Amigo - Profil | Út 7.6.2005 11:00:19

5.6.2005 - Vracov 1
Dnes to nebralo,tak jsem se bavil s rodinkou

Laky - Profil | Út 7.6.2005 10:09:38

6.6.2005 - Hloučela1
I přes značnou nepřízeň pošasí jme se s KarlemC vydali na hady a amury z hladiny. Usadili jsme se na né příliš pohodlném místě které mělo zajistit hojnost úlovků. Jelikož trochu foukalo z hladiny si to žádnej Amur nesrknul. Já dal nějakou tu Plotku na anglana potom Kapříka ze sloupce. Při přípravě na noční lov (lámačky atd) jsem si nešťastnou náhodou převrhl svou rybářskou bižuteriji v kufříku do vody. Ten ihned zmizel v hlubině u břehu. Půlka byla bohužel právě otevřená. Podběrákem jsme odlivili plávající drobnosti. A já se jal pokusit o noční osvěžující koupel ve vodách Plumlovské přehrady. Usilí bylo završeno vylovením kufříku a značné části jeho obsahu na dně zůstali jen drobnosti. Voda byla natolik teplá, že jsem si chtěl i zaplavat jen ten vzduch nic moc. Nakonec jsem tedy chytl několik nepodstatných ryb a několik rybářských drobností. dnes jen dokoupím nějaké maličkosti a je to Ok. Dnes na hady nejedu (možná)

Radek Ch. | Po 6.6.2005 23:20:23

29.5. - 5.6.2005 - Slezská Harta
A tady foto jednoho bolavého........ a bylo jich víc :-((

Radek Ch. | Po 6.6.2005 23:18:16

Týdenní dovolená a celkem dobrý lov. Kapři střídavě šli i nešli, občas malí, sem tam větší - max. 57. Asi je tam vysadili, hodně jich je potlučených. U lysců jsou na místě, kde jindy bývá šupina zanícená místa a vypadá to na pohled dost odpudivě. Co mě potěšilo - že jsem si jich dost povodil na mačku... i tu sedmapadesátku. Se čtrnáctkou na konci už to bylo v ruce dost cítit.

Ychtyl | Po 6.6.2005 22:15:17

6.6.2005 - Z. Čechy
Rybolov na říčce, super chytačka, Siveni, potočáci, duháci a jeden krásný lipan na wobblera... Moooc potěšil.

jepice.cz - Profil | Po 6.6.2005 20:43:53

6.6.2005 - Dyje 11A
Takový repete, zase na stojáku s masňáčky od 16:15 do 17:45. Krmení bylo kukuřičnej šrot, jahodová krmítková směs, pelety a řepka-semínko. Výsledek zase jako včera (vzhledem k času stráveným u vody) 1 cejn. 2 cejnci malí(nevím jestli to sou oni, nikdy sem je nechyt) a 1 malej okounek. Od vody mě vyhnalo počasí, celkem slušnej slejvák.

Tady foto cejna.

Pan Slamáček | Po 6.6.2005 19:51:44

vikend - jih
sobota se ukazala jako plodna a ja konecne zacal cistit nase vody od nepuvodnich druhu!
nedele se uz tak nezdarila, bo kaprici jenom skakali a se je nedarilo premluvit ba ani podseknout! :-(, priste jim vsak ukazu!!!

willy - Profil | Po 6.6.2005 19:51:26

6.6.2005 - Svratka 4 - antropos
Dneska na řece nic moc. Skoro pořád přšelo až na pár přestávek, kapři kolem 45cm jezdili okolo splávku úplně bez povšimnutí. Potom jsem sešel dál po proudu a zkusil to s rohlíkem na hladině, ale tloušti kolem něj zase jen proplouvali. Nakonec mi to dva vzali 37, 36cm

