BigSteak - Profil | Po 30.6.2003 9:24:30

29.06.2003 6:30-10:00 - Labe 15
Tak jsem se na třetí vycházce s vlačákem konečně dočkal. Okolo sedmý jsem přesvědčil na stříbrnou 2 od Modré lišky s červenýma tečkama dva tlouště. Potom už bohužel nic, ačkoliv jsem toho vystřídal poměrně dost. Jednou vyjel tlouštík po stříbrný 1 taktéž od Modré lišky a zůstal stát asi metr od břehu. Zkusil jsem ho zlákat pomalím vedením rotačky před tlamičkou - nic, tak jsem opatrně přezbrojil na banjo 2 a stejně jsem ho nepřesvědčil. No i tak to byl super zážitek. Prostě pěkná procházka trošku rušená snad jen hejny komárů, ještě teď si drbu ruce, protože jsem měl tričko s krátkým rukávem a repelent zůstal v baťohu na feeder.

Ivo Kocich | Po 30.6.2003 9:12:26

28+29.6. - Ondřejnice 1A/2
Dva dny po sobě jsem se vypravil na kapry. Celkem asi 11 hodin u vody - v sobotu odpoledne, v neděli zrána. Za celou dobu jsem neměl jediný kapří záběr, jen několik centimetových nadzvednutí číhátka. Chytal jsem na průběžné krmítko, střídal různé délky návazců a velikosti háčků. Do směsi šrotů jsem přidal dost pomleté řepky a jahodový posilovač od Sensasu. Na háčky jsem dával střídavě jahodové extudované kuličky a těsto z vajíčka, pomleté řepky, cukru a stejného posilovače. Ani jeden pěkný záběr - byl jsem z toho nešťastný!

strejka - Profil | Po 30.6.2003 9:09:12

27. - 28.6 - Orlik - Neznasov
feedr, klasicka polozena, privlac - 12 cejnu do 44, kapr 35, amur 51 na feedr - nadhernej souboj, 2 hadi do 45 a 60, 3 tlousti 36, 37, 38, candat 40, stika 56, vsechny ryby az na cejny ve vynikajici kondici, tlustoucky, bojovny, bajecne vybarveny - prijemna rybacka

Vlada S. | Po 30.6.2003 8:47:06

28.6.2003; 29.6.2003 - Úhlava 7, 2, Úslava 2; Radbůza 1B
Trošku víc jsme se prospali a k vodě dorazili až asi v devět. Začli jsme s muškou na Úhlavě v Janovicích. Trochu to sbíralo tak jsem tam navázal suchou pro přítelkyni a lury pro mě. Chyt jsem pár mini okounků (10cm) a Terka lipánka tak 20 na rozence jepičky. Pak jsem i druhý prut převázal na lury a přesvědčily jsme ještě oba tak 5 potočáků a lipánků kolem 20. Déšť nás vyhnal od vody, tak jsme přejeli na Divoký potok na přívlač. Absolutní podstav, jen tůňky spojené čůrkem vody, bez záběru. Na mělčinách a pod kameny spousta krásných piskořů. Další přejezd na Úslavu a vláčka na woblery přinesla jen jednoho vyplého candátka kolem 40 a štiku kolem 60. Změna na gumy přinesla záběry okounů do 20cm, dohromady tak 20 kousků. Před sbalením jsem si ještě poslal poslední nához do sifonu pod jez a vytáh krásného mlíčňáka potočáka 41 cm. Dostal svobodu jako všechny ostatní rybky a jeli jsme dom.
V neděli woblerování na Litické přehradě od desíti do jedný přineslo ukouslýho woblera velikosti 13 cm, pak štičku lehce přes 50 a ještě jednoho vyplýho candátka a pod nohama útok bolena, který se hned vyhák.

Robert | Po 30.6.2003 8:11:43

28.06.2003 - Úhlava 1
Byl jsem líný někam jezdit autem, a tak jsem si řekl, že dám té Úhlavě ještě šanci. Za celý večer jsem chytil na plavačku 5 plotic (sice velkých okolo 25 cm, ale jinak nic. Dva rybáři okolo, a o kapříka taky nezavadili. Letos to tam je nějaký divný...

Véna S. - Profil | Po 30.6.2003 8:05:17

27.6.2003 - Radbuza 1A
18:00 - 22:00 Plavačka a polotěžko, cca 30 cejnů 25 - 35 cm, jeden 50, 12 kapříků 25-43 cm, jedem uprásknutý při záběru a krásný vysoký lysák okolo 60 se po pětiminutovém zdolávání vyháčkoval tři metry od břehu. Co mě zarazilo, že dobrá třetina kaprů měla deformované nebo potrhané tlamky, až jsem se divil, že dokázali sebrat nástrahu a že jsem je vůbec zasekl. Kapříci jsou pěkní divočáci, po záseku vyrážejí jak rachejtle.

