gulll Honza - Profil | So 15.5.2004 20:07:59

14.5.2004 - 441067
Včera od odpoledne jsem byl na přehradě Fojtka v Sev. čechách ani Ťuk okolo 9tý večer pár zamotanejch netopýrů jinak mrtvo tak nevím chytal tam někdo

zdenda - Profil | So 15.5.2004 18:54:00

15.5.2004 - přehrada Luhačovice
Dnešní závody na přehradě v Luhačovicích u Zlína. Chytilo se několik pěkných kaprů kolem 70 cm.

Kolci - Profil | So 15.5.2004 18:48:00

15.5.2004 - Mil.potok
Včera 4 kapříky a asi 10 plotic na bič,největší kapr 42 cm.Dneska 3 kapry na bič(největší asi 37 cm) a 3 na položenou.Vše vráceno vodě,ale vedle mě seděl dědek,ten chytil jednoho kapra asi za 4 hodiny,kapr mel odhadem 34 cm.Dedek ho zbalil a celej stastnej odjel.Takovejm lidem by měli zakazat chytat.

Frankie - Profil | So 15.5.2004 18:33:49

15.5.2004 - Nechranice
Dnes 7,00-14,00 - 9 kapříků kolem 40 cm( samozřejmě vše puštěno zpět) , u kraje se vytírají cejni, to je rachot, můžete se na ně dívat z jednoho metru, je to zážitek...

Vojta | So 15.5.2004 17:52:37

14.5. 2004 - Lučina 2A
Od 3 odpoledních - do 9 hodin večerních parádní chytačka. Skoro všechny záběry na kuku. Za celou dobu 15 kapříků, všichni vráceni do svého rodného živlu :-)) .

Hrouzek - Profil | So 15.5.2004 16:51:45

včera a dnes - Doubrava, Labe
Včera na doubravě na suché mušce asi 15tlouštů nej cca 35cm a 1 proudník.
Dneska na Labi,kapři nebrali,tak jsem si vzal taky mušák a asi 10 bolínku cca 25-30cm+35cm a 55cm-odhadem,ale ten největší mně dal v proudu už docela zabrat...

whitefish | So 15.5.2004 12:39:45

15.05.2005 - 461018 (Kudlovská)
Plavaná, později feeder. Překrásné počasí, voda mírně kalná. Šel jsem hned zrána a dobře jsem udělal - ryby najely do krmení okamžitě
a to v klasickém pořadí pro tuto vodu : plotice, cejni, cejnci, perlíni, kapři a nakonec líni. Kapříky jsem chytl 3 (největší 48cm) a ztráty jednoho lysce lituji doteď - na 0.12 vlasci jsem ho vodil jako Haryka několik minut a protože jsem jej několikrát viděl, usuzuji na to, že jsem přišel o 60ku! Sotva jsem pro něj natáhl podběrák, kaprovi došlo, že se jedná o jednostrannou zábavu a jedním čmáchnutím to ufikl. Jinak nádherné dopoledne u vody. Co do počtu ryb velmi solidní rybolov :o)

Raf | So 15.5.2004 0:41:25

14.5.2004 - Berounka-Mokropsy
Dnes jsem vyrazil pod tento jez s očekáváním parmy. Počasí bylo příjemné, ale řeka zvednutá a dost přikalená. Tušil jsem, že mam šanci. Zabrodil jsem v trenkách a adidaskách pod jez. V průběhu dvou hodin jsem měl na prutě 5 parem, ze kterých 2 skončily na břehu a odtud, jak už je rybářskou povinností byly opět poslány do vody. 40% úspěšnost zdolávání vyplývala z toho, že až po druhé parmě jsem pochopil, že na 12ce vlasci to na ně není idelální a další(zdaleka největší) se mi vyhákla pod nohama. Ta větší měla 42 cm, měnší 32 cm.

U Honza | Pá 14.5.2004 22:30:30

14.05.2004 - Svratka 5 Prígl
V pořadí třetího (viz foto)jsme jeli ukázat kamarádům. Měl 77cm a zase jsme ho odvezli s Nikolaskem na Rakovec, aby šel za kamarádama.

U Honza | Pá 14.5.2004 22:27:20

Odpoledne jsme s vnukem rybařili na přehradě. Měli jsme neuvěřitelné štěstí. Chytili jsme pět takových krasavců. Nejmenší 62cm. Všechny jsme pustili za kamarádama(jak říkal Nikolasek). Takové ryby jsem tam ještě nechytil.

Benda - Profil | Pá 14.5.2004 21:31:01

14.5.04 - nesmím jmenovat
Tak takovou hezkou jamku má sestra na autě,...... rozteč od jednoho dolíku k druhému je 4 cm.