Donoval Miroslav - Profil | Po 6.6.2005 19:44:45

5.6.2005 - Jihlava 9
Jednou sem s kámošem Davidem šel na ryby na řeku.
.Sedli jsme si na místo kde mi David říkal že je to nejlepší.A byla to pravda.Řeka byla široká maximálně 6 metrů a hluboká tak po pas.Nevěřil jsem že tam si vůbec zachytám ale mýlil jsem se.Ryb tam bylo spousty.Nahodili jsme na rousnice a nasadili jsme policajty.Do 7 minut jsme oba mněli záběry.Mně to začalo vyjíždět ale jen trochu takže sem to nesekal.
Zato Davidovi to vyjelo od hladiny až k prutu a tak sekal a měl tam okounka okolo 20 cm.Pak jsme zakrmili.A čekali jelikoš jsme byly včera na závodech a David byl čtvrtý vyhrál bič.tak ho navázal na splávek a chytal a chytil krásnýho tlouště velkýho a
tlustýho.Pak to nebralo a když se schylovalo k večeru začali brát.na bič to byl co nához to ryba.Spousty druhů ryb např.
( okouni,ostroretky,ouklejky,tloušti,hrouzci,plotice a perlíni ).Pak to zase přestalo brát a na těžko to začalo můj policajt vyjížděl k prutu tak jsem sekl a byl tam okoun.To se opakovalo a zase okoun.Pak to poskakovalo jenže sem se lek a sek sem ale najednou tam byl pěknej tlouštˇ.A zbývalo 10 minut než sem mněl jít dom a policajt náhle vyletěl km prutu až se udice zatřásla.Krásný záběr vykřikl jsem a sekl ho.Byl to pěkný lín 40 cm krásný den

JirkaM - Profil | Po 6.6.2005 19:41:43

3-5.6 - Odra
Víkend na územním kole ZU.Po prvním dni kdy jsme po testech skončili čtyři první,mě druhý den čekala chytačka,které jsem se nakonec zhostil dobře.V prvním sektoru jsem udělal docela v pohodě jedničku a v druhým to ze začátku vypadalo taky dost dobře ,jenže svojí chybou jsem odepsal děličku a jelikož jsem neměl náhradní top,tak jsem byl s bičem docela odepsanej:((Hold štěstí přeje připraveným,ale nakonec jsem udělal trojku a nakonec jsem vyhrál i chytání.Poslední den mě čekalo házení,které mě jako vždycky dost potrápilo:))Skončil jsem v něm čtvrtej a v konečným pořadí mi to stačilo na třetí místo.Takže spokojenost velká,jen škoda toho RT:))Ale to se do příště zlepší.))

jerzyy - Profil | Po 6.6.2005 17:33:11

3.6.2005 - p.....n
největší ryba mého kolegy Radka.Amur 78cm,7kg

jerzyy - Profil | Po 6.6.2005 17:03:10

největší ryba výpravy-90cm,13kg

Moravák - Profil | Po 6.6.2005 11:18:29

6.6.2005 - Nový rybník - Čáslavice
Spletl se i jeden rak signální.

Moravák - Profil | Po 6.6.2005 11:16:44

4.6.2005 - Soukromý revír -
Pěkné chytání od rána do oběta a po tříhodinovém dešti pokračování do večera. Chytali jsme do 6-ti metrů od břehu na plavanou s hnojňáčkama a zakrmovali jsme nahrudo nadrcenou kukuřicí. Brali líni (nejvíc kusů), kapři, okouni, hrouzci, perlíni a spletl se i jeden duhák, který měl háček až v jícnu, takže ho pánvička neminula. Ostatní ryby odhakovány ve vodě, takže jsme je ani neměřili a odhadem nej lín cca 40 cm a kapr šupi cca 65 cm, kapři hlavně lysci do 55 cm.

