mine | Ne 23.5.2004 21:06:19

21.5 2004 - 441 012 Samek
Asi od 10.30 do 12.00 jsem si zachytal na Samčaku(okres Děčín)Bylo mi pěkně sluníčko svítilo,ryby braly......pohoda.Vzpomínal jsem na kámoše ve škole jak se tam potěj,nuděj....Chytil jsem asi 8 plotic,2cejny,1ho kapra a karase.Všechno plavačka na kukuřici.

Carlos - Profil | Ne 23.5.2004 20:28:35

20.05.2004 - jezero Křenek
Jako čerstvý majitel feedrových prutů (v životě jsem nic podobného v ruce neměl a chytal pouze na teleskopy KingBay se čtyřmi očky a s gramáží, která se dá počítat na stovky) jsem vyrazil na naprosto neznámou stojatou vodu. Když jsem uviděl, co dělá se špičkou prutu 15gramové plné krmítko, bál jsem se nahodit, abych to nezlomil. Po pár minutách jsem zasekl prvního kapra a musel přestat sledovat to strašlivé prohnutí celého prutu a pokusit se rybu přesvědčit, že není dobrý nápad namířit si to mezi větve padlého stromu. Nakonec jsem vytáhl celkem 4 kapry od 45 do 57cm naprosto bez problémů a doma staré pruty uložil za skříň. Máte mezi sebou dalšího feedraře - začátečníka.

whitefish | Ne 23.5.2004 19:34:50

23.05.2004 - 461017 Dřevnice 1
Každých deset minut prší, je chladno, i nějaká ta kroupa spadla. Přesto jsem odpoledne nevydržel a s touhou po parmách jsem vyběhl na chvíli k řece. Shodou okolností jsem však s sebou měl jako nástrahu jen sladkou kukuřici. Spoustu záběrů (feeder) jsem neproměnil, ač jsem si stále "hrál" s úhlem postavení prutu a délkou návazce, optimální stav nenastal, takže jsem chytil jen jednu parmu (asi 35cm) a několik krásných tloušťů.

goldcarp | Ne 23.5.2004 19:08:51

20 - 22.5 - Jihlava
přes víkend celkem 4 kapři od 62-71cm a pár jich spadlo. Vše chyceno na boilie kreveta s klobásou. Počasí všelijaké polojasno a teplo až kroupy... Tento lysec byl nejtěžší 9,5 kg

goldcarp | Ne 23.5.2004 19:01:37

Adam a jeho lysec, na boilie kreveta s klobásou.

Martin - Profil | Ne 23.5.2004 18:36:07

23.5.04 - Hloučela 1P
Tak jsem dneska i přes špatný počasí vyrazil objevovat a prozkoumat pro mě nový revír.Byla to Hloučela 1P.Přijel jsem do Mostkovic za relativně dobrýho počasí,vlezl do "gumy"a vybaven jak mušákem,tak vláčkou,vyrazil po řece.No řeka to vlastně není,spíš potok...potůček,nic moc vody.Proti proudu vody tak po kokotníky,asi dvě malé tůňky,na blešivca 2ks potočáka kolem 25cm,na vláčku asi dva ůtoky,ale asi jsem neměl moc přesvědčivou třpytku.Při cestě zpět k autu jsem brýlama našel sbírajícího potočáka tak 30,ale nešel přesvědčit na žádnou muchu,až nakonec přece,ale bohužel jsem ho upráskl.Od auta jsem se šel podívat po proudu,kde jsem našel daleko lepší místečka,než předtím.Krásný tůně,proudky,dokonce jsem našel i co na ně(černá chlupatá neidentifikovatelná nymfa).Tahal jsem spoustu potočáčků a bavil jsem se,ale pak přišla bouřka akroupy,tak jsem rád,že su už doma a dávám si grog.....jinak ale zase krásnej den u vody!!! P.S. zapoměl jsem napsat,že ve vodě bylo dost bordelu.... :((

