Angler - Profil | Út 4.5.2004 21:15:36

dnes - Úhlava 2
Dnes odpoledne na položenou tito dva kapříci - horní
50 a spodní 45cm. Ta 50ka už byl slušnej bojovník, celkem mi trvalo, než jsem ho navedl nad podběrák.
Chyceni na rohlík, návnada se skořicí.
Oba dva dostali zaslouženou svobodu. Už to začíná jít, tak jen tak dál...

Hrouzek - Profil | Út 4.5.2004 19:51:17

včera - jezera
Na plavačku spousta cejnků,plotic a sem tam nějaký karas ,kapřík cca 35cm a sumeček am.Na feeder s pípákem na tři kuku mimo háček pár záběrů z toho jeden kapřík 35cm a ten druhý to rozjel až se kouřilo z navijáku cca 50cm.

Kony - Profil | Út 4.5.2004 18:23:20

4.5.2004 - Dyje 4B
Dnes od 13.00-18.00 jsem navštívil řeku Dyji.Po zakrnení parádní chytačka na položenou,ale samá drobotina.Kapr od 35 cm do 45 cm 15 ks 1 cejn 38 cm

rybopet - Profil | Út 4.5.2004 18:00:25

3.5.2004 - Pstruhový Hornád
Za horúceho slnečného počasia popretkávaného búrkami prvýkrát úlovky na muškársku výbavu so zlatohlavou nymfou a zeleným lesklým telíčkom.PP cca 27 cm pustený,PD 29 cm bude na masielku.Muškárina je ťažký spôsob rybolovu ale nádherný.

BRABEC - Profil | Út 4.5.2004 15:39:12

22.4-1.5 - HAROMFA
V pondělí jsem se vrátil z Haromfy byla to dřina.Z velkého počtu záběrů,se nám podařilo zdolat 21 kaprů.Průměrná váha10kg,největší měl 15kg.Říkáme tam tomu důvěrně zelené peklo,ale stejně se těšíme na příští rok stojí to za to.

Milan B. | Út 4.5.2004 12:53:06

neděle 2.5. - Morava 7
Od 6:00 do 12:30, plavačka s boloňkou - 4 gramový splávek. Karasi, karasi, karasi a karasi.... .....jo, a pak ještě nějací karasi... :-)
Tak přesně takto to vypadalo, celkem rovných 50 kousků, největší měli 39 cm. Vše na rohlíček těsně nade dnem. Celkem jsem psychicky zdeptal pět bobkařů, kteří vytáhli a zasáčkovali celkem 2 karasy. Perfektně jsem si zachytal, jenom jsem musel pořád dolaďovat hloubku, protože řeka celou dobu překrásně kolísala +-20cm (nechápu). Asi někdo pořád vytahuje na dně obrovský špunt :-), anebo že by postavili novou přehradu ? Ale to je jedno, hlavně že brali.

alda | Út 4.5.2004 12:31:47

3.5. - Nisa Luzicka 1A
Od 18:00-20:30,vyrazil jsem ve vidine vecerniho sberu pod jez v Bilem Kostele,po chvily pozorovani vody se u hladiny neukazala ani supina.Nasadil jsem breznovku,svetleho bobse a golda,a po hodine a pul bez kontaktu s rybou jsem propadal beznadeji,nakonec jsem objevil v krabicce zlatohlavou rudoritku s tipem a hrudi s cerveneho spectra dubbingu na 10 streamerovym hacku a vymodlil si duhaka kolem 30ti a potocaka kolem miry.Takze bezrybka se nakonec nekonal.

Vlasta | Út 4.5.2004 11:51:15

3.5.2004 - Radbuza pod Tyršákem
Konečně jsem se dostal na ryby. Sice jen od 17:30 do 20:00 (hokej), ale perfektní chytačka. Feeder light, paternoster s dlouhým forpasem dvanáctky Stroft (70 cm), háček č. 14 (Owner), krmení Lorpio kapr special říznuté strouhankou a vločkami. Ryby najely do krmení prakticky okamžitě a nebyl problém je tam udržet. Nástraha: rohlík. Celkem asi 25 ryb, z toho 7 malých kaprů, hodně skaláků, zbytek cejni a plotice. Na prutu jedna ponorka, která se se mnou vůbec nebavila. Spokojenost veliká. Všechny ryby šetrně puštěny zpět téměř bez dotyku.
Negativum: spousta bobkařů, kteří občas chytli malého kapříka, kterého pováleli po břehu. Už se nedivím, proč je tam tolik ryb zaplísněných :-(

Obr | Út 4.5.2004 11:13:57

3.5.2004 - Mže1
Tak jsem byl testnout Berounku pod papírnou. Kolem 7 večer jsem měl ránu do prutu, následoval přiměřený zásek a urputný boj. Několikrát jsem měl co dělat abych po únikovém výpadu (asi kapra) neletěl za nim do vody. Bohužel asi po 10ti minutách pořádného boje se osvobodil za pomocí větve ve vodě....škoda, rád bych ho viděl, ale byl lepší, tak mu to přeju. "Skoro chyceno" na Bonduelku. Po čtyřech hodinách převalování ve spacáku (měl jsem pod sebou pařez) jsem s nastydlejma a bolavejma zádama nahodil žížalku na ouhoře. Asi tak po půl hodině opatrných šťouchanců přišel konečně záběr a můj první letošní (60) byl na břehu. Ale asi od tý 4. hodiny ranní nepřišlo do 10. ráno vůbec nic, ani ťuk.

