Marcus - Profil | Ne 9.10.2005 23:25:37

7.10.2005 - Labe 24A
Vecer 2 zabery: 68cm/7kg na vlastne boilie a 72cm/9,8kg na red fish robin red od Nikla...

pener - Profil | Ne 9.10.2005 23:18:25

9,10 2005 - M4
pěknej záběr na popa 6cm :) kousek u břehu

strejda - Profil | Ne 9.10.2005 20:39:13

9.10 2005 - ˇU.N.
Dnes od rána jsem bojoval o titul bezrybka a zachránilo mě od něj až večer několik štiček 50-55cm.

strejda - Profil | Ne 9.10.2005 20:35:23

8.10 2005 - Ú.N.
Jeden večerní zubatec.

FishFace | Ne 9.10.2005 19:18:23

dnes - Dyje 4a-stare koryto Dyje
Odpolední 3 a půl hodinová feederovačka na tomto revíru, kde jsem nebyl 5 let ... Nachytáno 9 cejnů ve velikotech od 25 do 44 cm + jeden kapr (cca 45 cm), který se mi nějak záhadně zaháknul za rameno podběráku a při výpadu mi to urval :-( ale jinak pohoda ....

MrKos - Profil | Ne 9.10.2005 18:41:39

dnes - Svratka 2A
Společné dopoledne s TONYm a Kamilem bylo těžkou zkouškou. Nachytali jsme pouze několik horko, těžko vymodlených cejnů, cejnků, jednoho karáska a Kamil lapl dva pidikapříky... O větší rybu nikdo nezavadil... Rybník plný rybářů a drtivá většina bezrybky... Vyjímkou byl ojediněle cejnek... Zakrmené místo bylo plné ryb ale dostat je na háček takřka nemožné... Máme se pořád co učit :-) Po cestě zpět jsem se stavil na čučku do Rajhradic pod splav a byli tam dva... dle řeči od rána Bezrybkové...

jepice.cz - Profil | Ne 9.10.2005 17:56:56

7.-8.10.2005 - Dyje 11
7.10.- Vláčka od 17:55 do 19:00. Pod dlouhé době jsem zachytal s Hanzym. Já lapil jen 1okyše a jemu se urval 1carp.

8.10.- Nezapomenutelný den!!! Ráno vláčka s Kolárem od 9:30 do 11:30. Já lapil zas jen jednoho okyše a Kolár 2. A můžu v klidu konstatovat, že v Dyji se vyskitují hrouzci a ostroretky(zatím jen plůdky)!!!
Pak ještě Feeder a pak vláčka s Lukasem a Filckem od 15:00 do 19:00. Prošli jsme úsek od Oblekovic až do Dobšic(slušná dálka). U Dobšic jsme objevili takovej zašlej bazén na koupání, ve kterým bylo max. 0,5m vody, a ony tam žily ryby!!!! A to nikdo nehulil ani travku! Viděli jsme tam velké hejno okounů, 3carpy nebo velký karasy a nějaký tlouště. Samořejmě jsme se je pokoušeli chytit a nepovedlo se(podle očekávání). Pak jsme šli přes zahrádky k čističce a cestou z5 jsme se ztratili(sem netušil že se dá v takový malý prd*li ztratit)! Nakonec jsme došli na zastávku a zjistili jsme že už nejede autobus. Naštěstí měl na druhý už jet. Tak Lukas a Filcek jeli busem a mě vzal táta. Nakonec nikdo nic nechyt, jen já měl drbanec.
Přiládám foto bazénku, kde jsme se pokoušeli chytat.

Pete - Profil | Ne 9.10.2005 17:42:19

8-9.10.2005 - Lipno
Tak po delší pauze víkendová vláčka z lodi a docela to vyšlo včetně počasí. Sobota : 4 zubáči 2 asi 30 cm a potom 46 a 55 cm. Neděle: 1 zubáč 47cm a štička 52 cm vše na stejnýho twistera - kterého mi rozkousali a pak už jsem nic nechyt protože na jiné barvy ani na třyptku to nešlo. Akorát sem si nechal na chatě foťák takže bez důkazu:o) Super víkend

