pstruhouš - Profil | Po 17.2.2003 8:39:03

14.2.2003 - Orlice 1
V pátek jsem zase na hodinu a půl vyrazil kousek pod Moravský jez, ale totálně jsem vyhořel. Flek z minula zamrznul a v proudu to byla samá vázka o utržené vlasce, dráty a kameny. Stálo mě to šest háčků a dvě celé montáže i se splávky. Ani záběr, i když občas se něco v proudu zablesklo. Asi parmy.

mach | Po 17.2.2003 8:01:36

16.2.2003 - Váh 13 Žilina SR
Šel jsem na ryby s kamarády, sice jsem jim tvrdil, že je to o ničem, nedali si říct. Zima jako v ruským filmu, severozápadní vítr a bylo to jasné, za dvě hodiny ani vrz ... Horší to letos ještě nebylo, ale alespoň jsme se trochu vyvenčili. Totální fiasko. Za tu dobu jsem viděl v okolí chytit asi 2 okouny a 3 plotičky. Na cca 12 rybářu nic moc .....

Hrouzek - Profil | Ne 16.2.2003 18:03:31

16.2. - Labe
Od 11 do 15,45hod.Oba jsme chytali na feeder.Začínalo to pro mně hrozně>nahodil jsem jako první a nic ani popotah,ale tatka mezi tím už 3 krát sekal!Tak jsem to hodil těsně vedle jeho místa a měl jsem taky záběry.Jako první ryba byla krásná pěkně zbarvená 47cm parma,kterou chytl tatka tak jsme udělali fota a šla zpátky.Potomse to táhlo asi 45min.jsme sekali jak o závot a nic a nic(pořád do prázdna>rychlý razantní záběry,které nejdou sekat,i když pořád přidržívám prut.Tak jsem trochu přemontoval montáž 0,08 mm šnůrou a z 16 háčkem.A bylo to,7 záběr se mi podařilo seknout a byla to na 100% parma +50,ale jak jsem tušil tak se stalo-její mlátivé výpady přelstily můj háček a byla fuč.Tak jsem znovu měnil na 6-tku,protože na 6-tku vytáhl tatka tu parmu.A potom jsme oba sekaly>>>co nához to záběr!Kdo mě tam viděl tak si asi myslel,že tam vláčím nebo jsem nějakej střelenej,protože hned jak to tam dopadlo tak to bralo :)Pak nakonec při násobném sekání tatka chytl 2 cejny +-40.A mně se znovu podařilo něco zaseknout,ale zas ta ryba utekla asi větší cejn,kapřík.A potomto utichlo tak jsme začalyvíce přehazovat na různá místa a podařilo se je nám najít(a pořád se to opakovalo záběr za záběrem>ještě jsem zasekl rybu asi určitě to byl kapr který hned věl do stromu opravdu to neměl daleko do spadlého stromu házel jsem to od něj -1metr.Potom jsem zachranoval feeder (nejlepší záběr za celou tu dobu!, protože se začala i zvedat rukovět,ale sekal jsem to buhůžel levačkou a držel jsem šnůru u prutu a proto jsem nestihl včas povolit a ryba se vyřízla asi kapr:-? Pak jsem vytáhl světový rekord na feeder> kládu z bahna,která měla průměr 5-10 cm a délku cca 7m,jestli tam někdo chodí taky,tak se může o tom přesvědčit> je tam na zemi ještě obalená od bahna.A abych to schrnul nástraha: hnoják,co jsem si pořídil jemnější feeder s jemnější špičkou tak jsem na něj ještě nic nevytáhl z vody,vlastně jotu kládu :) Na vytažené ryby jsem prohrál s tatkou 3:0,a stoho jsem sekal nejmín 70krát!!Už jsi říkám,že je to umění takhle sekat a nic nezaseknout,ale už jsem byl blízko,protože jsem vytáhl 4 šupiny od parem.Už jsem pochopil proč nám nejde nic seknout,protože chceme chytit hlavně pěknou parmu a ty jsou v tom největšim proudu a proto berou strašně rychle a nedá se to stíhat,proto kdo by měl nějakou radu fintu(montáž)do velkých proudů na parmy byl bych mu velmi vděčný=(Všechny parmy pouštíme!) Menší háček neni možný,protože berou větší ryby a v proudu maj velkou sílu.Jestli to pude takhle dál tak budu "velmi smutným feederařem"ale zatim se snažim nervy držet stranou i když jsem to 7 krát urval.PS.=NEVYTÁHL JSEM ŽÁDNOU RYBU,ALE ZACHYTAL JSEM SI :-))