Benda - Profil | Pá 14.5.2004 21:21:18

Tak jsem zajel na návštěvu do jednoho nejmenovaného kraje. Samozřejmě jsem to nevydržel a zajel si zachytat na 25 km vzdálený revír, tvořený rybníčkem 1 ha. Půjčil jsem si od sestry auto a jel. Od příbuzných jsem dostal info, že tam jsou pěkní líni. Rybníček to je pěkný, prý je nově vybagrovaný. No podle nové hráze to tak vypadalo. Po rozhlédnutí jsem rybníček obešel a v klídku se usadil na špičce na druhé straně (doufal jsem, že tam vydržím sám a nebudu nikým obtěžován). Lov probíhal nerušeně a měl jsem docela dost záběrů, ale proměňovat se mě je nedařilo. Hodně ryb padalo, ale i tak jsem po 2 hodinách měl na kontě něco plotic, líny a kapříky ( ještě, že potkali mě). Pak se situace změnila k horšímu. Přijeli 2 mladší rybáři (nesmím zvěřejňovat popis), a začalo to co jsem nikdy neviděl, rybáři začali házet koule šrotu v množství velkém před sebe v rozmezí 25 x 30 m, a na vrch ještě několik plných hrstí kukuřice (milně jsem se domníval, že to jsou kuličky boilie) to už jsem nechápal, páč to házeli tak 10 metrů před sebe. No a nakonec se chystali nahodit, no čekal jsem kam nahodí, no cca 10 metrů od všeho toho krmení a cca 2-3 metry od mého splávku !!?!!? To jsem už vůbec nechápal, všichni co tam seděli se zbalili a odjeli domů ( že jsem to neudělal taky). No rybářům to samozřejmě nebralo a tak se začali nudit, stříleli prakem kolem sebe, 2 x to dopadlo kousek ode mě, to už jsem to balil taky, když se ozvala plechová rána od pádu kamenu na auto. V klidu jsem dobalil a došel k autu, na streše samozřejmě prohlubeň. Došel jsem k rybářům a zeptal se jich co s tím, jeden zapíral, ale druhý byl čestnější a přiznal se. Při malé debatě padla i otázka, kolik chytí za rok ryb......no jeden prý 300 kaprů, usmál jsem se a řekl pokud se chovají u vody takhle furt, tak že jim to nevěřím. On mě v pálil, že nechytá bělice (zeptal jsem se co toje?) opravil se plotice, on že chytá jen kapři a už prý chytil letos 60cm, (asi ho ale snědli), nechtěl jsem mu vysvětlovat, že mám letos na kontě 143 kaprů na jeden plavačkový prut, a všechny jsem pustil, jako ostatně všechny ryby. Jsem ale rád když ulovím i jiné ryby, přece jenom se stále dívat na kapři to by mě nebavilo, líny jsou líni, a co teprve perlín. Zeptal jsem se jich kolik jim je let, prý 13, samozřejmě oba po 2 prutech, zeptal jsem se podle čeho takto loví, no už na mě jeden z nich vytáhl nový řád, který je celý na ..... no když jsem viděl jak chytají, tak jsem byl v klidu, protože ti toho moc nenachytají, i když kapři jedí, jen v rozmezí 45 - 60 cm říkali. No jeden z nich pak zavolal tátovi, ten po chvílce přijel a co si to prý, že jako se ptám proč chytají na dva pruty, no já jsem mu ukázal jamku na střeše auta, i on se snažil chvilku hledat nějaké skulinky, ale když se dotyční přiznali, že stříleli prakem šrot a i teda jeden kámen (bylo jich více), který trefil střechu mnou zapůjčeného vozu, tak už byl svolnější, nabídl mě opravu u jím doporučeného opraváře, ale stále se mě snažil namluvit, že se to přeci stává, že je to nechtěné atd...No každý se brání a přiznat chybu umí málokdo. Na opravu tam sestra nepojede, zase někam jet, tam nechat přestříklé auto a pak by to stejně sestra musela určitě zaplatit, v této zemi se nedá věřit nikomu. No a to neslyšel jak se dorozumívají jeho potomci, takové vulgarní slova bych neslyšel ani na fotbale....no už na ten revír nepojedu, ani nevím proč jsem tam jel, asi opravdu jen ukojit rybářskou horečku. Člověk si říká zajedu si na 1 ha rybníček odpočinout si od těch všech tripodů, rodpodů, 60-150 g olov které plachtí vzduchem a jen čekáte, kam to dopadne. No je vidět, že honba za kaprem se koná na všech vodách..... ( podle jednoho z právních zástupců mladých rybářů, nesmím uvádět název revíru, popis osob atd....) Proto se nedozvíte, kde jsem to lovil, odkad pocházejí mladí rybáři....atd....

Folpy - Profil | Pá 14.5.2004 10:10:14

13.5.2004 - Severočeský
16:00 - 18:00 na feeder žádná sláva. Několik prlínků a plotiček a jeden kapřík 40+. Kolem 17:00 jsem zapřáhl něco, co se se mnou odmítlo bavit. Krásný plynulý záběr a ta samá plynulá jízdya směrem na volnou vodu. I když jsem to přibržďoval nebo povoloval, jelo to stále stejnou rychlostí a stejným směrem. Zhruba po sto metrech jsem přibrzdil až na doraz a ono se to utrhlo v návazci. Co to bylo ví Bůh. Parníky ani jiné lodě tam nejezdí.

