Honzas | Po 9.6.2003 6:02:12

8.6.2003 - Prušánecký potok 1
Původně jsem měl v plánu v pátek odjet na 2 dny na NM, ale po zprávách, že v tom vedru je to absolutně o ničem, jsem to vzdal. V neděli jsem alespoň na dopoledne po měsíci zavítal na "svůj" revír. Tam to nevypadalo o nic líp. Přišel jen jeden padesátník na oliheň-ryba. Okolní boiliesáci bez záběru. Před 14 dny dostal někdo kapra 28 kg, ale skončil bohužel někde v udírně. Také se za poslední měsíc chytilo několik devadesátek.

Krcma | Ne 8.6.2003 20:05:43

7.6.2003 - Labe-Děčín;Nový most
Tak takhle jsem nahodil svým jemným matchem - TRABUCCO STRATUS MATCH 7000;3,90;5-15g.Byl 9 měsíců starej .....Musím ho reklamovat a jsem zvědavej jak dopadnu.Měl jsem tam 4g splávek,malej obratlík a jednu třešni... :-((((

Jurau | Ne 8.6.2003 15:35:15

Ne8.6.2003 - přehrada Osvětimany
úlovek 270cm!Cca po 20m jízdě jsem ulovil svůj wincklepicker Shimano uzmutý kapříkem 40cm.

noe | Ne 8.6.2003 10:55:21

7.6.2003 - rozkoš
plavaná - splávek 8+2 / 4+2g - rohlík / odpoledne
Po ošlapání dna jsem našel místo, kde se břeh prudce svažuje. Zakrmil a čekal. Překvapivě přišly brzy záběry. Nejčastěji jsem tahal cejny v. (48 cm), plotice a cejny malé, za zmínku stojí pouze karas 36 cm, kapři vymřeli :o). Nejvíce záběrů jsem čekal k večeru, ale čím víc se blížilo setmění, tím záběry ubývaly. Vedro, kolem se trousili lidi, co si taky chtěli hrát na lachtany, samozřejmě většina s čubami (nebo jak se jim to říká), skrz les na motorkách, za mnou stál gril a stan přítomných kaprařů, večer chtěli gril rozžhavit,po prosbě že trpím stamtem :o), to po chvíli pochopili a gril si odnesli k sobě, příště se zavrtám někde do rákosí, kolem sebe nějaké miny, ostnatý drát a několik samostřílů.......:o)

Jarda | Ne 8.6.2003 9:36:10

7.6.2003 - Labe - tůně
Včere opět večerní posezení na mém oblíbeném flíčku.Na feeder kapřík 52cm, 3 vyvázané bonduelky.Na plavačku bohužel nic.Nějaká menší aktivita.Asi byly z toho tepla taky tak hotový jako já.

chirurg - Profil | So 7.6.2003 22:44:25

7.6.2003 - okolí Hradce Králové
Prosím Vás je tady kolem Hradce nějaký revír s rybama ?? Navštívil jsem "správčák" - tam to prý vytahali potapěči harpunami. Písník Gigant, tam prý už nevysazujou protože je rozprodaný na pozemky. Na Labi jsem já ani mý známý letos ještě nic pořádného nechytili. "Plačičák" je to samé, snad jen pár malých úhořů. Ale zevšeho nejvíc mě trápí to Labe, takový pěkný revír a prý tady občas nějaké hovada zatáhnou dva skutry se sítí.

Hrouzek - Profil | So 7.6.2003 12:16:56

5,6, - Labe
Na čtyry hodiny>3 jízdy,ja jsem chytl> 51cm kapříka a tatka 58cm.

Od v čerejška do dneška ve 3 lidech>2 záběry>jenom já jsem zdolal šupiho>72cm 7,5kg! NĚJAK SE JIM NECHCE :(

xycht - Profil | Čt 5.6.2003 21:50:54

5.6.2003 - Vltava 23
Šel jsem na hady, místo toho rýma, kašel, zima a útěk před bouřkou :o)

Ladys´ | Čt 5.6.2003 21:26:52

2.6.2003 - lom na Holé-Krsy
Na plavajdu,celkem přes dvacet kapříků a plotic vše kolem 35cm,na tak malou plochu slušně zarybněno .Na háčku červík a chlebové těsto a abych nezapomněl jeden okoun 20cm.......

noe | Čt 5.6.2003 18:25:10

4.6.2003 - rybník 4ha - lesy s r.o.
na feeder vůbec nic, na boilie k večeru 5 kapřků, nej 53 cm, takže menší spokojenost. Jen mě rozladil rybář který si chtěl ponechat kapra 34 cm, i když je na tomto revíru míra 45 cm, slušně jsme ho vyhodili a poradili mu ať se už nevrací....jinak vše jsem vrátil zpět.......

brach - Profil | Čt 5.6.2003 15:13:27

04.06.2003 - Katovna Broumov

No, není to paráda, balzám na duši, mír v srdci, čisto v hlavě..