Carpion - Profil | So 15.2.2003 18:17:44

15.2. - Dyje
Od 13:30 do 16:00
Chytal jsem na plavačku,jako nástrahu jsem použil hnojky a pečivo a výsledek dva tloušti(20 a 35cm),dva cejni,jeden okoun a jeden bolínek.Jinak mraky záseků do prázdna a slušně zmrzlé ruce a nohy.

Hrouzek - Profil | So 15.2.2003 12:39:11

15.2. - Labe
Od 7 do 11 hod, dnes jsem byl "smutným feederařem" záběry byli a docela dost,ale přece jenom -10 mně dělalo problémy být pořád připraveným(čaj,ohřívání rukou a hlavně celej zmrzlej) Většinou byli záběry asi od malých ryb nebo od velmi opatrných,ale přiznám se,že jsem měl 3 záběry,který opravdu stáli za to a výsledek=ani jednu rybu jsem nepřelstil.(sekal jsem nejméně 15 krát do prázdna) a nakonec vyhrál tatka s jedním pěkným karasem asi 35cm měl záběrů fakt málo asi jenom 3krát sekal,ale měl zrovna štěstí:)
masák: kapraři co tam byli chytali přes noc a někdo to na ně asi prásknul(slyšel jsem,že jim byli odebrány povolenky)Opravdu,ale takovejhle nápad sednout si na takové místo kde chodí tak strašně moc rybářů?-že jim to nebylo blbí)prej chytli 70-ku kapra a přes 100cm amura ale moc se jim to nevyplatilo.Zítra asi jeden zas.

marfic | Pá 14.2.2003 23:29:05

13.2.03 - Öresjö, sverige
Po treti v zivote jsem zasel na jezero zarybarit tkz"na dirky". NO vemu to ve strucnosti. Panbuh nebyl doma a tak jsem prvni den nachytal rovnejch 42 okounu ( nastraha oko0uni oko na marmysce) nic moc velikosti od 10 do 25 cm. Druhej den jse sel znovu a to se mi povedl husarsky kousek. Asi po 15 mensich okounech (15-20m jse zaprah neco o cem jsem si mysle ze je stika. Byl jse smirenej s tim ze o ni prijdu ale chtel jsem ji pod ledem alespon videt. Tak jsme se chvili pretahovali a ja jse pomalu ziskaval centimetry vlacse ( 0,16 mm) navrch. A na konec se z toho vyklubal osobacek v podobe okouna 45 cm a 1,375 kg. Ten den jsem jeste dostal par okounu kolem 30 cm. Musim rict ze me ICE-FISCHING docela chytnul. A hlavne vsude je to dovoleny, pro spostu svedu je ice-fishing jedina rybarska sezona. Kdyz nemuzou chytat na ledu tak nerybarej

masak - Profil | Čt 13.2.2003 22:46:25

13.2.2003 - Labe
Dnes 8-14 ráno hezkých -8stupnů, na sluničku už to potom šlo ,stále málo vody přesto dost záběrů , ale od malých ryb ,chyceny dvě klenátka 20 a 30 cm , štouchance od malých parem a samozř. ouklejky , byl to pěkný sport , pouze radost mě zkalilo to , že jsem slyšel o velkých lovech parem do igelitek , jsem pro celoroční hájení , to lovení do igelitek nepředpokládám od nikoho z MRKu.

