Vlada S. | St 23.6.2004 8:34:09

22.6.2004 - Kocába 1, Vlatava 8
Sotva jsem dorazil na Kocábu, tak se rozprselo. Skončil jsem pod mostem a házel nymfy směr Vltava - výsledek jeden okounek a cejn. Podseklý kapr se hned vyhákl:-(. Na Kocábě jsem přesvědčil jen jednoho pstroužka, tak jsem se vrátil na Vltavu, kde ryby docela pěkně sbíraly, ale sbíraly všechno jen ne moje mušky. V tišině jsem nesekl pár sebrání tloušťů, ale v proudu jsem byl bez záběru. Po otrhání návazce o strom jsem to zabalil, abych už se dál netrápil:-).

Fugas | St 23.6.2004 8:13:27

22.6.2004 - Orlík (Otava)
Včera večer výprava na hady. Brácha dostal jednoho 45 + candátka tak 30cm. Já lapnul nejdřív sumčí miminko tak 35 a pak hada 55cm. Škoda že jsem nechal doma vláčák( dravci pěkně vyváděli ) a že jsme už po 22 hodině díky bráchovo prckovi museli domů.

Robert(původní) - Profil | St 23.6.2004 7:50:34

22.06.2004 - Úhlava 1
Od 20 hodin na feeder pár plotic a hrouzků na hnojáčka, se setměním přišla mlha a bylo dochytáno, do 22 jsem tam už jenom seděl a koukal na mrtvý policajty.

libasss - Profil | St 23.6.2004 6:58:30

16.6.04 - Dalešice
tak takového jsem chytil hada při lovu okounů 16.6.04 na Dalešicích,věřte nebo ne na feeder medium vlasec 0,19 v 11,30 sorry za foto je z telefonu

pif - Profil | Út 22.6.2004 17:15:06

Út 22.6.2004 22:00 - Křetínka 1
Sedli jsme s kamarádem na candáty,nahodili a uslišel řev"dem posrat ty rybáře".Přijela ožralá mládež na šlapadle a asi hodinu nám dělala bordel 20 metrů od břehu.Tak jsme to zabalili a byl to moc pěknej lov!!!!!

Hrouzek - Profil | Út 22.6.2004 14:06:52

červen 2004 - Itálie

Jezevec | Út 22.6.2004 11:03:29

21.6. - podvečer - Radbuza 1A
2 hodiny přívlače pod přehradou.Na rotačky, woblery a gumy celkem 4 okouni, 4 boleni, 1 candát.Vše do 25cm.Bohužel...

alda | Út 22.6.2004 10:51:08

21.6. - Jizera 4
Navecer jsem jel zkusit po delsi dobe s musakem MP Jizeru,reka byla prikalena takze jsem si moc nadeji nedaval,ale nakonec to nebylo tak zle,za asi hodinu a pul nymfovani jsem ukecal asi 4 plotice a tlouste 39.Pak jsem prevazal na streamera a za moment se prut celkem solidne prohnul do oblouku,byl z toho tloust 47,zatim muj nejvetsi,takze spokojenost.

Goba | Út 22.6.2004 8:08:25

21.6.2004 - Labe 28
pěkný Hrouzeku, pěkný !!!
já včera uvláčel zase jen jednoho sumce na RistoRap 8cm, byl takovej akvarijní něco mezi 25-30cm, chvíli jsem váhal, jestli ho nemám šoupnout někomu do rybníku, ale radši jsem ho pustil

Ivo K. | Út 22.6.2004 7:00:50

21.6.2004 - Žermanice
Výprava na úhoře s kamarádem, záběrů poskrovnu. Kamarád vytáhl 2 kapry cca 45 cm, já až v 23:30 tohoto krasavce.

Roman C. - Profil | Po 21.6.2004 22:06:38

zacatek cervna - Italie, řeka PO

Roman C. - Profil | Po 21.6.2004 21:26:46

a jeste jedna od Hrouzka z Italie...

Roman C. - Profil | Po 21.6.2004 21:25:43

zacatek cervna - Italie, řeka PO
Tady jsou jeste zpetne fotky od Hrouzka z Italie, k tomu dlouhemu prispevku co sem psal. Pry mu nekdo neveril, tak ted uz snad verit budou vsichni :-)

Radek Ch. | Po 21.6.2004 20:35:04

21.6.2004 - Harta 1 A
Můj dnešní úlovek za dobu cca 4 hodin vláčení. Obíral jsem to z pařezů jak cukroví z vánočního stromku, ale že bych zavadil o rybu, to ne. Snad někdy příště, pokaždé nemůžou být hody. Jen bych poprosil - zkuste rvat i woblery :-))

siro | Po 21.6.2004 17:09:51

18-20.6.04 - Berounka
Začátek s hadama v Bohách v pátek večer.Žádný zázrak ale každý si chytil(nej tak 50cm-max).
V sobotu ráno hádka s nějakými dvěma kretény s rotvikem a vlčákem pod jezem v Bohách a na půl dne jsem měl s Medem a Helgou po náladě(začínam silně uvažovat o zbrojáku ve skupině G).Přesun o pár km níž a tam den a půl totální mrtvice na místě kde prostě nejde nechytit(jen Hela menšího hada) .Prostě jde a trvá to tam prý už třetí týden:o(
V neděli mi posílá kamarád textovku že asi o 15km níž jdou kapři jako vzteklí:o(
Chuť jsme si nezpravili ani na houbách,nerostou.