Milan - Profil | Pá 14.5.2004 8:12:42

13.5.2004 - Sedlinka 1
Vyrazil jsem na hady, ale chytil jsem jenom 2 tkaničky + kapříka na rousnici a několik plotic na bonduelku, ale to ještě za světla. Velké ochlazení, dešťové přeháňky, silný vítr asi proto nic moc

Véna S. - Profil | Pá 14.5.2004 7:35:41

13.5.2004 - Úhlava 3
Od 18.30 - 21.00 hod. plavačka na bíláky. Byla dost zima a nepříjemný větřík, ale ryby docela braly. Celkem 8 cejnů okolo 30 cm, tři plotice a na závěr to nejlepší - šupík 58 cm, kterému se vůbec, ale vůbec nechtělo ven. Postavil se do proudu a jak jsem ho kousek popotáhl, okamžitě se vrátil zpátky. Nakonec jsem ho asi po 15 minutách přesvědčil, aby se šel podívat, jak to vypadá na břehu. Na kmen 0,14 a forpas 0,12 je to zatím můj největší kapr na plavačku z Úhlavy. Protože přijede na návštěvu brácha a rodinou, šel se projít, ostatní vráceno.

kozel | Čt 13.5.2004 20:37:24

dnes - Morava 9
Dneska zase slusne chytani na picker. Krmeni srot+struhanka+repka+ryze+kuku. Nastraha kuku. Celkove byly chycene ryby mensi nez minule. Celkem 6xcejn, 11xplotice, 7x kapr a prvni letosni amur.

Stroft - Profil | Čt 13.5.2004 15:04:59

12.5.2004 - Opava 2a
Byl jsem se podívat na štěrkovnu do Hlučína,kde pře několika dny proběhly mezinarodní zavody v lovu kapra.Před těmito závody byly nasazeni kapři nezvykle velkých velikostí.Z tohoto důvodu se den po zavodech zaplnily břehy rybářu s cele moravy.Co tři metry jeden rybář!Celkem se to dalo pochopit ale co jsem viděl a slyšel opravdu zůstává nepochopitelné.Pustit v na tomto revíru mirovou rybu je pro místni hruby přestupek proti logice.Byl vytažen i kapr cca. 95cm a samozřejmě odnešen.Nemyslím si že je to jen zaležitost místních "prajzaků"ale nás všech rybářů.Bylo mi s toho smutno,stydím se za nás!Zůstanu raději u mnou oblibených řek kde je zatim minimalní tlak a kde bobkaři masaři díky svému neumu nic nechytí.Co takhle plati za rybařský lístek tolik,kolik ryb si odnesem?

Maty - Profil | Čt 13.5.2004 12:58:22

12.5.04 - Roketnice 1
Včera navečer jsem vyrazil na chvilku k vodě. Nejdřív hodinová bouřka doprovázená vydatným deštěm. Odměnou mi bylo cca 8 nádherných perlínů a 4 kapříci do 45 cm (plavaná, feeder) většina ryb okolo setmění, dřív i později byly záběry sporadické.

Golem - Profil | Čt 13.5.2004 11:27:14

12.5.2004 - Opava 4A - Sadrak
Tak sem se sel navecer na 1,5 hod pobavit s ploticema. Stacily tri koule krmeni a sli na hod, bohuzel jen maly (max 20 cm). Nejak se mi tady nedari najit vetsi ryby. treba tam ani nejsou.

Koťón - Profil | Čt 13.5.2004 7:34:49

12.5.2004 - Jihlava :o)
Včera jsem byl muškařit a objevil nádherné místečko. Hned po pár hodech jsem pověsil na prut něco obrovskýho (alespoň pro mě) a poprvé v životě jsem neudržel rybu na mušáku. Prostě si to jelo a nedalo mě ani metr, až teprve když si to namířilo do keře musel jsem šňůru podržet. Udělalo to lup a bylo vymalováno. Byl jsem tak roztřepanej, že jsem ani nomohl navázat další muchu. Další zaběr byl jako bych zůstal ve vásce a tak jsem se to snažil vycukat. Najednou se ale váska rozjela a začal další boj. Nemohl jsem to vůbec odlepit ode dna, ale po chvíli jsem přece jen rybu dostal do své blízkosti. Už už jsem sahal pro podběrák když se na hladině otočilo tělo potočáka. Hned potom se vypl. Vím ale kde je a nedám mu pokoj :o). Jinak jsem čapl 2 duháky a takových 20 jelců (nej 38 cm). Od vody jsem odcházel spokojený i když jsem vlastně přišel o ty největší ryby.