zelený přízrak | Čt 13.2.2003 0:51:00

12.2.2003 - Labe
Dnes od 14,30 do16,45 parmy byly dnes při chuti na vl.moučňáka parma 56cm,hned na druhý hod hodně záběrů jsem prošvih nesoustředěnost protože labutí hejno se dalo do pohybu za jedno bourali do vlasce a za drohé to plašily.Mezi tím jeden rybář ze břehu zdolával siloruse tak že jsem se byl podívat.Do maličkého podběráku podebrali heského sumce113cm a po chvíli oplachvání byl vrácen vodnímu živlu.Nádherný sumík měl olivově zelenou barvu s bílímy skvrnamy,váha kolem 10kg.Petu zdar.

coverboy - Profil | St 12.2.2003 18:46:03

11.2.03 - Morava 15
Morava 15-jez v Troubkách
Teplota -1 st,vítr severovýchod 9m/s tlak mírne stoupající,nástraha kostnák-hnoják ,na vlečenou 1ostroretka cca 45,1 tloušt 40 od 13.00 do16.00.Bída.

pstruhouš - Profil | St 12.2.2003 8:04:58

11.2.2003 - Orlice 1
Včera jsem měl krátkou šichtu, a tak jsem si na hodinu a půl vyrazil na Orlici kousek pod Moravský jez. Z mé strany, s výjimkou jednoho vracáku hned u schodů, byla řeka asi 3 m od kraje zamrzlá a vracák se jevil jako široko daleko jediné vhodné místo pro lov. První půlhodinu se nic nedělo a hnojáček se pomalu točil v asi metrové hloubce. Začali mě zábst ruce a tak jsem si navlíkal rukavice, když jsem zjistil, že splávek zmizel. Zasekl jsem, ale vypadalo to jako vázka. Pak splávek vystřelil z vody. No nic, asi okounek zatáhl nástrahu někam pod kámen. Nahodil jsem znova do stejného místa asi 2 m od břehu a ani ne po deseti vteřinách se splávek rozjel šikmo pod hladinu a já zasekl. Bohužel opět do prázdna. No nic, do třetice všeho dobrého, asi je to malá ryba a pořádného hnojáka zkrátka nemůže tak rychle pozřít. Třetí nához a tentokrát jsem si na záběr musel počkat asi minutu. Splávek jsem nechal ujet asi 3 m a pak zasekl. A zase vázka, pomyslel jsem si, ale naštěstí jen na zlomek vteřiny, protože pak se můj jemný vláčecí proutek ohnul jako luk a já musel odklopit řadič, protože brzda zamrzla a nestihla proklouznout. Rychle jsem povolil brzdu co to šlo, a ta se po dvou výpadech ryby naštěstí rozběhla. Takže jsem ji zase přitáhl do provozní polohy, aby má dvanáctka nepraskla. Při třetím výpadu ryby jsem polarizačkama zahlédl kovově modrostříbrný záblesk a potom ryba vyjela k hladině. Byla to pěkně zmasilá štika asi 55 -60 cm, a hned se zase rozjela ode mne dolů do proudu, tentokrát pod led. Ale podařilo se mi ji otočit. Vlasec zvonil a prut skvěle pracoval. Naštěstí ve studené vodě štice asi po čtyřech minutách došly síly a já ji ještě ve vodě odřízl vlasec těsně u tlamy, abych ji nemusel mordovat na břehu. Moc jí nejspíš nechybělo ke dvěma kilům, tk zmasilou štiku jsem ještě neviděl. Potom jsem ještě v proudu uprostřed řeky chytil asi 20 cm okounka a to bylo vše. Není nad to si v hubené zimní sezóně povodit větší rybu na dvanáctce, protože zpravidla v zimě lovím jen tlouště tak do třičtvrtě kila, a to je zase o něčem jiném.

