MrKos - Profil | Ne 17.9.2006 13:43:14

dnes - Rakovec 1
Dopoledne s Bobem, Hrajim a Riccim jsme na plavačku lapali převážně kapříky mezi 35 - 45cm, ojediněle plotice a náhodně z propadu dva perlíny... Zkoušel jsem i feeder s rybkou a nedělalo to nic... Před polednem po přezbrojení na krmítko a masňáky mi to také žrali kapři ale dařilo se jim prchat do nedalekých překážek a trhat to... Jednoho kolem 45 jsem nakonec i tak ven dostal... Nejlepší nástrahou byl asi masňák i když Ricci měl dost kaprů i na kuku... Na snímku nejmenší ryba dne protože i ty plotice ho již přerostly... :-) Pohodová chytačka až na ten vítr... Všechny ryby plavou dál...

jepice - Profil | Ne 17.9.2006 13:14:17

17.9.2006 - Jevišovka 2A
Kvůli následkům ze včerejšího vinobraní jsem se rozmýšlel jestli jet chytat nebo ne. Nakonec sem teda jel :-). Vláčel jsem s dědou (bobkařina) od 8:20 do 11:35. Musím říct že jsem byl celkem spokojen- chytl jsem si 4 boleny a děda 5 cejnů.
Vše chyceno na Hamerky vel. 0.

Jiri Wiechec - Profil | Ne 17.9.2006 12:34:40

12.9. - Labe
Dvě noci na Labi s kamarádem Zdendou. Chyceno 7 kapříků 50-71cm.

Lc 1 - Profil | Ne 17.9.2006 10:50:19

10.9. až 16.9.20006 - To už pozná každý
Týden na rybách,ale moc to nešlo. Kaprů kolem tech sedmi kilo bylo dost,ale jinak bída.Tak aspoň tyhle větší

Vojtěch Hrazdil - Profil | Ne 17.9.2006 9:07:40

16.9 - Cortina
A toto je vítěz závodů.

Vojtěch Hrazdil - Profil | Ne 17.9.2006 9:05:07

Neo - Cortina
Včera jsem byl na Cortině na závodech .Krásné počasí dobrá chytačka,hlavně v prvním kole.A tady je pár úlovků.

Miramax - Profil | Ne 17.9.2006 8:47:16

fcera - morava 10
Tak jsme se vypravili do hradiste za Levakem a Masem, bohuzel Maso se neukazal, nicmene ja Levak a LordProtektor jsme se pokusili neco na feeder a plavacku prekecat. Ze zacatku to byla feederova bida, Levak na delicku celkem pravidelne tahal skoro solidni ryby, ktere se postupem casu zvetsovaly, ja na bolonku hrouzky, Lord na feeder taky nake ryby dostal. Ale jak rikam, na tuhle vodu bida, kolem obeda Lord ukoncil, pricemz vecna skoda ze nemame fotku jeho oukleje, ktera dle meho s prehledem atakovala 23 cm. Po Lordove odjezdu jsem se zoufalstvi konecne zacal hazet feeder nekam za dve tretiny reky, do krmitka jsem zacal davat cervy a trapera a ono to fungovalo, do dvou jsem nakonec lapl kolem desiti ryb, nekolik solidnich, Levak stale kontroval delickou. Konec naseho snazeni znamenala vymena kostricky na delde, pri ktere Levak neudrzel rovnovahu, preslapl a ....nejel dom vubec nadseny. Jinak to nakonec nedopadlo tak strasne, doufam, ze se jeste letos potkame Petre a Petre.

KAPRAL - Profil | So 16.9.2006 21:04:37

16.9. - Labe u Kolína
Krátká vycházka na Labe za stejných podmínek jako před týdnem, pouze místo asi o 200 m níže.Před polednem přišel kapřík 63 cm na vlastní boilie.Po vyfocení se vrátil zpět do Labe..Jinak foukal velmi silný a teplý vítr, který lámal vršky okolních topolů.

Forest - Profil | So 16.9.2006 20:51:32

16.9 2006 - Velky prelov
Dnes se synem kterej me ukazal jak se to dela. Stika 60cm.

Jozka - Profil | So 16.9.2006 19:50:35

12.9.06 - Grunty u Brna
Kapr 104cm a 19,1kg

Ricci - Profil | So 16.9.2006 19:33:56

Dneska - Zapomenutý rybník na JM
Dneska jsem si byl zarolovat na jednom stojáčku.. Svatý petr mi dopřál nádherné odpoledne, které korunoval kapřík 62 cm.. Na 0,10 to byl na děličce docela adrenalin.. Dalších 5 ryb bylo kolem 50 cm a spousta dorostenců.. Krmil jsem a chytal na kukuřici ala Tesco..

sosed - Profil | So 16.9.2006 18:56:49

15.,16.9.2006 - Rakovec (soukromý)
V patek 17-19:30, dnes 8-14hod. V patek jsem si sedl k hrazi, dnes na melcinu. Vecer to bylo v porovnani s ranem docela trapeni, asi 12 kapriku kolem 30ti cm a nejaka ta plota. Cin zadny. Na chvili prijel splknout kolega Ricci a pri te prilezitosti me pasoval na Zasraneho plavackare. Druhy den uz to bylo o necem jinem. Pri pravidelnem dostrelovani cervu to slo na hod. Suma sumarum nekolik desitek kapriku, z toho nej 49 a 50. Dale par plotic, perlinu a okounu. Cin opet zadny. Loveno feeder+odhoz. Pohodova chytacka, jeste se tam urcite vratim. Dalsi fota a komentare budou v Brnenskem jadre.

