Čudlař - Profil | Ne 9.10.2005 11:01:03

8.10.2005 - 451023 Vítanec
Včera rybačka na mém oblíbeném revíru, počasí až na silný vítr bylo dobrý, ale s rybama to bylo horší. Lov asi 4hodiny a já na feedera a poté přévázano na anglána nechyt nic a bratranec na splávek vytáh jednu plotičku cca 7cm :D...jinak nevim čim to ale rybáři sedíci vedle nás vytáhli dva kapříky a pár plotiček a jeden starší rybář co příšel a hned odchytal :D(ale dle mého soudu ti kapři museli mít míru s ohnutým metrem přes tělo)...no jo no hold někdo má štěstí a někdo ne.

Mlady_rybar | Ne 9.10.2005 9:41:18

8.7. - Berounka 7
Včera odpoledne jsme s tátou vyrazili na Ejpovický lom. Něco se tam stavělo, takže tam nešlo chytat, tak jsme se na to vykašlali a jeli na Berounku.
Usadili jsme se kousek nad jezem, pod kterým už byla Berounka 4 a středočeský kraj. Chytal jsem na rousnice, na druhém prutu(feeder) na rohlík. Asi kolem pátý mi začal policajt na prvním prutu dost divně tancovat, tak jsem sekl. Ryba tam samozřejmě nebyla, vytáhl jsem půl rusnice. Pak se to už nehýbalo. Potom jsem zkusil vláčku ale ani drb. Nakonec jsem ustřihl lanko, a chtěl to opět navázat na položenou ale neviděl jsem na to, takže jsem toho nechal, prut sbalil a na feeder dal rousnici. Po setmění se špice každou chvíli třásla, až později mi došlo, že to bude asi tím, že mi do vlasce každou chvíli vrazil netopýr.

Pak se špička trochu zatřásla. Podruhé. Potřetí. Intenzita vibrování špičky se stupňovala. počtvrté se špička třásla už jak kdybych podsekl ponorku, takže jsem sekl. Nic. Znechuceně jsem zabručel a začal stahovat prut, že už půjdeme domů, když vtom se na hladině, těsně za olovem něco mrsklo.
Když jsem vytáhl sestavu z vody, na háčku visel krásný ježdík asi 15cm. Po vyfocení jsem ho pustil a odjel dom. Ten prcek byl tak malý, že jsem myslel, že tahám jen olovo:o))))
P.S.: Fotky vypadají jak černoši v tunelu, ryba tam takřka vidt není, jen na jedné fotce jí svíttí oko.

Laky - Profil | Ne 9.10.2005 8:40:49

8.10.2005 - D4B
S Martinem jsme se domluvili na společném lovu, na pro mě doposud neznámém místě revíru D4B. Ryby braly sporadicky a po průjezdu vodáků jsme čekali více jak 4h na jakýkoliv záběr. Přiznám se, že mě Martin trochu vyškolil, neboť jsem krmítka 40 a 50 g vůbec něměl. Než jsem se s nimi sžil, chytal Martin jako drak. Já to tedy zhrnu: Nebýt malé aktivity ryb a vodáků tak to byla super vycházka. Počasí vyšlo na 100% je jen škoda, že takových dní letos už asi moc nebude. A přikládám Martina s jeho nej rybou dne cejn 53. (Být to na Hnědce je to kapr 53 (:-) )

Rendy - Profil | So 8.10.2005 21:14:27

23,8 2005 - Metuje - 7.
Obler-8:20 potočák 57cm.Deset minut supr boje,dcera mi asistovala,dost dúležitá pomoc na šestnácku vlasec-prezident.

Filcek - Profil | So 8.10.2005 20:42:49

8.10.05 - Dyje 11
dneska sem byl s jepici a lukasem na dyji vlacet. prosli sme takovych mist a ani drbanec vsichni sme skoncili jako panove bezrybky. To by se dalo este prezit ale jak sme sli na jedno misto v dobsicich tak sme zabloudili v zahradkach. Takze uplne naprd den pak jak sme odyzdeli tak jepice jela s tatou a my tvrdli na zastavce odjeli sme tak okolo sedmi hodiny a v tom blbim malim znojme sme s tim autobusem jezdili hodinu nez sme se dostali na nasi zastavku takze znojemska autobusova doprava uplne na prd !!!