Jura Č - Profil | Út 11.2.2003 6:55:00

9.2.2003 - Svratka 4
V neděli sem byl na 3 hod na řece s bičem a totálně sem vyhořel. Ani ťuk.

zelený přízrak | Po 10.2.2003 23:38:38

10.2.2003 - Labe
Dnes od14-16hod pěkná zima občas ťuk asy dva záběry jsem propás.Jedna parmička asy45cm šla spátky domů vyřídit dědovy vskas ať se příjde podívat kdo to tu chytá.Nepřišel ochtnat velkého moučáka.

masak - Profil | Po 10.2.2003 22:11:22

9.2.2003 - Labe
Holt se ochladilo 14-17,plavačka a pseudofeeder , nástraha bílý červ , kromě ouklejí ani tuk , Hrouzku jsem zvědav kdy se taky potkáme , modrý ESPAS.

Kolco | Po 10.2.2003 12:17:30

8.2. - Svitava 1
Tak i přes příšernou dopolední kosu se konaly záběry, než pustili víc vodu. Pak to utlo. První ranní ryba duhák cca 35cm, šel zpět - na jaře mu ukážu. Pak jenom červenky.

mach | Po 10.2.2003 7:25:45

8.1.2003 - Váh 13 Žilina SR
k vodě jsme přišli okolo 10,30 h odchod 13,00, šli jsme se dívat na RRR. Teplota okolo -4 stupně, nízká voda. Nástrahy kosťák, hnojáček. Úlovky ve dvou lehce připomínaly fiasko. Jeden okounek cca 20 cm, 3 plotice stejné délky, jedna podoustev 25 cm. Chytali jsme na plavačku. V lokalite kde před týdnem brali kapříci jak o závodech nic, prostě zima se odrazila i v jejich činnosti.

Hrouzek - Profil | Ne 9.2.2003 19:07:22

9.2. - Labe, Doubrava
Od 7 do 11 hod.Dnes jsem měl nějakou levou ruku na feederu>takové záběry co jsem prosejřil to se jentak nevidí a ještě k tomu jsem to 5 krát urval :(,ale nakonec skore zachránil jeden kapřík cca 38 a karas asi 35cm.Tatka na plavačku jednu parmu taky kolem 35cm a na položenou cejnka.Potom jsem doma 3 hodiny rozmrzal a šel jsem na Doubravu,ale měl jsem jenom jeden záběr a byl to j.proudník asi 20cm tak jsem to za hodku zbalil:) jo a všechno šlo zpět :))

Hrouzek - Profil | So 8.2.2003 22:28:32

8.2. - Doubrava
Dnes od 15,30-17hod.Pěkné počasí slunce,ale ta zima... Tentokrát jsem zkusil proudnější useky>rychlé vracáky(plavaná>hnoják-konečně jsem jich nadloubal dost a dost :)).A vyplatilo se mi to=4 proudníky 20-25cm,3 plotky kolem 22cm,1 tloušt 32cm a bojovný hopsavý potočák přesně 35cm.Krásná chytačka!Vše jsem pustil zpět.

masak - Profil | Pá 7.2.2003 22:51:13

7.2.2003 - Chrudimka
2hod chytačky pod Chrudimí , pouštěnej rohlík na kleňata , ale žádné se nekonalo , po 10min jsem zamrz tak , že nepomohla ani špička pod vodou , vlasec samé ledové kuličky , tak když se z matche stal bič šmrdlal jsem v takovém malém vracačku , ale na 100 procent vyhrály ryby.

Fisherman - Profil | Pá 7.2.2003 14:33:09

6.2.2003 - Labe 16
Včera to trochu víc foukalo taky chvílemi sněžilo. 13.00-16.15 hod, úlovek jdenoho cejna (44)na to jaké bylo počasí jsem to ani lepší nečekal. A ještě doplním feeder a pařená houska.

zelený přízrak | Pá 7.2.2003 0:04:27

6.2.2003 - Labe
Dnes chytačka od 13,30 do15hod výtr jak blázen pomalu mi to schodilo pruty do vody tak jsem to zbalil a šel pryč bez záběru.Mimo chodem včera ten tloušť měl v klidu 47 a 2kg krása.