Kamčatkyn - Profil | So 16.9.2006 18:37:39

dneska - Jihlava
Tak dnešní vláčka se dvěmi kolegy dopadla velice dobře nad moje očekávání. Já lapl hned na třetí pokus zubatou 66cm a pak nějaký okyše a bolena. Kolegové chytli okouny, bolena a menší zubatou. Pak se jeden kolega koupal, aby zachránil woblera :-). Jinak velice vydařená chytačka až na vítr!

pakral - Profil | So 16.9.2006 17:24:01

9.9.2006 - Lužnice - Planá nad Lužnicí
Kapr, 75 cm, nástraha Boilies, vrácen řece:-)

Tom. - Profil | So 16.9.2006 16:07:18

16.10.2006 - Slezská Harta
Tak dneska zase vláčka na Hartě.Nic mě skoro nepřekvapilo,když mi utekly zase tři štiky,ale co mě opravdu potěšilo bylo to,že jsem si poprvé chytil sumíka na vláčku.Nebil to žadný obr,ale potěšil měl 42,5 cm.Našel jsem si nový flek kde bylo hejno okounů největší měl 29cm.Jinak za mnou bylo křoví a za ním bylo asi 8 divočáků a zdálo se mi,že se chtějí dostat ke mě,tak jsem parkrát tlesk ale chrochtání nepřestávalo nakonec mi pomohly dvě stíhačk, které přeletěly asi 30-40 metrů přesně nademnou.No nic mi jiného nezbývalo než jít zpátky protože okouni tam už nebily a to co jsem chytal po přeletu stíhaček byly jen kořeny.Jinak krásné počasí jen aby vydrželo.

DIO - Profil | So 16.9.2006 15:59:49

16.9.2006 - 451071 - Sázava 13
Feeder - mrtvá voda, silný nárazový vítr. Kolem osmé hodiny jsem na feeder navázal gumu a během hodiny jsem vytáhl pět menších štiček - takže možná příště.

Čudlař - Profil | So 16.9.2006 14:49:16

16.9.200 - III. minisraz v Pardubicích
Po příchodu k vodě kolem 7:00 začalo mírně poprchávat ale za hodinku se vyjasnilo a až na silný vítr bylo docela pěkně. Srazu se zúčastnily: Já, miki, Marek D, Janinka, Marek Z, Mirek V, matrix, Rade, PeHa a Vedl, ještě se na nás přišel podívat Nordboy. Tímto chci všem zúčastněným poděkavat za účast.A teď k lovu: Poté co miki zakrmil tak začal tahat rybu za rybou, dále PeHovi se také docela dařilo.I když ryby nebyly zrovna při chuti a tak chytlo celkem dost ryb. Chytali se cejni, cejnci, oukleje, plotičky, perlíni, podoustve a já ke konci kapříka :)...Po celou dobu sraz panovala dobrá nálada i když mě trochu štvalo že sem 4hodiny nechyt ani rybu i přes stále prokrmování. Lidičky se rozutekli po 12hodině což je trochu škoda, ale nevadí :)i tak to byla vydařená akce....

Starouš - Profil | Pá 15.9.2006 23:31:45

13.9. - Berounka
Zkouška nového místa na Berounce v Plzni dopadla skvěle. Místečko parádní, počasí ideální a ryby při chuti.... Co víc si přát? Zrána jsem se nechal zviklat lovícími dravci a první hodinu lovu jsem strávil třpytkařením... Jeho výsledkem byl ale jenom pidiokoun, kterej byl menší než plandavka, na kterou jsem ho chytil:-) Pak jsem konečně nahodil na plavačku a během 5 minut jsem vodil 1. kapříka - 45cm, po něm jsem tahal střídavě na plavanou a položenou jednoho cejna za druhým (nej 47 a 50cm) a na závěr jsem lapil ještě jednoho kapříka 48 cm. Nádherná chytačka korunovaná setkáním s norkem, který se bezostyšně promenádoval snad 2 metry ode mě:-) Na fotce první kapřík, s forpasem 0.12 docela pěknej souboj.

Petrson - Profil | Pá 15.9.2006 22:08:25

15. 9. - Kyják - malé oko / plavaná, položená
Candáta či cokoli zubatého jsem s podvoďákem nebo rybkou na dně čekal marně - dravci se dnes vůbec neprojevovali. I bez toho jsem se pěkně "rekreačně" vyřádil s asi 30 cejny, karasy a ploticemi. Brali na hod, ani nebylo nutné vnadit.
Kontroloval mě polda - slušnej chlap, za pár hodin dokonce znovu "projel" nové příchozí. Je fajn, že aspoň někde "vypomáhá" RS městká policie.

Scanix - Profil | Pá 15.9.2006 20:57:29

15.9.2006 - ÚN Hněvkovice
Tak jsem dnes vyrazil sam krapet driv nez jindy a tak jsem 1,5h zkusil jez ve Vrbnem na Vltave 23, bohuzel uplne bez zaberu. Prejel jsem proto na sve oblibene misto a to se vyplatilo po jednom promarnenem zaberu se povesila na gumu tato stika 66cm a nakonec jsem ke brehu pritah maleho sumika +-50 aby se pote vypnul. Uz se tesim na priste.