Ladys' | Po 28.7.2003 22:06:04

28.7. - Berounka 10
Tak jsem jako vždy zaspal a přijel k vodě až na devátou, alespoň už nepršelo.Nastražen červík na plavanou a už to šlo celkem asi šest tlouštů kole 30cm oukleje větev a pár listů z okolní vegetace.Jinak nikde ani noha ani pádlo.

Goba | Po 28.7.2003 16:28:35

19-26,7, - Vranov
hezká krajina, málo vody, kvetla jako jetel - na řece v přítoku pár candátíků, bolínků a solidních tloušťů na Gobomouchu a Pikův bílý streamřík, na přehradě jen kudly cca 35cm a poslední 2 dny loďkou ke skalám to zachránily.....bolen 50 a asi 7 candátů (2x 30, 5x 52-59)

Hrouzek - Profil | Po 28.7.2003 15:10:58

28.7. - Doubrava
Vzal jsem si vláčku,malé rotačky nulky a jedničky Mepsky a vyrazil...Myslel jsem si na nějakého toho potočáka,protože jsem chytal v proudivé vodě s hloubkou do 50cm.Po 10 min. vláčení záběr>tloušt asi 30cm se vyháčil,potom další záběr>štika,kterou jsem jenom podržel a hn ed spadla další nához>zas ta samá,ale netrefila se,další nához>znovu se netrefila a na další zas tam byla>chvilku boj a zas se vyháčila>má asi 45cm :)Pak už nevzala.Pak jsem viděl tlouště,tak jsem vyměnil stříbrnou rotačku za černou z červenýma tečkama>nához>záběr>konečně ryba na břehu>štička 35cm :-))
Potom dlouho nic>tak jsem nasadil zas stříbrnou rotačku>záběr>tloušt 7cm :).
A šel jsem domů...

mine | Po 28.7.2003 14:31:12

27.7.2003 - Slapy (ždáň)
Asi tak v 10h jsem vzal loďku,a jel máchat třpytkyke skále.Nejdřív skoušim gumy ale na ty nic,na malou plandavku jen jeden okoun,rotačka byla asi nejvábivjejší-spletlo se na ni 5 okounů.Nato že sem tam byl chvilku to bylo dobrý.všechno jsem pustil

Ychtyl | Po 28.7.2003 13:32:37

27.7.2003 - Berounka 6
Od pěti hodin ráno do pěti hodin večer na Berounce mezi loděma a mořem koupajících se lidí u Týřovic. Už tam vážně tohle léto nepojedu, těch lidí jsou stovky a některý by člověka opravdu vytočili, vrcholem byla docela pěkně stavěná mladá maminka na lodi se synkem a manželem, která vyskočila z lodi asi dva metry před mými pruty a cachtala se tam. Potom chtěl její chlapeček čurat a tak ho tam asi dva metry od pozvolného břehu držela ve vodě a nechala ho vychcat do vody a potom ho v těch chcankách umyla, aby nebyl hošík špinavý! Tak ta mne fatk nasr....! No ale k rybám, tak chytal jsem na jeden prut klasiku koloženou a na jeden na feeder. Na položenou houska + extruda, na feeder červi a kukly. Díky tomu jsem prošvihával záběry na obě sestavy. Celkově jsem chytil 11 podouství přes 30cm, jednu plotici, jednoho cejna a nepočítaně ouklejí. Oukleje se ukázaly být pěkné otravy, protože čtyři červíky zbodnou jako nic a větší ryba nemá šanci, chtělo to asi spíše hnojáčka. Na klasickou položenou jsem chytil jen jednu podoustev a tak jsem si říkal, jak se mi ten feeder pěkně vyplácí. Ale potom přišel nekompromisní záběr a kapr jel krásně přes brzdu, bohužel se ale po chvilce vypnul. Takže na klasiku jedna podoustev + jeden osvobozený kapřík, zbytek na feeder. Jo taky předtím i potom jsem chvíli vláčel a spletla se jedna štička asi tak 30cm. No a taky taková kuriozita, jedna ouklej byla taková větší a tak jsem ji změřil, měla 21 cm! Všechny ryby puštěny až na jednu podoustev, kteruo jsem vzal krkavcům.

