Honzas - Profil | Po 3.5.2004 11:34:56

1.-2.5.2004 - Prušánecký potok 1
Na to co, jsem během tohoto lovu prožil asi nikdy nezapomenu a ještě se možná v důchodu budu v noci budit s propoceným trikem. Začalo to celkem normálně, když jsem po příjezdu v 16:00hod. na boilie vytáhl během prvních 2 hodin 3 ks násaďáků a jeden upadl. Pak se to stalo. Ve 21:30 přišel padák a když ryba nekladla odpor, tipoval jsem to na cejna. U břehu se ale situace radikálně změnila a ryba neskutečným tahem a velkou rychlostí začala vyprazdňovat cívku naviáku s vlascem 0,25mm. Za chvíli jsem věděl s kým mám tu čest. Sumec na boilie rybina. Byl to dost nerovný souboj, protože se sumíkovi podařilo vymotat víc vlasce, než já dostal zpět. Po 2,5 hod.zdolávání odbila půlnoc a já začal tušit, že to hned tak neskončí. Neskutečně mě bolela ruka a záda jsem měl jako prkno. Kolega, co se mnou chytal mě asi na půl hodiny vystřídal, ale ve 02:00 hod. musel odjet domů. Souboj se odehrával podle jednoduchého scénáře. Ryba vymotala přes celkem dotaženou brzdu asi 30 m vlasce, pak se zastavila a já jsem ji smykoval asi 25m zpět a tak pořád dokola. Nemělo to konce a v 05:00 hod.ráno jsem byl na konci svých sil, což se o sumíkovi říct nedalo. Ze zoufalství jsem zavolal kámošovi, co mám dělat. Za půl hodiny ode mě přebíral prut a já se nemohl ani hnout, jako by mě zalili do betonu. Bylo to příšerné. Až jsem se znotýroval vymysleli jsme plán. Protože se poslední 4 hodiny sumec neustále pohyboval nedaleko břehu nalevo od nás, vlezli jsme do vody a postupovali k němu. Musel jsem do slipů, kámoš měl broďáky. Třepal jsem se jak sulc. Asi po 150 m jsme se dostali k místu kde zalehl a začal zoufalý pokus o jeho přiblížení ke břehu. Moje představa o 70 kg obrovi se rozplynula, když jsme zjistili, že mám na prutě vousáče o polovinu lehčího o délce asi 160 cm , ale podseknutého někde u prsní ploutve. Trojnásobný pokus o vytažení sumce za čelist nevyšel a přesně v 06:00 hod. po 8,5 hod.intenzivního zdolávání se ozvala rána, když zkroucená a střapatá 0,25 nevydržela mou snahu o zastavení ryby při jejím pokusu o návrat mimo náš dosah. Kdyby mi to někdo vyprávěl neuvěřím tomu. Možná o tom někdy napíšu článek.

Medeo - Profil | Po 3.5.2004 10:49:31

1.5.2004 - Turynský rybník
Kapři brali velmy opatrně, ale spolehlivě. Když jsem nasadil kratsí návazec a reagoval na minimální ohyb špicky na feedru tak se dařilo. Behem 3 hodinek vytaženi krasavci (53,54,37). Dodávat, že ve 4.30 jsem si málem nesedl a srkačka je MOCNA zbran na nasadaky asi není potreba. Zem se barvila krví...........

Skywalker - Profil | Po 3.5.2004 10:18:58

3.5.2004 - Vltava 33 P
Čtyři potočáci 15,26,26 a 28 cm, na třpytku, protože mušák zůstal doma (nevešel se už do auta), a bylo to škoda, protože krásně sbírali lipani (a byli tam i kousky odhadem 40 - 45 cm). Vše puštěno.

Pips | Po 3.5.2004 9:53:57

1.5.2004 - Sedlec

supina - Profil | Po 3.5.2004 9:41:47

sobota 1.5.2004 - Berounka 4a
Parádní chytačka nad Hýskovem, býlá ryby po zakrmení Milo VIP River+kuku z plechu+konopné semínko brala snad na všechno. Je pravda, že nejvíc asi bodovali bílý červi. Měl jsem snad 40 záběrů, vše převážně na feeder. Chytal jsem podoustve, cejny, ostroretky a tlouště. Větší kapřík bohužel nepřišel, ale to nevadí. Parádní rybačka, až na ten spálenej obličej po celodenním čučení na špici prutu. Slunce už má fakt sílu a krém s UV faktory zůstal doma :-(

Gudaska - Profil | Po 3.5.2004 9:21:11

1.a 2.5.2004 - Hamerský potok - Strmilov
Na plavanou hafo plotiček, okounů a perlínků 10 - 20cm. Na položenou 2 kapříci na bonduelku (okolo 40cm).
ALE v sobotu asi po hodině hojnosti přestala droboť na hnojáčky i bílé červy reagovat. Na plavačku vlasec 0,12 + háček č. 14 jsem ze zoufalství zavěsil jednu bonduelku, neboť na položené neustále popotahovaly. Za chvíli jsem měl dojem, že mi to tahne větev, tak jsem to zvedl a chtěl přitahnout. Větev se vydala do proudu visela tam štika 55cm. Po 20 minutách patová situace: pod nohy k podběráku jsem ji nemohl dostat (bál jsem se o prut) a ta potvora se ne a ne utrhnout - měla to z venkovní strany v horním pysku. Pak se objevil kolega, který nás oba osvobodil. Loni jsem tam vyšlapal chodník s vláčákem a nic.

