnich zavodech ve Stokach mi zustalo jeste trocha krmeni tak jsem se vypravil na 4 hodinky do Hrusovan.Po prijezdu k vode jsem se nestasil divit,nebylo ani kam zaparkovat,kolik tam bylo rybaru.Tak mi to bylo hned jasny,museli davat kapry.
A uz mi bylo taky jasny proc jsem po ceste videl asi ctyri domorodce na kole s kaprama v igelitce.Po prichodu k vode jsem jen ziral,kazdej furt zasekaval,nebo zdolaval kapra.Samozrejme kdo vytahl kapra tak ho hned zamordoval (nebo ziviho zavazal do igelitu),a valil dom aby jak jsem se brzy dozvedel mohl prijit znovu.
Nechtelo se mi tam vubec zustavat,ale uvolnilo se jedno misto tak jsem zustal.Rozdelal jsem si provokativne delicku (jenom na 9 metrech,protoze bych poslouchal tisic debilnich kecu) a trosku nakrmil,a nastrilel cervy.To se nelibilo mistnim domorodcum a hned jsem se dozvedel ze ryby budou zas prezrany a nebudou brat.V duchu jsem je poslal do pr.... a za chvilku jsem tahal prvni kapry.
Ryby braly na hod,a nejlepsi ale bylo ze asi u dvacatyho kapra prestali mit vsudepritomni rybari zabery,a ryby jsem tahal prevazne jen ja. Nakonec jsem vytahl 31kapriku (z toho asi 10 mirovejch) 15 karasu a 2 docela velky cejny.
Co se ale za tu dobu co jsem tam byl delo je otresny.Rybari po uloveni kapra jedou dom a pak zas v klidu dojedou pro dalsi ryby.A se tam jeste mezi sebou chlubijou ze uz objeli Syrovice a Unkovice. Nechapu proc duhej den po vysazovani ryb to nehlida nejakej porybnej.A to tak je pokazde.
Priste tam na ne poslu Smolku,a to se nestacijou divit....

Petli - Profil | Po 23.10.2006 10:51:52

21.10.20006 - Hracholusky
Bída a utrpení.Vůbec sem tomu nepřišel na kloub a po celodenním trápení jsem chytačku zakončil jedním kaprem zdolaným,jedním utrženým a několika cejny.

jan - Profil | Po 23.10.2006 10:27:48

21.10.2006 - Olesnice prerovska 1
Opet plavacka na splavu (posledni dobou se prakticky nedostanu jinam, nez sem), jako obycejne cervi, 1g splavek, 10 navazec, 14 hacek. proti zavedenym zvyklostem sem dle kamaradova hesla "poradna nastraha-poradna ryba" nasupal na hacek 4-5 cerviku a zacali opravdu chodit velke ryby(no spis vetsi), nektere dokonce atakovali 40cm hranici:-) zaberu podstatne vice nez minule, chyceno cca 20 rybek(hrouzci, plotice, tloustici, proudnici a 6 ostrych), spousta zaberu neseknuta. pote co sem malem zahucel do vody a zacali me mrznout nohy, sem radej utekl do tepla.

Igor - Profil | Po 23.10.2006 9:21:23

21.10.2006 - Moravský Krumlov - Vrabčí hájek
Spolu s kamarádem jsem se vypravili na pstruhový rybník v M. Krumlově. Střídal jsem mušku i vláčku a muška byla tentokrát výrazně účinější. Bohužel tu vzhledem k břehovým porostům není moc místa na házení. Jelikož jsem si vzal i broďáky, tak jsem vlezl u přítoku do vody a to bylo jinačí kafe. Celkem jsme s kolegou lapli ke 100 ks pstruhů ve velikosti od 30 do 40 cm, dokonce se mi podařil i jeden malý potočák. Počasí bylo super, ryby braly, spolulovci byli přátelští, co víc si přát :-))

Bachy - Profil | Po 23.10.2006 6:47:00

21.10.06 - Slezská harta
V sobotu večer jsme s kolegou zkoušeli candoše v Leskovecké zátoce. Na plavačku s rybkou mi přišlo několik okounů okolo 20cm, jeden candát 58cm a pěknou rybu jsem ztratil na plotici přes 20cm. Celkově nebylo vidět, že by dravci byli nějak zvlášť aktivní.

boyscout - Profil | Po 23.10.2006 0:07:44

22.10 2006 - JM
Dnes sme spolu s kamarádem zkoušeli štiky a candoše. Mě se mimo jiné povedl na vláčku i úlovek asi 4m dlouhého kusu kmenu (foto), který vážil snad 80-90kg (ve dvou sme měli co dělat aby sme ho dostali z vody). Dokázal jsem ho dotáhnout asi 20m (z 4,5m hloubky) tak jak ho vidíte směrem zleva doprava, to znamená že to jelo po dně skoro jako kotva. Náčiní: fire line 0,25 (cca 17kg pevnost) ale s volframovým návazcem na 5kg (má jen slaboučké karabinky) !!! A přesto jsem ten kmen dokázal zvednou ze dna a dosmýkat na břeh i když oral dno jako kotva.Neuvěřitelné - naštěstí mám na to svědka ...:-) .....později jsem druhým prutem vytáhl s 0,17 FL ještě o něco delší kmen , ale zase lehčí......Mimo této neplánované zkoušky pevnosti náčiní sme nakonec i rybařili. Lapali sme na splávek s mrtvou rybkou, na položenou, na vláčku i na "drachkovitze". Výsledek oba celkem 12 candátů 50 -72, 1 štika cca 73cm a docela dost nevyužitých záběrů.Z nich mě nejvíc mrzí spadlá štika na plotici 25+cm, vypadala podle tahu i zanechaných stop na nástraze moc dobře. Nicméně vyzkoušeli sme si několik nových věcí a zdá se že až si je pořádně osvojíme, budou dobře fungovat....takže sme oba velice spokojení, bylo hezky a ryby celkem slušně zobali - co víc si přát...:-)
EDIT> tak jsem teď zkontroloval ten volframový návazec a nebyl to ten s nosností 5kg ale 10kg. Ale i tak je to zázrak že to vydrželo :-)

Viktorin - Profil | Ne 22.10.2006 23:04:11

21.10. - Morava 6
Po několika letech jsem se zase podíval na Moravu 6. Chtěl jsem tuto úžasnou přírodu ukázat synovi. Byla to hrozná dřina v příliš na vláčku slunečném počasí. Došli jsme tak daleko, kde již lidské stopy nebyly. Ryb je tam jistě mnoho, ale přesto ulovit nějakou se zdálo nepravděpodobné. Peťovi se to však podařilo. Na fotce vnímejte pozadí.