Milda - Profil | Po 22.5.2006 18:01:11

21.5.2006 - Buchlovický potok 1-Sovín
Včera společný lov se Zdenálem a Jirků.Lapali jsme od 4.hod.ráno do 12.hod.do poledne.Každý nastražil jednu udici na boilies(Zdenál rozpustné s příchutí sladká kukuřice od Carp Devil baits,Jirka kapří guláš od téže fy.,já tutti fritti od Richworthu),druhou klasicky s krmelcem.Čekali jsme,že se budeme bavit s loňskýma násaďákama,ale asi nedávno nasadili novou várku,tak jsme tahali na krmelce kapříky cca.od 30cm do 40cm.Bylo jich hodně,ani jsme to pak už nepočítali,občas to vzal slušný karas stříbřitý.Na boilies jsme měli každý po jednom záběru a to už se jednalo o slušnější ryby.Nicméně Jirkovi kapr upadl po krátkém boji,Zdenál kapra vytahl(nej ryba dne,kapr 52cm,viz.foto),mně to vzal zřejmě amur podle stylu boje(taky jsme viděli hejno,jak projíždí zrovna nad naším krmným místem) a dle tahu už pěkné velikosti,ale asi po 1.minutovém boji,kdy se mi ani nepodařilo ho přibrzdit a neustále jel,se mi vypnul.Pak už na boilies žádný záběr napřišel.Ani se nedivím,že jsme tam v loni na podzim nebyli schopni lapnout dravce,břehy byly plné plotiček velikostí mezi 5-10cm.I když jsme nenachytali žádné "mackyů,tak to byl pohodový lov,takže spokojenost.

Hněvka - Profil | Po 22.5.2006 16:34:42

20. a 21.5. - Lužnice 4
Sobota a neděle dvakrát asi na 4 hoďky na feederu s kamaradem. V sobotu hodně nesekatelnejch záběru já jsem nakonec přemluvil kapra a 3 skaláky, kamarad zůstal bez ryby.Neděle na jinym místě jsme chytali skaláky, cejny, plotice, tlouštíky, oukleje, padoustve a každej jednoho kapříka. K tomu dvě hrozný gorily který nám oboum dali asi 5 vteřin na prutě než vlasec nevydržel....Ješte bych chtěl vyzvednout krmení Lorenz cejn naprosto supr....

Vydrysek - Profil | Po 22.5.2006 16:00:55

jan - Profil | Po 22.5.2006 14:32:20

21.5.2006 - becva 1
At netrham partu...tak odpoledni predhokejova chytacka na rece. Vody teklo o neco vic nez normal, taky jeste kalnejsi. Nez sme nasli ten pravy flek a zpusob, tak trochu trapeni...chytli se krom nejake drobotiny(oukleje, tloustici, plotice a mini bolen) 3 pekne ostroretky(+-45) a parma-pro me zivotni 50 :-) pote uz jen jedno neco, co my chtelo stahnout feedrovku do vody a po zaseku se se mnou vubec nebavilo a urazilo navazec...pak asi v prerove otevreli splav, prisla velka voda plna bordelu a vyhnala nas od vody...

kaprhans - Profil | Po 22.5.2006 14:10:18

19-21.5.06 - pískovna
ještě double běhěm 10 minut letos první

kaprhans - Profil | Po 22.5.2006 14:08:29

Tak posílam kamarada který měl ted více štěstí než já:-)))

instalatér | Po 22.5.2006 14:01:40

22.05.2006 - Dyje
Dnes to trochu šlo zdoláno dva kapříci 48,77 a tři se vyhákly

Labrador Dan - Profil | Po 22.5.2006 11:03:26

20.a 21. května 2006 - Úpa 1 a 6
Po dvě dopoledne "krásná" seznamovací procházka s novou 5-ti dílnou troječkou od Aleše- (díky za něj, je SUPER -až nasazení v akci mne definitivně přesvědčilo)- osazenou trojkovým Craftíkem a lajnou 3M Ultra 4_WF-3-F. Rybky hezky kousaly, zprvu hlavně nymfy /díky Bruno/ ale k polednímu před deštíkem došlo i na rozence a tak jsem postupně /2x též v dubletu/ přesvědčil a zdolal asi 40 PO do max. vel. 32 cm. Hezky vyhlížející lov mi hned po ránu pokazilo jedno neopatrné došlápnutí po němž jsem do ledové Úpy vystřihnul ukázkovýho pravostrannýho pokladníka. Ve snaze zachránit prut to odneslo naražené pravé koleno včetně lokte a roztržený neopreny. Přikládám jedno foto, neb víc se jich z utopenýho foťáku nedochovalo :-o(( Lovu zdar.