Golem - Profil | Po 3.5.2004 8:46:54

2.5.2004 - Dolni Benesov, Sedlinka 1A
Rano sem se vydal podivat na Dolni Benesov s vidinou zavrazdit a sezrat kapra. Krome jiz tradicniho davu rybaru mne privitalo slunecne rano. Bohuzel to bylo vsechno, co se mi tady libilo. Ryby vubec nebraly a tak po 2 hod, kdy sem vytahl dve pekne plotice a po nadavani mistnich rybaru, ze to vubec nebere, sem to zbalil a jel na svuj oblibeny rybnik. Tam to bylo super. Na krmeni sem stahnul ryby do pul hodiny a sly cejni a plotky na hod (kolem 20 - 25 cm). Jako bonus prisel na feeder amur 53 cm. Vse rohlik. Zachytal sem si skvele, akorat na veceri sem mel misto ryby snicl s bramborama. Snad priste.

JuraČ - Profil | Po 3.5.2004 8:39:45

2.5.2004 - Kyjovka 3B
Od 6:00 do 12:00 já feeder + odhoz na propad 2 karasi přes 30 několik perlínů cca 20 cm a spostu plotic skoro vše na odhoz feeder sem moc nehlídal. Tchán chytal na feeder a na těžko. Jelikož si zapomněl brejle tak sem sem mu musel vše navazovat a napichovat na háček a chytl 3 kapry 45-50 a několik karasů přes 30 . Krom jednoho kapra vše na feeder. Su rád že konečně nachytal na feeder a poznal jakej je to rozdíl v záběrech oproti klasické položené. Bralo to na masnáky,kuku z plechu a rohlík.
Krmení vlastní výroby .

Iceman | Po 3.5.2004 8:26:26

2.5.2004 - severočeský
Folpy zdolává kapra.

Iceman | Po 3.5.2004 8:25:40

Jak psal Folpy, v neděli jsem si supr zachytali. Dohromady odhadem 40 - 50 ks kapra mezi 50-60 cm. K tomu pár perlínků a Folpy jednoho amura. Pár ryb jsme urvali. Kapři bílou rybu na krmení skoro nepustili. Ze začátku jsem se dost trápil, asi 3 ryby jsem utrhl, než jsem zesílil návazec na feederu na 0,16mm. Pak to začalo jít. Záběrů bylo tolik, že jsme chytali každej na jeden prut. Kaprák jsem měl připravenej, ale nahodil jsem ho jen 2x když jsem převazoval feeder. Kapříci brali na vše: kuku, medovka, zavářka do polívky. Pařenku a červi jsem tam ani nedával. Záběry byli dost opatrné, asi jako od cejnů.Na fotce je průměrná chytaná velikost - 55 cm. Jinak rybář vedle dostal 70cm lysce - krasavce, ale šel s ním domů :-(. Ryby v 100% kondici, čisté. Supr zkušenost co vydrží feeder, vyzkoušel jsem si silové zdolávání, člověk po zimě zase získá cit a odhad co si může s nádobíčkem dovolit. Hodnocení - jedna z TOP 10 mojich rybaček :-).

dodos - Profil | Po 3.5.2004 7:21:24

2.5.2004 - Harta 1A
Má první letošní výprava na Hartu.Výsledek - katastrofa.Na položenou od 07.00-12.00 hod. , nástraha kuku a rohlíček.Pouze jeden záběr od kapra a ten jsem ještě pos..al..U okolních rybářů to bylo,ale úplně stejné.Až na pár plotic a cejnků to kapři vyhráli na plné čáře.

pajp | Po 3.5.2004 6:59:30

.1.5.2004 - ???
Od rána do 16 hod na kukurus s masňákama na feeder cca 15 kapříků 10 - 40 cm . Ovšem v 8 45 náběr na druhý prut kde byla kukurka nastražená na vlas a šupináč 10,20 Kg . Můj největší kapr. Na prut 40 - 80 g vlasec 23 . Krásnej zážitek . PS. Plave si tam dál .