drda - Profil | Po 6.6.2005 9:56:46

5.6.2005 - Morava 7A
Jak už Bob psal, zopakovali jsme s drdovou a hrajim uvedený revír. Protože po cestě hrajimu umřelo auto, museli jsme náklad a osádku přeložit. Na místo jsme dorazili za svítání. Naše horká místa byla obsazená - spousta rybářů u vody přespala. Nakonec jsme se usadili v zátoce. Jako minule brali nejvíc násaďáci i když už ne tak hojně, ale i tak jich hraji zdolal nejméně 13 a Bob jen o něco míň. Drdová tentokrát bez šupináčka, ale na nový feeder se jí pár rybišek (vesměs plotičky) podařilo zdolat, což byl důvod k odstranění folie z rukojeti. Já také pár plotiček a dva násaďáčky. Za zmínku stojí jeden brutální záběr na feeder. Bohužel zdolávání trvalo asi 5 vteřin. Ryba neměla chuť na špásování a tak se prostě otočila a zamířila na volnou vodu neohlížejíc se na ohnutý prut a vrčící brzdu. Po zmíněných 5 sec povolil návazec aniž bych poznal pachatele :-) Okolo poledne nás zastihl vydatný déšť, který jsme s drdovou v pohodě přečkali pod novým deštníkem.
Odpoledne jsem ještě s Bobem šel otestovat jedno horké místo na Jihlavu 2. Brali cejni a plotičky. Místo očekávaného lína při posledním náhozu zabral kapřík a byla to moc pěkná tečka za nedělním lovem.

Robert(původní) - Profil | Po 6.6.2005 9:14:18

3. a 5. 6. 2005 - Úhlava 1
Minulý týden jsem si koupil picker a tak jsem ho musel prubnout. V pátek byl svátek plotic, vytáhl jsem jich snad třicet, největší tři přes 30 cm. K tomu potěšila jedna podoustev tak kolem míry, ale bříško nalité, že by se u nás vytřely, no to by byla paráda. V neděli šly plotice taky, ale už míň. Zato se spletl jeden kapřík 47 cm, lysec s řadou velkých šupin podle postranní čáry.

rybomil - Profil | Po 6.6.2005 8:23:13

5.6. - Lužnice 3
Soused mne odpol vytáhl na tutové místo, hlavně na cejny.Feeder 2 červi, 5 červů, 9 červů, červ - kuku- červ - stále jen oukleje.Nakonec 2 skaláci velikosti dlaně, prostě hrozné. Jediné + že jsme dlouze pokecali s majitelkou Kajmana. Její obrpes byl ale dost otravný.

Pike | Po 6.6.2005 8:16:28

05.06.2005 - Květákov
Se Slamákem a zlobobrem Pipsákem jsme vyrazili na lov našich milých kapříku na Květákov. Bohužel neměli o naše booby zájem, sendvič kuku červ by byl asi pro ně vhodnější. Na svou ultimativní Xi2 jsem si aspoň zabojoval s 20 cm ploticí a 15-ti centimetrovým okounem, proti dotěrným psům jsem ji pouužít ve spojení s gobopaličkou nemohl, bo jsme zahrádku místních chalupářů radši obešli. Co říci závěrem? Krásně jsme se prošli a pěkně si zaházeli

dj - Profil | Po 6.6.2005 7:35:10

5.6.2005 - Vracov 1
Včera celodenní chytačka já na feeder 89 cejnů a 18 kaprů ( nej 46cm), drahá polovička na těžko 33 cejnů a 7 kaprů (nej 46cm). Byla to naprostá paráda i když dost vyčerpávající. Ke konci jsem siž sekal jen tzv. hrčáky.

Briza - Profil | Po 6.6.2005 7:31:51

4.6.2005 - Morava 12, 13
V sobotu od 5 hodin pod Bělovem letos poprvé na "hadech". Ani nevím jestli tam nějací jsou, protože jedíné co jsem vytáhl břeh bylo sumčí miminko. Navíc jsem ztratil klíče, kdybyste je tam někdo našel dejte vědět, dík. Ach jo :-(