hraji - Profil | Pá 29.9.2006 8:01:56

28.9.2006 - Svratka 9-10
S kamarádem dědkem jsme vyrazili na celodenní muškařskou výpravu. Začali jsme v Dolním Čepí a pak jsme se posouvali proti proudu až k Vírské přehradě. Lov byl ve znamení malých pstruhů, brali na mokrou i suchou mušku. V poledne jsme využili krátké ale silné přeháňky k otestování restaurace ve Štěpánově nad Svratkou. Restaurace dostala jedničku, obrovské porce, hezká obsluha a ceny více než mírné. Po obědě to bylo s aktivitou ryb horší, navíc nám hrázný trošku zahýbal s průtokem vody v řece. Ale s blížícím se večerem zase rybky začaly sbírat a tak jsme ukončili den zase množstvím zdolaných pstruhů. Bohužel se nám nepodařilo chytit ani jediného lipana. Foto je ilustrační

Véna S. - Profil | Pá 29.9.2006 7:52:17

28.9.2006 - Orlík - Pašovice
Tak jsem včera světil svátek celodenní výpravou s feedery na Orlík. Rybkám se kousat moc nechtělo, kapři sice ráno skákali z vody, ale na háček se jim skočit nechtělo. Nakonec jsem před polednem ukecal na bonduelku alespoň jednoho 53 cm, tak vyžraného šupináče už jsem dlouho neviděl. Zpočátku tahali jen malí cejni, pak se přišlo podívat pár větších a po obědě se mi do krmného místa nastěhovali stříbřiťáci a ti žrali úplně všechno, co bylo na háčku, největší měl okolo 30 cm. U vody jsem v tom úseku byl zcela sám, takže relax - klídek a pohoda.

Georgino - Profil | Čt 28.9.2006 23:25:27

dnes - Poorlicko
Příjemná vycházka s Mr.Stickem kolem naší domovské řeky.Kombinovali jsme plavačku s mini rybičkama a přívlač.Nachytali jsme nějaké okouny spíš menších velikostí, 4 miništičky a na závěr mi vzala jedničku vaškovku jejich o něco větší ségra.

kasarnak | Čt 28.9.2006 20:26:18

28.9.2006 - Dyje 15
Dnes ráno vláčka na přehradě chyceno několik okounů a tato štika.

Scanix - Profil | Čt 28.9.2006 20:00:19

28.9.2006 - ÚN Hněvkovice
Dnes vláčka cca 4h a po dlouhé době jsem nic neutrhl. Na břeh se podívala štička 54 a dva boleni 48 a 59. Vše plave dál, dokonce jsem je ani netrápil focením. Na závěr lovu jsem vyprovokoval k jízdě za nástrahou štiku tak 85+. Když mě nejspíš zahlédla nechala můj wobler být a šla si pro lepší. No ještě se k ní vrátím a zkusím ji přelstít, teda pokud mě někdo nepředběhne ;)

Hyna | Čt 28.9.2006 19:50:02

28.9.2006 - Slezská Harta
Dneska sem na Hartě chytl jen jednoho malého kapříka na kukuřici.Rybáři vedle tahali větší kapry na boilis.Jinak jsem několikrát trhal.Ale u vody bylo celkem dobře,i když se moc nedařilo.

Mirek-zl - Profil | Čt 28.9.2006 18:38:29

27. 9. 2006 - Morava 11
Včera navečer se synátorem na rybách . Mladý si udělal osobák Parmy. Měla rovných 70 cm .po vyfocení šla zpátky do vody.

MrKos - Profil | Čt 28.9.2006 18:35:32

dnes - Svitava 1
Společně se silvanem jsme potrénovali s plavačkou na tom našem potoku :-) Zkoušel jsem i feeder s kuku ale kromě jednoho hrčáku a posléze upadeného kapra to už potom nic nedělalo... Na plavajdu ( bolo a dělda ) s desítkou forpasem a později i osmičkou v kombinaci s háčky vel.16-20 jsme nachytali hlavně ostroretky ( některé i lehce 40+ ) a jinak podoustve, tlouště, plotice, cejny, cejnka, oukleje, hrouzky a kolega silvan vyděličkoval i jednoho pěkného kapříka kolem 45... Asi nejlepší nástrahou byl dnes jeden popř. dva masňáci... Na větší sousta nešlo nic... Krmil jsem tradičně Milým futrem a kolega silvan pro změnu Senzačním... Celkově to bylo těžké pochytání ale rozhodně se za námi podívalo pár desítek ryb... Poznali jsme kolegu Bacila který lapal s plavačkou opodál a navštívit nás přijel kolega Ricci který nelapal vůbec... Takže nakonec celkem dobrá chytačka a všechny rybky plavou dál...
A jinak všude okolo posedávali bobkaři a za celý den ( asi na 16 prutů ) jsme viděli pouze jeden jediný záběr... ofšem po 4 hodinách bez potahu to letargického majitele prutu vyvedlo z míry natolik že kapříka upálil při záseku... takže nic nového :-)

Hecht - Profil | Čt 28.9.2006 11:57:59

21.9.06 - Labe
Tak jsme si po delší pauze vyjeli na naše místo na Labe... Já chyt jen pěknýho karase na kuku, ale kamarád dostal na feeder asi po 20 minutovém boji krásného kapříka 79cm... Ryba samozřejmě vrácena vodě!!! Pak se chytlo ještě pár kapříků okolo 50cm... Na to jak jsme tam dlouho nekrmili tak to bylo super. Spokojenost :-)

Hugo Fisher - Profil | Čt 28.9.2006 10:54:17

28.9.06 - UN Rozkos
Dnesni ranni vlacka s otcem. U vody jsme byli s malym zpozdenim, tj. cca v 6:20. Prvni dva male (20cm) okounky chytl otec tak v 6:40 /Mepps/. Kolem 7:00 jsem dostal i ja dva - ovsem vetsi. :) Oba dva cca 35cm /Mepps, Twister/. Plavou dal...ackoliv na me byl z otcovy strany vyvijen psychicky natlak na jejich pozdejsi usmazeni.. :) .. I kdyz bylo zatazeno a lehce mlhavo, okouni lov na hladine byl bohuzel minimalni..

