dantex - Profil | Po 19.9.2005 10:26:19

17. a 18.9.2005 - Labe 24E a Labe 24A
V sobotu na Jezeře Ostrov u Kolína s odhozem - spousty plotiček 15-20 cm, 3 cejni tak hubení, jak jsem ještě nikdy neviděl a pár 10 cm perlínků. Všechny ryby žraly jak červy tak kukuřici z plechovky (včetně těch malých perlínů. V neděli od 8 do 13 hod super chytačka na řece na děličku, asi 50 skaláků ca 30-40 cm, 3 ploťky a jeden tloušť. Ryby opět braly stejně na červi i na kukuřici. Pěkné zachytání, jen těch druhů mohlo být víc.

Véna S. - Profil | Po 19.9.2005 10:06:55

15-18.9 - Orlík - Pašovice
Hodně vody, o proti červnové návštěvě cca o 1,2 - 1,5 m víc. Skoro jsme si neměli kam sednout. Ve čtvrtek to ještě šlo, ale co vyváděli v pátek s vodou, to bylo k naštvání. Sotva jsme ráno zakrmili, někde nahoře trhli stavidla. Přišla přílivová vlna, během 5 minut vystoupala voda o 20cm a proud byl takový, že odpovídající by byly tak 3 - 4 oz špice. Pak začala voda pomalu opadávat, těch 20cm navíc + 10cm pod ranní stav. Znovu jsme zakrmili, protože naše původní krmení bylo asi až někde u Podoláku. Během 10 minut opět příval a tentokrát to fofrem vystoupalo min. o půl metru. Pomalu jsme nestačili stěhovat vercajk o kus výš po břehu. Takhle to probíhalo celé páteční dopoledne, odpoledne pro změnu přišla voda z nebe a dost jsme zmokli. V sobotu a v neděli na přehradě nemleli, takže stav vody byl poměrně setrvalý, ale stejně to táhlo jak na řece. Co se týká úlovků, tak cejni, velké plotice a pár velkých karasů stříbřitých (okolo 40 cm). Na 12 prutů za celou dobu pouze 2 (slovy dva) kapříci, dravec žádný. Domorodci nás při příjezdu varovali, že ryby nejdou, ale docela jsme si zachytali. Ve čtvrtek a pátek dopoledne nás (3 feedraře) docela ošklivě válcovali naši tři kolegové s gumičkami jako předpruťáky. Seděli na mělčím místě a neměli tam takový proud. Ale v sobotu jsme jim to vrátili, brali nám pouze cejni, ale podstatně větší a více než jim. Jedno pořádné vzrůšo jsme měli i na pronajaté chatě. V sobotu byla pěkná zima, tak jsme si chtěli přitopit. Ale kamna kouřila jak zjednaná, po otevření kamen a pátrání po příčině, se z kamen začali hrnout sršni, pěkně nas...í, že je chceme vykouřit. Udělali si totiž v komíně hnízdo. Málem jsme se z lovců stali lovenou zvěří :-))).

Kocháč | Po 19.9.2005 10:02:38

17.9.2005 - soukromá voda u Brna
A další osobák kapr lisec 105cm, 21kg. Ještě že mi pomohl švec toho mastodonta podebrat, jinak nevim nevím. Doba zdolávání 35 min z lodě.

Marcus - Profil | Po 19.9.2005 9:30:06

17.09.2005 - labe
jettysov 11,5

Marcus - Profil | Po 19.9.2005 9:23:39

jettysov 11,2

jettys - Profil | Po 19.9.2005 9:02:07

17.92005 - labe
Sobotní rybačka na labi se zdařila 4 jízdy z toho dva na břehu 80cm 11,5kg a 76cm 11,2kg

milhaus | Po 19.9.2005 9:01:55

17.9.2005 - Pískovna u Ponědrážky
Tak takhle nádhernou rybu už jsem dlouho neviděl

