Luďas - Profil | Čt 24.10.2002 9:07:48

23.10.2002 - Svitava 4
Asi 20 lipanů, největší 33cm. Až na to počasí super........

PATAS - Profil | St 23.10.2002 19:05:36

24.10. - JIZERA
JEZDÍME S TÁTOU NA JIZERU.KDYŽ JSME TAM BYLI NAPOSLEDY TAK JSME CHYTLI.2 DUHÁKY,10 OKOUNŮ OD 10CM-35CM.BYLA TO SUPER CHYTAČKA!!!!!!

Ychtyl | St 23.10.2002 18:38:38

24.101.2002 - Ohře 4-5
Znechucen Nechranicemi jsem vyrazil na jedno sůepé rameno ohře získat zkušenosti s feederem. Inu asi něco dělám špatně, byl jsem tam sám a funěl děsný vítr. Celý den krmím jako blázen a chytám jen na housku (nemaje červů) a nechyt sem ani šupinku, přitom tohle rameno je zamořený cejnkama. No ti cejnci se mi zato každou chvilku rozjeli u břehu a tak jsem ke konci lovu prohodil vodu wobblerem. Hupsla mi na něj štička 55, o místo vlevo jště padesátka a v pravo maličká kudliíčka. Šly zpátky a já domu bez ryby. Ten feeder musím nějak vychytat...

Ychtyl | St 23.10.2002 17:37:23

23.10. - Nechranky
JO a zapomněl jsem dodat, že je zavřená hráz na nechranicích, tak na to dejte bacha, asi až do konce října se tam něco kutí u přepadu a já to objížděl přes Kadaň.

Ychtyl | St 23.10.2002 17:35:40

22.10.2002 - Ohře 9 nechranice
Ti lidé s ohníčkem ze včerejška byli fajn a tak jsme se dohodli, ž ese setkáme i zítra. No tak jsem zase vstával a rozhosl jsem se ž ena sdavce kašlu a otestuji nový feeder, zatím jen jednou chytaný. Nu celý den jsem krmil a zkoušel délky návazců a chytil jsem prd,po té chvále co se na feeder pěje na MRKu jsem čekal jak to všem natřu a nějak se to nepodařilo. Nakonec jsem ze zoufalství před koncem lovu protáhl wobblera okolo potopené lodě u níž jsem chytal a na jednom konci byla štička 50 a na druhém 60. Zase šly zpět. Jo a celej den pochopitelně pršelo.

Ychtyl | St 23.10.2002 17:31:34

21.10.2002 - Ohře 9 Nechranice
Nabuzen na Nechranky jsem vstal již časně ráno a v pahnusném počasí celý den vláčel jako magor. Okolo deváté jsem při uvolňování vobblera spadl ze zakotvené lodě po koleno do vody a tak mi ještě až do tmy čvachtalo v botě! Ryby neberou za celej den 5 štik (45,50,51,58,60) a jeden candátek 45. Vše puštěno, noha mi málem v tý slotě upadla, ale nakonec jsem potkal lidi s ohníčkěm a aspon jsem se ohřál a pokecal.

honza b - Profil | Út 22.10.2002 20:44:07

21.10.2002 - Sázava
Nabuzen předchozí rybačkou jsem si vzal v práci dovolenou a už jsem se viděl jak to těm rybám zase nandám. I přes vytrvalý déšť, který mě nemohl v žádném případě odradit jsem vyrazil opět na tu nádhernou řeku Sázavu. Ale jak se říká po posvícení bývá sračka a taky to tak vypadalo. :-)) Strávil jsem u vody asi tak 5 hodin vytrvalého chytání ale o rybu jsem ani nezavadil. Naopak nechal jsem ve vodě toho woblera na kterého jsem všechny ryby den předtím nachytal a přidal k tomu dva twistry a jednu třpytku. Vůbec mě to ale neodradilo a už se zase chystám jak jim to velice brzo nandám. A vo tom to je!