Noe | Ne 23.5.2004 17:36:02

22-23.5.04 - Trotina 2MP
Tak jse ztrávil po 3 nedělích víkend na Velkém Vřešťově. Docela jsem se těšil to jsem ještě nevěděl, že jsou cejni již po druhé ve tření, takže to moc nešlo. No i přesto jsem si užil své, v sobotu ráno jsem 4 hod. na plavačku ulovil 24 ryb (cejni, cejnci, perlíni, plotice a bolínci) za zmínku stojí jen bolen cca 70 cm, kterého jsem chvilku vodil a stejně spadl, ale několikrát jsem si ho pěkně prohlédl, to když se 4x pěkně položil, a protože vím co umí bolen, tak jsem vždy opatrně čekal na jeho další a další výpad. Odpoledne už to bylo lepší za 5 hodin jiné místo 63 ryb (cejni, cejnci, perlíni, plotice, boleni a kapříci) zase jsem na plavačku zapřáhl bolena tentokrát jsem ho zdolal a měřil rovných 64 cm, vedle sedícího rybáře jsem požádal o vyfocení (tímto mu ještě jednou děkuji) a jak sám viděl, za 60 vteřin zase nepoškozený bolen plaval tam kde má. Neděle ráno už ve znamení 5°C nad nulou, a okolo 9 dopoledne první sněhová přeháňka, tak jsem to zabalil a mazal do tepla. Jinak 3hod. a 25 ryb (cejni, cejnci, perlíni, bolen a kapři nej přes 50 cm) Když jsem vytáhl toho většího, hned přiběhl nějaký ocmrnda, že když bych ho chtěl pouštět, tak ať mu ho dám, řekl jsem že nedám a pustil ho.....Jinak jsem potkal v sobotu plavačkáře a prohodil s ním pár slov (doufám že jsem ho moc neobtěžoval položením několika otázek :o) a zase jsem se byl podívat v campu na Jardu M. jak se mu daří. Taky jsem v neděli viděl dalšího plavačkáře, který lovil ještě na feeder, taky bych s ním prohodil pár slov, ale když jsem viděl jak odháčkovává ryby ve stoje a obloukem je hází od pasu + 1 metr břeh do vody, tak jsem k němu ani nešel, jinak takových co házeli ryby obloukem do vody bylo více. No ještě jsem viděl u jednoho co měl feeder klasické krmítko a policajta mezi očky. No někdy je to sranda, ale někdy je to k pláči.

BoBo - Profil | Ne 23.5.2004 14:42:33

22. 23. 5. 2004 - Odrava - Jesenice
V sobotu ráno perfektní rybačka - najeli kapříci od 40cm výše. Celkem 4 hod se nám je podařilo udržet na místě. Nej kapři +-50cm, jakmile přišel větší, nekompromisně to urval. Budu se muset zamyslet nad sestavou :-(. Po odjetí kaprů nastoupili cejni a plotice 30-40.
Dneska ráno hrozná kosa a hlavně šílenej vítr (jen u vody:-). Ve chvilkách bezvětří přišlo pár cejnů, radši jsem to zabalil dříve....

Sikula - Profil | Ne 23.5.2004 13:47:37

20.5.2004 - Klabava 1
27) Od 20.30 do 23.15 já + Poklop (zůstal dýl), já položená + winklepicker, Poklop feeder+ winklepicker. Já nic, jen nějaký trhaný záběry, a pak soustu záběrů, ktarý vlastně vůbec nebyly záběry. Jen se mi zdálo, že se to červený světýlko hejbe ze strany na stranu, ale ono bylo vlastně v klidu :o// Poklop chyt jednoho úhoře a měl spoustu záběrů. Po tom, co jsem odjel prej u břehu vyháknul jednoho +-60cm.Bohužel jsem musel domu dřív, protože jsem měl v pátek školu :o(( Už se těším na příště...

onry - Profil | Ne 23.5.2004 9:38:48

22.5.2004 - Dyje 7
Já na rybách nebyl, ale jel jsem pro kamaráda. Už ráno volal ať přijedu dřív, že jest za 4 dny bez ryby a také bez papírů.Ve 2 ráno přišli 4 porybní a celý Ptačí poloostrov vybrali (přes noc chytali bez dvou person všichni).Na zpáteční cestě jsme koukli u Ivaně do řeky a byli tam....kapříci jsou ve tření.Tak 14dní nemusíte jezdit na kapry na jezera!