Woody - Profil | Po 21.6.2004 16:14:02

18. - 20. 6. - 411 153 Sázava 3B
Vyžebral jsem jeden den dovolené a konečně letos vyrazil na ryby.
Pátek dopoledne přívlač - Tloušť 4ks nej cca 38 cm, okoun 4ks nej cca 25 cm. První hodina krásný chytání potom přesun na jiná místa s cílem ukecat nějakou zubatou, ale bez úspěchu.
Pátek odpoledne bobkařina - kapr 2 ks ten větší 48 cm, plotice 2ks kolem 20 cm, padoustev 2 ks, cejn 3 ks. Potvory vůbec nechtěly rohlík alá MM a žraly jen rousnice co jsem měl na večer a ten kapr si vybral červy.
Pátek večer hadi - od 20:00 začal koncert, který jsem v životě nezažil, co nához to záběr. Nakonec jsem vyválči "jen" 3 78cm, 56cm a cca 30 cm. Ta půlroční pauza byla v proměňování záběrů docela znát. Záběrů bylo snad 20. Doporučuji všem co se rozhodnou jít na lov v noci si vzít sebou nějakou kvalitní baterku a připravit si návazce předem. Moje super baterka made in Poland nevydržela ani 20 minut a po výměně baterek okamžitě odešla žárovka. Navazování háčku za svitu pouliční lucerny na druhém břehu není nic moc.
Sobota dopoledne bobkařina - kapr 2 ks cca 30 a 20 cm, plotice 4x tak do 20 cm cejn 5x od 15 do 30 cm. Záběry jen na kolínka kterými jsem nahradil neúspěšný pařený rohlík. Vysvitlo sluníčko a já vůl nenamazanej jsem mu dal v šanc svoje tělo. Odpoledne jsem za bouřky vyspával úpal a ve chvílích probuzení bolestí natíral tělo Panthenolem.
Neděle dopoledne přívlač – se spálenejma ramenama a břichem a hlavou bolavou z oslavy fotbalového vítězství jsem vyrazil vyhledat zase nějakou zubatou. Dopadlo to tak, že jsem trefil hejno okounů a dostal jich asi 15. Prvních 5 na 5 náhozů neuvěřitelný.
Shrnutí - že bude ten první rybářskej víkend takovejhle jsem se si nedovolil ani snít.

Pavel D. | Po 21.6.2004 14:07:58

19.-20.6. - Velký Bílovec
Noční rybářské závody - Hned od zahájení pršelo, večer se přehnala bouřka, průtrž mračen. Ty, co seděli pod sadem nebo vinohradem spláchlo bahno, někteří v blátě ztratili část výbavy. Po takové spoušti někteří odešli naštvní už večer. My jsme měli naštěstí za zády louku, tak nás "bahení lázeň" minula. Když se dalo být u prutů, chytali se v našem úseku většinou násadoví kapři, až na mě - já nic. Moje chvíle přišla až v půl třetí v noci - hrčák na boilie, ale ryba u břehu spadla. Tak jsem to přehodil a seděl jsem hodinu v dešti u prutů. Potom mě přemohla únava a když jsem se v půl osmé zbudil už jen poprchalo. Známí ještě ráno vytáhli kapra 52 cm, já jsem zůstal bez úlovku. Závody trochu (někomu hodně) pokazilo špatné počasí, ale i tak se chytilo pár slušných ryb, zajímavé bylo že se nechytil žádný sumec. I když letos nic moc, už se těším na příští rok, kdy snad bude počasí přát více.

gulll Honza - Profil | Po 21.6.2004 13:28:53

14.6-18.6 - Nechranice-Vikletice-rybářský domov
Zdravím všechny po tejdnu straveném na Nechranicích, od pondělí do soboty krásný zážitky i krásný ryby nic extra velkýho ale dobrý možná budou i nějaký fotky tak je sem dám. v pondělí šli hadi okolo 60cm a v úterý se k nim na žížalu přidali okouni chytli se 2 každej 37cm. chlapi hlavně mraky kaprů od 38-45cm, prej je tam ted vysadili tyhle dorostence jsme všechny pouštěli ale šli krásně i přes bojovku, největšího jsem chytil měl jen 51cm (už se letos těším na Labe). Ve středu to začlo všichni vláčeli a večer rybičky na candáta těch se chytlo 6 všichni od 52-55cm. Jdou tam ted ale pěkný štiky naše parta 69,65cm a sousedi 93cm ta už byla solidní.

Krásně strávenej tejden hned bych jel zas. Jestli to tam někdo zná tak napište pokecáme o tom jak to letos vypadá.

Ještě jedno upozornění hladina je dost vysoko a hospoda je otevřená jen jedna. Další dobrá zpráva je : z líhně a tam jak maj ty pstruhy v těch klecích jim uteklo okolo 5000pstruhů(nevím jak velkejch)

polish - Profil | Po 21.6.2004 13:24:46

25.7.2003 - Ondava
Išiel som len tak na hodinku na ryby hral som sa s beličkami. dookola lovilo "stádo" bolenov nahodil som jednu na ťažko a po piatich minútach 2,5kg bolen. No a potom prislo stádo rómov skoncilo to bitkou.

Robert(původní) - Profil | Po 21.6.2004 13:11:55

19-20.6.2004 - Úhlava 1
Voda mírně přikalená, viditelnost tak půl metru až metr. Chtěl jsem se trochu procvičit s pickerem, zakrmil z ruky ječným šrotem s řepkou a druhý den s konopím, k tomu vanilkové aroma. V sobotu braly plotičky na rohlík několik sekund po náhozu, ale jenom na proudu a to tam, kde jsem neměl krmení. Na zakrmeném bez ryb. V neděli zase pro změnu braly na hnojáka, ale opět mimo krmení. Jestli to nebude tím starým šrotem, už mi z něho lítaj můry. Takový tmavý. Jo a byly to hlavně plotice, v neděli i tloušť, hrouzek a švec. Každý den s příchodem tmy jeden kapřík.