šeptal - Profil | Po 19.9.2005 8:16:44

14 - 17.9 - Jizera
Ve středu před soumrakem chvilka s mušákem. Nymfa nedokázala zabodovat, tak jsem převázal na suchou. Kromě houfu ouklejí se zadařili tradiční tlouštíci a korunoval to krásný potočák - můj první na mouchu. Na to, že měl něco přes 20 cm bojoval fantasticky. Udělal mi děsnou radost. Pod návalem euforie jsem šel pokoušet štěstí i v sobotu večer. Ale ouha, voda byla nějak vysoko. Tam co je jindy hladina do půl lýtek byla teď nad pas. Měl jsem co dělat, abych se vyhrabal zpátky na břeh.

Dáreček | Po 19.9.2005 8:11:15

17.9. 05 - Bystřice Hostýnská
Kuriózní věc. Byl jsem na říčce Bystřici Hostýnské a zdolal tohoto "obrovského duháka", měl přesně 29,5 cm - aktivně lovil, ochotně mi vzal larvu chrostíka.
Doma mě čekalo překvapení...u velké ryby bych se nedivil ale tady...!!!???
Po natažení ocásku měla ta jen mírně natrávená věc / myška - rejsek ? / 10 cm.
Říčka má relativně dost potravy a duhák nebyl čerstvě vysazený...
Duhák byl sežrán, myšku jsem po zralé úvaze raději vyhodil :o)

Briza - Profil | Po 19.9.2005 8:06:16

18.9.2005 - Dřevnice 1
Ráno jsem vyrazil s feedrem a červíkama. Kosa jak v Rusku. Vydržel jsem pouze 2 hodiny, pak už jsem pomalu nebyl schopen vyměnit návazec za delší. Záběry opatrné, venku 2 ploticky a jedna podoustev.

slimak | Po 19.9.2005 7:56:37

18.9.2005 - Jizera u Debře
Ve dvou od 6.00 do půl jedenácté, feeder a plavaná - totálně bez záběru. Rybám se prostě nechtělo, kolegovi se v sobotu nepoštěstilo sehnat červy, ale jinak jsme vyzkoušeli snad všechno.

Igor - Profil | Po 19.9.2005 7:53:41

18.9.2005 - Jestřabice
V Jestřabicích v neděli dopoledne jsme zkoušeli apetit pstroužků. Vítr byl hodně silný směrem k hrázi, takže jsem to zkoušel tam, ale skoro se nedalo házet, i ostatní raději jen vláčeli. Teplota a vlny jak na Baltu :-)) Já teda na muchu za 2 hod. jen 3 opatrné záběry a jinak nic. Vláčkaři pár pstruhů na hrázi chytili (průměr tak 1 ks na osobu), ale vše do 35 cm - byly to ale vydřené ryby. Pstruzi se ukazovali hodně na hladině, ale skoro nebrali, asi je ještě vysoká teplota vody. Dopadl tam teď někdo z vás lépe?

Knecht - Profil | Ne 18.9.2005 23:53:23

17.9.2005 - Zavody na skorochovnaku - Ledce u Plzne
Po roce jsme se s Risou Konopaskem domluvili na spolecne zavodni vyprave. Kamarad nam zajistil mista na uplne vyprodanych zavodech. Az pri vyhlasovani jsem pochopil proc byly tak beznadejne plne. Zmena pocasi a pocasi samotne udelaly s rybami sve. Brani ubohoucke a zavodeni bylo o miste (losovalo se ale ciste!) a o znalosti mistnich podminek. Kapri se zasili do klidu a bila ryba skoro nebrala. Trapeni. Ale ty ceny byly opravdu neskutecne. Fy Grauwell vzala sponzorovani asi dost vazne :) Kazdopadne tri televize pro stupne vitezu + pohary (5!) a krasne pruty, navijaky a jina vybavicka byla k dispozici pro celou polovinu zavodniho pole. Vzhledem k tomu ze ryby prilis nebraly (vitez nachatal neco malo pres tri metry) nekolik cen bylo rozdano podle losu. Celkove velmi, velmi vyvedena akce vcetne tomboly.
No, vetru desti neporucime. Pokud ale bude moznost rad pristi rok znovu zvazim celodenni vylet. Stalo to za to ackoli jsem ulovil jen pet rybek za sest hodin(!) - necely metr a 19. misto. Risa byl devaty.