honza b - Profil | Út 22.10.2002 20:38:48

20.10.2002 - Sázava
Jo zapomněl jsem dodat jednu důležitou informaci celý ten lov netrval déle než 2 hodiny, ne že bych nikdy nenachytal víc, ale nikdy ne v jednom místě a za takhle krátkou dobu. :-))

honza b - Profil | Út 22.10.2002 20:36:14

Nádhernější rybačku jsem dlouho nezažil! Po příchodu k řece jsem zjistil, že je zhruba o metr více vody, utišoval jsem se tím, že není tak kalná. Nasadil jsem okouna od Storma s oranžovým břichem, kterého jsem ten den koupil. Chytal jsem kolem šlajsny v takovým vracáku a asi tak na pátý nához přišel první boj byl to bolen a vůbec se mu nechtělo z vody, zdolávání bylo těžké protože byl opravdu velký proud, kamarád vzal podběrák a při podebírání mi samozřejmě podebral ne rybu, ale woblera za háček, následoval můj přískol a za břicho jsem ho vytáhl z vody. Měl 67cm. Ale to mělo vše teprve začít. Následovali asi další tři hody a opět kontakt s rybou, už podle tahu ryby bylo cítit, že to nebude nic malého. Po chvíli boje jsem ji poprvé uviděl, byla to pěkná štika. Snažil jsem se jí zdolávat tak, aby mi hlavně nevjela do šlajsny kde byl proud opravdu silný, bohužel se mi to nepovedlo a tak následovala práce s brzdou a běh po proudu řeky, kamarád tentokrát s podebíráním do pstruhového podběráku po předchozích zkušenostech a mém pokřiku nezklamal. Asi po 100 metrech pod splavem jsme jí dostali z vody byla nádherná měřila krásných 77 cm a byla pěkně vyžraná. Vrátil jsem se zpět k vracáku vedle šlajsny a kamarád už si mě dobíral, že jestli ještě něco chytím, tak mě hodí do vody. Po několika hodech tu byl opět záběr přiseknul jsem a s údivem jsme vytáhli plotici tak 40 cm přímo za řitní otvor. Po dalších několika hodech přišel další kontakt, byl to bolen tak kolem 40 cm. To už jsem si začal připadat, jako v nějakém rybářském snu. A jako vrchol toho dne asi po třech náhozech to vzala opět štika, taky se nechtěla jen tak vzdát okořenila svůj boj i pěkným výskokem nad hladinu, měřila 62 cm. No řeknu Vám ty štiky začínaj pořádně kousat, tak neseďte pořád u toho počítače, vykašlete se na práci a jděte na ně, přeji Vám všem taky takové zážitky.

Petr K - Profil | Út 22.10.2002 14:59:39

20.10.2002 - Valová 2
Na Smržické zarostlé přehrádce od 8:15 do 11:15.Na splávek jeden záběr hned po náhozu = štika v haluzich u dna. Ze dna okolo 10:00 záběr na rybičku a rak oklo 15 cm. Jinak na vláčku od 10:30 do 11:15 šest okounů do 25cm.

McLoad - Profil | Út 22.10.2002 11:13:37

20.10.2002 - Blata 3
Pri zavrenem reviru Hloucela 1 jedinej aspon trochu zarybnenej revir> ale 4 hodiny vlaceni mezi bobkari = ANI TUK ,obcas videt zalovit stiku, ale na nic nesla, jak je tam tolik bobkaru, tak se dravci stahujou daleko od brehu. Jediny +, ze jsem vyjimecne nic neurval.

Benda | Út 22.10.2002 9:48:50

22. 10. 02 - Vltava 6
7,00 - 8,30 Moje 4. přívlačová vycházka konečně přinesla úspěch. Pro většinu z vás by to nestálo za řeč, ale já jsem spokojený. U smíchovského přístavu jsem objevil hejno lovících okounů. Podařilo se mi utwistrovat 2 okouny cca 25 a jednoho 20. Další mi spadl těsně u břehu.

Hombre | Út 22.10.2002 8:22:49

20.10.2002 - Bečva B2
akce štika tutovka: z protější strany řeky jsem vypozoroval, že v tišině něco loví. prvně jsem myslel, že hejno bolenů, ale po pátým náhozu Banjo "3 štikule 65 cm, vzorné zdolání spomil 0,18 a s novým CD6 (nechal jsem ji i vyskočit, pravda s povolenou brzdou). perlička: uvláčel jsem k tomu i ostroretku cca 30! též bílé Banjo! ááá modří už vědí, že neregulérně. návrat domů byl ve znamení vymotání celé cívky cca 300 metrů :( trocha zdržení:) jinak protější bobkársystém ni ťuka…

jidos - Profil | Po 21.10.2002 20:34:19

včera - Rakovec 2
Na twistra candoš 60 a asi tři okouni 30-37 cm. Dobrá chytačka až na ten hnusnej větr.