boyscout - Profil | Ne 23.5.2004 1:27:31

22.5. 2004 - Dyje 3
Od 13:00 v Břeclavi. Dělička a feeder. Tak jsem dneska prováděl nechtěně průzkum složení druhové skladby ryb v řece. Chytal jsem karasy stříbrné (nej 40cm), cejnky (nej cca 35), parmy (61, 53, 40, 42), podoustve(max 30), jeseny (max 40), 1 ks tlouště cca 30cm, cejny siné, 1 ks sumce (asi 35cm) :-) ....a jednoho hrouzka asi 6cm který krásně zabral na 12g lízátko v proudu, moje nejmenší ryba na děličku (zatím) :-) Dohromady asi 30ks ryb. Docela dost záběrů jsem nevyužil , lépe řečeno ryba po záseku nebo během zdolávání spadla. Zvlášť mě to mrzí u 3 hrčáků, kdy ryba (asi parma) jela několik metrů přes brzdu a přece se pak během zdolávání vypnula... Nechytil sem ani jednoho (!) cejna. Jinak to dneska moc nešlo, záběry byli sporadické a většinu ryb jsem chytnul až ve finiši po setmění na feeder... Jinak dravci jsou už docela aktivní, po setmění probíhali všude neskutečná jatka (candáti, jeseni, boleni a dokonce se tam otočil i slušný sumec). Jsem zvědavý zda to tam takhle bude žít i po 15.6 :-))
Celkem spokojenost na tu bídu která tam dnes byla. Parmy rozhodně potěšili, ještě jsem je tam nikdy nelapnul. Karas 40cm byl už asi po vytření protože byl děsně splasklý a škaredý :-) Naprostá absence záběrů od cejna mě překvapila. Ale aspoň jsem si udělal obrázek o tom, co všechno v té vodě žije :-)))

rybopet - Profil | Ne 23.5.2004 0:39:27

22.5.2004 - štrkovisko Čaňa
V ukrutnej zime,po prechode daždivého frontu a vetrisku sme skúšali feeder.Pár pleskáčov,jeden kaprík a jedna ceruzka,v tom nečase bol úspech.Už som myslel,že začne snežiť.

Martin M. - Profil | Ne 23.5.2004 0:24:44

dnes - Dyje 7a
Za zminku stoji jen tento 58cm amur a 2 karasi 43cm (plavacka), jinak jen drobotina - kapricci a cejnci. Cejni se jeste stale treli kolem brehu, miroveho kapra jsem chytnout nevidel. Zato uz nam "krasne" zacalo padat chmiri :-(

carrot - Profil | So 22.5.2004 23:30:46

dnes - Radbuza 7
zkousel jsem uhori polozenou, ale byla hrozna zima, tak jsem to pred chvili zabalil.... vysledek = 1x plotice, 7x jiždík

PepaK - Profil | So 22.5.2004 21:47:28

22,5,2004 - Jevišovka 3
Odhoz. Celkem 7 kaprů do 45 cm a asi 15 středních cejmů a 10 pěkných plotic. Pohoda. Dva karpy jsme uthli.

Forest - Profil | So 22.5.2004 21:00:27

2.5.2004 - Morava 23
Od 9:30 do 17:00 super chytačka celkem 105 potočáků a jeden lipan, jen škoda že největší z nich měl 28 cm. Ale to množství bylo octihodné. Jepice se rojily a já bodoval s rotačkou nulkou od Hamera. Žádný rybář, jen s vodákama se rozrtrhl pytel, ale pstruhům to vůbec nevadilo.

Honza T. | So 22.5.2004 19:03:47

dnes - 401001
Dnes 2a1/2 hodiny na Berounce a hrůza!Ani šupina jenom slušnej potah asi od většího kapříka ale vyhákl se tak dnes na plavačku nic!Bohužel

Tomáš | So 22.5.2004 16:14:54

dnes - Labe
Hrozny počasi stresne foukal vitr rybacka dobra zacal jsem na děliču na ni jsem chyt 1 plotici 1 skalaka,po hodine jsem urval vetsi rybu z celou udickou,tak jsem vyndal 9 bic na nej jsem chyt 12skalaku(vetsina mela neco malo pres 30cm) 1 cejna 40cm 1 plotici.Ryby braly slusne dost ryb utrzenych a vyhaklych.

Tomáš | So 22.5.2004 15:57:57

19,5 a 21,5 2004 - Obec.rybník
1,den středa plavana pod hladinou 1cajn cca25cm 2 plotice a perlin 30cm. 2,pátek plavana taky pod hladinou(20cm) 2 mensi perlinci 1 perlin tk 25-30cm 1velkou rybu(podle vlny co jsem videl) jsem utrhl po 15 minutach boje nemohl jsem ji zvednout od dna nejspis kapr.

Véna | So 22.5.2004 9:55:40

21,5 - Hloučela 1
Tak sem včera po škole vyrazil s kamošem na Plumlov. Krmili sme hlavně sladovejma granulema a šrotem. Chytali sme cejny ,perliny,plotice obecny a perleťový o které sem až do včerejška nevěděl že se tam vyskytuje. Povedlo se mi chytit pět plotic nad 30 cm. Chytali sme na pařenej a trhanej rohlík a na červy a bič......Dnes bych chtěl jet taky ale je zatim kosa.......snad