Piskotus - Profil | Čt 5.6.2003 9:24:25

4.6.2003 - Berounka 1
6Tak jsem se věnoval výhradně feederu a celkem 4 pěkné ohnutí.Nic sem neztrefil.Háčky sem měnil od 16-až na 7 a dle mne moc malé.Pak jsem měl jen 2ky a to na 16 návazec bylo dle mne moc.
Horko k zalknutí a hmyz uspíšil odchod kolem 22hodiny.
Rybáři na de mnou chytali na klasiku na žoužaly a co jsem vysledoval čapli sumíka 80cm,nějakej ten cejn a malej úhořík.
Příště to snad bude lepší.

BigSteak - Profil | Čt 5.6.2003 9:15:15

5.6. - Labe18
Po práci jsem vyrazil na dvě hodinky. K vodě jsme se synovcem přišli asi ve 20.00 a jako prvni prut do vody putoval telák na srkačku s kukuřičkou na spodním háčku. Pak jsem začal skládat feeder. Když už mi chybělo pouze navázat návazec s háčkem do obratlíku, koukám, že se vedlejší prut chystá do vody. S rychlostí, kterou bych u sebe ani nepředpokládal jsem jej zachytil, přisekl a následovala nádherná jízda bohužel přímo do stulíkového pole, ke kterému to bylo cca 10m . Metr od stulíku jsem se pokusil rybu přidržet, bohužel napětí povolilo a byla pryč. Protože nic neprasklo, zajímalo mně proč se pustil. Pln očekávání jsem vytáhl "systémek" z vody a na první pohled nic, co by vysvětlovalo proč. Chystal jsem se naplnit krmítko směsí, když jsem si všiml, že spodní háček je skoro rovnej. Dostal jsem vztek. Byl to Owner, velikost bohužel nevím, ale tak o číslo menší než Mustad Carp feeder 6, který používám a mám od nich ještě obal. No do zpěvu mi nebylo, protože jsem pravděpodobně přišel o svou největší rybu. Když jsem se uklidnil, vyměnil jsem krmítkový "systém" za nový a opět nahodil. Konečně jsem mohl jít dodělat feeder. Provlíknu vlasec, udělám smyčku a policajt mi zase mlátí do vedlejšího prutu. Přiskočil jsem a protože jsem bordelář a měl jsem roztahaný krabičky kolem sebe, všechno jsem si vysypal. Na druhém konci vlasce byl cejnek cca 25cm. Po jeho vrácení do vody jsem se rozhodl pro změnu taktiky. Nejdřív udělám feeder. Tak, konečně jsem jej nahodil, vysbíral háčky, krmítka, olůvka co se předtím vysypaly, nahodil jsem i srkačku, v klidu si sednul a doufal, že mě již další průšvih snad nepotká. Omyl - při záseku feederu do prázda se špička zamotala do větví nade mnou, vysunula se a zůstala nahoře. Když jsem ji vyprostil, bylo to celé tak zamotané, že jsem to raději ukousl a rozhodl se jet domů. Jo když se daří, tak se daří.

onry - Profil | St 4.6.2003 22:25:29

1.6. - Těšany
Po týdnu pravidelného krmení kuku.konečně úspěch sice malý, ale aspoň něco. Dva kapříci 44,43- na feeder ,ale nastraženo mini boili 10mm na vlas příchuť sladká kuku. Na velké boili zas nic a na vše ostataní karasi( asi 8kg)

Jeronimo - Profil | St 4.6.2003 21:07:35

4.6.2003 - Hřebečská přehrada
Od 5 do 11 ráno. Co nához to záběr! Nejdřív sem chytal na plavačku a když mě už bolela ruka přešel sem na feeder.Celkem 6 kaprů 48-41 , 8 cejnů, lín,..... vše na kuku. Bezvadná chytačka!