Ivo K. | Út 4.5.2004 9:01:35

3.5.2004 - Žermanice
Vybaven žížalami všech velikostí jsem dorazil kolem 17:00 k vodě s cílem zachytat si líny a úhoře. Bohužel nic z toho nezabralo, jen 5 miniaturních ježdíků na hloubce cca 2 m, tak 10 m od břehu. K tomu jeden okoun. Do 19:30 jsem chytal na plavačku + druhý prut na těžko, poté šly oba na těžko. Až do 22:00 se skoro nic nedělo, tak jsem to smutně zabalil. Ještě není úhoří čas.

Piskotus - Profil | Út 4.5.2004 7:59:46

Minulej tejden - Orlík, Slapy
Tak na Slapech bylo střídavě bravo a nebravo.na feeder několikrát horší nežli na bobkárnu.Chyceno pár kaprů a milion ouklejí.na Orlíku s Matesem(původním),pěknej pochyt v neděli,splet se jeden kapřík,bolínek a tři okouni.Bobkař v zátoce vymasil solidní šedesátku a hned šel na talíř.Měl ,ale takovou radost,že sem mu to i přál:-)

Koťón - Profil | Út 4.5.2004 7:28:14

4.5.2004 - Jihlava 5A
Tak jsem se včera šel kouknout k vodě pod můj oblíbený splav a když jsem viděl to množství tloušťů zbírající z hladiny tak jsem neodolal a skočil do auta pro mušák a prsačky. Chytal jsem na suchou a brali poctivě a téměř na hod. Byl jsem tak zabrán do házení, že jsem si ani nevšimnul že se přibližuji k hlubokému korytu. A najednou to bylo. Podjeli mě nohy a skončil jsem přímo v hlubokém proudu a tak jsem si nejen super zamuškařil ale i zaplaval v 8° vodě :o).

Pogin - Profil | Po 3.5.2004 20:00:34

1-2.5. 2004 - Labe-Brozany
Tak začala další rybářská sezóna. Já a můj bratranec jsme asi tři neděle před začátkem začali prohazovat našim vyzkoušeným boilie-jahoda. Mysleli jsme že je to začátek a že nic nebude. Hned první den bratranec asi v 10:00 hod. utrhl prvního kapra...Asi ve 4 opět nahodil na stejné místo s boilie mušle a za hodinu mu zabral pěkný kapřík kolem 55cm..první úlovek byl na světě..Teď byla řada na mě. Ráno jsme opět vstali..Kolem 7:00 mně zabral kapr, ale zajel do vázky, protože jsem ho nechal moc odvíjet.. Bratranec měl moc pěkný záběr od většího kapra, ale také mu zajel do vázky..Škoda.Potom jsem nechal dost dlouho nahozen jeden prut, přišel nečekaný záběr, který mně přinesl kapříka zase kolem 55cm...Až na ty vázky je to skvělý chytání a těšíme se na další výkend...Doufáme, že to bude čím dál lepší

Kony | Po 3.5.2004 19:44:15

3.5.2004 - Hulíkova 33 - Ol.Štěrk.1A
Tak sem se dnes konecne poprve dostal k vode.....pocasi slo, ovsem nevim cim to, ale ryby proste nesly, zkousel sem kuku, na tezko, medovky, burizony, parenej rohlik......nic!!!
Mozná to bylo tim, ze pred tydnem tu byli rybarske zavody!!
Jinak pekne stravenej den u vody....PETRUV ZDAR!!

Lachtan | Po 3.5.2004 13:15:46

1-2.5.2004 - LIPNO
Taťka a jeho 63cm šupináč

Lachtan | Po 3.5.2004 13:14:38

Naše místečko

Lachtan | Po 3.5.2004 13:12:55

1-2.5.2004 - LIPNO
jeden z mnoha.Krásně zbarvený a v dobré kondici.