kubrt | Po 28.7.2003 12:09:39

19.-27.7.2003 - ÚN Lipno Hruštice
Chytal jsem jen ráno, většinou na mělčinách na plavačku na rybičku, nebo přívlač. Večery měly společenský charakter. Lipno je proti posledním 15-ti letům přes 2 m podstav a úplně to změnilo zvyklosti ryb. Sinic málo, hmyzu a vodních breberek kvantum.
Velmi chudý souhrn: 3 štičky 47-55, asi 10 okounů z toho 3 ks přes 30 cm. 1 zpackaný záběr na candáta. Na hloubce 4-5 m celkem 4 kapřící okolo 45 cm + jedna ponorka (nešla otočit a po chvilce se vyřízla). Cejnů (okolo 40 cm), plotic i bojovných kříženců dostatek = jediná zábava na úrovni. Kolegové chytající na hloubce 7-9 m chytali kapry okolo 50-60 cm. Na Lojzovkách chytil můj příbuzný na srkačku při stahování candáta 80 cm. Je tam hodně velkých bolenů, loví i v poledne při velkém rekreačním ruchu, ale nenechaj se zlákat na živou, ani umělou.

Folpy - Profil | Po 28.7.2003 12:04:10

26.7.2003 - Metud
Od 6:00 do 12:00 jsme ve třech, Iceman, já a vzácná návštěva z Prahy Benda, zkoušeli dráždit rybičky u nás na rybníku. Něco jsme prokecali, neco prošvihli a měco vytáhli. Asi pět kapřích, mladších dorostenců, plotičky, perlínky a cejnky. Počasí nám přálo, tak že i nálada dobrá. Opravdu příjemné dopoledne.

dantex | Po 28.7.2003 10:09:20

27.7.2003 - Vltava 1 - plavební kanál
Od 5:00 do ca 12:00 chytal jsem na děličku na kanále Hořín - Vraňany, kousek pod Vraňanami. Na červy braly plotice, oukleje a hrouzci, celkem asi 60 ryb. Také mi to vzalo nějaké torpédo, vytáhlo to celou gumu a to moje sedmička na forpasu nevydržela asi kapřík. Potom tam začaly jezdit lodě, tak jsem se šel kouknout na hlavní tok pod jez. Chvíli jsem tam máčel rotačku a zkoušel můj nový vláčák (nazdar Gobo) a vyprovokoval jsem tím štičku 50 cm. Vzhledem k tomu že byla asi jedna hodina a 35 stupnňů, tak jsem docela koukal. Pak už jsem to vedro nemohl vydržet a jel jsem domů.

dantex | Po 28.7.2003 10:00:41

24.7.2003 - Nežárka 3
Od středy do pátku jsem byl na služebce v Jindřichově Hradci, tak jsem byl obhlédnou také místní vody. Ve čtvrtek pod jezem v Dolním Žďáru na stříbrnou rotačku 11 ks okoun a 2 ks bolen, na žlutého twistra 6 ks okoun a 1 ks candát. Všechny rybky byly ale do 15 cm, jen ten candát měl asi 25.

Holatko | Po 28.7.2003 8:50:33

26.-27.7. - Jevisovka 3
A takhle se pousteji kapri :-)

Holatko | Po 28.7.2003 8:42:22

27.7. - Jevisovka 3
Rano. Stejny flek. Stejne metody lovu. Vysledek 2x 48cm zase na feeder a kuku. Voda taky zelena jako brcal. Jeste sme se ten den byli koupat ve Vyrovicich (Jevisovka 2A), tam je voda bez jedineho zeleneho planktonu, ale zato je tam totalne narvanej kemp a plno lidi ve vode.

Holatko | Po 28.7.2003 8:33:37

26.7. - Jevisovka 3
Nejdriv sme chtely jet na Musov, ale kdyz hlasili ze ma byt 33°C tak sme to vzdaly a radeji hledali revir se stinem a stromy. Celkem se to vyplatilo. Na plavacku ve dvou cejnci jako zrcatka (asi 5 ks). na feeder na kuku dva kapri, nej 60cm (na foto)

Holatko | Po 28.7.2003 8:29:15

22.7.-25.7. - Dyje 15 - Bitov Horka
Želetavka pod hradem - taky zelenej humus. Vlaceni bez uspechu.