Martin M. - Profil | So 8.10.2005 20:16:28

dnes - Dyje 4B
S Lakym spolecna feederovacka na rece. Strucne: ryby nebraly. Chytli jsme kazdy jen nekolik cejnu, nejvetsi 53cm. Velmi malo zaberu, cemuz dala korunu skupina asi 10 ti lodicek, ktere nam projely nad zakrmenym mistem a potom jsme 4 hodiny nemely zaber. Az uplne nakonec zacaly hodne podezrele zabery - prvni jsem utrhl, spatny uzel mezi petenkou a sokovkou, druhy mel Laky. Ryba odjela asi 60m proti proudu a tam spadla. Na vlasci zbylo temer 2 m slizu. Behem tohoto boje jsem zasekaval do prazdna druhy prut Lakyho, ale v miste, kde sel vlasec do vody, se ukazala obrovska ryba - zrejme tolstolobik zamotany do vlasce. Asi 5 minut na to zase zaber na Lakyho prut, tentokrat ryba vystihla okamzik jeho nepozornosti a jen bystry Lakyho skok zahranil prut, ktery jiz opustil obe vidlicky :-) Ryba uz tam ale nebyla. Takze dnes bez bonusu (a bez fotky), ale i tak lov hodnotim kladne, aspon jsme dobre pokecali.

sosed - Profil | So 8.10.2005 15:09:41

dnes - Svitava 1
Dneska zkouska noveho fleku. Ze zacatku jen oukleje(+-40ks) a potom par parem, nej na fotce, 53cm

Miramax - Profil | So 8.10.2005 13:19:53

dnes - morava 6
BOhuzel jsem mel dnes malo casu a tak jsem se misto za Levakem do hradiste vypravil k nam pod jez. Je to marne, tak mesic jsem si rozumne nezachytal, jinde to nebere vubec, tady jenom mensi kousky, cejni, cejnci, plotky, karasek, dokonce i candosek na hnojacky se povedl.
pro levaka:
Doufam, ze sis zachytal lip a kdyztak sem hod o co jsem prisel.

Kato | Pá 7.10.2005 21:43:38

23-25.9.2005 - Dyje
Foto z jedné výpravy s Vlastíkem na Dyji. Celkově chyceno asi 15 kaprů od 45 do 60.
Tolstolobik nebyl chycen za tlamu, leda, že by ji měl na přední ploutvi. Sám se podsekl na boilie a já v domnění, že tam je životní kapr, jsem bojoval do padnutí...jinak 96 cm a 14 kg
Další foto Vlastík s klasickou velikostí co jsem chytali...

MrKos - Profil | Pá 7.10.2005 20:16:54

dnes - Svratka 2A
Odpoledne na 4 hodinky pohodová chytačka na tomto stojáku. Plavaná tentokrát byla výrazně produktivnější před feederem. Rybník až na dva rybáře prázdný... Nevečer se to začalo scházet ale to už jsem jel domů. Nachytal jsem asi 5 kapříků, 2 malé amurky a v mezičase se bavil s cejnky a plotičkami. Pár záběrů šlo sice vniveč ale větší rybu jsem na háčku neměl... Příště jim to nandám :-) edit: a na fotce jedno kapří mimino :-)

Milan - Profil | Pá 7.10.2005 19:37:56

7.10.2005 - Raduň
odpolední půlhodinka a okoun 34 cm na fluo kopýtko

BoBo - Profil | Pá 7.10.2005 14:36:31

7.10.2005 - Jesenice
Říkal jsem si, že si spravím náladu s okouny a tak jsem se opět ocitnul brzy ráno u vody s vláčákem v ruce. Když jsem na druhý nához zapřáhnul okouna 34 cm na žlutobílé Banjo, říkal jsem si, že se svatý Petr nade mnou smiloval... Houby, vyprd se na mne, tohle byl první a poslední záběr :-) Kolega na tom byl ještě hůř - ani pěkná vázka mu nepřišla :-)

Martin M. - Profil | Čt 6.10.2005 22:19:48

dnes - Nove Mlyny
Dopoledne to bylo spatne, pomalu jsem premyslel, ze zmenim revir, ale pak se to zacalo rozbihat az z toho byl muj nejlepsi letosni feeder-lov na Mlynech. Nejdrive mensi a stredni cejni, ale pozdeji najely ty spravne matky a braly az do vecera v rychlem sledu. Nejvetsi kolem 55cm, nemeril jsem je. Kapri jen par a mrnouskove. Nadherne pocasi, teplo, slaby vetrik a hlavne klid a nikde nikdo. (Akorat nade mnou proletelo hejno tak 7465 vlastovek a schytal jsem par primych zasahu.)