PS: Cestou domu jsme potkali policajty, jak jedou (asi) kontrolovat zakazany parking u vody - ze sve pozice doufam, ze si pekne zapokutovali... :)

Pavel Kleňha - Profil | Čt 28.9.2006 10:42:04

27.9 - Jizera
lidí jak na Václaváku,samá drobotina,nakonec aspoň jeden pěknej 38

Zdenál | Čt 28.9.2006 8:22:33

Srpen 2006 - Dyje 6
Začátek nového dne na Nových Mlýnech

Hyna | St 27.9.2006 22:09:26

24.9.2006 - Jihlava 7-8
V neděli jsem vyrazil na můj oblíbený revír Jihlava 7-8.Dorazil jsem na známé místo,zakrmil jsem kousek od břehu a nahodil.Zanedlouho přišli kolegové rybáři,sedli si kousek odemě.Zhruba za čtvrt hodiny přišli první záběry,vytáhl jsem jednoho většího cejna,pak jsem průběžně tahal plotice.Mezitím jeden z rybářů vytáhl menší štiku.Nejvíce záběrů jsem měl na bramboru a zavařovaný hrášek.Žádnou větší rybu jsem sice neulovil,ale bylo to příjemné nedělní odpoledne.

xycht | St 27.9.2006 19:19:37

dnes - Svinenský potok 1
Byl sem zkusit novej revír a celkem to šlo, zapřáh sem duháka 40+, ale u břehu se mi vypnul a pak mi utek na jinym místě 30...pak ještě nějaký okounky...

Davaprd | St 27.9.2006 16:54:49

25-26.9 - Vltava 4
vždy navečer feeder u řeky tak na 3 hodinky, voda hodně těžká, ani jsem moc nekrmil jen co se vešlo do krmelce, každý den jsem si chytil pár prcků bolínků a jen jednoho cejna, ale zase pěkný lopaty jeden 56 cm a druhý 57 cm, krásný rybky, pohoda

Petrson - Profil | St 27.9.2006 9:43:55

22. - 25. 9. - Vlkovské pískovny;Vltava 5 / Feeder, položená, plavaná, podvoďák
Slibný úvod třídenního maratonu na Vlkovkách zařídil sumík na okounka ze dna. Druhý den jsem se přemístil na pláž, kde kluci na JČ feeder-srazu už vesele mrskali vodu. Sice jsem byl za hovnochyta, takže to vypadalo, jako bych "štíhlý zázrak" držel poprvé a uřízl jsem si pěknou ostudu :-)) Ryby ale braly víceméně dobře, převážně cejni prťavých až středních velikostí, plotičky, a i když kapřík nepřišel žádný, o ukázkový lov pěkných karasů kolem 40 se postarali Profo s Petem, jako bonus se chytlo i malé hádě. Nejen Vláďa se staral o dobrou náladu "historkami z natáčení vlasce", takže akcička se vydařila.
Chtěl jsem ještě zkusit štěstí se sumíky, a k večeru se přesunul naproti k hlubokým pobřežním tůním. Vousáč už nepřišel, zato jej v neděli vystřídal candátek, několik cejnů a větší ploťka.
V pondělí jsem se ještě mazal dorazit na libeňskou zátoku, pěkně zobali kapři (5 ks, nej 42 a 43 - vysoký špíglák, na proutku 1,60 m bojoval opravdu divoce), nějací cejni (n. 47) a ježdíci. Dravci bez kontaktu, i tak mě rybky zcela obšťastnili. Cejna jsem si udělal na másle s bylinkama a citrónem - letos první v kuchyni, takže jsem byl znovu překvapen, jak výborná to je ryba, vřele doporučuji. Ostatní plovou dál.

Otta - Profil | St 27.9.2006 9:07:09

26,9 - Elbe
79 cm 10 kg.

I3 - Profil | St 27.9.2006 2:21:45

25.9. - Beri..
Tak jsem poslednich par dni pred zacatkem skoly, jel s mladoun na par dni na chatu a samozrejme po dlouhe dobe se podivat "domu" na Beri...
Strasne jsem se tesil, ale....Kdo se tesi..... No, nebudu to moc protahovat..... Kombinace mouchy a vlacky(spis mouchy), prineslo za par dni, jen maly smejdy a par parem a ostroretek, ktery me tak nejak, alespon trochu zlepsily naladu.........Ale je pravda, za bylo krasne a mlada si konecne zahazela i s musakem....:)))) Snad priste........

Viktorin - Profil | Út 26.9.2006 23:28:17

26.9. - jako včera
Kdž candáti berou, tak berou. Běžte na ně. Dnes pětašedesátka. Doufám, že by někteří z vás nechtěli, abych je pouštěl. Jen pár kousků za sezónu. A každý rok se nezadaří.

soulfly - Profil | Út 26.9.2006 17:43:09

včera - řeka v Jižních čechách
Taxme vyrazili za kapříkama na řeku první den kluci 2 kapříky cca 45 druhej den taky a v noci se obrátilo štěstí na mě a vytahl sem 59, 67 a 76cm. Dneska ráno sem ještě vytáhnul dva a kluci asi 5 do 50 cm. Dobrá dvoudení rybařina. Ryby všechny plavou samozřejmě dál v řece akorát brácha si vzal dva cejny na sumíky. 76 na fotce