domino - Profil | Po 22.5.2006 11:02:23

21.5 - Hloučela 1
Včerejší krátká vycházka před hokejem k vodě se nad očekávání vydařila. Já a kolega Holubson (testoval novy feeder) jsme vyrazili na místní přehradu potahat nějaké cejny. Milým překvapením bylo ulovení cca 15 ks kapra od 15cm - 45 cm. Cejn pouze jeden asi 30cm. Několik kaříků se vyřízlo a několik utrhlo hned po záseku :-( Vše uloveno na kuku převážně příchut mušle. Pěkná chytačka. Foto kapřího fešáka který bohužel na tomto revíru nemá šanci narůst do trofejní velikosti, škoda ho :-( Foceno mobilem

vaša - Profil | Po 22.5.2006 10:55:05

22.5.2006 - Morava 13 A
Dnes perfektní chytačka.10 kapříků nej 55,okounek a amurek 48.Vše na feeder a n¨ástraha kuku.Supr počasí.

Pan Slamáček | Po 22.5.2006 10:24:35

poslednich 14 dni - svedkso, norkso
svedsko. jak jsem jiz psal tak pocasi nam vylozene pralo. bylo krasnych 22 az 23 stupnu ve stinu a jasno. tedy naprosto idealni pocasi na ryby. snaha o stiku byla z nasi strany marna a tak jsme tedy prejeli na jine pobrezi kde nasi cilovou rybou byl pstruh forma morska. zaroven se dalo cekat, ze se brzy objevy morska jehla a tak byla nadeje i na tuto rybu. celkovy vysledek neni nikterak uzasny ale i tak uspokojivy. ve dvou za 4 dny chytani a jeden vecer ja 8 morjaku a 3 jehlice JVC 9 morjaku a 4 jehlice. jehlic se dalo nachytat podstatne vic, ale nase snaha byla preci jen o jinou rybu.
norsko. tak zde jsem byl prvne a nejsem si jist ze ne naposled. pocasi nam opet pralo a tedy silny vitr prakticky znemoznil odjezd do odlehlejsich mist kde by se snad dalo muskarit. chytalo se predevsim na hloubkach okolo 20 metru a mou nejvetsi rybou byla treska 75cm. pilkrovani nas az tak neoslovilo, coz se vsak dalo ocekavat, nastesti vitr nam i toto znemoznoval. je otazkou co by to s nama udelalo kdyby se chytalo vice ryb. tedy jsme museli vlacet a to musim uznat bylo celkem zajimave. predevsim diky cetnosti zaberu a hlavne jejich velikosti. na to ze to v nasem tydnu skoro vubec neslo musim uznat ze to neni zde na severu az tak zle a nezajimave. co je vsak naprosto silene je kuchani! smrad jakym se treska prezentuje je opravdu sileny!
samozrejme jsme se dobre bavili a to nejenom vazkou, kterou nam predvedl JVC. po tom co jsem prut prevzal se ukazalo ze se nejedna o vazku ale o nejakou rybu (treska tak 50).
jedna rada na zaver. pokud pojedete do norska pokuste se vyhnout hlavni ceste (E6), ale jedte radeji po nejake jine ceste. vyhnete se tak spuste otazek jako napr. kam jedete? ukazte mi to na mape! kolik mate piva? kolik vina? kolik cigaret? ..... tak protivneho celnika jsem snad jeste nevidel