Lachtan | Po 3.5.2004 12:53:51

Tak jsme s taťkou letos poprvé vyrazili na LIPNO a byl to doslova a dopísmene kapří maraton. Chytáno od 5h-10h na hnojnáčky,které mi pomáhala sbírat moje přítelkyně a já nestačil koukat s jakým nasazením se hrabe v kravském hnoji. Za ty dva dny chyceno nejméně 40 kaprů ve velikosti 43-63cm (při 25 jsme to přestali počítat). Dost opatrné záběry,plno záseků doprázdna. Ale po náhozu cca 1min se ozývali ťukance a záběry. Plno záběrů už i při vyvažování,bralo to přímo pod rukama,nechápal jsem. A chytat na dva pruty skoro nereálné,převážně chytáno na jeden prut a i tak člověk jenom pořád nahazoval,sekal a tahal kapříky. Okolní rybáři o hodně méně,nevím jestli to bylo mojí krmnou směsí,kterou se nám namíchal a opravdu jsem na ní nešetřil,ale jevilo se to jako klíčové a tak ryby se drželi u nás. Takže jsem nadmíru spokojen a totálně unaven. Jedna z mých TOP výprav.

Predy - Profil | Po 3.5.2004 12:36:58

1-2.5 - Labe 22A
Poděbrady - Jezero I, lidí dost, ale ne příliš, po ponechání 1ks ušlechtilé ryby se musí s lovem končit, takže někdo chytil 1 kapra a šel domů.
V sobotu od 6 - 10, ze začátku 2x položená, záběry od plotic + jeden kapřík, který spadl u břehu, takže mě trvalo asi hodinu než jsem rozdělal prut na plavanou, skoro bez krmení, ale přesto 2x kapr (49 cm) a asi 30 ks drobotiny do 25cm - plotice, cejn, 2 x okoun (25-30 cm).
V nedeli 6 - 11:30, 1x plavaná, 1x položená, plavaná tentokrát se zakrmováním, chyceno celkem asi 75 ryb - 2x kapr (47 a 45 cm), plotice (do 25 cm), cejni (do 30 cm), oukleje, okoun, skoro vše na plavanou. Po vytahovaném cejnku skočil dravec tak 40 cm, ale nevím přesně co. Po 9 hodině záběrů ubývalo ( u všech rybářů).
Většina záběrů na červi, rohlík.

Honzas - Profil | Po 3.5.2004 11:34:56

1.-2.5.2004 - Prušánecký potok 1
Na to co, jsem během tohoto lovu prožil asi nikdy nezapomenu a ještě se možná v důchodu budu v noci budit s propoceným trikem. Začalo to celkem normálně, když jsem po příjezdu v 16:00hod. na boilie vytáhl během prvních 2 hodin 3 ks násaďáků a jeden upadl. Pak se to stalo. Ve 21:30 přišel padák a když ryba nekladla odpor, tipoval jsem to na cejna. U břehu se ale situace radikálně změnila a ryba neskutečným tahem a velkou rychlostí začala vyprazdňovat cívku naviáku s vlascem 0,25mm. Za chvíli jsem věděl s kým mám tu čest. Sumec na boilie rybina. Byl to dost nerovný souboj, protože se sumíkovi podařilo vymotat víc vlasce, než já dostal zpět. Po 2,5 hod.zdolávání odbila půlnoc a já začal tušit, že to hned tak neskončí. Neskutečně mě bolela ruka a záda jsem měl jako prkno. Kolega, co se mnou chytal mě asi na půl hodiny vystřídal, ale ve 02:00 hod. musel odjet domů. Souboj se odehrával podle jednoduchého scénáře. Ryba vymotala přes celkem dotaženou brzdu asi 30 m vlasce, pak se zastavila a já jsem ji smykoval asi 25m zpět a tak pořád dokola. Nemělo to konce a v 05:00 hod.ráno jsem byl na konci svých sil, což se o sumíkovi říct nedalo. Ze zoufalství jsem zavolal kámošovi, co mám dělat. Za půl hodiny ode mě přebíral prut a já se nemohl ani hnout, jako by mě zalili do betonu. Bylo to příšerné. Až jsem se znotýroval vymysleli jsme plán. Protože se poslední 4 hodiny sumec neustále pohyboval nedaleko břehu nalevo od nás, vlezli jsme do vody a postupovali k němu. Musel jsem do slipů, kámoš měl broďáky. Třepal jsem se jak sulc. Asi po 150 m jsme se dostali k místu kde zalehl a začal zoufalý pokus o jeho přiblížení ke břehu. Moje představa o 70 kg obrovi se rozplynula, když jsme zjistili, že mám na prutě vousáče o polovinu lehčího o délce asi 160 cm , ale podseknutého někde u prsní ploutve. Trojnásobný pokus o vytažení sumce za čelist nevyšel a přesně v 06:00 hod. po 8,5 hod.intenzivního zdolávání se ozvala rána, když zkroucená a střapatá 0,25 nevydržela mou snahu o zastavení ryby při jejím pokusu o návrat mimo náš dosah. Kdyby mi to někdo vyprávěl neuvěřím tomu. Možná o tom někdy napíšu článek.