Jirka - Profil | St 4.6.2003 18:42:57

25.5.2003 - Hudson river
At je tu taky nejaka ta zprava z USA,tak prikladam kratkou informaci o lovu zdejsich kapru.Lovil jsem na rece Hudson nedaleko mesta Albany v mestecku Troy.Po dlouhem hledani mista k lovu jsem zakotvil na soukromem pozemku byvaleho pristaviste .Majitelce jsem zaplatil a slusne podekoval za umozneni lovu na jejim pozemku.Takze mel jsem pred sebou asi 35 hodin lovu.Po zmapovani dna jsem se rozhodl lovit ve vzdalenosti asi 5 m od brehu.Asi po 4 hod. jsem konecne zaznamenal prvni priznaky mistnich kapru na mem lovnem miste a byl z toho jednooky krasavec merici 87cm a vazici 26.6lb.Tato ryba odstartovala serii zaberu ,ktera zkoncila az druhy den okolo 6.00 pm.Zdolal jsem asi 18 kapru pres 10 kg.Bodovalo boilie losos/kreveta a tygri orech[boilie].Za 14 dni se tam chystam znovu pod vidinou 20kg kapru o kterych vim ,ze tam jsou .Please, drzte mi palzce!Zdravim vas z USA a preji hodne peknych chvil u vody!

Ahoj Jirka

Hrouzek - Profil | St 4.6.2003 17:56:10

3,6, - Labe
V čera na cca 4 hodinky ve třech.(boilí).Konečně pořádný jízdičky>a výsledek byl>5 kaprů "černochů",teda nic moc,ale potěšili!!! Já jsem chytl 50,57,58 a (67cm>určitě přes 7kg).A kamarád "rychet"nakonec vydoloval ze stulíků přesnou 70-ku.

Jarda | St 4.6.2003 14:54:55

3.6.2003 - Labe
2 hoďky před setměním.Feeder a plavačka. Kapříci 55 a 50 a jeden v pr... Jeden na plavačku.Ne s anglánem,ale s "pátračem 2g".Zátěž v jednom místě a návazec 0,14mm cca 30cm.Vyvázané dvě zrnka tvrdé kuku(mušle a natur). Druhý byl na feeder.Jako obvykle bonduelka,ale vždy jsem chytal kapříky tak do 45 cm.Teď jsem vyvázal 3 bonduelky a ejhle.Hned se zvedl velikostní průměr.Experimentovat je krásné.Všem hodně krásných zážitků od vody.

Josef Bohoněk | St 4.6.2003 9:57:22

4.6.2003 - Vltava 21-22 Č.Budějovice.
Včera jsem si vyjel po práci na 2 hodinky na kole na ryby, na moje oblíbené místo za vodárnu. Všechno bylo jinak, všechno bylo špatně.
V řece spustili vodu kvuli opravě jezů. Na druhém oblíbeném místě pod Dlouhým mostem v ČB, kde jsem delší dobu nebyl, všechno zavezené štěrkem a zeminou, protože předělávají jez a dno. I tak jsem zkusil chytat, nic nešlo, velkej vítr, malá hloubka. Po cestě na moje třetí oblíbené místo se mi povedlo zabrzdit tak blbě, že mí prasklo lanko u brzdy na zadním kole, brzdila jen přední, skoro jsem přepadl přes řidítka , přední kolo to nerozdejchalo a udělala se na něm osma. (Lidi, kterým jsem takto málem přepadl pod auto, se hodně smáli. Já ostatně taky.). Na třetím oblíbeném místě zase málo vody, ale chtěl jsem to zkusit aspoň na plavačku v takovým vracáku. Když jsem lezl dolů po vypuštěném břehu, blbě jsem šlápl na balvan, ten se odkutálel a já se na těch kamenech skoro přizabil. Naraženej loket a holeň, pruty skoro rozlámaný. I to mě neodradilo. Konečně chytám - na plavačku aspoň 4 velké slunky a jedu konečně domů. Doma to spravil velkej - obrovskej drink a bylo zase líp. Zkrátka - někdy se nedaří. Vodě zdar.

Pavel Z. | St 4.6.2003 8:24:09

3.6.2003 - Metuje
Jeli jsme s rodinou okolo Metuje a šli jsme se trochu smočit. Při pohledu na mřenky, které mi rejdily okolo nohou, ve mně ožil lovecký pud. Výsledkem byly 2 kousky do ruky, ale musel jsem je vždy zahnat pod šutr, jinak jsem neměl šanci. Vše puštěno.
PS: Přítomní RS prominou, chtěl jsem je jen ukázat dětem.