Robert(původní) - Profil | Po 22.5.2006 8:08:13

21.5.2006 - Úhlava 1
Z revíru se jakoby ztratily plotice. Za celý večer jenom tři záběry, vše od kapra, dvakrát se podíval na břeh, velikost kolem míry. Chytám a vnadím jenom kukuřicí z plechovky.
Komárů tolik, že bez síťky přes hlavu to tam nejde vydržet.

hraji - Profil | Po 22.5.2006 7:51:47

20. května 2006 - Svratka 2A
Vyrazili jsme si s bratrem spravit chuť po ne zrovna povedeném dopoledním lovu. Ryba najela do krmení okamžitě a v podstatě nám nedovolila rozbalit druhý prut. Feederové pruty byly v trvalém používání, ryby brali ihnd po náhozu. Z 90 % to byli kapříci. Sem tam cejn nebo karas. zakrmené místo doslova vřelo. Navečer jsme využili slabší chvilky v braní a rozbalili matchku. Nejprve ze dna pár cejnů, pak změna hloubky na 30 cm a adrenalinový lov kaprů těsně pod hladinou. Výsledek je nejistý, neb se nikdo nezabýval počítáním. Ale odhadl bych to střízlivě na 50 ryb. Ještě jsme stačili pro místní mládež zorganizoval krátký kroužek zaměřený na výuku lovu na jemné nářadí. Jejich 0,35 silony byly šílené i pro místní žravé kapříky.

Bob No 1 - Profil | Po 22.5.2006 6:29:41

20.5.2006 - Svrtka 2A
Můj první kapr (42 cm) na 7 metrový bič. :-))

Misa - Profil | Ne 21.5.2006 20:19:25

21.5.2006 - berounka 3
Dneska na rybach a dost to bralo a hodne zaberu neslo seknout,ale podaril se mi kapr 48cm.Vice fotek uvidite na http://michaluvrybolov.blog.cz/

Vydrysek - Profil | Ne 21.5.2006 20:17:22

dnes - Jihlava 1
Nedělní odpoledne v Iváni bylo celkem fajn, šli plotice, cejnci, oukleje a dokonce jsem si zabojoval s carpem 50 cm. krásná zdolávačka v proudu s tenkym silonem. Po té přišel ještš jeden 50 šupi a pak zahrčelo kapří miminko na feder a pak začlo pršet.

Vláďa. - Profil | Ne 21.5.2006 19:36:28

21.05.06 - Dyje 12A
Dnes jsme se s pritelkyni byli dopoledne podivat asi na tri hodky na pstruhovou Dyji. Vyzkousel jsem jak mouchu tak vlacku a vysledkem bylo nekolikero pstruhu bohuzel vse do 25cm + 1 plotice. Potkali jsme se se dvema rybari, kteri jiz zde nerybari, ale jen chodi na prochazky. Jeden po dlouholetem chytani na tomto reviru nazval tok "smutnou rekou" (bez ryb) Druhy rikal ze uz se pstruzi nad 30 nechytaj tak povolenku nejmin tri roky nekupuje :-((( Co k tomu dodat?

jepice.cz - Profil | Ne 21.5.2006 19:32:38

21.5.2006 - Dyje 11A
Plavka od 14:15 do 16:15. Šlo to sice míň jak včera, ale i tak to nebylo špatný- 3 plotice, 2 cejni, cejnek, tloušť (36 cm) a jedno torpédo (nejspíš kapr) mi urval komplet sestavu včetně anglána.
Po celou dobu lovu mírně pršelo. Chytáno na kuku.

Alik | Ne 21.5.2006 19:07:00

21,5,2006 - LUČINA 3
Dnes jsem byl na pstruhovce,a zkoušel jsem štěsti,po včerejšim dni,ale na jiným revíru,a šloto dobře chyt jsem asi 13 pstruhu obecnych,na přivlač. 1 z 13 měl 30 cm,navnáda byla moje oblybena vankovka.Počasi bylo pěkné,a dobře jsem si zarybařil.

Milhaus | Ne 21.5.2006 16:49:28

21.5.2006 - Svratka 5
Dnes od rána do oběda na Přehrade s kámošem Mirou jeden záběr na boilie Kapr 71cm.Foceno z mobilu omluvte kvalitu :-)