BoBo - Profil | Čt 6.10.2005 21:36:00

6.10.2005 - Jesenice
Dnes jsem vyrazil s vláčkou na protější břeh, který jsem si vyhlédl z místa kde běžně chytám. Po příjezdu jsem byl hodně zklamaný - mělko, bahno. Rychle jsem přejel na svůj oblíbený flek, abych alespoň chvilku mohl vláčet za světla. Nestálo to za moc, jedno štíhle cca 30 a pak se mi sklepal asi malej candátek, když jsem ho tahal z vody (byla už skoro tma, tak si nejsem jistý). Když jsem šel k autu, zaujal mě ostrůvek trávy, říkal jsem si - no co, ještě dvakrát třikrát hodím a jdu. Na druhý nahoz vázka, která se po chvilce rozjela. Hned od začátku mi bylo jasné, že soupeř nebude z kategorie čudel. Brzda kvílela, proutek do 10gr byl ohnutý až k vodě a já se jen modlil, aby návazec z 0,16 vlasce vydržel (kmen FL 0,10). Přetahování trvalo půl hodiny, já rybu přítáhnul, ona klidně zabrala a vytáhla získanou šňůru zpět. Takhle se to opakovalo snad 15x. Po půl hodině se mi podařilo rybu vytáhnout na hladinu a zjistil jsem, že je to štika 1m+. Netušil jsem, co s ní? Jak jí narvu do muškařského podběráku? Štika vypadala klidně a já ji do podběráku nacpal. Byla sice "mírně" prohnutá (ocas a kousek tlamy koukal ven), ale byla moje... Byla, ale asi jen na pět sekund, protože než jsem vybrodil, tak sebou začala házet tak divoce, že roztrhla podběrák a byla v prdeli (admini prominou, ale tohle je v dané situaci ještě hodně mírný výraz). Ten přechod z totální euforie do maximálního zoufalství a frustrace si dovede představit jen ten, kdo si to prožil.

MrKos - Profil | Čt 6.10.2005 19:28:03

dnes - Svratka 3
Odpoledne jsem na tři hodinky zkusil projít jeden ůsek řeky jen s plavajdou a rybkami. Brali krásní okyši a dokud jsem měl vhodné rybky tak v podstatě pořád a na každém místě kde jsem zastavil. Dost mi jich upadlo ale to byla daň za způsob jakým jsem chytal. Jednomu jsem dokonce vytáhl z tlamy čísi háček asi 1/0 i s kusem silonu ... Kromě nich jsem píchl jednu až překvapivě solidní štiku ale nad podběrákem se setřepala... Příště se budu muset polepšit... :-)

Abies Alba - Profil | Čt 6.10.2005 17:31:36

6. 10. 2005 - Oslava a Sázava
Vydali jsme se s Rybářem a jeho otcem na lov dravců. Pro nedostatek vláčecích prutů mi hraji už den předtím půjčil jeden ze svých (tímto děkuji). Navázali jsme, nahodili a Rybář chytil štiku. Já nic :o(. Prošli jsme kus Oslavy, pak Sázavu. Výsledkem byly v mém případě dva neproměněné záběry a urvaný tchánův woblerek s křidýlkama (takže za to, že skončil na stromě, si může sám, protože nemá mít křídla). Rybář chytil a pustil dvě štičky, tchán jednu. Fotit nebylo co. :o)

Pehaf | Čt 6.10.2005 16:58:53

6.10.05 - Roketnice 1
Po delší době konečně u vody.Krásné počasí s jemným vánkem.Rybiškám se moc nechtělo, přesto přišel jeden kapřík 54 cm a dva karásci něco kolem 40 cm.Nádherné souboje.Byl jsem tam na tři hoďky od desíti do jedné.Vše na kuličky (do polívky).

jan - Profil | Čt 6.10.2005 14:13:03

vcera - Ol. štěrkopísky
Po delsi dobe na normalni vode. Pocasi odpoledne skvele, tak sme se vydali pred zimou jeste provetrat fidry+kamos odzkouset novy(na ktery samozrejme nic nechytil :-) Chytano 16-19hod, 4x feeder, nastraha kuku+cervici, krmeni lorpio. Prvni hodku nic, voda az na radici tlouste na hladine uplne mrtva, ani okolni 3 rybari nic. Po "demontazi" kukurice zacali zabery, jediny uspesny pocet cervu na hacku bylo 2-3, jinak nezajem ryb(?). Zabery byly veru podivne, bud velice jemne drbance, ktere se v zadnem pripade nedali sekat, nebo naopak prut vyletel z vydlicky, aniz by si stihl hrknout. Nic mezi. Nakonec se ke brehu podivalo 7 kaprich dorostencu a 2 cejni. Takze spokojenost :-) Asi uz ale usinaji zimnim spankem, bo skoro vubec nebojovali, ackoli v lete to byli solidni divocaci.

pro | Čt 6.10.2005 13:31:52

6.října 2005 - Cortina, Ivančice
Tak dnešní dopoledne jsem se byl podívat na místním soukromáku.A byl jsem mile potěšen.Za tři hodiny 14 kapříků 45-55cm,ale hlavně dva krásní jeseteři 88cm a 94 cm.Všechno na masňáky nebo na kombinaci masňák-kuku.