Mates(původní) | Po 30.6.2003 7:22:32

29.6.2003 - UN Kamýk, UN Orlík
Tak jsem konečně zahájil letos přívlač.4:00 na Orlíku v zátoce na Zrupajdě.Kolega na třetí nához candát +30 já kolem 5:00 candát +30 a okoun tak kolem 20-ti.Do 6:00 nic.Zátoka bez rybářů i rekreantů,jevilo se mi to tam mrtvě.Zato v Solenicích opět "Rybářské závody"kapři jdou stále viděl jsem vytáhnout tři kusy +60,vláčka 0.Za Woblerem mi vyjížděli okounci +10.Litoval jsem,že nemám hnojáky,byli tam nádherný plotice akorát na marmišku.Takže příště.Jsem letos zvědavej na podzim a dravce mám z toho smíšený pocity.:-((

jidos - Profil | Ne 29.6.2003 23:07:27

dnes - soukr. cukrovarák
Asi 25 kapříků kolem 25-40 na pakoše, potom přejezd na rybník a na bílýho power grupa se mi vypla štika +-80cm.

Ychtyl | Ne 29.6.2003 20:42:07

29.6.2003 - Ohře 4-5
Celej den jsem se pařil v broĎákách pod jezy ve Vršovicích, Košticích, Křesíně, Libochovicích a i na jiných místech. Celkem slabota, protože se koupe moře lidí od časného rána a dělají kravál jako, jako, jako lidi uvody. Takže jsem chytil jednu parmu, pět tloušťů, pět okounů, jednoho proudníka, dva bolínky, jednu plotici a asi pět záběrů jsem prošvihnul. Všechny ryby vevelikosti předškolní a tedy puštěny na svobodu. Všechno chyceno na mouchy CRAFTED BY YCHTYL, což potěší :-). V Košticích nějací hošani na druhý nahození rotačky štiku 70, jinak ale po celé Ohři kritický stav vody a stejný stav úlovků.

Sikula - Profil | Ne 29.6.2003 18:21:00

29.6.2003 - RMV Ježek
Šlehy - Klabava 1 je od výtoku z Ejpovického lomu, ale lom, přehrada a řeka mezi nimi je Klabava 2a,... Ale hlavně, že si rozumíme :o)
Od 13.30 do 17.00, přívlač, brácha plavka. Ryby se vyhřívaly u hladiny, sem tam něco zalovilo, ale můj wobler jim "nechutnal" Měnil jsem woblery, twistry, rotačku, ale nic. Brácha trápil kapříky, takže poté, co jsem mu navázal udici a změřil hloubku, konečně dostával záběry (asi 5 kapříků, mě to na chvíli půjčil, tak jsem si taky jednoho vytáhl). Zhruba kolem 15.00 přišel maník s manicí, a začali tam mrskat mouchy. Nakonec podsekl amura za hřbet a zápasil s ním přes hodinu, naklusal jsem, podal jsem mu podběrák (muškařským by ho lovil ještě teď) a po chvíli ho vytáhl a změřil. Měl 60cm. Jestli ho pustil nevím, to jsem nezkoumal. Byl z toho docela "vydřenej".

Šlehy - Profil | Ne 29.6.2003 17:55:56

28.6.03 - Berounka 10, Klabava 1
Ráno jsme začli s kamarádem hned pod Klabavskou přehradou na takový pěkný,ale mělký tůni.Na feeder a plavačku jsme nachytali velké množství malých cejnků,plotic a okounů.Povedl se taky jeden kapřík tak 40cm a zabral a byl vytažen během 5. minut dvakrát.Asi měl chudák velkej hlad.
Pak asi okolo 7.00 jsme se přesunuli na Berounku pod Dolanský most.Hned od začátku jsme měli velké problémy s ouklejemi.Ty mršky útočily i na kuku s červíkem.Až když jsme dávali samotnou kuku,tak záběry od ouklejí opadly.Po propadáku na zahájení to ale bylo nebe a dudy.Cejni,plotice,tloušti a dokonce kapřík tak 45cm.Toho zdolávat na boloňu s 0,12 návazcem byl fakt požitek.
Okolo 10.00 jsme se přesunuli ke stánku na druhém břehu a každý jsme zmasařili klobásku a čtyři Gambáče:-))Super dopoledne.
Odpoledne jsem si ještě odskočil pod jez s mušákem a na nymfu(zlatohlavý Red tag)se mi podařilo přemluvit tlouště.

JFK - Profil | Ne 29.6.2003 17:49:38

29.06. 5.00 - 9.00 - Rakovnický potok - Senec
Parádní chytačka - chytal jsem na položenou kapříky do 35 cm. Na proutek 2.10m, 10-30 g, a vlasec 0,16. Pak se mi tam připletl i kaprik 51 cm. Hezký souboj za který dostal opět svobodu

jidos - Profil | Ne 29.6.2003 15:46:11

včera - Morava 12
Za prvé - Sikula gratuluji!! jen tak dál:O) a teď k můj lov, výlet s PaFem a Bobem nevyšel (škoda, dali by jsme sumcům na prdel) a tak jsem jel chytat na Moravu - na husky jerka štika 60, jeden candátek, podseklá ostroretka +- 35, a dva boleni se mi nestrefili do skitera a jeden po 20 sekundovém přetahování vypl.