Martin M. - Profil | Ne 18.9.2005 22:36:30

dnes - NM
Sileny vitr primo do ksichtu, neuveritelne vlny splichajici vysoko na breh, zima a letargicke ryby, proste pohodova chytacka, co vice si prat ;-) Krmit se prakticky nedalo, protoze jsem kouli nedohodil ani do pulky toho, co bych potreboval. Kazdou rybu jsem musel poprosit a premluvit, aby mi zabrala. Tato byla nakonec nejvetsi, ale i tak jsem spokojen z vitezstvi nad prirodnimi zivly :-)

boyscout - Profil | Ne 18.9.2005 22:18:19

18. 9 2005 - Křetínka 1
spolu s bobem jsme se projeli lodí a trochu si zavláčeli....podmínky nic moc, silný nárazový vítr a vlny....bobova lodička není moc stabilní takže to bylo tak trochu dobrodružství..:-)
Na této vodě jsem byl poprvé a moc se mi líbí....co se týká ryb, žádná sláva, nějací okiši a pár štiček.....na to že spousta slibných míst se nedala kvůli vlnám proházet celkem spokojenost....

jepice.cz - Profil | Ne 18.9.2005 21:50:24

17.-18.9.2005 - Dešná u Jemnice, Dyje 11
17.9.- Chytačka na Dešný od 8:30 do 14:20. Vůbec nic jsem nechyt, počasí na prd. Vyzkoušel jsem nástrahy od kukuřice po domácí boilies, návazec s krmítkem a bez něj, atd. a nic. Pak jsem potkal (resp. on mě) domimina. Jsme trošku pokecali a hned na to jsem začal balit.

18.9.- Muškařina na Dyji s Kolárem(tentokrát i on muškařil) od 9:00 do 11:30. Já lapil 3malý lipánky a 4 se mi vyhákli a Kolár skončil jako p.Bezrybka. Otestoval jsem nové broďáky a jsou super(myslim si že kdybych je neměl tak nic nechytnu). Vše chyceno na Goldkopfa nebo Red Taga.
Přikládám foto lipana.

zdepa - Profil | Ne 18.9.2005 20:46:36

18.09.2005 - ÚN Trnávka
chudák jednooký kapr :-(,
ale jinak brali i hezčí .

Marcus - Profil | Ne 18.9.2005 20:46:25

16-17.09.2005 - Labe 24A
Skarede pocasie mi konecne prinieslo zaber od velkej ryby na mojej oblubenej vode. Premokol som, ale nelutujem. Spolu 4 jazdy. Jeden vyrezany, potom 65/6,5 78/7,5 a moj novy osobak 86/13,5.

lorpio - Profil | Ne 18.9.2005 20:06:26

18.9. - Svratka 3
Ted jsem se vratil od reky,a zase to byl dneska mazec! Uz skoro po tme jsem dostal zaber,a podle tipu boje jsem usoudil ze to bude peknej "frgál".Po krasnym souboji jsem vytahl ostroretku rovnych 50cm.Skoda jen ze mi nejde odesilat fotky na MRK. Jinak jsem jeste lapl 3parmy,5plotic a jesena.Nejvesi parma mohla mit okolo 60cm.

šlajs | Ne 18.9.2005 19:48:03

18-9-2005 - Bečva 6
Dnes jsem si byl zavláčat na Bečvě, jediný zaběr a byla to tato zubatka(na třpytku). Krásná procházka a super počasí.