OKO | Po 21.10.2002 14:00:10

20.10.2002 - Slapy
Ikdyz teplota nebyla z nejvyssich, slunicko prijemne simralo a podílelo se tak vyraznou merou na velice prijemne stravenem odpoledni. Stejne pricineni na nem mely ale i ryby. Kupodivu hned na prvni nahoz jsem tahl okouna a na treti hned dalsiho. Byly tak kolem 20cm, ale zdalose, ze o zabavu budu mit postarano. Bohuzel mi radost z opakovanych zaberu kazil vlasec, ktery mi nekolikrat z navijaku vyletl ve forme pavouka. I tak jsem ale vytahl celkem 8 okounu a nekolik se mi jich seklepalo. Vsichni sli na perletoveho twistra s cervenou hlavickou - jiny byl zcela bez uspechu. Pote, co jsem oba dva twistry tohoto typu utrhl, zacal jsem experimentovat. Rada prisla i na zelenobile banjo a hned na prvni nahoz neco vetsiho, nez dosavadni okounc. Chvili jsm doufal v kapitalniho okouniho macka, ale pak se nad hladinou vymrstila stika. Mel mjsem sice problem ji nasoukat do mensiho podberaku, ale nakonec se podarilo. Mela 66 cisel a byla tak prijemnym zakoncenim nedelniho odpoledne.

ajko - Profil | Po 21.10.2002 13:09:11

19.10.2002 - Devinske rameno Dunaja, Bratislava
Voda bola asi 2m nad normal. Chytal som v hlbke 3,5 m. Zakrmil som (copra melasa, struhanka, krupy, sol, srot, repka a vanilkova aroma) a cakal som minimalne pleskace. A ono nic - biela ryba brala, ale len belice a plotice. Max. 25 cm. Druhu udicu som nahodil na chvostik - bez zaberu. Tak som sa presunul do hlbokej vody, blizsie k toku Dunaja. V hlbke 4m to ale uz neslo vobec. Ani jeden pleskac :-(, ani zalovenie dravca :-( No a to sa hovori, ze na jesen to bere. Kde?

baldoch - Profil | Po 21.10.2002 12:42:05

21.10.2002 - Orlík
vyjeli jsme parta na kapry a candáty12.10.-18.10.v sobotu a neděli to ještě šlo,(6 kapru a pár candátu)pak se zvedla asi o 1 m hladina přikalila a plavalo vše po vodě co asi na březích Lužnice bylo k mání.Ve středu se stav ustálil a ve čtvrtek už šli candati.škoda že to nebylo celý týden.

Mário | Po 21.10.2002 11:35:15

20.10.2002 - "Járky" malý dedinský rýbníček 0, 6ha pri obci Trstín
Chytal som na bič od 14:00 do 18:00.
Miesto stačilo prehodiť len raz za pol hodiny hrsťou kriva asi 4 m od brehu. Hlbka asi 1,3m, plavak 1gr, nastraha jeden kostnáč alebo maličká gulička cesta (oboje malo asi rovnakú účinnosť). Celkovo som chytil 32 karasov do 20cm, 15 červeníc(perlín) do 19 cm, 5 pleskáčov(cejn), 2 šable (ostrucha), 3 plotice(ouklej). Velmi dobrá chytačka ale o šiestej večer už bola hrozna kosa tak som to zabalil.

Boris D. - Profil | Po 21.10.2002 11:17:22

18-20.10.2002 - Berounka
18.10.-odskočil jsem si na hodinku do Zbečna od mostu k lomu-výsledek:2-okouni+1 tloušť +30.
19.10.-celodenní výšlap od Zbečna do Častonic proti proudu řeky-začala poměrně razantně stoupat voda,plno lupení,na březích po záplavách bazar všeho možného,ale ryby nešly -5 tloušťů+1 okoun.
20.10.2002-Zvíkovec-jel jsem si spravit chuť:řeka půl metru nad normálem(od středy),po hodině ani záběr.Navíc se mi vysypalo ložisko v kole,takže jsem se doplazil do Slabec a se synovcem jsme auto po 4 hodinách spojízdnili.Víkend jak nemá být.

Goba | Po 21.10.2002 11:08:42

19.-20.10.2002 - písáky Opatovice, Gigant, soutok Chrudimka a Labe
Na soutoku ryby stále jsou, honza b. chytil jednu kudlu 40, já za chvíli jednu cca 55, ale vyvlíkla se ještě ve vodě, na Gigantě slabota - jediný náhodný okoun rovných 40, na Opativickým taky slabota - jednu kudličku 35.