Hrouzek - Profil | Ne 9.10.2005 15:35:59

Hrouzek - Profil | Ne 9.10.2005 15:35:03

Hrouzek - Profil | Ne 9.10.2005 15:34:27

Hrouzek - Profil | Ne 9.10.2005 15:32:51

... - Španělsko-Ebro
Musim sem napsat něco o výpravě ze Španěl, velká část výpravy nás stála hodně nervů, dřiny a furt se s prominutim něco "sralo" a že toho bylo fakt hodně...ani to snad nebudu připomínat,protože to bych se upsal a možná by hodně lidí nevěřilo, co se může na takové výpravě všechno....(bylo toho tak moc,že jsme se dostali do situace,že by jsme se nejradší hned zbalili a odjeli domu..) Ještě k tomu první 4 dny na dolní přehradě byli bez záběru od sumce a další 2 dny jsme ani nechytali, protože nebyl čas, museli jsme schánět sjezd na loď ,když už byl sjezd,tak jsme zjistili že nejde motor,takže do večera schánění opraváře...zjištění, že starter je v ... takže novej za užasnou cenu... No prostě furt něco.. Naštěstí nás naše "bojovnost a vytrvalost" podržela nad zemí a dočkali jsme se =poslední 2 a půl dne jsme si zachytali, chytli jsme nějaký sumce 5ks jsme ani pořádně neměřili měli od 155cm do 175cm a 3 větší sumce se nám povedlo dostat-každej jsme si zdolali jednoho většího 196cm já,201tatka a 203cm sumce zdolával Petr poslední noc-to já už jsem byl tak unavenej,že jsem v noci chrápal a nikdo mě neprobudil,takže jsem celé zdolávání se sumcem prospal a dozvěděl se o něm až ráno....Dále candáty na woblery i rybky do cca 70cm , nátražní kapry, kteří na feederu dělali až nemožné výpady,taky mě povozil velkej sumec asi hodinu a půl po Ebru,kterýho jsem ani neviděl...
Už jsem přišel jak tlukat s vábničkou a podařilo se mi zvednou hodně sumců,ale záběr byl jen jeden a ještě jsem ho p.. :-( Jinak abych se ještě vrátil ke spodní přehradě,tam se nám podařilo nachytat pár kaprů z toho jeden se povedl fakt krásnej,tatka ho zdolával asi 45minut ze břehu-protože já s Petrem jsme byli na nástražkách, měl 90cm a cca 14kg-velikost u tohodle kapra nejni nic světaborného,ale jeho vzhled je uplně bombovej.. Ještě jsem zapoměl na bassíky, pár jsem jich taky chytnul a největší měl kolem 35cm.. Fotky zatim nic moc, většinu jsme fotili na Petrův foťák..Tak sem dám aspon něco z našeho..

HrubecT - Profil | Ne 9.10.2005 12:42:34

9.10.2005 - Hloučela 1
Dopolední vláčka 7 - 11:30 ve složení HrubecT, Detreux, rutilus, karelc. Bezrybka nebyl nikdo, chytlo se pár pěknejch okounů a štička.

ULPA | Ne 9.10.2005 12:06:11

9.10.2005 - 441057-Žernoseky
Dnes od 7-10 hodin vláčka na pískovně v Žernosekách.25 okounů ,nej 34 cm.Nejlepší nástraha třpytka s twisterem.Ze začátku brali velice spolehlivě a s příbývajícím sluncem záběry ustávali.

Tomash | Ne 9.10.2005 11:56:49

9.10.2005 - Labe
Dnes vláčka od 7-10 na Labi. Hned na první nához jsem chytil pěknýho jesena cca 45cm+ na wobler Abu Garcia Tormentor. Dále jsem lovil jsen na gumové nástrahy. Hlavně jsem testoval rippery od Blue Foxu a pak taky lov s Kopyty od Relaxu. Chytil jsem ještě candátka cca 30cm, 2 jeseny do 40cm, 3 tlouště, okiše a 6 mini bolínku kolem 40cm. Pěknej a zajímavej lov. Jinak hodně ryb jsem propásl, protože čapli rippera jen za krajíček.
Přikládám jednu netradiční fotku jesena.

Čudlař - Profil | Ne 9.10.2005 11:01:03

8.10.2005 - 451023 Vítanec
Včera rybačka na mém oblíbeném revíru, počasí až na silný vítr bylo dobrý, ale s rybama to bylo horší. Lov asi 4hodiny a já na feedera a poté přévázano na anglána nechyt nic a bratranec na splávek vytáh jednu plotičku cca 7cm :D...jinak nevim čim to ale rybáři sedíci vedle nás vytáhli dva kapříky a pár plotiček a jeden starší rybář co příšel a hned odchytal :D(ale dle mého soudu ti kapři museli mít míru s ohnutým metrem přes tělo)...no jo no hold někdo má štěstí a někdo ne.