Jaromír - Profil | Ne 29.6.2003 10:04:57

29.6. - Berounka 1
Krásné ráno - do 8.15 cca 10 cejnů od 10 do 45cm, pak amur 86cm, po 15 minutách byl venku. Vše na pařený rohlík, v krmítku mix ječný a kukuřicný šrot.

Jaromír - Profil | Ne 29.6.2003 10:01:21

28.6. - Berounka 1
Včera (28.6.)během časného rána a dopoledne cca 15 cejnů +30 a 1 kapr 45, vše puštěno. Na protějším břehu byl chycen sumec, rybář s ním bojoval celou hodinu /sumec zalehával/- přitom ušel podél břehu cca 300m, podle hlasů 140 cm - byl puštěn.

Sikula - Profil | So 28.6.2003 14:55:11

26.6.2003 - Holoubkovský rybník
Od 15.00 do 21.30,přívlač, jen 1 štika, ale zato moje zatím největší (65cm). Vzala mi woblera s oranžovým hřbetem a fosforovým tělískem. Docela mi dala zabrat. Až bude větší, tak jí zmasařim :o)

bejk - Profil | So 28.6.2003 14:47:14

27.6.2003 - Úhlava 3
byl jsem se podívat pod truhlárnou (nalehko - no, 3 pruty) a konečně trochu víc aktivity. hodil sem tam zmrzlou hroudu krmení, najely rybičky a začaly brát plotice (tak kolem 15 - 18cm), pak, když sem si řikal, že tu bývaly i větší, přišla na feeder jedna 31cm. pak to nějak přestalo, přesunul jsem se nad most a tam sem si chyt 3 oukleje na štiku a jedno, něco, jestli to byl perlín? jako plotice, ale vysoký jako kapr taky na feeder. ale ty plotice, na to jak jsou malý jsou krásně zakulacený... no, a taky to byla moje první zkušenost s barbless háčky a ač to tak nevypadá, jde to s nima..

Knecht - Profil | So 28.6.2003 9:31:56

27.6.2003 - 451 033
Tak jsem se pred tim prazdninovym silenim navecer vypravil obehnout s vlackou pisaky kolem Steblove.Malem to skoncilo fiaskem, Rotacky-nic,woblery-nic,twistery, ripery-nic.Nakonec jsem ve vode zahledl hejno hrouzku, dobehl pro cerinek, ctyri(docela kone) po dlouhem usili vytrapil z vody a mrtveho ho usneroval do improvizovaneho systemku s wolframovym lankem. No a prvni nahoz kudlicka 51, po chvili 53 a do hodiny na 200 m brehu jsem povodil dalsi tri +/-48cm miminka. Maso jim opravdu smakovalo jinak. Ale mozna to bylo hlavne tim, ze jsem tu rybicku tahal vic ve sloupci a nerval jsem z vody chuchvalce vsudypritomnych ras. Vsechny sticky byly chycene krasne za krajicek (na prvni podrb) takze bez ujmy dal plavou a rostou.

Honza - Profil | Pá 27.6.2003 22:32:25

25.-26.6. - Roketnice1
Ve středu se mi podařili dva kapři, jeden dorostenec a jeden 55. Byli už ovšem vymodlení.Začal jsem v podvečer, kapři ryli jak blázni,najeli i do krmení (cca 5 m ode břehu), ale úplně ignorovali nástrahu (masňáky, kuku, chleba, pol. kuličky...) Stává se mi to tam teď často. Nevím co s tím, jemnější sestavu už nevymyslím. Chytám normálně se splávky, toho dorostence jsem ale nakonec chytl tak, že jsem s vypětím všech sil nahodil multipickrem jen vlasec 12ku s háčkem 10 a miniolůvkem, nechal úplně volný vlasec a čekal až se "zažere"(nakonec to měl hezky v tlamce). Jemnější povahy mi odpustí, ale po předchozích asi 5ti dnech, kdy mi kolem splávků hodinu bublalo a já viděl za celou dobu tak 2-3 nesekatelné záběry (a kdoví, co to vlastně bylo) mne už nic jiného nenapadlo...Vůbec to nechápu, chytal jsem tam minulý rok stejným způsobem jako letos a vždy s úspěchem.Stačilo hodit anglána s masňákama do místa rytí a už to frčelo... A mimochodem, taky tam bývalo tisíce karasů a letos mám jednoho...Ten 55 pak zabral na sestavu se splávkem těsně před půlnocí… Ale proboha, těch kaprů tam okolo muselo být… No a ve čtvrtek zhola stejná situace, opět najeli i do krmení, nakonec se jeden chudák chytil za břicho… Jsou to určitě i rébusy a jejich řešení, které nás na rybařině baví, ale tohle už je moc. Zkoušel jsem na ně toho fakt dost…

JFK - Profil | Pá 27.6.2003 15:33:07

26.06.2003 - Rakovnický potok 2 - Senec
Zakrmeno kuku a konopí. Jeden prut položená a jeden feeder. Celkem 20 kapříků /největší 38/ a jedna plotička.