Folpy - Profil | Po 3.5.2004 6:48:30

1.-2.5.2004 - severočeský
Prvního května je zhájení na tomto rybníku. Po týdením předkrmení to šlo jako z praku. 1.5. jsem začal na položenou, ale nestačil jsem nahodit dva pruty. Po čtařech kapřících 54 - 56cm jsem to vdal a šel do nich feedrem. Medium NEXAVE kmen 0,16, návazce 0,14, háčky č.6 owner/šířka v obloučku 6mm/. Od 6:30 do 14:30 celkem 19 kapříků 50 - 59cm, 2amurci cca 50 a několik perlínů. Nadřenej jsem byl jak hovado. Na feedru jsou tito kapříci už znát. Velká lyžovačka s nima nejde provádět.
2.5. jsem přibral Icemana a byla to ta samá jatka. On to určitě popíše sám. A abych nezapoměl, polovinu jsem sežral a polovina je ve dvou mražácích.

Bob | Po 3.5.2004 6:45:00

2.5.2004 - Dyje 7 a štěrkáč
V 5,00 jsem byl u vody s vidinou kapra aspoň mírového, ale chytl jsem 4 ks všechny okolo 30 cm. Jinak skaláci, kkarásci a plotice cca 30 ks, jeden línek/28 cm/ . Zkoušel jsem rohlík, kuku,hnojňáky, ale zvítězili opět masňáci. Poprvé jsem zkoušel feeder H s 1 oz na větší vzdálenost, ale vrátil jsem se k mediu a zakrmenému místu. Počasí super. Soused kaprař přitáhl ke břehu amura okolo 70 cm a na poslední výpad se mu pěkně vyháčkoval.Šikovná ryba.

Milos - Profil | Po 3.5.2004 6:38:15

Berounka - 6
v nedeli ve trech od 5.00 do 11.00 pod zvikovcem a Hradistem, krasnej flek, ale ani cudla.Az na kamose, co si vymodlil jednu plotici na jednoho cervika a asi 2 minitlouste velikosti wobleru.Tragedie.

siro | Po 3.5.2004 6:29:51

1-2.05.2004 - Berounka
Květnové zahájení na této vodě nedopadlo jako před rokem.V sobotu dopoledne jsem na dva feedery neměl ani potah.Kamarád na fídra taky prd,ale na bobkárnu s 0,35mm vlascem nadřel tři kapry a jednoho za prdel.Odpoledne jsem chytil 5 kousků od 42-51cm:o(
Kamarád ještě jednoho.Takže 5:5.
Neděle:já ráno kapra 46cm,On podmíráka za prdel(:o) a parmu 47cm(opět na bobkárnu).
Bobkařina tentokrát bodovala,nebo jim to pral rovnou do ložnice.
Za skoro dva dny se nechytla jediná bílá ryba!

Slimak | Po 3.5.2004 5:52:45

2.5.2004 - Ploučnice 3
Využili jsme s kamarádem nové vyhlášky a vyrazili opět letos na řeku. Od 4.00 do 12.00 jsme si vymodlili čtyři kapříky kolem 35, celkem bída. Brali jenom na žížalu, všechno ostatní ignorovali. Jinak ani plotička, ale vcelku příjemné počasí a hlavně zatím neotravují komáři.

kori | Ne 2.5.2004 22:57:57

2.5.2004 - ohře 9
Agler, jak je to se změnou rybářského řádu o zrušení hájení na řekách, mužeš napsat nějaké informace.dík.Na plavanou na Nechranicích bída,záběry nejsou ani poznat a ryby se třou .počasí také nic moc,snad příště.

PetJa - Profil | Ne 2.5.2004 22:11:56

30.4-2.5 - Lipno
Zdravím rybáře, v pátek jsme vyrazili s tátou na Lipno podráždit okouna a vcelku se dařilo- max. 35cm, zhruba 15ks a samozřejmně i nějaká ta bílá ryba a kapřík. Chytali jsme na rousnice mezi pařízky na Jenišově. Vody je tam hodně, vcelku i dobrá viditelnost a počasí jsme také neměli zas tak špatné, takže celkem pohoda. Fotky jsou :-)

U Honza | Ne 2.5.2004 21:48:15

2.5.2004 - Dyje 7 Pasohlávky
Ráno jsem si přivstal a hned jel na Mušov si odpočinout a chytnout Kapra-Pepu ( myslím velkou rybu). Tahali mě za šňůry jeden za druhým a tak jsem jich do oběda vytahal 11 Pepíků (jeden z nich je na obrázku). Všichni měli stejnou míru, 35 cm. Myslel jsem si, že je to stále ten stejný a tak jsem pro jistotu nechal jednoho na chvíli v kyblíku, ale zatahal mi za šňůru jiný, zjistil jsem, že je jich tam asi celé hejno. Dělali si ze mne legraci. Věděli, že půjdou zpět, tak si aspoň naplnily břicha kukuřicí. Příště snad nuž přijde ten Pepa !!