Mlady_rybar | Ne 9.10.2005 9:41:18

8.7. - Berounka 7
Včera odpoledne jsme s tátou vyrazili na Ejpovický lom. Něco se tam stavělo, takže tam nešlo chytat, tak jsme se na to vykašlali a jeli na Berounku.
Usadili jsme se kousek nad jezem, pod kterým už byla Berounka 4 a středočeský kraj. Chytal jsem na rousnice, na druhém prutu(feeder) na rohlík. Asi kolem pátý mi začal policajt na prvním prutu dost divně tancovat, tak jsem sekl. Ryba tam samozřejmě nebyla, vytáhl jsem půl rusnice. Pak se to už nehýbalo. Potom jsem zkusil vláčku ale ani drb. Nakonec jsem ustřihl lanko, a chtěl to opět navázat na položenou ale neviděl jsem na to, takže jsem toho nechal, prut sbalil a na feeder dal rousnici. Po setmění se špice každou chvíli třásla, až později mi došlo, že to bude asi tím, že mi do vlasce každou chvíli vrazil netopýr.

Pak se špička trochu zatřásla. Podruhé. Potřetí. Intenzita vibrování špičky se stupňovala. počtvrté se špička třásla už jak kdybych podsekl ponorku, takže jsem sekl. Nic. Znechuceně jsem zabručel a začal stahovat prut, že už půjdeme domů, když vtom se na hladině, těsně za olovem něco mrsklo.
Když jsem vytáhl sestavu z vody, na háčku visel krásný ježdík asi 15cm. Po vyfocení jsem ho pustil a odjel dom. Ten prcek byl tak malý, že jsem myslel, že tahám jen olovo:o))))
P.S.: Fotky vypadají jak černoši v tunelu, ryba tam takřka vidt není, jen na jedné fotce jí svíttí oko.

Laky - Profil | Ne 9.10.2005 8:40:49

8.10.2005 - D4B
S Martinem jsme se domluvili na společném lovu, na pro mě doposud neznámém místě revíru D4B. Ryby braly sporadicky a po průjezdu vodáků jsme čekali více jak 4h na jakýkoliv záběr. Přiznám se, že mě Martin trochu vyškolil, neboť jsem krmítka 40 a 50 g vůbec něměl. Než jsem se s nimi sžil, chytal Martin jako drak. Já to tedy zhrnu: Nebýt malé aktivity ryb a vodáků tak to byla super vycházka. Počasí vyšlo na 100% je jen škoda, že takových dní letos už asi moc nebude. A přikládám Martina s jeho nej rybou dne cejn 53. (Být to na Hnědce je to kapr 53 (:-) )

Rendy - Profil | So 8.10.2005 21:14:27

23,8 2005 - Metuje - 7.
Obler-8:20 potočák 57cm.Deset minut supr boje,dcera mi asistovala,dost dúležitá pomoc na šestnácku vlasec-prezident.

Filcek - Profil | So 8.10.2005 20:42:49

8.10.05 - Dyje 11
dneska sem byl s jepici a lukasem na dyji vlacet. prosli sme takovych mist a ani drbanec vsichni sme skoncili jako panove bezrybky. To by se dalo este prezit ale jak sme sli na jedno misto v dobsicich tak sme zabloudili v zahradkach. Takze uplne naprd den pak jak sme odyzdeli tak jepice jela s tatou a my tvrdli na zastavce odjeli sme tak okolo sedmi hodiny a v tom blbim malim znojme sme s tim autobusem jezdili hodinu nez sme se dostali na nasi zastavku takze znojemska autobusova doprava uplne na prd !!!

Červené karty: mekvak, Dalimil, start1406, hadman1, ajsa, mazak, Saxafon, BLACKHAMER, jarysek120, t1ran, gunč, KiKSo1, smellslike, Rybovrah 1, Karlosak, bigfatcatfish, šmudla007, TomH, tupac, Gorylix, Fredex, Heineken***, Heineken*****, Hein*eken, SKFishing, masák11111, ryby-zabiju, Masařmasařů, carp1990, HameB01, Hazz, Pazz, Lojzakk, mickyracers, Malanchoe, Lostoros, kkt, RYBOVRAH FOREVER, Nornik-K, OtaLakatos, nornik-l, nornik-m, nornik-o, VlasLakatos, HugoStiglitz, Akéla, nornik-y, loupeznik007, Bugun, Had.