Jura Č. - Profil | Po 28.7.2003 8:28:47

25.7.2003 - Svratka 5 Prigl
Od 19:00 do 23:00 ve dvou lidech každej 1 prut plavaná a 1 prut feeder. Já na plavanou asi 10 cejnů z toho 4 velikost 40-45 a nějaký plotice feeder nahozennej s povolenou brzdou na kukuřicu jeden potah přes brzdu ale prosral sem to. Švára na plavanou asi tak jak já a na feeder na rousnicu 1 úhořa asi 40 cm a pár pros.... pojezdů.Krmení dělal švára tak ani nevím co tam dal. Na háčku bonduela nebo masnáci nebo oboje. V asi 22:00 začla táhnout voda jak svina a už sme chytli jen 1 cejna jinak ani tuk.

Holatko | Po 28.7.2003 8:27:47

22.7.-25.7. - Dyje 15 - Bitov Horka
Voda je uz zelená jako brčál, koupat už se nadá, pořád nízký stav (viz foto). Presto ze sme vydatne krmili kukurici, tak kapri nenajely. Jen cervenky (max 35) a cejni (taky tak) na plavacku a masnaky.

waccl - Profil | Po 28.7.2003 7:16:22

minulý týden - Stonávka 2a
Měl jsem týden dovolené, ale na ryby jsem se dostal jen 3x. Vždycky jeden prut na kapra a druhý na rybičku.Přišel jsem tak kolem 20.00 a až do půlnoci. Výsledek, jen jeden kapr 50 cm.

Sikula - Profil | Ne 27.7.2003 23:10:54

26.7.2003 - Klabava
Já + Čau čau, plavačka. Zakrmili jsme, a chytali jsme... Pěkný plotice (tak do 30cm), sem tam tloušti (lehce přes 25), cejn (32) a pár perlínků, tušim 3 (kolem 15). Viděli jsme cejna, kterej měl hřbet prokouslej od kormorána, tak se tam chvíli trápil a pak se někam zdejchnul. Nevim kam, najednou tam nebyl. Ale zato tam byl rybičkař. Kačena, karásek a davaj. Měl tam záběr, kačena nikde, v klidu vyndaval podběrák a stahoval 2. prut, a když k tomu přišel, kačka vyskočila na hladinu. A měl kulový.... Upřímně, byl bych pěkně nasštvanej, kdyby něco vytáhnul, a já na přívlač nic.

bubici - Profil | Ne 27.7.2003 18:44:04

24.7.21003 - uhlava
v Klatovech na jezu u Lázní
9 okounů na těžko - rousnise.
na 3. okouna jsem chytl 3 cikánčata :)
Ptali se mě: "To je kapr?", "To auto je vaše?", "Když chytíte kapra, dáte mi ho?", "Nemáte 5 korun?".........

Radek Ch. | Ne 27.7.2003 18:00:03

26.7.2003 - Slezská Harta, Celňák
Na Hartě plavačka + jeden na dno od 4.30 do 11.00. Pár plotic na splávek, na dno ani drb. V 11.00 jsem to zabalil a jen tak pro formu zkusil chvíli zavláčit na jerky, ale nebyl taky ani drb ( ani jsem s tím nějak nepočítal - v tolik hodin ). Večer mi to nedalo a tak jsem zkusil zajet na Celňák ( místní rybník ) na candoše. V 23.00 záběr a vytáhl jsem jednoho 45. Žádná sláva, spíše z nouze cnost, ale když to nejde tak to aspoň potěší.

pike | Ne 27.7.2003 13:24:32

27.07.2003 - konventni rybnik na Velehrade
Ponevadz jsem nejel se Slamakem na Ohri, ale pouze domu, vzal jsem si svou feedrovou vybavu a rozhodl se ukazat domacim vesnicanum, jak se chytaji ryby:-))) Na feeder sem chytal po druhe v zivote, vyuzil jsem zkusenosti z plavane a tak slo vse jak po masle. Krmeni jsem pouzil od Sensasu, prihodil jsem strouhanku a bonduelku a vysledek na sebe nenechal dlouho cekat. Od 7 do 10:30 celkem 7 kapru od 30 do 44 cm, 5 jsem jich vypnul a kdybych drive zjistil, ze fluocarbon 0,14 mm neni na kapry to prave, tak bych neurval ani ty 2 padesatniky.Velice pekne chytani, co nahoz to zaber, plno ryb neseklych. Ted se v klidu muzu vratit k musce. Na jednom kaprikovi jsem vyzkousel Gobovu palicku, funguje jak na salmonidy, tak i na ryby kaprovite